-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Завершена
1 518 727 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 593 638.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 593 638.00 UAH
Номер:
94da09a3ce324bb3a82155aeefd08784
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000029
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.04.2025 00:00
Період моніторингу:
09.04.2025 14:28 - 01.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.04.2025 №106
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 08.04.2025 №106.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-02-17-006686-a, 17.02.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Перший заступник начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення порушенням норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
--
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; укладення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-02-17-008174-a); оголошення про проведення відкритих торгів; звіт про результати проведення процедури закупівлі; тендерну документацію Замовника; оприлюднене звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповідь Замовника на таке звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; електронний протокол/повідомлення пропозиції від 03.03.2025 щодо продовження строку розгляду тендерної; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 17.03.2025 №10; тендерну пропозицію Приватного підприємства «Рома» (далі – ПП «Рома»); оприлюднене Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ПП «Рома» та оприлюднені вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюдненні ПП «Рома» як переможцем тендеру документи після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднений договір про закупівлю від 27.03.2025 №04-03/25 та додатки до нього; додаткові угоди від 27.03.205 №1, від 02.04.2025 №2 та від 17.04.2024 №3 до договору про закупівлю від 27.03.2025 №04-03/25, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом з такими додатковими угодами; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до пункту 17 Особливостей №1178 договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Також, за нормами частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
При цьому, у частині першій статті 41 Закону визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у яких обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Слід зазначити, що відповідно до статті 180 Господарського кодексу України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов'язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов'язкові умови договору відповідно до законодавства, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов.
Також, статтею 638 Цивільного кодексу України визначено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору, істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї сторони має бути досягнуто згоди.
Моніторингом встановлено, що за результатами досліджуваної процедури закупівлі Замовником укладено з ПП «Рома» договір від 27.03.2025 №04-03/25 (далі – Договір №04-03/25) щодо закупівлі послуг з експлуатаційного утримання та поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км).
Відповідно до умов пункту 2.1. Договору №04-03/25 підрядник повинен надати передбачені цим договором послуги Замовнику, якість яких відповідає, зокрема, Єдиним правилам ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правилам користування ними та охорони, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», ДБН А.3.1-5:2016 «Організація будівельного виробництва», СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд», П Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України», ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання», ДСТУ 8853:2019 «Матеріали протиожеледні для автомобільних доріг. Технічні умови».
Також, за умовами пункту 2.3. Договору №04-03/25 Замовник здійснює контроль за ходом, якістю, вартістю та обсягами надання послуг відповідно до частини першої статті 849 Цивільного кодексу України та у порядку, передбаченому цим договором, Замовник має право контролювати якість і обсяг матеріальних ресурсів до моменту їх використання для надання послуг та в процесі надання послуг на об’єкті.
У пункті 4.5. Договору №04-03/25 визначено, що договірна ціна робіт розраховується відповідно до Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування з усіма змінами і доповненнями та згідно інших діючих нормативно-кошторисних документів.
Згідно з визначеннями у Методиці визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженій наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 №753, матеріально-технічні ресурси – сукупність матеріальних ресурсів (матеріалів, виробів і комплектів) та технічних ресурсів (дорожніх машин та механізмів), які необхідні для виконання дорожніх робіт / надання послуг.
Окрім того, у пункті 5.3. вищевказаної Методики укрупнений показник вартості одиниці виміру виду дорожніх робіт та послуг, або конструктивного елементу містить витрати на заробітну плату робітників-будівельників, експлуатацію дорожніх машин та механізмів, дорожньо-будівельні матеріали, вироби та комплекти, загальновиробничі та адміністративні витрати, інші витрати, а також прибуток.
Однак, моніторингом встановлено, що укладений Договір №04-03/25 не містив, як невід’ємного додатку до договору, документу з інформацією про ціни на матеріальні ресурси із зазначенням у ньому найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, а також вартості транспортування та заготівельно-складських витрат та країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Необхідно зазначити, що умовами проєкту договору, який міститься у складі тендерної документації Замовника, також не передбачено наявності документу (як невід’ємного додатку до договору) з інформацією про ціни на матеріальні ресурси (із зазначенням у ньому найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниці його виміру, кількості, відпускної ціни, вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції).
Таким чином, сторонами Договору №04-03/25 при його укладанні не узгоджено умови договору, що є обов’язковою (необхідною) відповідно до норм частини першої статті 41 Закону, що суперечить нормам статті 180 Господарського кодексу України та статті 638 Цивільного кодексу України та, відповідно, є порушенням норм пунктів 3 та 17 Особливостей №1178 та частини першої статті 41 Закону.
У частині першій статті 203 Цивільного кодексу України визначено, що зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Згідно з положеннями статті 4 Цивільного кодексу України до актів цивільного законодавства України віднесено, зокрема, закони України, які приймаються відповідно до Конституції України та цього Кодексу, постанови Кабінету Міністрів України.
Слід зауважити, що суперечність змісту правочину Цивільному кодексу України може бути підставами недійсності правочину.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, зокрема, що предмет закупівлі стосується послуг з експлуатаційного утримання та лише окремих робіт з поточного ремонту автомобільних доріг, у зв’язку з чим на момент укладення договору було неможливим відокремити частини кошторисної документації, які стосуються виключно поточного ремонту, для окремого виділення цін на матеріальні ресурси, дії Замовника щодо неоприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси, як невід’ємного додатку до договору, на момент укладання договору про закупівлю, були обумовлені специфікою предмета закупівлі та жодним чином не призвели до порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Окрім того, Замовником у наданому поясненні зазначено, що ним вжито усі необхідні заходи дотримання вищевказаних законодавчих норм, зокрема шляхом оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси, як невід’ємного додатку до договору в електронній системі закупівель.
Так, під час моніторингу сторонами Договору №04-03/25 укладено додаткову угоду від 17.04.2025 №3, якою зокрема, доповнено договір Додатком 6 «Інформація про ціни на матеріальні ресурси», що є невід’ємною частиною договору.
Вищевказана додаткова угода від 17.04.2025 №3 з додатками 18.04.2025 оприлюднені в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
01.05.2025 17:26 - 16.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
01.05.2025 17:26
Запити/Пояснення
Номер:
b32e01cffaeb4d319de682e42a28ae14
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
14.04.2025 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.04.2025 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922-VIII), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2025-02-17-006686-a, яка проведена Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова КМУ №710) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) постановлено забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також оприлюднити таке обґрунтування шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Одночасно, у пункті 5 Постанови КМУ №710 зобов’язано Державну аудиторську службу забезпечити проведення перевірок дотримання вимог цієї постанови під час здійснення заходів державного фінансового контролю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до норм пункту 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Одночасно, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
У абзаці другому частини першої статті 41 Закону №922-VIII зазначено про договори про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва.
При цьому, у абзаці другому частини першої статті 41 Закону №922-VIII визначено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю, зокрема, послуг з поточного ремонту є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, а у абзаці четвертому другому частини першої статті 41 Закону №922-VIII вказано, що у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
3. Пояснити причини та підстави не врахування Замовником норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону №922-VIII та абзаців другого та четвертого частини першої статті 41 Закону №922-VIII при укладанні та опублікуванні договору про закупівлю послуг з експлуатаційного утримання та поточного ремонту автомобільних доріг за процедурою закупівлі UA-2025-02-17-006686-a (зокрема, щодо відсутності як невід’ємного додатку до договору інформації про ціни на матеріальні ресурси вартості транспортування та заготівельно-складських витрат, а також країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції).
Під час моніторингу встановлено, що за умовами пункту 5 Додатку 8 до тендерної документації для погодження договірної ціни переможець надає розрахунок Договірної ціни, а відповідно до пункту 8 Додатку 8 до тендерної документації підрядник надає замовнику структуру Укрупнених показників вартості (УПВ) в розрізі складових, передбачених пунктом 5.3. Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування: витрати на дорожньо-будівельні матеріали вироби та елементи; витрати на заробітну плату робітників-будівельників; витрати на експлуатацію дорожніх машин та механізмів; загальновиробничі та адміністративні витрати; інші витрати (в тому числі витрати на перевезення працівників будівельних організацій автомобільним транспортом, витрати на відрядження працівників будівельних організацій на об’єкт будівництва); прибуток.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
4. Надати до моніторингу документальне підтвердження щодо виконання переможцем тендеру (ПП «Рома») вимог пунктів 5 та 8 Додатку 8 до тендерної документації Замовника.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
fc602cfd991e45d1842679a618e96bc9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
17.04.2025 15:46
Опис:
На Ваш запит про надання пояснення від 14.04.2025 року в межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-006686-a, Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації повідомляє наступне.
Надаємо пояснення з наступних питань:
1. Технічне завдання оприлюднено в електронній системі закупівель та надане Замовником в складі тендерної документації (Додаток 3 до тендерної документації). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Експлуатаційного утримання та поточного ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) підготовлено враховуючи мінімальну потребу в експлуатаційному утриманні 1 умовного кілометра мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення у Львівській області протягом 3 років, з врахуванням СОУ 42.1-37641918-035:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи та СОУ 42.1-37641918-071:2018 Автомобільні дороги. Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання.
Очікувана вартість формувалась згідно МЕТОДИКИ визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.
Джерелом фінансування за предметом закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» є Державний бюджет України. Джерело фінансування може бути доповнено та/або змінено у разі прийняття органами місцевого самоврядування рішень щодо скерування додаткового фінансування.
2. Ознайомитись із обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Експлуатаційне утримання та поточний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (1480,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» можна за посиланням: https://loda.gov.ua/useful-info/29271?authorId=17107.
3. Замовник, керуючись пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), усвідомлює обов’язок оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси у разі здійснення закупівель послуг з поточного ремонту.
Водночас повідомляємо, що предмет закупівлі стосується послуг з експлуатаційного утримання та лише окремих робіт з поточного ремонту автомобільних доріг. У зв’язку з цим на момент укладення договору було неможливим відокремити частини кошторисної документації, які стосуються виключно поточного ремонту, для окремого виділення цін на матеріальні ресурси, що підлягають обов’язковому оприлюдненню відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону.
Враховуючи наведене, дії Замовника щодо неоприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси, як невід’ємного додатку до договору, на момент укладання договору про закупівлю, були обумовлені специфікою предмета закупівлі та жодним чином не призвели до порушення принципів здійснення публічних закупівель.
Додатково повідомляємо, що Замовником вжито усі необхідні заходи дотримання вищевказаних законодавчих норм, зокрема шляхом оприлюднення інформації про ціни на матеріальні ресурси, як невід’ємного додатку до договору в електронній системі закупівель.
4. Для погодження договірної ціни переможець надав Замовнику розрахунок Договірної ціни (зокрема Договірна ціна, що є додатком до Договору), та структуру Укрупнених показників вартості (УПВ) в розрізі складових, передбачених пунктом 5.3. Методики, що додається (файл УПВ).