-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливо дизельне (паливні талони/паливні картки/скретч-картки), бензин автомобільний (паливні талони/паливні картки/скретч-картки), код 09130000-9 Нафта і дистилянти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: паливо дизельне (паливні талони/паливні картки/ скретч-картки), відповідний код – 09134200-9; бензин автомобільний А-95 (паливні талони/паливні картки/ скретч-картки), відповідний код – 09132000-3
Завершена
5 333 059.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 665.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 665.30 UAH
Номер:
0bb60e863e0440938a21400322737e31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-01-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2025 00:00
Період моніторингу:
01.04.2025 16:18 - 23.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.04.2025 № 26-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 01.04.2025 № 26-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2025-02-17-012722-a 17.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства Нетішинської міської ради "Благоустрій" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.02.2025 № 27, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.02.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛПП ТРЕЙД" (далі – ТОВ "ЛПП ТРЕЙД"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛПП ТРЕЙД" від 28.02.2025 № 32, тендерну пропозицію Приватного підприємства "ДЕБОРО" (далі – ПП "ДЕБОРО"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПП "ДЕБОРО", документи, завантажені ПП "ДЕБОРО" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "ДЕБОРО" від 05.03.2025 № 36, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ" (далі – ТОВ "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 07.03.2025 № 37, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.03.2025, договір про закупівлю палива(паливні талони) від 18.03.2025 № 65/м (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 04.04.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
16.04.2025 17:34 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
f859403838a444ad9978c74d80e333e8
Назва:
Про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-012722-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
58d8ceff41af4fc388331ffd4e3236d5
Назва:
Пояснення на запит моніторингу
Дата опублікування:
04.04.2025 12:03
Опис:
Пояснення, інформація та документи щодо моніторингу знаходять у вкладенні до листа