• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі спорожнення, вивезення та утилізації рідких побутових відходів з вигрібних ям і септиків

Завершена

779 104.30 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 791.04 UAH
Номер: ab6a9248c4334fdc895911414f07f538
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-07-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2025 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 07.03.2025 14:57 - 29.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 №18-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.03.2025 №18-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12.UA-2025-02-14-011266-a, 14.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, n.v.hurieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Особливостей № 1178 установлено порушення вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції МКП «Водоканал» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, пункту 43 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Яришівського психоневрологічного будинку-інтернату (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 14.02.2025 зі змінами (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозиції, тендерну пропозицію Могилів-Подільського міського комунального підприємства «Водоканал» (далі – МКП «Водоканал»), рішення уповноваженої особи від 24.02.2025 (протокол б/н) про визначення переможця МКП «Водоканал», повідомлення про намір укласти договір, договір про надання послуг з поводження з побутовими відходами від 03.03.2025 № 39 (далі – Договір № 39), звіт про результати проведення процедури закупівлі та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 18.03.2025 через електронну систему закупівель. Абзацом першим пункту 28 Особливостей № 1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей № 1178. У абзаці десятому пункту 28 Особливостей № 1178 передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Однак, моніторингом установлено, що переліки документів та/або інформації для учасників та переможця закупівлі Замовник не оформив як окремі додатки до тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178. Окрім цього, за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції МКП «Водоканал» встановлено наступне. У пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним Замовником, зокрема, інформації, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям згідно з додатком 2 до тендерної документації. Водночас, у таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону» додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, які будуть використовуватися при виконанні послуг згідно договору, а саме: спеціалізованого автотранспорту (асенізаційної) техніки для викачки рідких стоків. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати, зокрема, документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Учасником МКП «Водоканал» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди (прокату) промислового вантажного транспортного засобу від 13.12.2023 № 1312/23-р (далі – Договір) (файл «Матеріально-технічна база.pdf»), пунктом 3.1 розділу 3. «Порядок передачі в оренду та повернення ТЗ» якого передбачено, що «орендодавець передає орендарю в користування ТЗ протягом 24 годин з моменту Договору. Факт передачі ТЗ засвідчується підписаним сторонами Актом передачі транспортного засобу в оренду, що є невід’ємним додатком до Договору». При цьому, тендерна пропозиція учасника МКП «Водоканал» не містить у своєму складі вищевказаного акту, який є невід’ємним додатком до Договору. Отже, враховуючи вищезазначене учасником МКП «Водоканал», якого визначено переможцем торгів, не підтверджено інформацію щодо отримання ним в користування спеціалізованого автотранспорту (асенізаційної техніки для викачки рідких стоків), для надання послуг зі спорожнення, вивезення та утилізації рідких побутових відходів з вигрібних ям і септиків, чим порушено вимоги таблиці «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст.16 Закону» додатку 2 до тендерної документації. Пунктом 43 Особливостей №1178 визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення вимог пункту 43 Особливостей №1178 не надав можливості учаснику МКП «Водоканал» їх усунути. Пунктом 3 Особливостей № 1178 визначено, що замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника МКП «Водоканал», а обрав його переможцем. Також, в таблиці «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі (для переможців)» додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про те, що керівник учасника процедури закупівлі незнятої чи непогашеної судимості не має. При цьому, у додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено, що у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, встановлених пунктом 47 Особливостей № 1178, або надав документи, які не відповідають вимогам, визначеним у тендерній документації або надав їх з порушенням строків, визначених Особливостями № 1178, або не наклав КЕП/УЕП після оприлюднення таких документів в електронній системі закупівель, замовник відхиляє його на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей № 1178. Переможцем процедури закупівлі МКП «Водоканал» для підтвердження відсутності підстав, визначених у підпунктах 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, надано скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», чим порушено вимоги додатку 2 до тендерної документації. Відповідно до положень абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178. Однак, Замовником на порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію переможця МКП «Водоканал», а натомість укладено з ним Договір № 39, загальною вартістю 779 104,30 грн. Відповідно до інформації, наданої Замовником на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 13.03.2025, додатковою угодою від 18.03.2025 № 1 Договір № 39 розірвано.
Період усунення порушень: 25.03.2025 17:36 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 17:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунуто шляхом розірвання Договору.
Дата публікації звіту: 27.03.2025 09:10

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усунуто.
Дата публікації: 27.03.2025 14:27

Запити/Пояснення