-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення
Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення
Завершена
1 517 801.62
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 589.01 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 589.01 UAH
Номер:
b67bf18a3b4745eea0a1c3d02cb347ae
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-05-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.05.2025 00:00
Період моніторингу:
05.05.2025 15:44 - 27.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
05.05.2025 № 115
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2025 № 115
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2025-02-17-010913-a 17.02.2025 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу чотири пункту 49 та підпункту 4 пункту 21 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 24.04.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2025 № 44/2, Реєстр отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, Протокол уповноваженої особи від 05.03.2025 № 0503202527040634 про визнання ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ переможцем процедури відкритих торгів (рішення скасоване), вимога про усунення невідповідностей до 02.04.2025 10:32, протокол уповноваженої особи від 03.04.2025 № 0304202527040634 про визнання ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ переможцем процедури відкритих торгів, ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю від 03.04.2025, ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ від 23.04.2025 № ПР/НХ-25187/НЮ, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 14.05.2025 о 11:50:48, 14.05.2025 о 12:57:48, 20.05.2025 о 09:26:30, 23.05.2025 о 20:07:23, 26.05.2025 о 15:33:57.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався.
Відповідно до пункту 4 Додатку 4 «Цінова пропозиція» до тендерної документації в формі Цінової пропозиції Учасник повинен зазначити: «якщо наша пропозиція буде визнана переможною, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу намір укласти договір, але не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю».
Абзацем четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Датою прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) є 03.04.2025 року. Отже, граничний термін укладення договору є 17.04.2025 року.
Однак, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів підписано 23.04.2025 за № ПР/НХ-25187/НЮ, що на 6 календарних днів пізніше граничного терміну.
В порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовником у визначений термін договір про закупівлю не укладено.
На запит Східного офісу щодо порушення терміну укладення договору та надання підтверджуючих документів, які обґрунтовують продовження строку укладення договору, Замовником надано пояснення від 20.05.2025, протокол від 16.04.2025 № 1604202527040634 та пояснення від 23.05.2025 року.
Відповідно до протоколу від 16.04.2025 № 1604202527040634 Замовник продовжує термін укладення договору до 60 днів на підставі пункту 49 Особливостей, враховуючи діючий правовий режим військового стану в Україні.
Крім того, Замовник обґрунтовує необхідність у продовженні терміну укладення договору:
1. УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ від 14.01.2025 №26/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»;
2. Інформацією про повітряні тривоги з офіційного телеграм каналу Повітряних сил України https://t.me/kpszsu - Загальна кількість повітряних тривог в м. Дніпро в період укладання договору становила більше 29 год робочого часу;
3. Інформацією з офіційного телеграм каналу АТ «Укрзалізниця» про хакерську атаку яка вивела з роботи основні IT системи, в тому числі які використовувались для укладання договору – https://t.me/UkrzalInfo/6671.
Зазначене обґрунтування не спростовує встановленого порушення з наступних підстав.
Відповідно до абзацу третього частини третьої статті 14 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» торгово-промислова палата України зокрема засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а також торговельні та портові звичаї, прийняті в Україні, за зверненнями суб’єктів господарської діяльності та фізичних осіб. Проте, підтверджуючих звернень суб’єкту господарської діяльності та отриманих відповідей щодо неможливості у законодавчо визначені терміни укласти договір до пояснення не долучено.
Відповідно до абзацу 7 частини другої статті 8 Закону № 922 для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель встановлено, що в період з 03.04.2025 року по 17.04.2025 року договір по закупівлі UA-2025-02-17-010913-a не укладено, в той час як договори укладалися по наступним (іншим) закупівлям:
UA-2025-03-13-009793-a, договір від 09.04.2025;
UA-2025-03-03-002801-a, договір від 09.04.2025;
UA-2025-02-27-010916-a, договір від 11.04.2025;
UA-2025-04-17-002309-a, договір від 17.04.2025;
UA-2025-04-08-009639-a, договір від 08.04.2025;
UA-2025-04-07-008098-a, договір від 07.04.2025.
Крім того, переглядом інформації на яку посилається Замовник за посиланням https://t.me/UkrzalInfo/6671 в пункті 3 пояснення встановлено наступне. Станом на 7:50 24.03.2025 онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз. Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України. Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками. Слід зазначити, що інформація щодо відновлення систем станом на 03.04.2025 (дата прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) в зазначеній інформації за посиланням https://t.me/UkrzalInfo/6671 відсутня. Також, мова в зазначеній інформації про виведення з роботи системи яка використовувались для укладання договору не йде.
Враховуючи вищевикладене та відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 Особливостей.
Період усунення порушень:
29.05.2025 16:59 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.05.2025 16:59
Оскарження висновку в суді
Опис:
«05»_____06_____2025 № НЮс-01/118
Дніпропетровський окружний
Адміністративний суд
вулиця Академіка Янгеля, 4
м. Дніпро, 01133
(097) 261-88-16
Позивач: Акціонерне товариство «Українська залізниця» 03150, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5 ЄДРПОУ 40075815 в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 108 ЄДРПОУ 40081237; Адреса електронної пошти: an.shevchenko@dp.uz.gov.ua Засіб зв’язку: (050) 614-06-05
Відповідач: Східний офіс Державної аудиторської служби України 49101, м. Дніпро, вулиця Антоновича Володимира, будинок, 22
Позовна заява
про визнання протиправним та скасування висновку Східного офісу Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-17-010913-a
Обставини справи:
29 травня 2025 року Східний офіс Державної аудиторської служби України оприлюднив у системі Prozorro висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів №UA-2025-02-17-010913-a - ДК_021-2015 – 44530000-4 Кріпильні деталі (44532200-0 Шайби) (Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення), предметом якої є закупівля шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення в кількості 14,62 тон, очікувана вартість закупівлі 1 517 801,62 грн. без ПДВ. У висновку зазначено, що Замовником акціонерним товариством "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" (код ЄДРПОУ: 40081237) порушено абзац четвертий пункту 49 та підпункт 4 пункту 21 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами та доповненнями) (далі по тексту – Особливості), а саме: договір про закупівлю з фізичною особою-підприємцем Алєксашов Дмитро Юрійович за №ПР/НХ-25187/НЮ укладено 23.04.2025 року, що на 6 календарних днів пізніше граничного терміну (17.04.2025 року) без врахування продовження до 60 днів у випадку обґрунтованої необхідності.
Позивач не погоджується з висновками Відповідача, оскільки вважає, що укладення договору у зазначений строк було обґрунтованим та не порушувало вимог законодавства.
Правове обґрунтування:
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, у разі незгоди з висновком органу державного фінансового контролю замовник має право оскаржити його до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.
У даному випадку, висновок оприлюднено 29.05.2025 року, отже, останнім днем для подання позову є 12.06.2025 року.
Замовник вважає, що висновок Відповідача є протиправним з огляду на наступне:
1. Обґрунтоване продовження строку укладення договору: відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Замовником було прийнято відповідне рішення (протокол від 16.04.2025 №1604202527040634) з урахуванням обставин, що склалися, зокрема:
- Продовження строку дії воєнного стану в Україні з 08.02.2025 строком на 90 діб згідно з Указом Президента України від 14.01.2025 №26/2025, який діяв на період укладання договору з 03.04.2025 по 23.04.2025;
- Через повітряні тривоги, що лунали у м. Дніпро через дії країни агресора російської федерації, а саме в період укладення договору з ФОП Алєксашов Дмитро Юрійович з 03.04.2025 по 23.04.2025 відповідно до наявної інформації в системі оповіщення тривог в телеграм каналі «СИРЕНА.ДНІПРО» час на повітряні тривоги та час необхідний для прямування з будівлі регіональної філії «Придніпровська залізниця» за адресою пр. Дмитра Яворницького, 108 до/з укриття, що розташоване за адресою м. Дніпро, площа Вокзальна, станція метро Вокзальна, який припав на робочі години працівників відповідальних за укладання договору склав 31 годину 34 хвилини (розрахунок додається). Таким чином, в цей час працівники Позивача не мали можливості здійснювати посадові обов’язки по укладанню договору через відсутність працівників на робочому місці відповідно до Наказу Позивача за №111/Н від 04.03.2024. Режим роботи для праівників визначений Наказом Позивача від 20.10.2022 за №254/Н;
2. Відсутність порушення законодавства: Усі дії Замовника були спрямовані на дотримання вимог законодавства та забезпечення належного проведення процедури закупівлі.
Просимо суд:
1. Визнати протиправним та скасувати висновок Східного офісу Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-17-010913-a.
2. Зобов’язати Східний офіс Державної аудиторської служби України внести відповідні зміни до електронної системи закупівель.
3. Стягнути з Відповідача на користь Позивача судові витрати.
Позивач підтверджує, що: Позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього ж відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав
Додатки:
1. Копія висновку Східного офісу Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 року.
2. Копія договору з ФОП Алєксашов Дмитро Юрійович №ПР/НХ-25187/НЮ.
3. Копія протоколу від 16.04.2025 №1604202527040634.
4. Копія Указу Президента України №26/2025.
5. Розрахунок часу повітряних тривог.
6. Копія Наказу АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» №111/Н від 04.03.2024.
7. Копія Наказу АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» №254/Н від 20.10.2022.
8. Копія Довіреності на представника АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» №508 від 30.04.2025.
9. Копія платіжного доручення про сплату судового збору.
Представник
АТ «Укрзалізниця»
в особі регіональної філії
«Придніпровська залізниця» Андрій ШЕВЧЕНКО
Дата публікації:
11.06.2025 13:40
Дата відкриття провадження:
11.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
160/17129/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
758b127732824ffd8f8ab1632f1ce8fa
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 16:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
8d099290ea4e4690872246f43fe9db43
Назва:
Пояснення на Запит 1
Дата опублікування:
14.05.2025 11:50
Опис:
1. "Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?"
На питання 1 пояснюю наступне: очікувану вартість визначено за ціною останньою закупівлі даного товару по АТ "Укрзалізниця", а саме за ціною закупівлі по №UA-2024-03-11-009296-a та враховуючі основні прогнозні макропоказники (постанова КМУ від 05.12.2023 №1315 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2024-2026 роки») (+9,7% до ціни останньої закупівлі) відповідно до моніторингового дослідження ринку та отриманих комерційних пропозицій від ПОГ ДУВП «УТОС» від 30.01.2025 №31, ТОВ «Смарт Ексім» від 30.01.2025 № ЦУ-41/54, ФОП Алєксашов Д.Ю. від 29.01.2024 №29-01/04-24 та ТОВ «Мікс Трейдінг» від 30.01.2025 № 85-01/25. Скановані копії комерційних пропозицій додаються.
Шайби плоскі типу ШП-1.3 для рейкових скріплень призначені для захисту ізолюючих втулок скріплень від пошкоджень і руйнування при експлуатації.
Кількість товару для потреби регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ "Укрзалізниця" сформовано згідно з „Інструкцією з улаштування та утримання колії залізниць України” №ЦП-0269 (затвердженою наказом від 01.03.2012 №072-Ц) та визначено на підставі актів осіннього та весняного оглядів колії та стрілочних переводів (дефектність шайб плоских типу ШП-1.3 для рейкових скріплень).
Технічні та якісні характеристики визначені Департаментом колії та споруд АТ «Укрзалізниця» (доведені листом від 29.01.2025 №ЦП-10/396) згідно з „Інструкцією з улаштування та утримання колії залізниць України” №ЦП-0269 (надаються скановані копії витягів з інструкції).
2. "Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 зобов’язано акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" (код ЄДРПОУ: 40081237) скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Алєксашова Дмитра Юрійовича (код ЄДРПОУ: 3296801076) переможцем процедури закупівлі — "Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-010913-a.
Моніторингом встановлено, що у відповідності до ПРОТОКОЛУ
№ 0503202527040634 від 05.03.2025 уповноваженої особи переможцем процедури відкритих торгів визначено учасника торгів – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ.
01.04.2025 зазначене рішення було скасоване.
Проте, замовник публікує вимогу про усунення невідповідностей до
10:32 год 02.04.2025 і повторно визнає переможцем процедури відкритих торгів ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ. (ПРОТОКОЛ № 0304202527040634 від 03.04.2025).
Слід зазначти, що рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 зобов’язує акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Алєксашова Дмитра Юрійовича переможцем процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-010913-a.
У вказаному рішення мови про надання вимоги про усунення невідповідностей і повторного визнання переможцем процедури відкритих торгів ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ не йдеться."
На питання 2 пояснюю наступне: Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 було постановлено: Зобов'язати акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі регіональної
філії "Придніпровська залізниця" (код ЄДРПОУ: 40081237) скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Алєксашова Дмитра Юрійовича (код ЄДРПОУ:3296801076) переможцем процедури закупівлі — "Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-010913-a. Рішенням уповноваженої особи від 01.04.2025 виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 та скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Алєксашова Дмитра Юрійовича (код ЄДРПОУ:3296801076) переможцем процедури закупівлі — "Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-010913-a – відповідний протокол розміщений в розділі «Вимоги/скарги та порушення» на сторінці закупівлі №UA-2024-03-11-009296-a.
Після виконання рішення електронна система закупівель повернула фізичну особу-підприємця Алєксашова Дмитра Юрійовича (код ЄДРПОУ:3296801076) на оцінку пропозиції.
Враховуючи, що в рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 було зазначено наступне:
«Відповідно до підпункту 1.4.1 пункту 1.4 розділу 1 Документації назва предмета закупівлі - Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення (узагальнена назва предмета закупівлі).
Код за ДК 021:2015 – 44530000-4 Кріпильні деталі (Назва предмета закупівлі, визначена на основі четвертої цифри Державного класифікатора ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник").
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації Пропозиції подаються відповідно до пункту 31 Особливостей.
Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з додатком 2 Документації.
Відповідно до пункту 3.4 розділу 3 Документації Пропозиції вважаються дійсними 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії тендерних пропозицій може бути продовжений у порядку визначеному пунктом 31 Особливостей.
Відповідно до пункту 5.3 розділу 5 Документації інші умови Документації,
зокрема: 8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 6 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 3.4 розділу 3 Документації.
Додаток 2 Документації містить перелік документів та/або інформації, які
подаються учасником Процедури закупівлі у складі Пропозиції, зокрема:
3. Цінова пропозиція за формою згідно з додатком 4 Документації.
Додаток 4 Документації містить форму "Цінова пропозиція" (подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми", у якій зазначено, зокрема: "2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж ___ (_________) календарних днів із дати кінцевого строку
подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Цією пропозицією ми погоджуємося з умовами проекту договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 до тендерної документації".
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, цінова пропозиція (файл
"2.2.2.3.Цінова пропозиція.docx"), у якій ФОП Алєксашов Д. Ю. зазначає, зокрема: "2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж ___ (_________) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Цією пропозицією ми погоджуємося з умовами проекту договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 до тендерної документації".
Разом з тим, у наведеній вище ціновій пропозиції відсутня інформація про строк дії Пропозиції Переможця.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції
зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду
тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів)
про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй
тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.»
З метою недопущення порушення вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону учаснику була надана можливість виправити наведені вище невідповідності.
Уповноважена особа Андрій ШЕВЧЕНКО
Номер:
1f4cc31e2e2244e0a714c683953cd499
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 17:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
2cb9ba2db2c04ecb8a84490313888466
Назва:
Відповідь на запит 2
Дата опублікування:
14.05.2025 12:57
Опис:
Пояснення на запит
1. «У відповідності до пункту 43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте, замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі не виявлено невідповідності та не розміщено у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель а навпаки визнано переможцем процедури відкритих торгів ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ (ПРОТОКОЛ № 0503202527040634 від 05.03.2025 щодо прийняття рішення уповноваженою особою).
Просимо надати пояснення на підставі якої норми розміщено вимогу про усунення невідповідностей до 10:32 год. 02.04.2025 року в той час як рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 зобов’язано скасувати рішення про переможця.»
З питання 1 пояснюю наступне відповідно до абзацу 5 пункту 67 Особливостей визначено: «Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей.» Згідно з частиною десятою статті 29 Закону визначено: «Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» Розгляд пропозиції ФОП АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ було подовжено рішенням від 05.03.2025 №0503202527040634 на 20 робочих днів (розміщено в електронній системі закупівель 5 березня 202511:37). Скарга ТОВ "СМАРТ ЕКСІМ" розміщена від 07 березня 2025 за №UA-2025-02-17-010913-a.a1. Повне рішення в електронній системі закупівель органом оскарження було розміщено 24.03.2025 09:49. Кінцева дата закінчення розгляду пропозиції ФОП Алєксашов Дмитро Юрійович з урахуванням призупинення перебігу строків становила 14.04.2025. Таким чином, повідомлення про усунення невідповідностей від з 01.04.2025 10:32 було розміщено у строк який не було меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Рішенням комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 було постановлено: Зобов'язати акціонерне товариство "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" (код ЄДРПОУ: 40081237) скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Алєксашова Дмитра Юрійовича (код ЄДРПОУ:3296801076) переможцем процедури закупівлі — "Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-010913-a. Рішенням уповноваженої особи від 01.04.2025 виконано рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 та скасовано рішення про визначення фізичної особи-підприємця Алєксашова Дмитра Юрійовича (код ЄДРПОУ:3296801076) переможцем процедури закупівлі — "Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-17-010913-a – відповідний протокол розміщений в розділі «Вимоги/скарги та порушення» на сторінці закупівлі №UA-2024-03-11-009296-a.
Після виконання рішення електронна система закупівель повернула фізичну особу-підприємця Алєксашова Дмитра Юрійовича (код ЄДРПОУ:3296801076) на оцінку пропозиції.
Враховуючи, що в рішенні комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4270-р/пк-пз від 19.03.2025 було зазначено наступне:
«Відповідно до підпункту 1.4.1 пункту 1.4 розділу 1 Документації назва предмета закупівлі - Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення (узагальнена назва предмета закупівлі).
Код за ДК 021:2015 – 44530000-4 Кріпильні деталі (Назва предмета закупівлі, визначена на основі четвертої цифри Державного класифікатора ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник").
Відповідно до пункту 3.1 розділу 3 Документації Пропозиції подаються відповідно до пункту 31 Особливостей.
Пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з додатком 2 Документації.
Відповідно до пункту 3.4 розділу 3 Документації Пропозиції вважаються дійсними 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Строк дії тендерних пропозицій може бути продовжений у порядку визначеному пунктом 31 Особливостей.
Відповідно до пункту 5.3 розділу 5 Документації інші умови Документації,
зокрема: 8. Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 6 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 3.4 розділу 3 Документації.
Додаток 2 Документації містить перелік документів та/або інформації, які
подаються учасником Процедури закупівлі у складі Пропозиції, зокрема:
3. Цінова пропозиція за формою згідно з додатком 4 Документації.
Додаток 4 Документації містить форму "Цінова пропозиція" (подається у вигляді, наведеному нижче. Учасник/переможець процедури закупівлі не повинен відступати від даної форми", у якій зазначено, зокрема: "2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж ___ (_________) календарних днів із дати кінцевого строку
подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Цією пропозицією ми погоджуємося з умовами проекту договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 до тендерної документації".
У складі Пропозиції Переможця міститься, зокрема, цінова пропозиція (файл
"2.2.2.3.Цінова пропозиція.docx"), у якій ФОП Алєксашов Д. Ю. зазначає, зокрема: "2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції не менше ніж ___ (_________) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, встановленої Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
Цією пропозицією ми погоджуємося з умовами проекту договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 до тендерної документації".
Разом з тим, у наведеній вище ціновій пропозиції відсутня інформація про строк дії Пропозиції Переможця.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції
зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду
тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником
процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів)
про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй
тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.»
З метою недопущення порушення вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону учаснику була надана можливість виправити наведені вище невідповідності.
Уповноважена особа Андрій ШЕВЧЕНКО
Номер:
a9cea0587a504f199c8df010132ce6d2
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
15.05.2025 17:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
d79f8972abde46318961b8a4e128e468
Назва:
Пояснення на запит 3
Дата опублікування:
20.05.2025 09:26
Опис:
Пояснення
Щодо питання:
«1. Відповідно до пункту 18 Особливостей Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім визначених випадків.
Необхідно надати посилання на файл тендерної пропозиції Переможця в якому розміщується Договір про закупівлю.»
Відповідно підпункту 8 пункту 5.3 «Інша інформація» Розділу 5 «Розгляд та оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено: «Учасник, який подав тендерну пропозицію, вважається таким, що згодний з проєктом договору про закупівлю, викладеним у Додатку 6 до цієї тендерної документації, та буде дотримуватися умов своєї тендерної пропозиції протягом строку, встановленого в пункті 3.4 Розділу 3 цієї тендерної документації.»
Отже, вимогами тендерної документації не передбачена вимога щодо надання в тендерній пропозиції учасника, який був визначений Переможцем файлу, в якому розміщується Договір про закупівлю.
Щодо питання:
«2. Відповідно до даних електронної системи закупівель за результатами проведеної процедури закупівель Замовник обрав переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ та 03.04.2025 опублікував повідомлення про намір укласти договір.
Відповідно до пункту 4 Цінової пропозиції що є Додатком 4 до тендерної документації: Якщо наша пропозиція буде визнана переможною, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу намір укласти договір, але не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Пунктом 49 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Тобто, граничний термін укладання договору 17.04.2025 року.
Договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів підписано 23.04.2025 за № ПР/НХ-25187/НЮ що на 6 календарних днів пізніше.
Проте, відповідно до даних електронної системи закупівель на порушення пункту 49 Особливостей Замовником у визначений термін договір про закупівлю не укладено.»
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Проте, на час початку моніторингу торги були не відмінені.»
Пунктом 49 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Замовником було продовжено строк укладання договору до 60 днів, відповідний протокол від 16.04.2025 №1604202527040634 додається.
Номер:
926c401c2abf4af3b214342ff80b709d
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 18:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
a5584e2e5c124f66bf30cf10f83e8c67
Назва:
Пояснення на запит 4
Дата опублікування:
21.05.2025 13:03
Опис:
Щодо Запиту
"У межах проведення моніторингу закупівлі товару (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-26-003939-a), відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26.01.1993 № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції, яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є Додатком 3 до тендерної документації Інформацією про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону є: Довідка у довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару за предметом закупівлі.
Листом Вих. № 31.03/25 від 31.03.2025 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТАЙРІД», повідомляє, що має у своєму розпорядженні необхідне обладнання, а також відповідну матеріально-технічну базу, що забезпечує можливість належного виконання зобов’язань, передбачених умовами участі у процедурі закупівлі за предметом закупівлі: КОД ДК 021:2015 31140000-9 ГРАДИРНІ (ВИПАРЮВАЛЬНА ВЕНТИЛЯТОРНА ГРАДИРНЯ)."
сповіщаю, що не можу надати пояснення з приводу данного питання, оскільки вказану процедуру в якості уповановаженої особи не проводив та не маю до неї жодного стосунку.
Номер:
02fd3448ef1b410985608cfc64d17c9f
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
20.05.2025 18:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.05.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
dcaa83878ae54e2797b138f4a766d150
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
23.05.2025 20:07
Опис:
Пояснення на запит 5
Щодо питання:
«1. Пунктом 49 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів підписано 23.04.2025 за № ПР/НХ-25187/НЮ що на 6 календарних днів пізніше.
Відповідно до протоколу № 1604202527040634 від 16.04.2025 строк для укладення договору продовжено до 60 днів.
Необхідно надати обґрунтовану необхідність у продовженні до 60 днів строку для укладення договору з наданям підтверджуючих документів.»
Обгрунтована необхідність підтверджується:
1. УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ від 14.01.2025 №26/2025 Про продовження строку дії воєнного стану в Україні.
2. Інформація про повітряні тривоги з офіційного телеграм каналу Повітряних сил України https://t.me/kpszsu. - Загальна кількість повітряних тривог в м. Дніпро в період укладання договору становила більше 29 год робочого часу.
3. Інформація з офіційного телеграм каналу АТ «Укрзалізниця» про хакерську атаку яка вивела з роботи основні IT системи, в тому числі які використовувались для укладання договору - https://t.me/UkrzalInfo/6671
Номер:
d99d9aa1db1d4a8cb0057bd36a85fe66
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
21.05.2025 14:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.05.2025 00:00
Опис:
див.файл