• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливо дизельне (паливні талони/паливні картки/скретч-картки), бензин автомобільний (паливні талони/паливні картки/скретч-картки), код 09130000-9 Нафта і дистилянти за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника: паливо дизельне (паливні талони/паливні картки/ скретч-картки), відповідний код – 09134200-9; бензин автомобільний А-95 (паливні талони/паливні картки/ скретч-картки), відповідний код – 09132000-3

Завершена

5 333 059.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 665.30 UAH
Номер: 0bb60e863e0440938a21400322737e31
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-01-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.04.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913645
Період моніторингу: 01.04.2025 16:18 - 23.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.04.2025 № 26-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 01.04.2025 № 26-з Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. 5 UA-2025-02-17-012722-a 17.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Бондар Л.О. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Адреса: Ukraine, Хмельницький
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 38) 265-73-60, l.o.bondar@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунального підприємства Нетішинської міської ради "Благоустрій" (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.02.2025 № 27, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.02.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "ЛПП ТРЕЙД" (далі – ТОВ "ЛПП ТРЕЙД"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЛПП ТРЕЙД" від 28.02.2025 № 32, тендерну пропозицію Приватного підприємства "ДЕБОРО" (далі – ПП "ДЕБОРО"), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником ПП "ДЕБОРО", документи, завантажені ПП "ДЕБОРО" через електронну систему закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "ДЕБОРО" від 05.03.2025 № 36, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ" (далі – ТОВ "РЕСУРСЕНЕРГОСТАНДАРТ"), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 07.03.2025 № 37, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 07.03.2025, договір про закупівлю палива(паливні талони) від 18.03.2025 № 65/м (далі – Договір), пояснення (інформацію, документи) від 04.04.2025, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 16.04.2025 17:34 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2025 17:34

Запити/Пояснення