-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Утилізація сміття та поводження зі сміттям (підбирання та перевезення побутових відходів і міського сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ на території Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області).
Завершена
1 494 137.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 470.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 470.69 UAH
Номер:
df823705b9e2404d9509987b8b01e576
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-17-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.03.2025 00:00
Період моніторингу:
17.03.2025 16:58 - 08.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
17.03.2025 №20-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник
Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 17.03.2025 №20-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2025-02-17-010211-a, 17.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції МКП «Комбінат комунальних підприємств» встановлено порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Управління житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.02.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозиції, тендерну пропозицію Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» (далі – МКП «Комбінат комунальних підприємств»), вимогу про усунення невідповідностей учаснику МКП «Комбінат комунальних підприємств» до 28.02.2025, рішення уповноваженої особи від 28.02.2025 (протокол № 28), повідомлення про намір укласти договір, договір на закупівлю послуг від 06.03.2025 № 103 (далі – Договір № 103), звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 21.03.2025 через електронну систему закупівель.
Пунктом 3 Особливостей № 1178 передбачено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
У пункті 28 Особливостей № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178.
Абзацом першим пункту 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації
За результатами моніторингу установлено, що у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей № 1178 і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інших документів, які передбачені тендерною документацією.
Водночас, у пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Крім того, у пункті 3 додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації про особу (осіб) уповноважену на підписання тендерної пропозиції та договору (довільної форми).
Також, у пункті 1 таблиці 1.2. додатку № 1 до тендерної документації Замовником визначено, що якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу.
В ході моніторингу, під час перевірки КЕП учасника МКП «Комбінат комунальних підприємств» на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція підписана посадовою особою учасника, а саме Зеніною Г. С.
При цьому, у тендерній пропозиції учасника МКП «Комбінат комунальних підприємств» відсутня довіреність або доручення учасника на ім’я вказаної посадової особи, а надано інформацію, що особою уповноваженою на підписання тендерної пропозиції та договору є директор Поцелуйко О. В. (файл «Інформація про директора. pdf»).
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо вказаного Замовником 21.03.2025 через електронну систему закупівель надано пояснення, що «…електронний цифровий підпис на тендерну пропозицію накладено посадовою особою учасника Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» Зеніною Г.С., яка являється його головним бухгалтером, що підтверджується штатним розписом, який було надано у складі тендерної документації учасника (файл 6.2. «Довідка про наявність працівників, ФОРМА 2.pdf)».
Отже, надане пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки Замовником самостійно встановлено у пункті 1 таблиці 1.2. додатку № 1 до тендерної документації вимогу щодо надання у складі тендерної пропозиції документів на особу (не керівника), уповноважену на підписання тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, тендерна пропозиція учасника МКП «Комбінат комунальних підприємств» подана з порушенням вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункту 1 таблиці 1.2. додатку № 1 тендерної документації.
Пунктом 43 Особливостей № 1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначеної невідповідності та на порушення вимог пункту 43 Особливостей № 1178 не надав можливості учаснику МКП «Комбінат комунальних підприємств» її усунути.
Відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини 3 статті 22 Закону.
Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника МКП «Комбінат комунальних підприємств», а натомість уклав з ним Договір № 103, загальною вартістю 1 493 865,29 грн.
Період усунення порушень:
28.03.2025 16:34 - 12.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
28.03.2025 16:34
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З урахуванням виявлених уповноваженою особою Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області порушень за результатами моніторингу, Управлінням житлово-комунального господарства Могилів-Подільської міської ради укладено додаткову угоду №1 від 04.04.2025 про розірвання (припинення) дії договору №103 від 06.03.2025.
Дата публікації звіту:
04.04.2025 16:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
07.04.2025 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
5ac74d2123bf424eade02a5861f8acb2
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
18.03.2025 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з утилізації сміття та поводження зі сміттям (підбирання та перевезення побутових відходів і міського сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ на території Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-17-010211-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
3. У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).
Виходячи із вищезазначеного, надайте пояснення, яким чином учасником Могилів-Подільське МКП «Комбінат комунальних підприємств», якого обрано переможцем торгів, підтверджено повноваження особи, яка підписала тендерну пропозицію, а саме Зеніної Г. С.?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
3f7d067288a643f9a37890bff7582e7c
Назва:
Про розгляд запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 18.03.2025 р.
Дата опублікування:
21.03.2025 09:38
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів у сфері застосування, а саме: Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про благоустрій населених пунктів», Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про охорону атмосферного повітря», Державних санітарних норм та правил утримання територій населених місць, затверджених наказом Міністерства охорони здоров’я України 17.03.2011 № 145, Методичних рекомендацій з прибирання території об’єктів благоустрою населених пунктів затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово - комунального господарства України від 07.07.2008 року № 213.
Обґрунтування технічних характеристик предмета закупівлі висвітлені в технічному завданні, та визначені на підставі аналізу надання аналогічних послуг попередніх років.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі за предметом «Утилізація сміття та поводження зі сміттям (підбирання та перевезення побутових відходів і міського сміття, ліквідація стихійних сміттєзвалищ на території Могилів-Подільської міської територіальної громади Могилів-Подільського району Вінницької області)», визначено виходячи із обсягів передбачених послуг, та відповідно наявних бюджетних асигнувань.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання яке буде доступне для перегляду.
У відповідності до вимог п. 4.1. постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, розміщено на сторінці Могилів-Подільської міської ради (Управління житлово-комунального господарства в розділі «Державні закупівлі») згідно посилання: https://www.mpmr.gov.ua/17022025-utilizacia-smitta-ta-povodzenna-zi-smittam-pidbiranna-ta-perevezenna-pobutovih-vidhodiv-i-miskogo-smitta-likvidacia-stihijnih-smittezvalis-na-teritorii-mogiliv-podilskoi-gromadi.html.
3. У пункті 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог, зокрема, повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП). Замовник перевіряє КЕП/УЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП/УЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Виходячи із вищезазначеного, надайте пояснення, яким чином учасником Могилів-Подільське МКП «Комбінат комунальних підприємств», якого обрано переможцем торгів, підтверджено повноваження особи, яка підписала тендерну пропозицію, а саме Зеніної Г. С.?
Відповідно до Пункту 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП)/удосконаленим електронним підписом (УЕП).
При перевірці учасника Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» на сайті центрального засвідчувального органу, було встановлено що на тендерну пропозицію учасника накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП), тип носія особистого ключа: «Захищений», тип підпису «Кваліфікований».
Електронний цифровий підпис на тендерну пропозицію накладено посадовою особою учасника Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств» Зеніною Г.С., яка являється його головним бухгалтером, що підтверджується штатним розписом, який було надано у складі тендерної документації учасника (файл 6.2. «Довідка про наявність працівників, ФОРМА 2.pdf).
Крім того, відповідно до Наказів від 30.09.2020 №19 «Про покладення функцій уповноваженої особи із закупівель», №95 від 29.12.2023 «Про затвердження положення про уповноважену особу», Положення про уповноважену особу з публічних закупівель Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств», затверджене наказом директора №95 від 29.12.2023, головний бухгалтер Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств» Зеніна Г.С., являється уповноваженою особою із закупівель, та відповідно до п. 3.9. даного Положення, одним із завдань (функцій) уповноваженої особи є забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону.
У зв’язку з технічною неможливістю підвантаження в електронну систему закупівель окремих файлів, Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Комбінат комунальних підприємств», було додатково надано копію Наказу від 30.09.2020 №19, Наказу №95 від 29.12.2023, Положення про уповноважену особу з публічних закупівель Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Комбінат комунальних підприємств», щодо підтвердження повноважень особи (копії додаються).