• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

"Навчальний клас віртуального бойового середовища" (Комплекс з тренувальними вправами на базі технології VR на 5 військово-службовців)

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275

Завершена

13 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 67 500.00 UAH
Номер: ea464bfaa39d41bda3b90de6fe26e9ea
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 17.03.2025 16:53 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 № 16-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр КОНДРАШОВ Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-02-14-012146-a 14.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 46) 267-72-67, y.p.smolovyk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 1 пункту 13 статті 14 Закону . За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог Закону з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану», зі змінами, у редакції, чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості № 1275), своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам цінової пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затверджене рішенням уповноваженої особи Військової частини 1414 (далі – Замовник) від 14.02.2025 № 7, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.03.2025 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 01.03.2025, договір поставки товару для державних потреб (за кошти Державного бюджету України у воєнний стан) від 11.03.2025 № 11 укладений Замовником з ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» (далі – Договір), пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області (далі – Управління) оприлюднені в електронній системі закупівель 26.03.2025. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Вимогами підпункту 2 пункту 16.2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником передбачено, що учасник повинен надати копію свідоцтва про державну реєстрацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. В тендерній пропозиції ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» не надано копію свідоцтва про державну реєстрацію з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, чим не дотримано вимоги підпункту 2 пункту 16.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог підпункту 4 пункту 1 «Сервер з програмним забезпеченням та мережевим обладнанням» таблиці 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Додатку 2 «Технічні вимоги до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель» до оголошення (далі – Додаток 2 до оголошення), для підтвердження відповідності товару технічним вимогам, Учасник повинен надати в складі пропозиції: «документи, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору». На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» надано «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» (файл «Технічні вимоги».pdf) та «Порівняльну таблицю» (файл «Порівняльна таблиця».рdf), в якій чітко не зазначено конкретні значення товару, що буде поставлено, яке програмне забезпечення встановлено, зазначено лише приблизні параметри запропонованого обладнання із вказівками «не більше» або «не менше». Вимогами пункту 1 Додатку 2 до оголошення передбачено, що «Програмне забезпечення Microsoft Windows 11 Pro 64-bit (українська редакція) з обов’язковою підтримкою інтеграції зі службою каталогів Active Directory. У разі, якщо операційна система преінстальована виробником обладнання, з використанням технології ОЕМ активації ОА 3.0, справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена GML наліпкою на обладнанні без ключа активації, ключ активації повинен бути вшитий у BIOS материнської плати. У разі, якщо операційна система преінстальована партнером Microsoft, що не є виробником обладнання, справжність встановленої ліцензії повинна бути підтверджена COA наліпкою з кодом активації під неушкодженим захисним покриттям, партнер повинен мати статус «Надійного Продавця оригінальної продукції Майкрософт в Україні» (бути представленим на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://partner.microsoft.com/ru-ua/solutions/genuine-partner-oem-cds), також партнер додатково надає лист від одного з офіційних дистрибуторів оригінальної продукції Microsoft на території України, яким підтверджує справжність COA ліцензій, що будуть поставлені в дану закупівлю. У листі обов’язково вказується партнер, замовник і номер торгів». Крім цього, підпунктом 3 пункту 1 Додатку 2 до оголошення передбачено, «якщо Учасник не є виробником товару (ПК, монітор), то він повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження учасника. Лист повинен бути адресований Учаснику або Замовнику, та містити інформацію з посиланням на номер і дату оприлюднення оголошення на веб-портал». Проте, згідно з інформацією розміщеною в електронній системі закупівель, учасником – переможцем ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» в тендерній пропозиції не підтверджено вимоги визначені підпунктом 3 пункту 1 таблиці 1 Додатку 2 до оголошення. Також, відповідно до вимог підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до оголошення: «для підтвердження відповідності товару вимогам, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати детальний опис окулярів (шолому) віртуальної реальності, а саме: «оптика; тип лінз; звук; процесор; оперативная пам’ять; вбудована пам'ять; вбудований акумулятор, автономний час роботи не менше 2х годин, + додатковий акумулятор не менше 8и годин; комплектація комплекту; преінстальоване ліцензійне програмне забезпечення для шоломів віртуальної реальності: - дозволяють відтворювати спеціально розроблені сценарії VR для навчання та з можливістю керування з робочого місця оператора; детальний технічний опис окулярів (шолома) віртуальної реальності, (назва Виробника, модель)». На виконання вищезазначеної вимоги учасником ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» надано посібник користувача «Шолом віртуальної реальності Meta Quest, модель 3S3A» (файл «Опис окулярів. pdf), який не містить інформації щодо характеристик автономних окулярів (шолому) віртуальної реальності визначених вимогами підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до оголошення. Учасником – переможцем ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» також не підтверджено вимоги визначені підпунктом 2 пунктів 2, 3, 4, 5, 6 Додатку 2 до оголошення, а саме, в складі тендерної пропозиції не надано «копії ліцензії (або іншого документу), що підтверджує авторське право виробника програмного забезпечення». З огляду на зазначене, тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» не відповідала технічним, якісним характеристикам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та підлягала відхиленню. Згідно з підпунктом 1 пункту 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію у разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Проте, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ», Замовником не відхилено, а опубліковано повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 01.03.2025 та протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.03.2025 б/н про визначення ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» переможцем закупівлі. Замовником з ТОВ «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» укладено договір поставки товару для державних потреб (за кошти Державного бюджету України у воєнний стан) від 11.03.2025 № 11.
Період усунення порушень: 31.03.2025 15:50 - 15.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 31.03.2025 15:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2025-02-14-012146-a, затвердженого 31.03.2025, (далі – Висновок) Військова частина А1414 (далі – Замовник) повідомляє про вжиття заходів щодо усунення виявлених за Висновком порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором поставки товару для державних потреб (за кошти Державного бюджету України) у воєнний стан від 11.03.2025 № 11 (далі – Договір) з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України. Так між Замовником та Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРФОРС СИСТЕМ» укладено Додаткову угоду від 02.04.2025 № 1/19 до Договору, згідно з якою Сторони дійшли згоди достроково розірвати (припинити) дію Договору. Тобто Замовником виконано вимоги Висновку в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 03.04.2025 15:56

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто
Дата публікації: 03.04.2025 17:31

Запити/Пояснення