-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)
Найменування закупівлі: Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood) Кількість: 1000м3. Термін постаки: до 01.06.2025р. Місце поставки: згідно тендерної документації. Мова подання тендерних пропозицій - українська.
Завершена
2 300 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 500.00 UAH
Номер:
92438581b2644fca8be42caa9d00fd71
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-26-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.03.2025 00:00
Період моніторингу:
26.03.2025 17:36 - 17.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
26.03.2025 № 16-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 26.03.2025 № 16-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2025-02-17-010555-a 17.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 4 пункту 47 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю (змін до нього) та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Квартирно-експлуатаційного відділу м. Рівне (далі – Замовник) UA-P-2025-02-17-011944-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 17.02.2025 № 61; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ(далі – ФОП КАБАК АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ); протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 04.03.2025 № 86 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2025; Договір від 12.03.2025 № 77 (далі – Договір); Додаткова угода від 01.04.2025 № 1 до Договору; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 31.03.2025, 01.04.2025, 09.04.2025.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
Згідно тендерної документації Замовника у пункті 5 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей», а саме: «Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли: 4) суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 Особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.»
Учасником ФОП Кабак Андрій Петрович в складі тендерної пропозиції надано інформацію від 25.02.2025 № 12 щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей (файл «12.Довідка про відсутність відповідно до п.47 Особливостей.»), а також шляхом самостійного декларування підтверджено відсутність таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції.
Разом з тим, ФОП Кабак Андрій Петрович (код 3075923079) зазначений у відомостях Антимонопольного комітету України «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів за 2025 рік» (Зведені відомості станом на 28.03.2025) в частині притягнення до відповідальності згідно рішення 65/107-р/к від 28.10.2024 «Про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та накладення штрафу».
При цьому, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Кабак Андрій Петрович, Замовником не перевірено інформацію щодо притягнення протягом останніх трьох років до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів, яка є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами, чим порушено підпункт 4 пункту 47 Особливостей, та як наслідок, Замовником невідхилено відповідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, який підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.04.2025 Замовником надано пояснення щодо прийняття рішення розірвати Договір №77 від 12.03.2025 з ФОП Кабак Андрій Петрович на закупівлю паливної деревини по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)».
Під час проведення моніторингу Замовником 01.04.2025 в електронній системі закупівель оприлюднено Додаткову угоду від 01.04.2025 № 1 до Договору про дострокове розірвання дії Договору за взаємною згодою сторін.
Період усунення порушень:
14.04.2025 17:57 - 29.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
14.04.2025 17:57
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь Замовника в рамках моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a)
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 26.03.2025 № 16-з « Про початок моніторингу закупівель».
В КЕВ м. Рівне, відбулися заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому. Зокрема шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою, та шляхом проведення навчань в ПП «ЦЕНТР ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ «ТЕНДЕР-ЕКСПЕРТ».
Дата публікації звіту:
17.04.2025 09:14
Запити/Пояснення
Номер:
f61921fe7cd743f99848bcb9d7a412a7
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2025 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.04.2025 01:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
a85803c842c44af0b450085b16dd33d6
Назва:
Відповідь Замовника на Запит
Дата опублікування:
31.03.2025 14:58
Опис:
Відповідь Замовника на «Запит замовнику на пояснення» в рамках моніторингу закупівлі по предмету « Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a)
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 26.03.2025 № 16-з « Про початок моніторингу закупівель».
Відповідно до вказаного наказу підлягає моніторингу процедура закупівлі UA-2025-02-17-010555-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Підставами для прийняття відповідного рішення про початок моніторингу, є - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі було опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу – 26 березня 2025 об 17:36. Відповідно до пункту 23 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами та доповненнями) – «Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, спрощених закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України “Про публічні закупівлі”. Дані автоматичних індикаторів ризиків застосовуються з урахуванням цих особливостей.».
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - «Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.».
26 березня 2025 об 17:36 посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедур закупівель, надіслано для нас, як Замовника – «Запит замовнику на пояснення».
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2025-03-26-000067 закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Характеристики предмету закупівлі було обрано відповідно до діючих стандартів та умов України (ТУУ-00994207-005:2018), також вартість було розраховано відповідно до відповіді про вартість даного предмету закупівлі від Державних лісових господарств.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що Оприлюднення на веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі, Нами не здійснювалося. Зазначаємо, що у зв’язку із зростанням кіберзагроз з сторони держави-агресора та активізацією спроб отримання несанкціонованого доступу до інформаційних телекомунікаційних систем сил Міністерства оборони України, можливістю появи фейкових сторінок, припинено використання власних веб-сторінок у Збройних Силах України. На підставі Вимог Міністра оборони України з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації від 26.01.2022 року №1309. З метою дотримання вимог чинного законодавства України, щодо проведення процедур закупівель Нами використовувався сайт КЕВ м. Рівне (https://kevrivne.com.ua), однак, на даний час, використання сайту – призупинене, з метою виконання вимог вказаних вище. Сайт КЕВ м. Рівне (https://kevrivne.com.ua) знаходиться в стадії переміщення до веб ресурсів МО України. Лист «Щодо використання власних веб-сайтів в КЕВ м. Рівне» Замовником було надіслано до Центрального Управління інженерно-інфраструктурного забезпечення Командування Сил логістики Збройних Сил України (додається). Головним розпорядником бюджетних коштів є Міністерство оборони України. Відповідна інформація не розміщувалась на сайті головного розпорядника коштів у зв’язку з обставинами наведеними нижче. Відповідно до посилання https://www.mil.gov.ua/diyalnist/zakupivli-pmm/ogoloshennya.html, Міністерством оборони України, розміщено Оголошення, наступного змісту: «Шановні панове! Міністерство оборони України (далі – Міноборони) інформує, що у зв’язку із набранням чинності Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про оборонні закупівлі” щодо запровадження прозорості в оборонних закупівлях (крім відомостей про закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні” 24 квітня 2023 року (далі – Закон) усі оголошення щодо закупівель оприлюднюватимуться на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель та/або в електронній системі закупівель. Просимо врахувати зазначену інформацію при плануванні вашої діяльності.» Розділ створено 28 квітня 2023 року.
Згідно усіх вищезазначених пунктів, та після повторної перевірки всіх оприлюднених документів та з метою недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, здійснюється розірвання договору №77 від 12.03.2025 з ФОП Кабак Андрій Петрович на закупівлю паливної деревини по предмету « Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a.
Номер:
0e1e05ea5739460da9163f0179a956bc
Назва:
Відповідь Замовника в рамках моніторингу
Дата опублікування:
01.04.2025 16:48
Опис:
Відповідь Замовника в рамках моніторингу закупівлі по предмету « Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a)
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 26.03.2025 № 16-з « Про початок моніторингу закупівель».
Повідомляємо, що Договір №77 від 12.03.2025 з ФОП Кабак Андрій Петрович на закупівлю паливної деревини по предмету « Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» розірвано. Загальна сума договору на дату підписання Додаткової угоди становить 0 грн 00 коп. (нуль гривень нуль копійок).
Номер:
d9db2b1ba5ed4577b3608e9a6e372cc1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
09.04.2025 11:51
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Пунктом 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у розмірі 2,5% від вартості договору, а саме :«Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку).»
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору (із документальним підтвердженням).
2. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 01.04.2025 оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 01.04.2025 до Договору від 12.03.2025 № 77 (далі – Договір) про дострокове розірвання Договору за згодою сторін.
З огляду на зазначене, просимо надати інформацію з яких причин розірвано Договір та надати документальне підтвердження.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Номер:
f1056c4bbadc496baffb1c4f3727da81
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
09.04.2025 15:36
Опис:
Відповідь Замовника на «Запит про надання пояснення» в рамках моніторингу закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a)
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ було прийнято наказ від 26.03.2025 № 16-з « Про початок моніторингу закупівель».
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43».
На Ваш запит, в межах проведення моніторингу UA-M-2025-03-26-000067 закупівлі по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a), надаємо наступну інформацію та пояснення, щодо:
1. Пунктом 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем відкритих торгів у розмірі 2,5% від вартості договору, а саме :«Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Для підтвердження надання забезпечення виконання договору учасник-переможець надає: - копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору з відміткою (печаткою) банку).»
У зв’язку з чим, просимо надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем тендеру копію платіжного доручення про перерахування суми забезпечення виконання договору (із документальним підтвердженням).
Повідомляємо, відповідно до тендерної документації пунктом 5 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», зазначено: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія або шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника.
Враховуючи вище викладене, Переможець закупівлі може на вибір надати банківську гарантію або шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок замовника. ФОП Кабак Андрій Петрович надав банківську гарантію №121642/V-0937 від 11 березня 2025 року (додається).
Після розірвання Договору №77 від 12.03.2025р., КЕВ м. Рівне надіслав Лист-Заява на АТ «АЛЬТБАНК» про «Звільнення АТ «АЛЬТБАНК» від обов’язків за Гарантією №121642/V-0937 від 11 березня 2025 року» (додається).
2. Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 01.04.2025 оприлюднено Додаткову угоду № 1 від 01.04.2025 до Договору від 12.03.2025 № 77 (далі – Договір) про дострокове розірвання Договору за згодою сторін.
З огляду на зазначене, просимо надати інформацію з яких причин розірвано Договір та надати документальне підтвердження.
Повідомляємо, після укладання Договору №77 від 12.03.2025р. було виявлено, що ФОП Кабак Андрій Петрович зазначений у відомостях «Зведені відомості щодо спотворення результатів торгів за 2025 рік» Антимонопольного комітету України (Зведені відомості станом на 28.03.2025) (додається). Враховуючи вище викладене було прийняте рішення розірвати Договір №77 від 12.03.2025 з ФОП Кабак Андрій Петрович на закупівлю паливної деревини по предмету «Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)».
Згідно усіх вищезазначених пунктів, та з метою недопущення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, КЕВ м. Рівне розірвав Договір №77 від 12.03.2025 з ФОП Кабак Андрій Петрович на закупівлю паливної деревини по предмету « Деревина дров'яна непромислового використання 1а група (Дуб) ДК 021:2015 – 03413000-8 Паливна деревина (Fuel wood)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-010555-a. Загальна сума договору на дату підписання Додаткової угоди про розірвання Договору №77 від 12.03.2025 становить 0 грн 00 коп. (нуль гривень нуль копійок). Також, було надіслано Лист -Заява на АТ «АЛЬТБАНК» про «Звільнення АТ «АЛЬТБАНК» від обов’язків за Гарантією №121642/V-0937 від 11 березня 2025 року»