• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне функціональне ліжко)

Завершена

1 840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 200.00 UAH
Номер: 0c53d141f57843efaceee619f2c07ccf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-11-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 11.03.2025 14:51 - 02.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.03.2025 № 70 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.03.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток ​до наказу Північно-східного офісу ​Держаудитслужби ​від 10.03.2025 № 70 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 5 UA-2025-02-14-012002-a 14.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель​​​​​ Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 50) 915-28-71, n.v.kukuiashna@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ встановлено порушення вимог пункту абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ", (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджено Piшeнням упoвнoвaжeнoї ocoби 14.02. 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю СТАТУС МЕДЛАБ (далі — ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ), протокол розкриття тендерної пропозиції від 23.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 28.02.2025, Договір від 11.03.2025 № 03/03-ВТО-25 (далі — Договір), пояснення Замовника від 13.03.2025, оприлюднене через електронну систему закупівель. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ встановлено наступне. Відповідно до умов Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі — Додаток 1) тендерної документації Учасник повинен надати документи (копії або оригінали), які підтверджують відповідність товару технічним вимогам встановленим Замовником в розділі ІІІ Додатку 2 до тендерної документації та на які посилається Учасник в таблиці 2 (пп.3.2. Додатку 1 до тендерної документації) - інструкцію(ії) та/або  інші технічні документи в яких міститься відповідна підтверджуюча інформація.  Так, відповідно до Медико-технічних вимог зазначених в Додатку 2 «Інформація про необхідні медико-технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — медико-технічні вимоги до предмета закупівлі» (далі — Додаток 2) до тендерної документації, Ліжко медичне повинно мати: Діапазон регулювання нахилу спинки — 0-75°, Діапазон регулювання нахилу секції ніг 0-45°, довжину - не менше 2300 мм, ширину - не менше 1080 мм, Діапазон регулювання висоти ліжка 450-750 мм. На виконання вимог пункту 3.2 Додатку 1 тендерної документації, ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ у складі тендерної пропозиції надано заповнену Таблицю 2, щодо підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в розділі ІІІ Додатку 2 до тендерної документації з посиланням на сторінки Інструкції з експлуатації «Електричні ліжка JDCJH381B» та відповідну інструкцію. Параметри товару, що є предметом закупівлі, зазначені в Таблиці 2, яка надана ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ у складі тендерної пропозиції повністю відповідають технічним, якісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Однак, в інструкції з експлуатації «Електричні ліжка JDCJH381B» зазначені параметри мають похибки, а саме: - Діапазон регулювання нахилу спинки - Кут відхилення спинки: 0° - 75°±5°; - Довжина ліжка - 230 см±5 см; - Ширина ліжка - 108 см±5 см; - Діапазон регулювання висоти ліжка - загальна висота (найнижче положення, без матраца) 44 см±5 см, максимальний хід підйому корпусу ліжка: 30см±5cм; Наявність похибки в параметрах зазначених в інструкції з експлуатації «Електричні ліжка JDCJH381B» не відповідає Медико-технічним вимогам визначених Замовником в Додатку 2 до тендерної документації. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно - східного офісу Держаудитслужби від 11.03.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного. На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 13.03.2025 Замовник оприлюднив інформацію в електронній системі закупівель, наступного змісту: «…Так як у процесі виробництва неможливо досягти абсолютно точних розмірів і характеристик, відхилення відображають ці виробничі допуски, які є нормальними для будь-якого виробництва. Ці допуски враховують потенційні похибки вимірювань, зміни температури та інші фактори, які можуть вплинути на характеристики виробу.". Однак, Замовником надано пояснення, яке не спростовує факт невідповідності характеристик товару, що пропонує до постачання учасник закупівлі ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ з Медико-технічними вимогам визначеними Замовником в тендерній документації, оскільки тендерною документацією передбачено конкретні діапазони та розміри ліжка та не передбачено жодних відхилень чи похибок. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню, відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ СТАТУС МЕДЛАБ визначив його переможцем та уклав договір.
Період усунення порушень: 25.03.2025 18:34 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 18:34

Оскарження висновку в суді

Опис: Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ за результатами проведеного моніторингу (UA-M-2025-03-11-000027) закупівлі ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Медичне функціональне ліжко) (UA-2025-02-14-012002-a ) Згідно пункту 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" направило до Харківського окружного адміністративного суду Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі.
Дата публікації: 09.04.2025 17:32
Дата відкриття провадження: 10.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: 520/8453/25

Запити/Пояснення