-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини приміщень головного корпусу (літ-Д) КНП «СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ» СМР» за адресою: Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця Миру, будинок 52
Завершена
5 540 208.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 701.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 701.04 UAH
Номер:
0479e35550e640928658f4cca5ebe612
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000116
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 15:32 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Вирішено
Опис:
24.03.2025 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
4 UA-2025-02-17-008189-a 17.02.2025 Комунальне некомерційне підприємство "Синельниківська центральна міська лікарня" Синельниківської міської ради" Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення договору про закупівлю встановлено недотримання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» .
За результатами аналізу питання обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення у машинозчитувальному форматі договору про закупівлю та всі додатки до нього, (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси); також здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Синельниківська центральна міська лікарня» Синельниківської міської ради» (далі – Замовник) UA-P-2025-02-17-009989-a , оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 17.02.2025 №41, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників та переможця ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦБУДМОНТАЖ-21", повідомлення про намір укласти договір від 10.03.2025, договір про надання послуг від 17.03.2025 №121 на суму 5 529 825, 48 грн. з ПДВ, пояснення Замовника надані 14.04.2025 та 15.04.2025 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 10.04.2025.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Вимогами абзацу першого пункту 17 Особливостей передбачено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та Особливостей.
Згідно із пунктом 10 частини першої статті 10 Закону №922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 Закону) – протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктом 10 частини першої статті 10 Закону.
Моніторингом встановлено, що Замовником «Синельниківська центральна міська лікарня» Синельниківської міської ради» 17.03.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та всі додатки до нього у форматі PDF, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, чим недотримано вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922.
Період усунення порушень:
15.04.2025 15:42 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 15:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-02-17-008189-a 17.02.2025 “Поточний ремонт частини приміщень головного корпусу (літ-Д) КНП «СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ» СМР» за адресою: Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця Миру, будинок 52”, Замовником було виконано зобовʼязання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, а саме: усунення виявлених порушень шляхом оприлюднення у машинозчитувальному форматі договору про закупівлю та всі додатки до нього, (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси).
Гарантуємо недопущення встановлених порушень у подальшому.
Дата публікації звіту:
16.04.2025 14:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Замовником вжито заходи щодо усунення порушень
Дата публікації:
12.11.2025 12:08
Запити/Пояснення
Номер:
378b4e323d814e50b0a3606161917f88
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2025 16:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
Питання у файлі
Номер:
b4b8f800236947d3a7f5b3ecbf85b581
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
15.04.2025 09:21
Опис:
Щодо запиту Східного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу (UA-M-2025-03-24-000116) за закупівлею послуг з Поточного ремонту частини приміщень головного корпусу (літ-Д) КНП «СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ» СМР» за адресою: Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця Миру, будинок 52 повідомляємо.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось наступним чином:
замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі (обсяги до виконання), виходячи із комісійного обстеження обʼєкта, шляхом здійснення обмірів та визначення необхідності виконання ремонту, за результатом якого було складено дефектний акт з переліком робіт для виконання поточного ремонту.
Обґрунтування розміру витрат.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме інформації, яка міститься у відкритих джерелах та від отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Згідно із застосованим методом було направлено запити цінових пропозицій до трьох учасників ринку, при цьому запити містили інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі комісійного обстеження обʼєкта, та отримано три відповідні комерційні пропозиції.
Після отримання комерційних пропозицій було проведено аналіз цін за усередненими цінами на матеріальні ресурси у регіоні. Аналіз проведено за цінами, які міститься у відкритих електронних джерелах.
Для підтвердження відповідності застосованих норм та обсягів матеріальних ресурсів до встановлених чинним законодавством нормативних вимог, замовник отримав експертну оцінку кошторисної частини договірної ціни, складену на підставі дефектного акту
за об’єктом (Експертна оцінка ДП «ЖИЛКОМ» від 11.02.2025 № 20-Е-25/ЕО додається).
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено виходячи з загальної кошторисної вартості, визначеної експертною оцінкою у сумі 5 540 208,00 грн.
2. Фінансування закупівлі послуг з Поточного ремонту частини приміщень головного корпусу (літ-Д) КНП «СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ» СМР» за адресою: Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця Миру, будинок 52 не здійснюється в межах виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Фінансування зазначеної закупівлі проводиться за рахунок власних коштів КНП «СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ» СМР» від надання платних медичних послуг.
Додатки:
1. Техніко-економічне обгрунтування закупівлі.
2. Лист- запит №1/1 ПП “АКС-СТРОЙТЕХНОЛОГІЯ від 10.01.2025 р.
3. Комерційна пропозиція ПП “АКС-СТРОЙТЕХНОЛОГІЯ” від 12.01.2025
4. Лист- запит №2/1 ПП “СПЕЦБУДМОНТАЖ -21” від 10.01.2025 р.
5. Комерційна пропозиція ПП “СПЕЦБУДМОНТАЖ -21” від 16.01.2025
6. Лист- запит №3/1 ТОВ “СМУ-21”, від 17.01.2025 р.
7. Комерційна пропозиція ТОВ “СМУ-21” від 20.01.2025
8. Експертна оцінка з питань кошторисної частини договірної ціни № 20-Е-25/ЕО від 11.02.2025.
9. Кошторисна документація по обʼєкту для проведення експертної оцінки.
10. Кошторисна документація по обʼєкту після проведення експертної оцінки.
Номер:
6e8a6784064142779c83348dd70d8f3e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.04.2025 14:51
Опис:
Щодо запиту Східного офісу Держаудитслужби в межах моніторингу (UA-M-2025-03-24-000116) за закупівлею послуг з Поточного ремонту частини приміщень головного корпусу (літ-Д) КНП «СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ» СМР» за адресою: Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця Миру, будинок 52 повідомляємо.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалось наступним чином:
замовником визначено необхідні технічні характеристики предмета закупівлі (обсяги до виконання), виходячи із комісійного обстеження обʼєкта, шляхом здійснення обмірів та визначення необхідності виконання ремонту, за результатом якого було складено дефектний акт з переліком робіт для виконання поточного ремонту.
Обґрунтування розміру витрат.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому організаційно-розпорядчими документами Замовника, примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою Наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 р. та Наказом Мінекономіки № 649 від 07.04.2020 р. «Про внесення змін до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Метод, що застосовано відповідно до Методики: Метод порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме інформації, яка міститься у відкритих джерелах та від отриманих цінових пропозицій на момент вивчення ринку. Згідно із застосованим методом було направлено запити цінових пропозицій до трьох учасників ринку, при цьому запити містили інформацію про технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі комісійного обстеження обʼєкта, та отримано три відповідні комерційні пропозиції.
Після отримання комерційних пропозицій було проведено аналіз цін за усередненими цінами на матеріальні ресурси у регіоні. Аналіз проведено за цінами, які міститься у відкритих електронних джерелах.
Для підтвердження відповідності застосованих норм та обсягів матеріальних ресурсів до встановлених чинним законодавством нормативних вимог, замовник отримав експертну оцінку кошторисної частини договірної ціни, складену на підставі дефектного акту
за об’єктом (Експертна оцінка ДП «ЖИЛКОМ» від 11.02.2025 № 20-Е-25/ЕО додається).
Очікувану вартість предмету закупівлі було визначено виходячи з загальної кошторисної вартості, визначеної експертною оцінкою у сумі 5 540 208,00 грн.
2. Фінансування закупівлі послуг з Поточного ремонту частини приміщень головного корпусу (літ-Д) КНП «СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ» СМР» за адресою: Дніпропетровська область, місто Синельникове, вулиця Миру, будинок 52 не здійснюється в межах виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
3. Фінансування зазначеної закупівлі проводиться за рахунок власних коштів КНП «СИНЕЛЬНИКІВСЬКА ЦМЛ» СМР» від надання платних медичних послуг.
Додатки:
1. Техніко-економічне обгрунтування закупівлі.
2. Лист- запит №1/1 ПП “АКС-СТРОЙТЕХНОЛОГІЯ від 10.01.2025 р.
3. Комерційна пропозиція ПП “АКС-СТРОЙТЕХНОЛОГІЯ” від 12.01.2025
4. Лист- запит №2/1 ПП “СПЕЦБУДМОНТАЖ -21” від 10.01.2025 р.
5. Комерційна пропозиція ПП “СПЕЦБУДМОНТАЖ -21” від 16.01.2025
6. Лист- запит №3/1 ТОВ “СМУ-21”, від 17.01.2025 р.
7. Комерційна пропозиція ТОВ “СМУ-21” від 20.01.2025
8. Експертна оцінка з питань кошторисної частини договірної ціни № 20-Е-25/ЕО від 11.02.2025.
9. Кошторисна документація по обʼєкту для проведення експертної оцінки.
10. Кошторисна документація по обʼєкту після проведення експертної оцінки.