-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з поточного ремонту ультразвукової діагностичної системи EPIQ 5, зав. № US615C0188 ДК 021-2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Завершена
725 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 625.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 625.00 UAH
Номер:
87fb5dfc9ca2424b9769ec5e211db9c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 14:46 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 №26-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ігор КОРОТКИЙ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 31.03.2025 №26-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2025-02-17-007365-a 17.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей та абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради «Обласна дитяча клінічна лікарня» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.02.2025 (протокол №21), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.02.2025, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС» (далі – ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС»), вимогу про усунення невідповідностей до 28.02.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.02.2025 №27, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2025, договір про закупівлю від 07.03.2025 №29, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 04.04.2025.
Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, пунктом 3.1 Додатку 6 «Документи які повинен надати переможець» (далі – Додаток 6) до тендерної документації Замовника, визначено, що переможець процедури закупівлі, зокрема, для підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей повинен надати Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі.
При цьому, переможцем процедури закупівлі – ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС», після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір з ним, не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформованого у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі, чим не дотримано вимоги пункту 3.1 Додатку 6 до тендерної документації та є порушенням абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-Східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 01.04.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, щодо того, яким чином переможцем торгів ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС» підтверджено відсутність підстав, визначених в підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей.
На зазначений запит Управління Замовник 04.04.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що переможець торгів ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС» надав відповідні документи в друкованій формі.
Таким чином, Замовник підтвердив, що переможець торгів ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС» не надав у спосіб, зазначений у тендерній документації документ, який підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 Особливостей шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Однак на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документу, що підтверджує відсутність підстав, визначених у підпунктах 6 та 12 пункту 47 цих Особливостей та уклав з ним договір від 07.03.2025 №29.
Період усунення порушень:
09.04.2025 11:18 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.04.2025 11:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
По результатам виявлених порушень було прийнято рішення щодо розірвання договору. Додаткову угоду №1 від 10.04.2025 року про розірвання договору оприлюднено в системі 10.04.2025 року.
Дата публікації звіту:
10.04.2025 16:11
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
.
Дата публікації:
21.04.2025 09:42
Запити/Пояснення
Номер:
095b0aa4a2664bd1b93bf27a69ee85b8
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
01.04.2025 09:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Послуга з поточного ремонту ультразвукової діагностичної системи EPIQ 5, зав. № US615C0188 ДК 021-2015: 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-007365-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином переможцем торгів (ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС») підтверджено відсутність підстав, визначених в підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178?
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
1a58b039ed7f45dc859ea10b06f99a93
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
04.04.2025 15:07
Опис:
1. У відповідь на ваше перше питання, прикріпляємо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та листи від учасників ринку.
2. У пункті 4.1. Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» (далі-постанова № 710) наведено перелік замовників, яким необхідно оприлюднювати обґрунтування до предмета закупівлі: головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижнього рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору. Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна дитяча клінічна лікарня» є одержувачем бюджетних коштів відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів(витяг додається). Виходячи зі змісту пункту 4.1 постанови 710, вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів за умови, якщо такі підприємства не є розпорядниками, оскільки їх немає у переліку цього пункту. Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради «Обласна дитяча клінічна лікарня» не є суб'єктом господарювання державного сектору економіки відповідно до реєстру "Суб’єкти господарювання державного сектору економіки (державних підприємств, їх об’єднань, дочірніх підприємств та господарських товариств, державна частка у статутному капіталі яких перевищує 50 відсотків), станом на 01.10.2024" Виходячи з вище вказаного наш заклад не оприлюднює обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному вебсайті лікарні.
3. Переможець торгів (ТОВ «НВТ МЕДТЕХСЕРВІС») підтвердив відсутність підстав, визначених в підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 в друкованій формі в зв’язку з технічною неможливістю прикріплення документів в електронній системі закупівель. (Лист №11 від 04.03.2025 та довідки додаються)