• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Швидкоспоруджувана захисна фортифікаційна споруда (найпростіше укриття) цивільного заисту (в розрахунку на 70 осіб) для Покровського ліцею Веселинівської селищної ради за кодом ДК 021:2015 44210000-5 - Конструкції та їх частини

Завершена

3 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Номер: 2cc8fcb583f54bb79f4d20067c52ce3c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 21.04.2025 16:16 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.04.2025 № 46-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 21.04.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 21.04.2025 № 46-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 8 UA-2025-02-18-000873-a 18.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 09) 532-59-00, s.v.cherednychenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Юлком-Сервіс» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом здійснення заходів згідно чинного законодавства, спрямованих на притягнення до відповідальності особи, якою допущено порушення. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення виявлених порушень, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів, далі – Особливості); своєчасності надання відповідей на звернення щодо тендерної документації; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Управління освіти, культури, туризму, сім'ї, молоді та спорту Веселинівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 18.02.2025 № 55 (далі – Тендерна документація); звернення щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція приватного підприємства «Юлком-Сервіс» (далі – ПП «Юлком-Сервіс»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27.02.2025 № 59 (далі – протокол № 59); повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір поставки від 06.03.2025 № 81 (далі – Договір поставки); звіт про результати проведення процедури закупівлі; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Замовник на запит органу державного фінансового контролю щодо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості зазначив, що така інформація розміщена на офіційному веб-сайті Веселинівської селищної ради за посиланням: https://veselynivska-gromada.gov.ua/prozorro/. Проте, під час перевірки зазначеної інформації встановлено, що за наведеним посиланням знаходиться перелік закупівель Замовника з наступними посиланнями на сайт авторизованого електронного майданчика https://zakupivli.pro/, через який Замовник здійснює закупівельну діяльність. При цьому, на порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) відомості, розміщені за вищезазначеним посиланням, не містять інформації щодо обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Юлком-Сервіс» та з урахуванням пояснень Замовника встановлено, що вона не відповідає вимогам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Так, відповідно до вимог пункту 2 «Технічні вимоги (технічне завдання)» Додатку 4 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до Тендерної документації на підтвердження якості швидкоспоруджуваної захисної фортифікаційної споруди (далі – Споруда), що пропонується для постачання, учасники повинні надати, серед іншого, «брошуру, яка підтверджує характеристики запропонованого товару» (підпункт 7) та «копію паспорта на модуль споруди захисної (найпростіше укриття) місткістю 70 осіб». Згідно з вимогами Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до Тендерної документації «захисний модуль являє собою споруду заводської готовності для тимчасового розміщення населення, яка складається з шести блок-модулів на базі металевих контейнерів, з’єднаних між собою, захищених по периметру фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК58-12-8, ПК58-15-8». Учасник ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції надав документ (файл «13. Брошура характеристики.pdf», далі – Брошура), відповідно до якого «швидкоспоруджувані споруди цивільного захисту модульного типу ЗМ-70 (далі за текстом – продукція), що являють собою споруду для тимчасового розміщення населення, які складаються з блок-модулів на базі металевих контейнерів, з’єднаних між собою, захищених по периметру фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК60-12-8, ПК60-15-8» (стор. 4). Також цим учасником у складі тендерної пропозиції надано «ПАСПОРТ ЗМ-70» (файл «5.9 Паспорт ЗМ-70.pdf», далі – Паспорт), відповідно до якого «модель ЗМ-70 (далі за текстом – модуль, ЗМ-70, продукція), являє собою споруду для тимчасового розміщення населення, яка складається з двох блок-модулів з’єднаних між собою, обкладених фундаментними блоками ФБС 24.4.6, перекритих плитами ПК 60-12-8» (стор. 2). Розділом 3 ДСТУ Б В.2.6-97:2009 «Конструкції і вироби бетонні та залізобетонні збірні. Умовні позначення (марки)», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 22.12.2009 № 647 (далі – ДСТУ Б В.2.6-97:2009), встановлено правила застосування та структуру марок бетонних та залізобетонних конструкцій та виробів збірних, відповідно до якого перша літерно-цифрова група марки містить інформацію про познаку типу конструкції або виробу та визначальні габаритні розміри (проліт, довжину, ширину, висоту, товщину, діаметр тощо). Згідно з таблицею А.1 ДСТУ Б В.2.6-97:2009 умовними літерними познаками «П» позначаються плити перекриттів та покриттів, а «ПК» – плити карнизні. Відповідно до пункту 4.13 ДСТУ Б В.2-6-53:2008 «Плити перекриттів залізобетонні багатопустотні для будівель і споруд. Технічні умови», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 25.12.2008 № 647 (далі – ДСТУ Б В.2-6-53:2008), марка плити складається з літерно-цифрових груп, розділених дефісами. У першій групі вказують познаку типу плити, довжину і ширину плити в дециметрах, значення яких округлюють до цілого числа. Відповідно до таблиці 1 ДСТУ Б В.2-6-53:2008 координаційними розмірами плит ПК є довжина (від 2400 до 6600 мм) і ширина (1000, 1200, 1500, 1800, 2400, 3000, 3600 мм). Враховуючи вищенаведене, та відповідно до Брошури і Паспорта, наданих ПП «Юлком-Сервіс» у складі тендерної пропозиції, цей учасник запропонував перекрити блок-модулі Споруди плитами довжиною 60 дм (ПК 60-12-8, ПК60-15-8), в той час як умовами Додатку 2 до Тендерної документації для перекриття блок-модулів Споруди Замовником передбачені плити довжиною 58 дм, а саме ПК58-12-8, ПК58-15-8. Отже, пропозиція учасника ПП «Юлком-Сервіс» не відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником в Додатку 2 до Тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ПП «Юлком-Сервіс» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, визнав його переможцем торгів та уклав з ним Договір поставки. Під час проведення моніторингу процедури закупівлі Замовник у поясненнях від 02.05.2025 на запит посадової особи органу державного фінансового контролю повідомив, що сторони виконали зобов’язання за Договором поставки, та Споруда введена в експлуатацію.
Період усунення порушень: 14.05.2025 10:56 - 29.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.05.2025 10:56

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 14/21/2025пр
Дата відкриття провадження: 27.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 3/472/428/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Про прийняті рішення за результатами моніторингу
Дата публікації звіту: 22.05.2025 10:56

Запити/Пояснення