-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Сорочка бойова (Тип 1) вид 2, з тканини тип 4 клас 7, 18330000-1 Футболки та сорочки
Закупівля проводиться в порядку спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, виходячи з вартісних меж, встановлених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
Завершена
11 160 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 55 800.00 UAH
Номер:
315b1388f9e24532a6def7c2971c7c60
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 17:29 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.04.2025 № 31-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доручення Державної аудиторської служби України від 28.03.2025 № 003100-18/3940-2025 та від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025; доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 03.04.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 03.04.2025 № 31-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 10 UA-2025-02-14-012736-a 14.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону та Особливостей № 1275, розгляду пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275, в редакції на час здійснення закупівлі (далі – Особливості № 1275); розгляду пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовані: оголошення про проведення спрощеної закупівлі; звіт про результати проведення процедури закупівлі; оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи Військової частини Т0500 (далі – Замовник) від 14.02.2025 № 114 (далі – оголошення); пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС»; рішення уповноваженої особи Замовника щодо розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі ТОВ «НІКА-ТЕКСТ ПЛЮС» від 04.03.2025 № 138; повідомлення про намір укласти договір від 04.03.2025; договір про закупівлю товарів оборонного призначення від 14.03.2025 № 61; пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
15.04.2025 11:52 - 19.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 11:52
Запити/Пояснення
Номер:
4d81929c82914a27b240951d1a59df42
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
04.04.2025 10:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товарів за ДК 021:2015:18330000-1: Футболки та сорочки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-012736-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати обґрунтування застосування спрощеної закупівлі UA-2025-02-14-012736-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0675795be02f4add98d2c90f45979d98
Назва:
Відповідь на запит від 04.04.2025 року
Дата опублікування:
09.04.2025 17:32
Опис:
На Ваш запит від 04.04.2025 року, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу, про надання пояснень (інформації та документів) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Сорочка бойова (Тип 1) вид 2, з тканини тип 4 клас 7, 18330000-1 Футболки та сорочки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-14-012736-a), Військова частина Т0500 повідомляє наступне:
1. Надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін товари тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
- розмір бюджетного призначення визначено Законом України «Про Державний бюджет України на 2025 рік», за бюджетною програмою 2105010 "Забезпечення діяльності Державної спеціальної служби транспорту", відповідно до розрахунків, які обґрунтовують показники видатків, що включаються до проекту кошторису військової частини Т0500 на 2025 рік, визначених відповідно до бюджетних призначень загального фонду КЕКВ 2210 (021) «Речове забезпечення» .
Закупівля здійснюється для забезпечення належного виконання функціональних обов’язків, покладених на військову частину Т0500, з метою забезпечення особового складу військової частини Т0500, згідно норм забезпечення, індивідуальним комплектом оснащення, керуючись керівними документами Міністерства оборони України та відповідно до розпорядження Голови Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту № Р-171 від 09.12.2024 року (додається Додаток 1).
Закупівля здійснюється відповідно до Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військових частин Держспецтрансслужби на 2025 рік від 20.01.2025 №518/1.7-27/35 відповідно до телеграми НР 518/1.5/25 від 20.01.2025 року (додається Додаток 2).
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до наявної потреби військової частини Т0500 з урахуванням вимоги “Технічна специфікація Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення “ Сорочка бойова (Тип 1) ТС А01 XJ.04022-540:2024(1)” затверджених Міністром оборони України та розроблених Центром розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних сил України, які зазначені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Діяльність» - «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення» - «Посилання на Технічні специфікації Міністерства оборони України на предмети для речового забезпечення» (https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html) (польова форма одягу).
- очікувана вартість: 11 160 000,00 грн. (Одинадцять мільйонів сто шістдесят тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, відповідно до Кошторисів установи.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами (методом порівняння ринкових цін).
Кількість товару:
- Сорочка бойова (Тип 1) вид 2, з тканини тип 4 клас 7 – 12 000 штук.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі ініціативною службою було здійснено аналіз цін на ринку, проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку, умов поставки, оплати та вимог щодо товарів, які повністю відповідають кількісним, технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, при цьому, її розмір відповідає середньому значенню таких пропозицій.
Аналіз цін на ринку та проаналізовані цінові пропозиції в мережі Інтернет у відкритому доступі (додаються Додаток 3).
2. Надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
Оскільки Державна спеціальна служба транспорту України не має власного веб-сайту для оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, дана інформація оприлюднюється веб-сайті Міністерства оборони України: https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/derzhavni-zakupivli-vijskovih-chastin-derzhavnoi-speczialnoi-sluzhbi-transportu-1.
3. Надання обґрунтування застосування спрощеної закупівлі:
Відповідно до Закону України “Про оборонні закупівлі” (зі змінами) державні замовники у сфері оборони, служби державного замовника, а також військові частини, організації (установи, заклади), що уповноважуються рішенням державного замовника у сфері оборони на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів), (далі - державні замовники) із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану здійснюють оборонні закупівлі товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони у період дії правового режиму воєнного стану відповідно до Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 року № 1275 (зі змінами та доповненнями) (далі – Особливості № 1275).
Наказом Голови Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту від 21.11.2022 року №178 « Про деякі питання здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану», що є державним замовником у сфері оборони, відповідно до Переліку державних замовників у сфері оборони визначених постановою Кабінету Міністрів України від 03 березня 2021 р. № 363 “Питання оборонних закупівель”, військова частина Т0500 була уповноважена на здійснення закупівель та укладення державних контрактів (договорів) відповідно до Особливостей № 1275 (додається Додаток 4).
Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275, державні замовники здійснюють оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, робіт оборонного призначення та робіт для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, у разі коли їх вартість дорівнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крім закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин), у порядку проведення відкритих торгів, що визначений особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176), або в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, в електронній системі закупівель, або в порядку відбору постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407).
Оскільки Особливостями № 1275 не визначено критерію обрання з трьох варіантів публічних закупівель (всі вірні), таким чином, державні замовники можуть використовувати порядок проведення спрощених закупівель для придбання товарів, робіт і послуг необхідних для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони без включення інформації про таку закупівлю до річного плану закупівель згідно з пунктом 10 Особливостей № 1275 та без передбачених вартісних меж для застосування такої процедури. При цьому, державний замовник на власний розсуд визначає доцільність застосування даної процедури, залежно від специфіки та нагальності здійснення закупівлі, вирішує, яку закупівлю вибрати з урахуванням оцінки можливих ризиків розповсюдження інформації з обмеженим доступом під час їх проведення. Рішення уповноваженої особи від 14.02.2025 року, протокол №114 – додається (Додаток 5).
Додатки та документи до Пояснення, які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь):
Додаток 1. «Розпорядження Голови Адміністрації Державної спеціальної служби транспорту № Р-171 від 09.12.2024 року»;
Додаток 2. «Витяг з Переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення військових частин Держспецтрансслужби на 2025 рік від 20.01.2025 №518/1.7-27/35»;
Додаток 3. «Аналіз цін на ринку»;
Додаток 4. «Витяг з наказу №178 від 21.11.2022 року»;
Додаток 5. «Рішення уповноваженої особи від 14.02.2025 року, протокол №114».
*Примітка: З міркувань безпеки в Додатках та документах буде скрита чутлива інформація, що не підлягає розголошенню згідно чинного законодавства України в умовах правового режиму воєнного стану.