-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спортивний інвентар загального призначення, для парабіатлону та паралижних перегонів (для учасників Паралімпійських ігор) (код ДК 021:2015 – 37410000-5 "Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі")
Завершена
9 172 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 91 726.00 UAH
мін. крок: 1% або 91 726.00 UAH
Номер:
c0ea2c5115f24644834bd50ce62a71a6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 17:01 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.04.2025 № 18-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.04.2025 № 18-з.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-02-17-004103-a 17.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Українського центру з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт» (далі – Замовник) UA-P-2025-02-17-004488-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника Приватного підприємства «Про-Скі» (далі – ПП «Про-Скі»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 03.03.2025, повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2025; Договір про закупівлю від 17.03.2025 №213; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 09.04.2025.
Період усунення порушень:
11.04.2025 13:10 - 17.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
11.04.2025 13:10
Запити/Пояснення
Номер:
7fe0cbf3613944ff9ca27a5736fdbebb
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 12:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Спортивний інвентар загального призначення, для парабіатлону та паралижних перегонів (для учасників Паралімпійських ігор) (код ДК 021:2015 – 37410000-5 «Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-17-004103-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b28e29d85e9844c38edef583d355e431
Назва:
Щодо надання інформації
Дата опублікування:
09.04.2025 15:36
Опис:
Зазначена закупівля проводилась на підставі наказу Міністерства молоді та спорту України (головний розпорядник бюджетних коштів) від 05.02.2025 № 696 (додається), відповідно до якого визначені зокрема перелік та загальна вартість придбання спортивного інвентарю, одягу, взуття та аксесуарів загального і спеціального призначення, парадного одягу для забезпечення участі національної збірної команди України у XIV зимових Паралімпійських іграх 2026 року (КПКВК 3401120, КЕКВ 2210). Відповідні розрахунки та обґрунтування були надані в робочому порядку під час участі у підготовці проєкту цього наказу, тому наразі відсутні у розпорядженні Укрцентру «Інваспорт».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були сформовані на підставі листа Української федерації спорту інвалідів з ураженнями опорно-рухового апарату № 31 від 06.02.2025 (додається).
У зв‘язку з відсутністю власного веб-сайту, Укрцентром «Інваспорт» надіслано лист до Міністерства молоді та спорту України щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яке розміщене за посиланням https://mms.gov.ua/storage/app/sites/16/Obgryntyvanja%20technichnuch%20ta%20jkisnuch%20charakterustuk/2025/Pidptuemstva/UA-2025-02-17-004103-a.pdf у рубриці «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі»