-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, пшенично-житній, цільнозерновий для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)
Завершена
983 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 830.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 830.00 UAH
Номер:
a4d2c7b4211547778255304b3575b35d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 17:32 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.04.2025 № 42-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.04.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 14.04.2025 № 42-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 1 UA-2025-02-17-008472-a 17.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М`ясницький двір» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності особу, якою допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 17.02.2025 № 1/хліб); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «М`ясницький двір» (далі – ТОВ «М`ясницький двір»); протокол уповноваженої особи Замовника від 27.02.2025 № 2/ хліб; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 11.03.2025 № 154; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку у довільній формі «про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо)».
Учасник ТОВ «М`ясницький двір» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників (файл «Довідки ТОВ Мясницький двір.pdf», сторінка 7), в якій на порушення вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації щодо водія автотранспортних засобів Дихти Д.В. не зазначив інформацію про дату та номер наказу про прийняття на роботу.
Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідки за встановленими формами, які повинні підтверджувати, що учасник має обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для постачання предмету закупівлі, що відповідають гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами.
Крім того, відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати завірені належним чином копії діючих на дату проведення процедури розкриття договорів на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі.
Учасник ТОВ «М`ясницький двір» в складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (файл «Довідки ТОВ Мясницький двір.pdf», сторінка 2), в якій зазначив, зокрема, інформацію щодо транспортного засобу марка, модель: MERCEDES-BENS SPRINTER 316 CDI, державний номер: ВЕ6444СН, власник: Цомін Олег Олександрович, номер та дата договору на дезінфекцію автотранспорту: № 18/24 від 06.06.2024 року.
Також, в складі тендерної пропозиції учасник надав договір від 06.06.2024 № 18/24, пунктом 1.3 якого визначено, що «адреси об’єктів Замовника, їх функціональний опис, площі на яких надаються послуги, зазначаються в Додатку 1 до цього Договору».
При цьому, додаток 1 до договору від 06.06.2024 № 18/24 не містить інформації щодо транспортного засобу MERCEDES-BENS SPRINTER 316 CDI, державний номер: ВЕ6444СН.
Крім того, встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «М`ясницький двір» відсутній договір на проведення дезінфекції транспортного засобу марка, модель: MERCEDES-BENS SPRINTER 316 CDI, державний номер: ВЕ6444СН.
Отже, учасник ТОВ «М`ясницький двір» на порушення вимог підпункту 1.5 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надав договорів на проведення дезінфекції транспортного засобу марка, модель: MERCEDES-BENS SPRINTER 316 CDI, державний номер: ВЕ6444СН, яким цей учасник згідно його пропозиції буде здійснюватися постачання предмету закупівлі та який зазначив у довідці щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу.
Крім того, відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду на обробку персональних даних від всіх працівників/залучених осіб. При цьому, Замовником зазначив: «лист-згода повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю та адресуватися замовнику торгів».
Учасник ТОВ «М`ясницький двір» в складі тендерної пропозиції надав листи-згоди про обробку персональних даних (файл «ЛИСТ згода на обробку Персональних даних.pdf»), які на порушення вимог підпункту 2.3 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації не адресовані замовнику торгів – Управлінню освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради.
Враховуючи вищевикладене, в документах пропозиції учасника ТОВ «М`ясницький двір» наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей.
Проте, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень:
30.04.2025 16:46 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2025 16:46
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, зазначених у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.04.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-02-17-008472-a видано наказ від 01.05.2025 року №370 "Про притягнення до відповідальності уповноваженої особи управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради".
Дата публікації звіту:
01.05.2025 11:46
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
05.05.2025 10:43
Запити/Пояснення
Номер:
9471188e0f1b40a0981570d1635f89b4
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
15.04.2025 17:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
602867717775414183d53a9d41ae0dd3
Назва:
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 15.04.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-02-17-008472-a надає пояснення (інформацію та документи)
Дата опублікування:
17.04.2025 11:53
Опис:
По пункту 1 запиту щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни товарів, які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках (аналітична інформація про ціни на хлібопродукти додається).
Ціни Міністерства фінансів України станом на 10.02.2025 на продукцію Хлібо-булочні продукти: хліб пшеничний, цін переможців за результатами проведення відкритих торгів, процедури закупівлі запиту пропозицій постачальників (ЗПП) в електронній системі закупівель "Prozorro", сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції.
По пункту 2 запиту про надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості та бюджетного призначення оприлюднено на вебсайті за посиланням https://osvita-yu.mk.ua/publichni-zakupivli/4693-obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoji-vartosti-predmeta-zakupivli-do-vidkritikh-torgiv-z-osoblivostyami-92.
Копія сторінки вебсайту управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради, де оприлюднено Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі до відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, пшенично-житній, цільнозерновий для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) додається.
По пункту 3 запиту щодо надання інформації стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо), у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Закупівля товарів за кодом ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, пшенично-житній, цільнозерновий для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) фінансується за рахунок коштів бюджету громади та коштів субвенції за наступними кодами класифікації видатків та кредитування місцевих бюджетів:
- КПКВК 0611010 Надання дошкільної освіти;
- КПКВК 0611021 Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету;
- КПКВК 0611403 Забезпечення харчуванням учнів початкових класів закладів загальної середньої освіти за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам.
Окрім того, інформація про джерела фінансування зазначена в річному плані закупівель (Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-02-17-008684-a):
- Назва джерела: Місцевий бюджет;
- Сума: 983 000 грн.;
- Опис: загальний та спеціальний фонди, рішення сесій Південноукраїнської міської ради від 19.12.2024 №2135, від 30.01.2025 №2145 з урахуванням затвердженої суми субвенції (КПКВ 0611403).
Дана інформація підтверджується зведеними кошторисами на 2025 рік по управлінню освіти імені Бориса Грінченка Южноукраїнської міської ради, довідкою про зміни до річного розпису бюджету на 2025 рік від 03.02.2025 №27, розпорядженням Південноукраїнського міського голови від 30.12.2024 №335-р «Про внесення змін до розпису бюджету Южноукраїнської міської територіальної громади на 2024 рік» (копії додаються).
По пункту 4 запиту щодо надання інформації, чи здійснюється фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Джерело фінансування закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, пшенично-житній, цільнозерновий для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) не пов’язане з виконанням Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р та не передбачає використання коштів Ukraine Facility для здійснення даної закупівлі.
Так, у листі Міністерства освіти і науки України від 29.01.2025 року № 1/1750-25 визначено бюджетні програми, які будуть профінансовані у 2025 році за кошти Європейського Союзу в межах Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06.06.2024 №3786-IX, Плану України, схваленого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18.03.2024 № 244-р та постанови Кабінету Міністрів України від 15.11.2024 №1318 «Деякі питання реалізації інструменту Ukraine Facility» (копія листа додається).
Номер:
5dd58fde87b8436a9e3294438de44cf4
Назва:
Запит про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
24.04.2025 13:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-02-17-008472-a предметом закупівлі, зокрема, є хліб пшенично-житній в кількості 3900 кілограм.
Разом з тим, згідно умов тендерної документації (пункт 4.3 розділу 1 тендерної документації та додаток 4 до тендерної документації) щодо кількості хліба пшенично-житнього зазначено: при вазі однієї хлібини 0,7 кг - 6500 шт, що в загальній вазі складає 4550 кілограм.
Крім того, відповідно до наданого в ході проведення моніторингу процедури закупівлі обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі загальна вага хліба пшенично-житнього також складає 4550 кг (=0,7кг*6500шт)
Зважаючи на зазначене, пояснити розбіжність між кількісними показниками щодо хліба пшенично-житнього в оголошенні про проведення відкритих торгів, тендерній документації та в обґрунтуванні технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі.
2. Умовами підпункту 3.2 додатку 2 до тендерної документації визначено наступне: «для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати по договору(ам), вказаному(им) у формі, підготовленій відповідно за поданою формою тендерної документації, копію(ї) договору(ів) та копію(ї) акту(ів) прийомки передачі/копії інших документів, що підтверджують факт(и) передачі/поставки аналогічного предмету закупівлі та виконання договору в повному обсязі або оригінали відгуків про виконання учасником аналогічних договорів від замовників».
В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «М`ясницький двір» відсутні договори, що вказані у відомостях про виконання аналогічних договорів.
Зважаючи на зазначене, пояснити, яким чином тендерна пропозиція ТОВ «М`ясницький двір» відповідає вимогам підпункту 3.2 додатку 2 до тендерної документації в частині надання копій договорів для підтвердження досвіду?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b1c4cffc0acd4c0592d3a1872116faa3
Назва:
Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради на запит Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 24.04.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-02-17-008472-a надає пояснення
Дата опублікування:
29.04.2025 08:36
Опис:
По пункту 1 запиту щодо ваги хліба пшенично-житнього в кількості 3900 кілограм.
Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі номенклатурною позицію є Хліб пшенично-житній загальною вагою 3900 кг без зазначення допустимої ваги однієї булки.
Додаток №4 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» дійсно містить позначку 0,7 кг як один із варіантів можливої ваги одиниці та зазначено обсяг 6500 шт., але при цьому нижче зазначено додатково можливість постачання 0,6 та 0,8 кг. за заявкою закладів.
Запропонована різна вага булок пшенично-житнього хліба є необхідною для забезпечення безперервного харчування дітей у закладах освіти в умовах воєнного стану, що супроводжується нестабільністю кількості здобувачів освіти, можливими перебоями у виробництві та логістиці, необхідністю дотримання санітарних норм і стандартів. Таким чином, передбачено можливість гнучкої організації постачання, яка не прив'язана жорстко до виробництва виробів однієї вагової категорії, що дозволить постачальнику забезпечити виконання договірних зобов'язань.
Разом з тим погоджуюсь, що у тендерній документації (пункт 4.3 розділу 1 та додаток 4) і в тексті обґрунтування технічних характеристик помилково було вказано обсяг: 6500 штук по 0,7 кг, що мало становить 4550 кг. замість 6500 штук по 0,6 кг, що становить 3900 кг.
Зазначення у тендерній документації 6500 штук по 0,7 кг є друкарською (технічною) помилкою під час підготовки документації; всі розрахунки очікуваної вартості, обсягів та підготовка, оцінка тендерної пропозиції, укладення договору здійснювалися виходячи із кількості 3900 кг. та базової одиниці 1 кг. як визначено в оголошенні про закупівлю. Окрім того, Розрахунок середньої вартості продуктів харчування для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади ДК 021:2015 15810000-9 - Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, пшенично-житній, цільнозерновий для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) містить вірну інформацію щодо розрахованої кількості відповідної номенклатурної позиції. 0,6 кг*6500 шт.=3900 кг.
Прошу також врахувати, що від учасників закупівлі не надходило звернень або запитів на роз’яснення щодо цієї технічної неточності, яка б мала вплив на конкуренцію або результати процедури закупівлі. Згідно умов тендерної документації розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції (п.1 Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції) міститься застереження: «у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів». Враховуючи наведене, автентичною слід вважати інформацію, зазначену в електронних полях системи Prozorro, а саме: загальну вагу хліба пшенично-житнього у кількості 3900 кг.
По пункту 2 запиту щодо умов підтвердження виконання аналогічних договорів.
Згідно з вимогами тендерної документації, учасник тендеру мав можливість надати один з двох варіантів документів для підтвердження виконання аналогічного договору по п.3.2:
Перший варіант: учасник надає копії договору та копії накладних або актів приймання-передачі товару чи виконаних робіт. Ці документи повинні підтверджувати факт поставки товару або виконання робіт за договором, а також факт виконання умов цього договору.
Другий варіант: учасник подає оригінал відгуку від замовника, який містить підтвердження виконання аналогічного договору в повному обсязі. У цьому випадку не потрібно було надавати копію самого договору.
Отже, тендерною документацією було передбачено два альтернативних варіанти підтвердження виконання аналогічних договорів. Таким чином, учасники мали можливість обрати будь-який з цих варіантів, в залежності від наявних документів для підтвердження виконання договору.
Учасником – переможцем процедури закупівлі ТОВ М’ясницькій двір надано у повному обсязі оригінали відгуків, у яких зазначена вся необхідна інформація відповідно до умов додатку №2 Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження.
Враховуючі Ваші запитання, у зв'язку з виявленою неточністю під час підготовки тендерної документації, розуміючи важливість уважного та точного формулювання вимог повідомляю Вам, що у майбутньому буде вжито додаткових заходів для ретельної перевірки всіх розділів документації на відповідність один одному та узгодженість даним, що заповнюються в електронній системі закупівель Prozorro. Це дозволить унеможливити виникнення розбіжностей у майбутньому та забезпечити якісну і точну підготовку документації відповідно до принципів відкритості, прозорості та добросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель.