• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення

Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення

Завершена

1 517 801.62 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 589.01 UAH
Номер: b67bf18a3b4745eea0a1c3d02cb347ae
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-05-000097
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.05.2025 15:44 - 27.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 05.05.2025 № 115 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2025 № 115 Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 9 UA-2025-02-17-010913-a 17.02.2025 РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" Дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 67) 426-48-88, y.v.boichuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення абзацу чотири пункту 49 та підпункту 4 пункту 21 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам законодавства, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель РЕГІОНАЛЬНОЇ ФІЛІЇ «ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, Звіт про результати проведення процедури закупівлі від 24.04.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 14.02.2025 № 44/2, Реєстр отриманих тендерних пропозицій, ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій, Протокол уповноваженої особи від 05.03.2025 № 0503202527040634 про визнання ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ переможцем процедури відкритих торгів (рішення скасоване), вимога про усунення невідповідностей до 02.04.2025 10:32, протокол уповноваженої особи від 03.04.2025 № 0304202527040634 про визнання ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ АЛЄКСАШОВ ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ переможцем процедури відкритих торгів, ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю від 03.04.2025, ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ РЕСУРСІВ від 23.04.2025 № ПР/НХ-25187/НЮ, відповіді замовника на пояснення, отримані через електронну систему закупівель від 14.05.2025 о 11:50:48, 14.05.2025 о 12:57:48, 20.05.2025 о 09:26:30, 23.05.2025 о 20:07:23, 26.05.2025 о 15:33:57. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих питань, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель не здійснювався. Відповідно до пункту 4 Додатку 4 «Цінова пропозиція» до тендерної документації в формі Цінової пропозиції Учасник повинен зазначити: «якщо наша пропозиція буде визнана переможною, ми зобов’язуємося підписати Договір із замовником не раніше ніж через 5 (п’ять) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу намір укласти договір, але не пізніше ніж через 15 (п’ятнадцять) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю». Абзацем четвертим пункту 49 Особливостей визначено, що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Датою прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю) є 03.04.2025 року. Отже, граничний термін укладення договору є 17.04.2025 року. Однак, договір про закупівлю матеріально-технічних ресурсів підписано 23.04.2025 за № ПР/НХ-25187/НЮ, що на 6 календарних днів пізніше граничного терміну. В порушення абзацу четвертого пункту 49 Особливостей Замовником у визначений термін договір про закупівлю не укладено. На запит Східного офісу щодо порушення терміну укладення договору та надання підтверджуючих документів, які обґрунтовують продовження строку укладення договору, Замовником надано пояснення від 20.05.2025, протокол від 16.04.2025 № 1604202527040634 та пояснення від 23.05.2025 року. Відповідно до протоколу від 16.04.2025 № 1604202527040634 Замовник продовжує термін укладення договору до 60 днів на підставі пункту 49 Особливостей, враховуючи діючий правовий режим військового стану в Україні. Крім того, Замовник обґрунтовує необхідність у продовженні терміну укладення договору: 1. УКАЗОМ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ від 14.01.2025 №26/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; 2. Інформацією про повітряні тривоги з офіційного телеграм каналу Повітряних сил України https://t.me/kpszsu - Загальна кількість повітряних тривог в м. Дніпро в період укладання договору становила більше 29 год робочого часу; 3. Інформацією з офіційного телеграм каналу АТ «Укрзалізниця» про хакерську атаку яка вивела з роботи основні IT системи, в тому числі які використовувались для укладання договору – https://t.me/UkrzalInfo/6671. Зазначене обґрунтування не спростовує встановленого порушення з наступних підстав. Відповідно до абзацу третього частини третьої статті 14 Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» торгово-промислова палата України зокрема засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а також торговельні та портові звичаї, прийняті в Україні, за зверненнями суб’єктів господарської діяльності та фізичних осіб. Проте, підтверджуючих звернень суб’єкту господарської діяльності та отриманих відповідей щодо неможливості у законодавчо визначені терміни укласти договір до пояснення не долучено. Відповідно до абзацу 7 частини другої статті 8 Закону № 922 для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися: інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель; інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах; інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю. Аналізом інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель встановлено, що в період з 03.04.2025 року по 17.04.2025 року договір по закупівлі UA-2025-02-17-010913-a не укладено, в той час як договори укладалися по наступним (іншим) закупівлям: UA-2025-03-13-009793-a, договір від 09.04.2025; UA-2025-03-03-002801-a, договір від 09.04.2025; UA-2025-02-27-010916-a, договір від 11.04.2025; UA-2025-04-17-002309-a, договір від 17.04.2025; UA-2025-04-08-009639-a, договір від 08.04.2025; UA-2025-04-07-008098-a, договір від 07.04.2025. Крім того, переглядом інформації на яку посилається Замовник за посиланням https://t.me/UkrzalInfo/6671 в пункті 3 пояснення встановлено наступне. Станом на 7:50 24.03.2025 онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем тривало всю минулу добу та продовжується зараз. Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України. Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко, без затримок, і всі операційні процеси руху налагоджено в резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її й найпідлішими кібератаками. Слід зазначити, що інформація щодо відновлення систем станом на 03.04.2025 (дата прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю) в зазначеній інформації за посиланням https://t.me/UkrzalInfo/6671 відсутня. Також, мова в зазначеній інформації про виведення з роботи системи яка використовувались для укладання договору не йде. Враховуючи вищевикладене та відповідно до підпункту 4 пункту 21 Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 Особливостей.
Період усунення порушень: 29.05.2025 16:59 - 13.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.05.2025 16:59

Оскарження висновку в суді

Опис: «05»_____06_____2025 № НЮс-01/118 Дніпропетровський окружний Адміністративний суд вулиця Академіка Янгеля, 4 м. Дніпро, 01133 (097) 261-88-16 Позивач: Акціонерне товариство «Українська залізниця» 03150, м. Київ, вул. Єжи Гедройця, 5 ЄДРПОУ 40075815 в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 108 ЄДРПОУ 40081237; Адреса електронної пошти: an.shevchenko@dp.uz.gov.ua Засіб зв’язку: (050) 614-06-05 Відповідач: Східний офіс Державної аудиторської служби України 49101, м. Дніпро, вулиця Антоновича Володимира, будинок, 22 Позовна заява про визнання протиправним та скасування висновку Східного офісу Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-17-010913-a Обставини справи: 29 травня 2025 року Східний офіс Державної аудиторської служби України оприлюднив у системі Prozorro висновок за результатами моніторингу процедури відкритих торгів №UA-2025-02-17-010913-a - ДК_021-2015 – 44530000-4 Кріпильні деталі (44532200-0 Шайби) (Шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення), предметом якої є закупівля шайба плоска типу ШП 45(50)х65х5мм для рейкового скріплення в кількості 14,62 тон, очікувана вартість закупівлі 1 517 801,62 грн. без ПДВ. У висновку зазначено, що Замовником акціонерним товариством "Українська залізниця" в особі регіональної філії "Придніпровська залізниця" (код ЄДРПОУ: 40081237) порушено абзац четвертий пункту 49 та підпункт 4 пункту 21 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами та доповненнями) (далі по тексту – Особливості), а саме: договір про закупівлю з фізичною особою-підприємцем Алєксашов Дмитро Юрійович за №ПР/НХ-25187/НЮ укладено 23.04.2025 року, що на 6 календарних днів пізніше граничного терміну (17.04.2025 року) без врахування продовження до 60 днів у випадку обґрунтованої необхідності. Позивач не погоджується з висновками Відповідача, оскільки вважає, що укладення договору у зазначений строк було обґрунтованим та не порушувало вимог законодавства. Правове обґрунтування: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII, у разі незгоди з висновком органу державного фінансового контролю замовник має право оскаржити його до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення. У даному випадку, висновок оприлюднено 29.05.2025 року, отже, останнім днем для подання позову є 12.06.2025 року. Замовник вважає, що висновок Відповідача є протиправним з огляду на наступне: 1. Обґрунтоване продовження строку укладення договору: відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей, у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Замовником було прийнято відповідне рішення (протокол від 16.04.2025 №1604202527040634) з урахуванням обставин, що склалися, зокрема: - Продовження строку дії воєнного стану в Україні з 08.02.2025 строком на 90 діб згідно з Указом Президента України від 14.01.2025 №26/2025, який діяв на період укладання договору з 03.04.2025 по 23.04.2025; - Через повітряні тривоги, що лунали у м. Дніпро через дії країни агресора російської федерації, а саме в період укладення договору з ФОП Алєксашов Дмитро Юрійович з 03.04.2025 по 23.04.2025 відповідно до наявної інформації в системі оповіщення тривог в телеграм каналі «СИРЕНА.ДНІПРО» час на повітряні тривоги та час необхідний для прямування з будівлі регіональної філії «Придніпровська залізниця» за адресою пр. Дмитра Яворницького, 108 до/з укриття, що розташоване за адресою м. Дніпро, площа Вокзальна, станція метро Вокзальна, який припав на робочі години працівників відповідальних за укладання договору склав 31 годину 34 хвилини (розрахунок додається). Таким чином, в цей час працівники Позивача не мали можливості здійснювати посадові обов’язки по укладанню договору через відсутність працівників на робочому місці відповідно до Наказу Позивача за №111/Н від 04.03.2024. Режим роботи для праівників визначений Наказом Позивача від 20.10.2022 за №254/Н; 2. Відсутність порушення законодавства: Усі дії Замовника були спрямовані на дотримання вимог законодавства та забезпечення належного проведення процедури закупівлі. Просимо суд: 1. Визнати протиправним та скасувати висновок Східного офісу Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 року за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-17-010913-a. 2. Зобов’язати Східний офіс Державної аудиторської служби України внести відповідні зміни до електронної системи закупівель. 3. Стягнути з Відповідача на користь Позивача судові витрати. Позивач підтверджує, що: Позивачем не подано іншого позову (позовів) до цього ж відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав Додатки: 1. Копія висновку Східного офісу Державної аудиторської служби України від 29.05.2025 року. 2. Копія договору з ФОП Алєксашов Дмитро Юрійович №ПР/НХ-25187/НЮ. 3. Копія протоколу від 16.04.2025 №1604202527040634. 4. Копія Указу Президента України №26/2025. 5. Розрахунок часу повітряних тривог. 6. Копія Наказу АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» №111/Н від 04.03.2024. 7. Копія Наказу АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» №254/Н від 20.10.2022. 8. Копія Довіреності на представника АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» №508 від 30.04.2025. 9. Копія платіжного доручення про сплату судового збору. Представник АТ «Укрзалізниця» в особі регіональної філії «Придніпровська залізниця» Андрій ШЕВЧЕНКО
Дата публікації: 11.06.2025 13:40
Дата відкриття провадження: 11.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 160/17129/25

Запити/Пояснення