• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А»

Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами

Завершена

50 730 245.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 253 651.23 UAH
Номер: 27047b609ec74e13af4ccd7414b410a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-08-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 08.04.2025 13:38 - 30.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 07.04.2025 № 69 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби від 02.04.2025 № 003100-18/4143-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 07.04.2025 № 69 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 16 UA-2025-02-14-012562-a 14.02.2025 Комунальний заклад культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, l.m.khodyrieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до вимог Закону № 922 та Особливостей, відповідності умов договору вимогам чинного законодавства, змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу культури "АРТТЕРИТОРІЯ" Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2025 рік, у тому числі UA-P-2025-02-14-015263-a; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14 лютого 2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття; тендерну пропозицію учасника ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ"; вимогу про усунення невідповідностей до 13 березня 2025; протокол (рішення) уповноваженої особи Замовника від 18.03.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 18.03.2025, Договір підряду від 01.04.2025 № 0104/1 (далі – Договір № 0104/1), додаткова угода від 11.04.20025 № 1 до Договору № 0104/1, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 15.04.2025 та 28.04.2025 через електронну систему закупівель. Аналізом питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що вимогами пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації Замовника визначено, що на підтвердження відповідності цим вимогам учасником у складі пропозиції мають бути надані у тому числі довідка на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) в довільній формі із зазначенням інформації про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, із зазначенням права користування. При цьому наявні примітка, відповідно до якої договори оренди / надання послуг / користування, що учасник надає у складі своєї тендерної пропозиції на вимогу замовника мають бути строком дії не менше ніж до 31.12.2025 року. Проведеним аналізом установлено, що учасником ТОВ "ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції у файлі «2. Довідка МТБ+.pdf» надана Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ», достатньої для виконання робіт, що є предметом закупівлі, у пунктах 24-30 та 32-36 якої зазначено про наявність орендованого обладнання та автотранспорту. При цьому договори оренди / надання послуг / користування у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» відсутня. Отже, учасником ТОВ «ДНІПРОСПЕЦПОЖМОНТАЖ» на порушення вимог пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації Замовника не підтверджено факт наявності орендованого обладнання та автотранспорту. При цьому пунктом 43 Особливостей визначено: якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте Замовник не виявив вищезазначену невідповідність та не вніс вимогу про надання вищезазначених документів до розміщеної ним в електронній системі закупівель Вимоги про усунення невідповідностей до 13 березня 2025, чим порушив пункту 43 Особливостей.
Період усунення порушень: 30.04.2025 20:36 - 15.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 30.04.2025 20:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За наслідками розгляду висновку від 30.04.2025 року про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт комплексної системи протипожежного захисту в будівлі Комунального закладу культури «АРТТЕРИТОРІЯ» Дніпровської міської ради (філія «Культурно-спортивний комплекс «Шинник») за адресою: м. Дніпро, просп. Богдана Хмельницького, 118 А» UA-2025-02-14-012562-a, повідомляємо, що з метою недопущення в подальшому порушень вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами, керівником Замовника доведено Уповноваженій особі необхідність посилити контроль за дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, не допускати у подальшому встановлених порушень. Також уповноважену особу попереджено про неприпустимість допущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель. Уповноважена особа планує відвідати онлайн навчання для підвищення кваліфікації Уповноважених осіб щодо проведення публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 07.05.2025 21:14

Запити/Пояснення