-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Димохідні труби та елементи димохідної системи
Завершена
503 888.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 519.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 519.44 UAH
Номер:
3e460ba8d5f94df38009a3cf32ffa390
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 12:52 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2025 Одеса № 60
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 24.03.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 60
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2025-02-17-011658-a 17.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, надання роз’яснення щодо ТД, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), надання роз’яснення щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками процедури закупівлі у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності їх розміщення Замовником та виконання учасниками, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту, культури та туризму Окнянської селищної ради Подільського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.02.2025 № 20, роз’яснення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 19.02.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ КЛІМАТ» (далі – ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА») та фізичної особи – підприємця «Лисенко Артем Вікторович» (далі – ФОП Лисенко А.В.), повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасниками ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ» та ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» у тендерних пропозиціях та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасниками ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ» та ТОВ «ЕКОПРОМБУД УКРАЇНА» виявлених Замовником невідповідностей, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 04.03.2025 № 25, від 06.03.2025 №№ 27 та 28, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.03.2025, договір від 17.03.2025 № 5-3/62 про закупівлю товарів (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до Договору, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.03.2025, додаткову угоду від 17.03.2025 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника, отримані 28.03.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено.
Відповідно до пункту 1 розділу VI Додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі – Додаток № 1) до ТД Замовником визначено, що учасник на підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі/технічної специфікації згідно Додатка №3 до ТД, повинен надати довідку у формі Додатка №3 до ТД на фірмовому бланку (за його наявності), за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (у разі використання), що підтверджує повну відповідність запропонованого товару вимогам Замовника до предмета закупівлі.
Також Замовником визначено, що інформація у вищезазначеній довідці повинна бути перефразована від імені учасника та не має містити вирази «повинні бути», «повинні передбачати», «повинні застосовуватись» і т. і.
На виконання зазначеної вимоги учасник ФОП Лисенко А.В. у складі тендерної пропозиції надав інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» (далі – Технічна специфікація) (файл «тех.cпецифікація (дод№3).pdf») за підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки, інформація в якій не перефразована від імені зазначеного учасника, а саме зазначено: характеристики товару повинні відповідати технічним регламентам, діючим для кожної відповідної позиції товару та товар не повинен мати дефектів пов’язаних з матеріалами та роботою по їх виготовленню, які виявляються в результаті дії або упущення виробника, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу VI Додатка № 1 до ТД.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 26.03.2025 щодо обґрунтування рішення Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ФОП Лисенко А.В. вимогам пункту 1 розділу VI Додатка № 1 до ТД, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі/технічної специфікації згідно з Додатком № 3 до тендерної документації, надано Технічну специфікацію, яка не відповідає вимогам пункту 1 розділу VI Додатка № 1 до тендерної документації, а саме: інформація у вищезазначеній довідці не перефразована від імені учасника, Замовник 28.03.2025 надав пояснення яке не спростовує факту виявленої невідповідності тендерної пропозиції зазначеного учасника вимогам ТД Замовника.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ФОП Лисенко А.В. (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.03.2025). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Лисенко А.В. у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив.
Отже, на порушення вимог пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ФОП Лисенко А.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: щодо виправлення інформації в Технічній специфікації, в частині перефразування інформації від імені учасника відповідно до вимог пункту 1 розділу VI Додатка № 1 до ТД Замовника.
Період усунення порушень:
31.03.2025 16:07 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2025 16:07
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту:
03.04.2025 14:16
Запити/Пояснення
Номер:
ab9d4f1237a241d99bd3ca44af2cecbc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
26.03.2025 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі фізичної особи - підприємця Лисенко Артема Вікторовича (далі – ФОП Лисенко А.В.) вимогам пункту 1 розділу VI Додатка № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі Додаток – № 1) до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності вимогам до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі/технічної специфікації згідно з Додатком № 3 до тендерної документації, надано Технічну специфікацію, яка не відповідає вимогам пункту 1 розділу VI Додатка № 1 до тендерної документації, а саме: інформація у вищезазначеній довідці не перефразована від імені учасника.
3. Відповідно до підпункту 4 пункту 19 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання зобов’язань за договором від 17.03.2025 № 5-3/62 про закупівлю товарів.
4. Надайте інформацію про стан виконання договору від 17.03.2025 № 5-3/62 про закупівлю товарів із зазначенням обсягів поставленого товару та сум оплат.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9ef4cf2d664c415aa89fe268fe9dba64
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.03.2025 11:07
Опис:
Відповідь на Ваш запит щодо надання пояснення по моніторингу до закупівлі " Димохідні труби та елементи димохідної системи (UA-2025-02-17-011658-a)"