• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Бензин автомобільний А-95, дизельне паливо

Торги відмінено

268 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 687.00 UAH
Номер: cfae37f263ea48e6b889fe8ef12168b5
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000092
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 03.03.2025 15:51 - 25.03.2025 00:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.03.2025 № 18-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03 березня 2025 року № 18-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 7. UA-2025-02-14-009458-a від 14.02.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, b.h.yastremska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлені порушення вимог абзаців восьмого та десятого пункту 28 Особливостей № 1178, пунктів 44 та 47 Особливостей № 1178. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Дячук М.М. встановлені порушення вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178, абзаців другого та п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Селятинського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів імені Олександра Зайця Селятинської сільської ради Вижницького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-02-14-011304-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 14.02.2025 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.05.2025; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Дячук Михайла Михайловича (далі – ФОП Дячук М.М.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.02.2025 № 3; повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2025; пояснення (інформація та документи) Замовника, надане 06.03.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 26 Особливостей № 1178 оголошення про проведення відкритих торгів (далі – Оголошення) повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Так, пунктом 8 частини другої статті 21 Закону передбачено, що Оголошення повинно містити інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Проте, Замовник в Оголошенні щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-02-14-009458-a не зазначив інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, чим не дотримав вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В абзаці десятому пункту 28 Особливостей № 1178 встановлена вимога про те, що тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Проте, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі Замовник зазначив у тендерній документації, а не оформив такі переліки документів та/або інформації як окремі додатки тендерної документації, чим порушив вимоги абзацу десятого пункту 28 Особливостей № 1178. Відповідно до абзацу восьмого пункту 28 Особливостей № 1178 у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Так, у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив підстави, за яких Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі, які не відповідають таким підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей № 1178. У пункті 4 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник зазначив випадки, за яких відхиляє тендерну пропозицію учасника, які не відповідають таким випадкам, визначеним пунктом 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Дячук М.М. встановлено, що тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає умовам тендерної документації, оскільки ФОП Дячук М.М. не надав: - довідку в довільній формі із зазначенням інформації про виконання аналогічного договору на поставку бензину А-95 або дизельного палива разом із копією такого аналогічного договору, чим не дотримав вимог підпункту 5.2 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації; - лист-погодження учасника з технічною специфікацію згідно з Додатком № 1, чим не дотримав вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; - документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, чим не дотримав вимог підпункту 1.1 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації; - довідку про згоду з умовами укладання договору або завірений підписом проєкт договору, що розміщений у додатку 2 тендерної документації, чим не дотримав вимог підпункту 3.1 пункту 3 розділу VI тендерної документації. Крім того, учасник ФОП Дячук М.М. надав сертифікат (файл «сертифікати якості.pdf») іноземною (румунською) мовою без офіційного перекладу українською мовою, чим порушив вимоги пункту 7 розділу І тендерної документації, відповідно до якого під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Дячук М.М. не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель з можливістю усунути учасником ФОП Дячук М.М. зазначені вище невідповідності, чим не дотримано вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178. Таким чином, Замовник в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Дячук М.М. як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей, та в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Дячук М.М. як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. У зв’язку із встановленим порушенням Замовнику оприлюднено запит про надання пояснень з питання причин не відхилення пропозиції учасника ФОП Дячук М.М. Замовник у наданому поясненні зазначив наступне: «Замовником не відхилено учасника ФОП ДЯЧУК М.М., в зв’язку з тим, що в процесі оцінки пропозиції були допущені помилки з боку уповноваженої особи через неуважний аналіз відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації. Враховуючи вище викладене, уповноваженою особою прийняте рішення про відміну відкритих торгів з особливостями за предметом ДК 021:2015, код 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95, дизельне паливо), номер UA-2025-02-14-009458-a, в зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.» Так, Замовник розмістив в електронній системі закупівель протокольне рішення уповноваженої особи від 06.03.2025 № 4, відповідно до якого прийнято рішення про відхилення учасника ФОП Дячук М.М. та про відміну даної процедури закупівлі, а також Замовник 06.03.2025 оприлюднив інформацію про відміну закупівлі в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 12.03.2025 12:40 - 27.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 12.03.2025 12:40

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: -
Дата публікації: 10.04.2025 11:49

Запити/Пояснення