-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень гуртожитку № 1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд. 8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області
Завершена
55 178 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 275 890.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 275 890.00 UAH
Номер:
49cef3c0e40e4f20b0d5acc77812b8a7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-28-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2025 00:00
Період моніторингу:
28.03.2025 14:23 - 19.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.03.2025 16-з
Маріуполь
Про початок
моніторингу закупівель
На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області(із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами).
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ
Додаток
до наказу від 27.03.2025
№ 16-з
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. Міське управління капітального будівництва UA-2025-02-17-010773-a 17.02.2025 п.2, п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на не допущення встановлених порушень в подальшому, зокрема шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального підприємства «Міське управління капітального будівництва» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи, протокол №24 від 17.02.2025, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «БТК»МІРА» (далі – ТОВ «БТК»МІРА»), протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір про закупівлю від 26.02.2025 №25, повідомлення №5 від 26.02.2025 про намір укласти договір оприлюднене 26.02.2025, договір підряду від 04.03.2025 №06/2025 (далі - Договір) на загальну суму 50 443 373,54 грн з ПДВ , відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 04.04.2025, від 08.04.2025, від
Відповідно пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено наступне.
Згідно з абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельноскладські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Так, Замовником в електронній системі закупівель 04 березня 2025 року опубліковано до Договору додаток №1 (Договірна ціна), з інформацією про ціни на матеріальні ресурси, який не містять інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції зокрема: позиція 471 - Стяжка для підлоги Ceresit або аналог; 547- Фарба латексна водоемульсійна Sniezka інтер'єрна Mattlatex; 548- Фарба латексна водоемульсійна Sniezka інтер'єрна Mattlatex тонована.
Згідно пояснення Замовника з цього приводу, надане через електронну систему 11.04.2025 зазначено, що «враховуючи, що у теперішній час інформація щодо країни походження зазначених матеріальних ресурсів вже відома, ця інформація буде вказана у підсумковій відомості ресурсів шляхом внесення змін до договору про закупівлю».
Таким чином, на порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель додаток до Договору (що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси) без зазначення інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Період усунення порушень:
22.04.2025 16:21 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 16:21
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель повідомляємо про вжиті заходи:
1. Видано наказ про усунення виявлених порушень, недопущення встановлених порушень у подальшому та підвищення рівня професійної компетентності працівниками підприємства (копія наказу додається).
2. В електронній системі закупівель оприлюднено інформацію про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Дата публікації звіту:
29.04.2025 15:29
Запити/Пояснення
Номер:
da872d99d41d4a62b085d01c0886ff45
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 16:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг «Поточного ремонту приміщень гуртожитку № 1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд. 8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області», за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-17-010773-a, очікуваною вартістю 55 178 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Прошу надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію та відповідні документи за рахунок яких коштів здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c3c7cb68ba784e6b843d25770811d5fc
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
04.04.2025 19:55
Опис:
1. Обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі наступних документів:
- проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією у відповідності з ДБН А.2.2-3-2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 № 162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві» і Кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4);
- експертної оцінки від 29.11.2024 № 0272Ю, виданої експертною організацією ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА ЮА» за результатом розгляду кошторисної частини проектної документації, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво.
Кошторисна документація та експертна оцінка додаються.
2. У зв’язку з відсутністю у замовника власного веб-сайту, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на офіційному веб-сайті Маріупольської міської ради за посиланням https://mariupolrada.gov.ua/page/zakupivli
3. Фінансування зазначеної закупівлі планується здійснювати за рахунок коштів бюджету Маріупольської міської територіальної громади. Фінансування закупівлі станом на теперішній час не здійснювалось, у зв’язку з тим, що послуги, які надаються за договором про закупівлю, ще не були прийняті замовником.
Номер:
80abe2f0bb46432198ebedf14716e9ee
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
03.04.2025 18:24
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг «Поточного ремонту приміщень гуртожитку № 1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд. 8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області», за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-17-010773-a, очікуваною вартістю 55 178 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1.Учасником ТОВ «БТК «Міра» у складі своєї тендерної пропозиції з метою підтвердження відповідності вимог пункту 1 підпункту 1.2 Додатку №1 до тендерної документації, надано довідку № 07/01 від 20.02.2025 про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг з певним переліком працівників у кількості 7-ми з наведенням інформації про їх середню спеціальну освіту.
Поясніть позицію Замовника при обранні переможцем ТОВ «БТК «МІРА», коли згідно з вимогами Наказу Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 № 249 (Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи) при виконанні послуг за предметом даної закупівлі, виконавець робіт повинен мати повну або базову вищу освіту відповідного напряму підготовки (спеціаліст, бакалавр), натомість виконавці робіт працівники ТОВ «БТК «МІРА», зокрема: Сарикабак Метін, Шенер Абдуллах та Лиходій Віктор Васильович мають середню спеціальну освіту?
2. Вимогами пункту 1 підпункту 1.2 Додатку №1 до тендерної документації замовника, наведено обов’язкового надання до довідки сканованих копій документів виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або наказів про прийняття на роботу або трудових угод або цивільно-правових угод всіх працівників, зазначених в довідці.
Поясніть позицію Замовника при обранні переможцем ТОВ «БТК «МІРА», у той час коли на виконання зазначених вимог учасником ТОВ «БТК «МІРА» завантажено цивільно-правовий договір №1/2 від 18.02.2025 за яким ТОВ «БТК «МІРА» виступає Замовником, а Джошкун Алі Джан – Підрядником, який діє за власним бажанням та у власних інтересах та зобов’язується виконати роботу керівника бригади за завданням Замовника при виконанні робіт з поточного ремонту за предметом закупівлі та за результатами виконання робіт оформлює Акти приймання-передачі виконаних робіт, де Джошкун Алі Джан виступає підрядником, а не працівником по відношенню до ТОВ «БТК «МІРА», як роботодавця?
3. Поясніть, на підставі чого при розрахунку витрат труда за даними Пiдсумкової вiдомості ресурсiв враховані витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин та витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття у той час, коли у наданій учасником довідці № 07/01 від 20.02.2025 про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг, відповідні робітники відсутні?
4.Прошу надати документи, що підтверджують наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації для надання послуг з керування та обслуговування машин та автотранспорту, яких включено до розрахунку витрат труда ?
5.Прошу надати інформацію, чи було залучено Джошкун Алі Джан для надання послуг чи виконання робіт за предметом закупівлі, як субпідрядника/співвиконавця?
6. За умовами пункту 11.12. «Проекту договору» наведеного у Додатку №1 ТД Замовника та укладеного Договору підряду № 06/2025 від 04.03.2025 зазначено, що Підрядник за даним Договором зобов’язаний: До початку надання послуг за Договором: - надати Замовнику копії дозвільних документів, що дають Підряднику право надання послуг за Договором, якщо такі документи передбачені нормами діючого законодавства; - надати Замовнику наказ про призначення особи, відповідальної за надання послуг; - розробити та узгодити з Замовником Проект виконання робіт, технологічні карти та інші документи, що описують порядок надання послуг і враховують необхідні заходи безпеки в процесі надання послуг, а також заходи з охорони праці.
Згідно Дефектного акту наведеного у Додатку № 1 до Тендерної документації в межах Договору підряду № 06/2025 від 04.03.2025 передбачено виконання наступних робіт, зокрема: Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м, Полівінілацетатне фарбування нових фасадів з риштувань з підготовленням поверхні, монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м та до локального кошторису включено, зокрема Провідник заземлюючий відкрито по будівельних основах з круглої сталі діаметром 8 мм [при роботi на висотi понад 2 до 8 м].
Пунктом 94 Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого Наказом Держнаглядохоронпраці України 26.01.2005 № 15 роботи верхолазні та на висоті відносяться до переліку робіт з підвищеною небезпекою. Згідно з п. 3 Групи «Б» Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 за № 1107 роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра належать до робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (далі – декларація відповідності).
Яким чином ТОВ «БТК «МІРА» документально підтверджено право надання послуг за договором при виконанні робіт підвищеної небезпеки, робіт на висоті або верхолазних робіт? Прошу надати копії дозвільних документів (допуски, дозволи, декларацію відповідності, тощо), що дають Підряднику право надання послуг за Договором?
7. Поясніть, чому в «Підсумковій відомості» при розрахунку витрат по будівельним машинам та механізмам в позиції 15 - Агрегати зварювальні пересувні з бензиновим двигуном, з номінальним зварювальним струмом 250-400 А, в позиції 24 - Кран переносний, вантажопідйомність 1 т, в позиції 29 - Машини свердлильні електричні, в позиції 34 - перетворювачі зварювальні з номінальним зварювальним струмом 315-500 А, в позиції 38 - Прес гідравлічний з електроприводом, в позиції 42 - Установки для зварювання аргонодугового, в позиції 49- Бадді, місткість 2 м3, в позиції 53 -Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т, в позиції 56- Котел електричний бітумний, місткість 1 м3, в позиції 60 - Машини шліфувальні кутов, зазначені як власні, у той час коли у довідці про наявність МТБ №08/01 від 20.02.2025 відповідне обладнання, машини та механізми наведено, як орендоване?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
56cf6cbc342142abbfb0631bb4b7d9ff
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.04.2025 16:45
Опис:
1. У пункті 1.2. додатку 1 до тендерної документації міститься вимога замовника щодо надання учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідної довідки, складеної за наведеною формою. У формі довідки міститься стовбець 4 «Освіта». Тобто, учасник повинен зазначити в довідці освіту працівників. При цьому, тендерна документація не містить жодних вимог щодо наявності конкретної освіти таких працівників або відповідності їх кваліфікаційним вимогам, визначеним Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників Випуск 64 Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи, який затверджений наказом Державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 13.10.1999 № 249.
Тобто, згідно вимог тендерної документації, учасник має право зазначити будь-яку освіту працівників, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі.
Слід звернути увагу, що наявність у працівників середньої спеціальної освіти жодним чином не виключає наявності в цих самих працівників повної, базової вищої або будь-якої іншої освіти.
У листі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 16.03.2011 N 4.7-17/674 міститься роз'яснення щодо прирівняння середньої спеціальної освіти, здобутої за часів існування Радянського Союзу в технікумах та училищах, до неповної вищої освіти. Таким чином, середня спеціальна освіта, здобута за часів існування Радянського Союзу в технікумах та училищах, прирівнюється відповідно до чинного законодавства до неповної вищої освіти освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста.
Також слід зазначити, що замовник не вимагав від учасників надання будь-яких документів, підтверджуючих наявність у працівників певної освіти, місце і час здобуття такої освіти. Наявність таких документів є зоною відповідальності учасника і стосується виключно його внутрішньо господарської діяльності.
Враховуючи наведене, замовник визначив відповідність учасника ТОВ «БТК «МІРА» кваліфікаційному критерію, зазначеному в пункті 1.2. додатку 1 до тендерної документації.
2. Пунктом 1.2. додатку 1 до тендерної документації передбачено надання учасником разом з довідкою сканованих копій документів виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або накази про прийняття на роботу або трудові угоди або цивільно-правові угоди всіх працівників, зазначених в довідці.
На виконання даної вимоги учасником ТОВ «БТК «МІРА» у складі тендерної пропозиції надано цивільно-правовий договір № 1/2 від 18.02.2025, укладений між ТОВ «БТК «МІРА» (Замовник) і громадянином Джошкун Алі Джан (Підрядник).
Згідно пункту 1.1. наданого договору, Підрядник зобов’язується за завданням Замовника виконати роботу керівника бригади при виконанні робіт на об’єкті: «Поточний ремонт приміщень гуртожитку № 1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд. 8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області».
Правова природа цивільно-правових договорів врегульована нормами чинного законодавства.
Цивільно-правовий договір - це угода між сторонами: громадянином і організацією (підприємством, тощо) на виконання першим певної роботи (а саме: договір підряду, договір про надання послуг тощо), предметом якого є надання певного результату праці.
Згідно із статтею 628 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір). До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.
Відповідно частин першої та другої статті 928 ЦК України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Сторони мають право укласти договір, в якому містяться елементи різних договорів (змішаний договір).
До відносин сторін у змішаному договорі застосовуються у відповідних частинах положення актів цивільного законодавства про договори, елементи яких містяться у змішаному договорі, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті змішаного договору.
Згідно із частиною першою статті 901 ЦК України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов`язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов`язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
За змістом частин першої та другої статті 837 ЦК України за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов`язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов`язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
З огляду на викладене, такі угоди застосовуються для виконання конкретної роботи, що спрямована на одержання результатів праці, і у разі досягнення зазначеної мети вважаються виконаними і дія їх припиняється.
Така правова позиція викладена у Постанові Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 09 червня 2021 року у справі № 420/2174/19.
На підставі вищезазначеного учасником ТОВ «БТК «МІРА» надано цивільно-правовий договір з працівником Джошкун Алі Джан, який згідно умов договору виконує роботу керівника бригади, чим дотримано вимогу пункту 1.2. додатку 1 до тендерної документації.
3. Оскільки за даними підсумкової відомості ресурсів машини та автотранспорт орендовані підрядником, витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин та витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття враховані згідно пункту 5.8. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4):
«Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні.
У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.»
При прийманні наданих послуг замовником будуть перевірені документи, підтверджуючі оренду підрядником вказаних у підсумковій відомості ресурсів машин і отримання послуг автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття.
4. Документи, що підтверджують наявність у учасника ТОВ «БТК «МІРА» працівників відповідної кваліфікації для надання послуг з керування та обслуговування машин та автотранспорту у замовника відсутні, оскільки надання учасником таких документів не передбачено умовами тендерної документації.
Оскільки в підсумковій відомості ресурсів машини та автотранспорт вказані як орендовані, розрахунок витрат труда в договірній ціні зроблений на підставі пункту 5.8. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженими наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (з урахуванням Змін № 1, № 2, № 3, № 4).
5. Джошкун Алі Джан виконує роботу керівника бригади на підставі цивільно-правового договору з ТОВ «БТК «МІРА». Для надання послуг чи виконання робіт за предметом закупівлі, як субпідрядник/співвиконавець Джошкун Алі Джан не залучався.
6. На виконання пункту 10 додатку 1 до тендерної документації учасником у складі тендерної документації надано файл «10. Декларація ТОВ БТК МІРА.pdf», який містить копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджено відповідність матеріально-технічної бази під час виконання робіт на висоті понад 1,3 метра та робіт, що виконуються за допомогою підіймачів та будівельних підйомників. Декларація зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 12 січня 2021 р. № 16.
До початку надання послуг за договором про закупівлю ТОВ «БТК «МІРА» надано замовнику копію дозволу № 2276.13.14, виданого Територіальним управлінням Держгірпромнагляду у Донецькій області 08.08.2013, дія якого була продовжена до 07.08.2023 (копія додається).
Дозвіл надає право ТОВ «БТК «МІРА» виконувати наступні роботи підвищеної небезпеки:
- зварювальні роботи;
- зведення, монтаж і демонтаж будівель, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
- земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій;
- роботи в колодязях, траншеях, котлованах;
- роботи, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриттям або робочого настилу.
Відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64 «Про введення воєнного стану в Україні» урядом прийнято ряд постанов, які регламентують порядок отримання документів дозвільного характеру на період дії воєнного стану, зокрема постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» та від 24.03.2022 № 357 «Деякі питання виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки на період дії воєнного стану».
Відповідно до підпункту 4 пункту 1 Постанови Кабінету Міністрів України № 357 від 24.03.2022, строк дії документів дозвільного характеру на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та на виконання робіт підвищеної небезпеки, який закінчився в період дії воєнного стану, автоматично продовжується на період дії воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування.
7. З приводу того, чому в підсумковій відомості ресурсів деякі машини та механізми вказані як власні, а в довідці про наявність матеріально-технічної бази, як орендовані, слід зазначити наступне.
Наявність у підрядника власних машин та механізмів не виключає можливості за необхідності орендувати такі самі машини та механізми. Ключовим є право користування такими машинами та механізмами для надання послуг замовнику, яке може виникати як на підставі права власності, так і за договором оренди. До того ж, правові підстави права користування машинами та механізмами або заміна одних машин та механізмів на інші такі самі можуть змінюватись під час виконання договору підряду.
Тендерна документація не містить вимог щодо відповідності приналежності машин та механізмів, вказаних у довідці про наявність матеріально-технічної бази, правовим підставам використання таких машин і механізмів, вказаним у підсумковій відомості ресурсів. Вимога щодо надання учасником копій документів, підтверджуючих приналежність машин та механізмів, у тендерній документації також відсутня.
Номер:
ecfd0b8764554db091aa236e28960e2f
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
08.04.2025 19:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг «Поточного ремонту приміщень гуртожитку № 1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд. 8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області», за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-17-010773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Вимогами підпункту 4 пункту 14 Додатку 1 до тендерної документації «Технічне завдання» передбачено, що у кошторисній документації чітко вказати найменування, тип, марку, базові технічні характеристики матеріальних ресурсів. Базові технічні характеристики вказуються згідно характеристик, зазначених замовником у дефектному акті та повинні відповідати або бути кращими за характеристики вказані замовником. Якщо замовником не вказані технічні характеристики матеріальних ресурсів, учасник повинен самостійно зазначити базові технічні характеристики матеріальних ресурсів. Під базовими технічними характеристиками матеріальних ресурсів слід розуміти, наприклад, але не виключно: розмір, вага, об’єм, енергопотужність, тощо.
Прошу пояснити, чому учасником ТОВ «БТК»МІРА» в підсумковій відомості ресурсів, в позиціях: 90 - Блоки віконні металопластикові - 672,318 м2; 151 - Двері металопластикові - 172,83 м2; 349 - перегородка скляна в комплекті з кріпленням – 19,05 м2; 366 - Плитки керамічні глазуровані для внутрішнього облицювання стін гладкі білі - 1332,5435 м2; не зазначені базові технічні характеристики перелічених матеріальних ресурсів?
2. Прошу надати інформацію, стосовно розбіжностей в частині кількості будівельних матеріалів наведених Замовником та врахованих учасником при розрахунку будівельних матеріалів, зокрема:
згідно Дефектного акта (Додаток№1 «Технічне завдання») Замовником у декількох позиціях зазначено - Клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ 11 у загальній кількості – 8080,02 кг, проте у Підсумковій відомості ресурсів учасника у позиції 254 (+С111-2000-1) - Клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ 11 наведено у кількості – 14940,64кг:
згідно Дефектного акта (Додаток№1 «Технічне завдання») Замовником у декількох позиціях зазначено - Шпатлівка Ceresit CT 29 - у загальній кількості – 42068,682 кг, проте у Підсумковій відомості ресурсів учасника у позиції 585 (+С111-2015-3) Шпатлівка Ceresit CT 29 наведено у кількості – 42147,0573 кг ?
3. Згідно з абзацом четвертим частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельноскладські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Порошу пояснити, чому за даними підсумкової відомості ресурсів у позиціях: 471 - Стяжка для підлоги Ceresit або аналог пункт – 51882 кг; 547-Фарба латексна водоемульсійна Sniezka інтер'єрна Mattlatex -7684,5282 кг; 548 - Фарба латексна водоемульсійна Sniezka інтер'єрна Mattlatex тонована - 411,327 кг не зазначено країни їх походження?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
99934d55a7fc4eae9f9413daf306a941
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
11.04.2025 16:04
Опис:
1. В підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником закупівлі, в позиціях: 90 - Блоки віконні металопластикові - 672,318 м2; 151 - Двері металопластикові - 172,83 м2; 349 - перегородка скляна в комплекті з кріпленням – 19,05 м2 не вказані базові технічні характеристики, а саме - розміри виробів, тому що такі розміри невстановлені наперед. Фактичні розміри цих виробів визначаються шляхом проведення замірів вже на стадії виконання договору про закупівлю, для індивідуального замовлення підрядником виготовлення товару у виробника. В подальшому, при прийманні виконаних робіт, розміри встановлених виробів підтверджуються видатковими накладними.
Базові технічні характеристики, а саме - розміри матеріалу Плитки керамічні глазуровані для внутрішнього облицювання стін гладкі білі - 1332,5435 м2 не зазначені учасником у підсумковій відомості ресурсів у зв’язку с тим, що нормою для виконання робіт КБ15-25-2 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші зазначено обсяг плиток у м2, число плиток в 1 м2 від 7 до 12 шт. Під ці параметри підходить багато розмірів плитки, зокрема: 300х300 мм, 250х400 мм, 250х500 мм, 187х600 мм та інші. Підчас виконання договору, при проведенні робіт з облицювання підрядник погоджує з замовником розміри плиток, надаючи варіанти в межах ціни плитки, передбаченої договірною ціною. В подальшому, при прийманні виконаних робіт в акті зазначається розмір і виробник застосованої плитки, що підтверджується видатковою накладною.
2. Дефектний акт, який міститься у пункті 14 «Технічне завдання» додатку 1 до тендерної документації, складався замовником згідно інвесторської проєктно-кошторисної документації. Матеріали, використання яких передбачено для виконання робіт, зазначені в інвесторській проєктно-кошторисній документації як у явному вигляді, так і в складі норм для виконання робіт.
Клеюча суміш для керамічної плитки Ceresit СМ 11 зазначається у явному вигляді в наступних позиціях Дефектного акту: Локальний кошторис (надалі по тексту - ЛК) 02-01-02: поз. 24, 31; ЛК 02-01-03: поз. 49, 57; ЛК 02-01-04: поз. 35, 43; ЛК 02-01-05: поз. 27, 35; ЛК 02-01-06: поз. 27, 35. А також в складі робіт у наступних позиціях Дефектного акту: ЛК 02-01-03: поз. 75 КБ15-25-2 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. в кількості – 988,416 кг; ЛК 02-01-04: поз. 75 КБ15-25-2 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. в кількості – 1029,34 кг; ЛК 02-01-05: поз. 67 КБ15-25-2 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. в кількості – 1211,808 кг; ЛК 02-01-06: поз. 67 КБ15-25-2 Облицювання поверхонь стін керамічними плитками на розчині із сухої клеючої суміші, число плиток в 1 м2 понад 7 до 12 шт. в кількості – 3631,056 кг.
Шпатлівка Ceresit CT 29 зазначається у явному вигляді в наступних позиціях Дефектного акту: ЛК 02-01-03: поз. 64, 66, 69, 71; ЛК 02-01-04: поз. 64, 66, 69, 71; ЛК 02-01-05: поз. 56, 58, 61; ЛК 02-01-06: поз. 56, 58, 61, 63. А також у складі робіт у наступних позиціях Дефектного акту: ЛК 02-01-03: поз. 67 КР12-49-6 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування в кількості – 21,55615 кг, поз. 74 КР12-49-9 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування в кількості – 32,645 кг; ЛК 02-01-04: поз. 67 КР12-49-6 Поліпшене фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стель по збірних конструкціях, підготовлених під фарбування в кількості – 24,17415 кг.
На підтвердження надаємо знімки екрану (скриншоти) з програмного комплексу «АВТОМАТИЗОВАНИЙ ВИПУСК КОШТОРИСІВ» - ПК АВК-5.
Таким чином, у підсумковій відомості ресурсів, наданій учасником у складі тендерної пропозиції, зазначені матеріальні ресурси, які містяться у Дефектному акті як у явному вигляді, так і у складі робіт.
3. У підсумковій відомості ресурсів, яка входить до складу договірної ціни до договору про закупівлю, не зазначено країну походження деяких матеріальних ресурсів у зв’язку з тим, що на час укладання договору інформація про країну походження цих матеріальних ресурсів не була відома. Стяжку для підлоги Ceresit або аналог і Фарбу латексну водоемульсійну Sniezka інтер'єрна Mattlatex виробляють у різних країнах Європи.
Під час виконання договору підрядником шляхом моніторингу цін на ринку постачальників було вибрано і погоджено із замовником оптимальний варіант придбання вказаних матеріальних ресурсів.
Таким чином, враховуючи, що у теперішній час інформація щодо країни походження зазначених матеріальних ресурсів вже відома, ця інформація буде вказана у підсумковій відомості ресурсів шляхом внесення змін до договору про закупівлю.
Номер:
a98c275daa45452dbb309675afa0e3bb
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 18:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг «Поточного ремонту приміщень гуртожитку № 1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд. 8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області», за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-17-010773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Учасником надана довідка № 07/01 від 20.02.2025 про наявність працівників відповідної кваліфікації для надання послуг у кількості 7-ми працівників .Також, учасником надана довідка №10/01 від 20.02.2025 про не залучення субпідрядників/співвиконавців. Обсяг, вартість та термін надання послуг визначаються затвердженою проєктно-кошторисною документацією та доданими до Договору календарним графіком надання послуг і договірною ціною, які є невід’ємною частиною Договору.
Строки надання послуг визначаються календарним графіком надання послуг, який є невід’ємною частиною Договору, і становлять:
- початок надання послуг: з дати укладання договору-04.03.2025;- закінчення надання послуг- 29.09.2025. Відповідно до умов виконання договору, закінчення надання послуг 29.09.2025, що складає за період з 04.03.2025-29.09.2025 - 1136 робочих годин або 142 робочих дня.
Поряд з цим, в пояснювальній записці на виконання робіт з «Поточного ремонту Поточний ремонт приміщень гуртожитку №1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд.8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області», наведено - Нормативна трудомісткість робіт, що передбачається у прямих витратах, яка складає 70,266 тис.люд.год. Тобто для виконання робіт за зазначений проміжок часу необхідно, як мінімум 61 людина (70266:1136).
Враховуючи вищевикладене, прошу обгрунтувати, яким чином наведена в довідці № 07/01 від 20.02.2025 кількість робітників виконають обсяг необхідних робіт та/або послуг за предметом закупівлі, коли при розрахунку трудомісткості робіт, що передбачається у прямих витратах наявна значно більша кількість робітників?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
26e6d9d7ff5d4e8092ebbbaafb7de7d7
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.04.2025 11:34
Опис:
У пункті 1.2. додатку 1 до тендерної документації міститься вимога замовника щодо надання учасником на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідної довідки, складеної за наведеною формою. До довідки обов’язково надаються скановані копії документів виготовлених з оригіналів: трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок) або накази про прийняття на роботу або трудові угоди або цивільно-правові угоди всіх працівників, зазначених в довідці.
При цьому, тендерна документація не містить жодних вимог щодо зазначення у довідці і підтвердження наявності в учасника конкретної кількості працівників.
Тобто, згідно вимог тендерної документації, учасник має право зазначити будь-яку кількість працівників, які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Замовник не має права вимагати від учасника підтвердження відповідності яким-небудь додатковим критеріям або надання будь-яких додаткових документів.
Уклавши договір про закупівлю підрядник взяв на себе зобов’язання надати визначений умовами договору обсяг послуг у зазначений строк. Питання щодо необхідної кількості працівників, режиму їх роботи та інші організаційні питання є зоною відповідальності підрядника і стосуються виключно його внутрішньогосподарської діяльності.
Слід зазначити, що на момент подання тендерної пропозиції, укладання договору підряду та початкового етапу надання послуг підряднику необов’язково мати одразу всю кількість працівників, необхідних для надання повного обсягу послуг.
У теперішній час підрядником вже залучено ще 10 працівників за цивільно-правовими договорами (копія розпорядження додається). Також ТОВ «БТК «МІРА» видано наказ про залучення, у разі виробничої необхідності, працівників до виконання надурочних робіт та роботи у вихідні дні.
Щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції довідки № 10/01 від 20.02.2025 про не залучення субпідрядників/співвиконавців повідомляємо наступне.
Згідно пункту 13 до додатку 1 до тендерної документації, учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Таким чином, надання учасником довідки про не залучення субпідрядників/співвиконавців не вимагалось умовами тендерної документації, у зв’язку з чим, така довідка не розглядалась замовником при кваліфікації учасника ТОВ «БТК «МІРА».
Той факт, що на момент подання тендерної пропозиції підрядник не мав наміру залучати субпідрядників/співвиконавців не забороняє йому, у разі необхідності, залучити субпідрядників/співвиконавців для надання послуг у обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, ТОВ «БТК «МІРА» для надання замовнику послуг за договором про закупівлю має право залучити необхідну кількість власних працівників та субпідрядників/співвиконавців для надання частини послуг у визначеному розмірі.
Номер:
5c1f7c848d3847efaa9ec632398aac62
Назва:
питання для пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 18:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання послуг «Поточного ремонту приміщень гуртожитку № 1 Центральноукраїнського національного технічного університету для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб за адресою: проспект Університетський, буд. 8, Фортечний район, м. Кропивницький Кіровоградської області», за кодом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-17-010773-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Нормами пункту 5.8 розділу V Настанови визначено, що при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.
Поясніть, на підставі чого в кошторисних розрахунках, які є невід’ємною частиною Договору та його Додатком №1(Договірна ціна), вартість загальновиробничих витрат, а також прибутку в цілому, обчислена із врахуванням трудовитрат робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин та автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття (перелік машин наведено у розділі II «Будівельні машини і механізми» Пiдсумкової вiдомості ресурсiв). При цьому, учасником ТОВ "БТК“МІРА" у складі своєї тендерної пропозиції надано довідку від 29.11. 2023 року №176/1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначена інформація щодо оренди ним будівельної техніки з екіпажом(переліченої у розділі II «Будівельні машини і механізми» Пiдсумкової вiдомості ресурсiв), що підтверджується Договором оренди спецтехніки з екіпажом №02/11-23В від 02.11.2023р?
2. Прошу надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БТК“МІРА" (далі – учасник) з огляду на те, що у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.02.2025 (файл «231_ДЦ_ДЦ_2.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 169,58 люд.год., в той час як з 10.11.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 174,67 люд.год. при 40- годинному робочому тижні у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 28 жовтня 2024 року №740/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 29 жовтня 2024 року № 4024-IX (далі – Указ № 740/2024)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
2b530b72708741f3a22bdf2dea5eacfe
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.04.2025 10:21
Опис:
1. Згідно пiдсумкової вiдомості ресурсів у складі договірної ціни до договору про закупівлю, кількість маш. год. застосування орендованої техніки, яка орендується разом із робітниками, становить 1307,84843188 маш. год., а витрати труда робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин (п. 5 ПВР) - 14,9 люд. год.
У підсумковій відомості ресурсів (розділ II) міститься перелік машин і механізмів, які є власними. Вартість загальновиробничих витрат, а також прибутку в цілому по будові, обчислена із врахуванням трудовитрат робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням власних машин - 14,9 люд. год.
При цьому, трудовитрати робітників, зайнятих керуванням та обслуговуванням машин та автотранспорту при перевезенні ґрунту і будівельного сміття, при обчисленні вартості загальновиробничих витрат, а також прибутку в цілому по будові, не враховувались.
На підтвердження надаємо Пiдсумкову вартiсть експлуатацiї машин до договірної ціни і Відомість трудомісткості і заробітної плати до локального кошторису 02-01-01, сформовані у Програмному комплексі «АВТОМАТИЗОВАНИЙ ВИПУСК КОШТОРИСІВ» - ПК АВК-5. Звертаємо увагу, що при зазначенні ознаки оренди машин і механізмів, програмний комплекс при обчисленні вартості загальновиробничих витрат, а також прибутку в цілому по будові, автоматично не враховує трудовитрати робітників.
Також слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "БТК “МІРА" відсутні документи, на які міститься посилання у запиті: довідка від 29.11.2023 № 176/1 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначена інформація щодо оренди ним будівельної техніки з екіпажом (переліченої у розділі II «Будівельні машини і механізми» Пiдсумкової вiдомості ресурсiв), що підтверджується Договором оренди спецтехніки з екіпажом №02/11-23В від 02.11.2023.
2. Підпунктом 13 пункту 14 «Технічне завдання» додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Рівень середньомісячної заробітної плати в кошторисній документації, при середньому розряді складності робіт - 3,8, прийняти у розмірі 17 445,8 грн. при середньомісячній тривалості робочого часу актуальній на момент подання пропозиції.»
Учасником у пояснювальній записці до договірної ціни, наданій у складі тендерної пропозиції, наведений розрахунок при середньомісячній тривалості робочого часу – 169,58 люд. год.
Тендерна пропозиція учасника подана 24.02.2025. Указом Президента України від 14.01.2025 № 26/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженим Законом України № 4220-IX від 15.01.2025, який набрав чинності 06.02.2025, продовжено строк дії воєнного стану в Україні з 05 години 30 хвилин 8 лютого 2025 року строком на 90 діб.
Таким чином, на момент подання пропозиції учасником, з урахуванням Указу Президента України від 14.01.2025 № 26/2025 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», ст. 73 Кодексу законів про працю України, ч. 6 ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», середньомісячна тривалість робочого часу становить 169,58 люд. год. при 40-годинному робочому тижні.