• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщень гуртожитку № 1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд. 8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області

Завершена

55 178 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275 890.00 UAH
Номер: 49cef3c0e40e4f20b0d5acc77812b8a7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 28.03.2025 14:23 - 19.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 27.03.2025 16-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 27.03.2025 № 16-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. Міське управління капітального будівництва UA-2025-02-17-010773-a 17.02.2025 п.2, п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 428-22-88, anna.pinchuk.88.88@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на не допущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол №24 від 17.02.2025, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БТК»МІРА» (далі – ТОВ «БТК»МІРА»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю від 26.02.2025 №25, повідомлення №5 від 26.02.2025 про намір укласти договір оприлюднене 26.02.2025, договір підряду від 04.03.2025 №06/2025 (далі - Договір) на загальну суму 50 443 373,54 грн з ПДВ , відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 04.04.2025, від 08.04.2025, від Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне. Згідно з абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельноскладські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Так, Замовником в електронній системі закупівель 04 березня 2025 року опубліковано до Договору додаток №1 (Договірна ціна), з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, який не містять інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції зокрема: позиція 471 - Стяжка для підлоги Ceresit або аналог; 547- Фарба латексна водоемульсійна Sniezka інтер'єрна Mattlatex; 548- Фарба латексна водоемульсійна Sniezka інтер'єрна Mattlatex тонована. Згідно пояснення Замовника з цього приводу, надане через електронну систему 11.04.2025 зазначено, що «враховуючи, що у теперішній час інформація щодо країни походження зазначених матеріальних ресурсів вже відома, ця інформація буде вказана у підсумковій відомості ресурсів шляхом внесення змін до договору про закупівлю». Таким чином, на порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаток до Договору (що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси) без зазначення інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Період усунення порушень: 22.04.2025 16:21 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2025 16:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо про вжиті заходи: 1. Видано наказ про усунення виявлених порушень, недопущення встановлених порушень у подальшому та підвищення рівня професійної компетентності працівниками підприємства (копія наказу додається). 2. В електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Дата публікації звіту: 29.04.2025 15:29

Запити/Пояснення