-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А»
Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами
Завершена
50 730 245.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253 651.23 UAH
мін. крок: 0.5% або 253 651.23 UAH
Номер:
27047b609ec74e13af4ccd7414b410a1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2025 00:00
Період моніторингу:
08.04.2025 13:38 - 30.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
07.04.2025 № 69
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 07.04.2025 № 69
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2025-02-14-012562-a 14.02.2025 Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-02-14-015263-a; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14 лютого 2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"; вимогу про усунення невідповідностей до 13 березня 2025; протокол (рішення) уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 18.03.2025, Договір підряду від 01.04.2025 № 0104/1 (далі – Договір № 0104/1), додаткова угода від 11.04.20025 № 1 до Договору № 0104/1, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 15.04.2025 та 28.04.2025 через електронну систему закупівель.
Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що вимогами пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації Замовника визначено, що на підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані у тому числі довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі із зазначенням інформації про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням права користування. При цьому наявні примітка, відповідно до якої договори оренди / надання послуг / користування, що учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу замовника мають бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року.
Проведеним аналізом установлено, що учасником ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції у файлі «2. Довідка МТБ+.pdf» надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ», достатньої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у пунктах 24-30 та 32-36 якої зазначено про наявність орендованого обладнання та автотранспорту. При цьому договори оренди / надання послуг / користування у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» відсутня.
Отже, учасником ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» на порушення вимог пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації Замовника не підтверджено факт наявності орендованого обладнання та автотранспорту.
При цьому пунктом 43 Особливостей визначено: якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та не вніс вимогу про надання вищезазначених документів до розміщеної ним в електронній системі закупівель Вимоги про усунення невідповідностей до 13 березня 2025, чим порушив пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень:
30.04.2025 20:36 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2025 20:36
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За наслідками розгляду висновку від 30.04.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» UA-2025-02-14-012562-a, повідомляємо, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, керівником Замовника доведено Уповноваженій особі необхідність посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, не допускати у подальшому встановлених порушень. Також уповноважену особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
07.05.2025 21:14
Запити/Пояснення
Номер:
32c358de504c44029dc896b53d0440da
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.04.2025 12:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-012562-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачена відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
300baf9e99d34d8ca0de8bc9c4c71a19
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України щодо моніторингу проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-012562-a)
Дата опублікування:
15.04.2025 09:28
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України щодо моніторингу проведення процедури закупівлі «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-14-012562-a), повідомляємо наступне.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі даних торгів визначено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (Додаток 6 до тендерної документації), а також позитивного експертного висновку № 05-116-24 від 17 грудня 2024 року щодо розгляду проектної документації на будівництво (додаються окремими файлами).
Номер:
638516f72b0841c4bcdf1ca47c018403
Назва:
Про надання пояснень 2
Дата опублікування:
23.04.2025 21:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2025 00:00
Опис:
Питання до пояснення 2 знаходиться у доданому файлі
Номер:
7fe36f3d9e4a476080a531657f392f81
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.04.2025 17:56
Опис:
Відповідь 1:
У відповідності до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Вимогами пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» замовником встановлено кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
На підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції в тому числі мають бути надані:
«- довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі із зазначенням інформації про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням права користування.
Обов’язкова наявність приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегометр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); обладнання для проведення гідро- і пневмовипробувань на міцність та герметичність елементів систем пожежогасіння; електро- або газозварювального обладнання.».
Зазначена вимога замовника не містить жодної інформації про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленому критерію, окрім надання довідки в довільній формі із зазначенням інформації про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням права користування.
Відповідь 2:
У відповідності до пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. У тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Статтею 16 Закону та/або іншим актом чинного законодавства України не встановлено перелік документів та/або вимоги до документів, які замовник має вимагати в тендерній документації та учасники мають подавати у складі пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Ураховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Тож, проводячи закупівлю на початку 2025 року замовником було встановлено вимогу щодо строку дії договорів оренди / надання послуг / користування не менше ніж до 31.12.2025.