• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)

Найменування закупівлі: Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood) Кількість: 1000м3. Термін постаки: до 01.06.2025р. Місце поставки: згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська.

Завершена

2 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 500.00 UAH
Номер: 92438581b2644fca8be42caa9d00fd71
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 26.03.2025 17:36 - 17.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 16-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.03.2025 № 16-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8 UA-2025-02-17-010555-a 17.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, i.l.mamonchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 47 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Квартирно-експлуатаційного відділу м. Рівне (далі – Замовник) UA-P-2025-02-17-011944-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.02.2025 № 61; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ(далі – ФОП КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 86 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2025; Договір від 12.03.2025 № 77 (далі – Договір); Додаткова угода від 01.04.2025 № 1 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 31.03.2025, 01.04.2025, 09.04.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Згідно тендерної документації Замовника у пункті 5 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей», а саме: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.» Учасником ФОП Кабак Андрій Петрович в складі тендерної пропозиції надано інформацію від 25.02.2025 № 12 щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей (файл «12.Довідка про відсутність відповідно до п.47 Особливостей.»), а також шляхом самостійного декларування підтверджено відсутність таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Разом з тим, ФОП Кабак Андрій Петрович (код 3075923079) зазначений у відомостях Антимонопольного комітету України «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів за 2025 рік» (Зведені відомості станом на 28.03.2025) в частині притягнення до відповідальності згідно рішення 65/107-р/к від 28.10.2024 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу». При цьому, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Андрій Петрович, Замовником не перевірено інформацію щодо притягнення протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, яка є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, чим порушено підпункт 4 пункту 47 Особливостей, та як наслідок, Замовником невідхилено відповідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, який підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.04.2025 Замовником надано пояснення щодо прийняття рішення розірвати Договір №77 від 12.03.2025 з ФОП Кабак Андрій Петрович на закупівлю паливної деревини по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)». Під час проведення моніторингу Замовником 01.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Додаткову угоду від 01.04.2025 № 1 до Договору про дострокове розірвання дії Договору за взаємною згодою сторін.
Період усунення порушень: 14.04.2025 17:57 - 29.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2025 17:57

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідь Замовника в рамках моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 26.03.2025 № 16-з « Про початок моніторингу закупівель». В КЕВ м. Рівне, відбулися заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою, та шляхом проведення навчань в ПП «ЦЕНТР ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ».
Дата публікації звіту: 17.04.2025 09:14

Запити/Пояснення