• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, пшенично-житній, цільнозерновий для закладів освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)

Завершена

983 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 830.00 UAH
Номер: a4d2c7b4211547778255304b3575b35d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168670
Період моніторингу: 14.04.2025 17:32 - 06.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.04.2025 № 42-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 14.04.2025. Начальник Денис ЯКОВЛЄВ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 14.04.2025 № 42-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-02-17-008472-a 17.02.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Адреса: Ukraine, Миколаїв
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 73) 059-37-47, o.v.shulha@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М`ясницький двір» встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення виявленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності особу, якою допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 квітня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на час здійснення процедури закупівлі) (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена уповноваженою особою Замовника (протокол від 17.02.2025 № 1/хліб); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «М`ясницький двір» (далі – ТОВ «М`ясницький двір»); протокол уповноваженої особи Замовника від 27.02.2025 № 2/ хліб; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів від 11.03.2025 № 154; пояснення, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідку у довільній формі «про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені до виконання договору щодо постачання/перевезення предмету закупівлі (довідка повинна містити наступну інформацію про працівника: ПІБ, посаду, спеціальність, стаж роботи, інформацію про перебування працівника у трудових стосунках з учасником з посиланням на реквізити (дата, номер) відповідного документу (наказ про призначення, трудова угода тощо)». Учасник ТОВ «М`ясницький двір» в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників (файл «Довідки ТОВ Мясницький двір.pdf», сторінка 7), в якій на порушення вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації щодо водія автотранспортних засобів Дихти Д.В. не зазначив інформацію про дату та номер наказу про прийняття на роботу. Відповідно до підпункту 1.1 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати довідки за встановленими формами, які повинні підтверджувати, що учасник має обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для постачання предмету закупівлі, що відповідають гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами. Крім того, відповідно до підпункту 1.5 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати завірені належним чином копії діючих на дату проведення процедури розкриття договорів на проведення дезінфекції транспорту, яким буде здійснюватися постачання предмету закупівлі. Учасник ТОВ «М`ясницький двір» в складі тендерної пропозиції надав довідку щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу (файл «Довідки ТОВ Мясницький двір.pdf», сторінка 2), в якій зазначив, зокрема, інформацію щодо транспортного засобу марка, модель: MERCEDES-BENS SPRINTER 316 CDI, державний номер: ВЕ6444СН, власник: Цомін Олег Олександрович, номер та дата договору на дезінфекцію автотранспорту: № 18/24 від 06.06.2024 року. Також, в складі тендерної пропозиції учасник надав договір від 06.06.2024 № 18/24, пунктом 1.3 якого визначено, що «адреси об’єктів Замовника, їх функціональний опис, площі на яких надаються послуги, зазначаються в Додатку 1 до цього Договору». При цьому, додаток 1 до договору від 06.06.2024 № 18/24 не містить інформації щодо транспортного засобу MERCEDES-BENS SPRINTER 316 CDI, державний номер: ВЕ6444СН. Крім того, встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «М`ясницький двір» відсутній договір на проведення дезінфекції транспортного засобу марка, модель: MERCEDES-BENS SPRINTER 316 CDI, державний номер: ВЕ6444СН. Отже, учасник ТОВ «М`ясницький двір» на порушення вимог підпункту 1.5 пункту 1 додатку 2 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надав договорів на проведення дезінфекції транспортного засобу марка, модель: MERCEDES-BENS SPRINTER 316 CDI, державний номер: ВЕ6444СН, яким цей учасник згідно його пропозиції буде здійснюватися постачання предмету закупівлі та який зазначив у довідці щодо наявності спеціалізованого транспортного засобу. Крім того, відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати лист-згоду на обробку персональних даних від всіх працівників/залучених осіб. При цьому, Замовником зазначив: «лист-згода повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю та адресуватися замовнику торгів». Учасник ТОВ «М`ясницький двір» в складі тендерної пропозиції надав листи-згоди про обробку персональних даних (файл «ЛИСТ згода на обробку Персональних даних.pdf»), які на порушення вимог підпункту 2.3 пункту 2 додатку 2 до тендерної документації не адресовані замовнику торгів – Управлінню освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради. Враховуючи вищевикладене, в документах пропозиції учасника ТОВ «М`ясницький двір» наявні невідповідності, визначені пунктом 43 Особливостей. Проте, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Період усунення порушень: 30.04.2025 16:46 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2025 16:46

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З метою усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель, зазначених у висновку Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 30.04.2025 року в рамках проведення моніторингу закупівлі UA-2025-02-17-008472-a видано наказ від 01.05.2025 року №370 "Про притягнення до відповідальності уповноваженої особи управління освіти імені Бориса Грінченка Південноукраїнської міської ради".
Дата публікації звіту: 01.05.2025 11:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 05.05.2025 10:43

Запити/Пояснення