• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обладнання для організації каналів зв’язку (Ретранслятор MOTOROLA MOTOTRBO SLR8000 VНF, Дуплексер Horwin DF-VM6-H, Антена Horwin AD-1602 або еквівалент)

Розрахунки за товар, що поставляються, покупцем проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість товару з відстрочкою платежу до 15 календарних днів з дати документального підтвердження продавцем покупцю доставки товару згідно видаткової накладної. Посилання на конкретного виробника, тип та конкретну модель товару, країну походження, є необхідним, оскільки за основними якісними та технічними характеристиками вказаний товар є таким, що оптимально відповідає вимогам та потребам замовника згідно запиту підрозділу ЗСУ. Товар має бути таким, що не перебував в експлуатації, не був відновленим, стандартну комплектацію

Завершена

300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 000.00 UAH
Номер: 3e402057c4de4771914e26cea769b964
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-17-000136
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 17.03.2025 17:53 - 08.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.03.2025 НАКАЗ№ 12-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» від 17.03.2025 №12-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 12 UA-2025-02-14-009042-a 14.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Віталій ПРИЙМАЧУК
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 66) 987-41-20, v.o.krytsun@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушено вимоги абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на оприлюднення в електронній системі закупівель звіт про виконання договору від 10.03.2025 № 09 та на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо не допущення у подальшому виявлених порушень, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 27 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та своєчасність їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік виконавчого комітету Нововолинської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 14.02.2025 № 48 (далі – тендерна документація); тендерну пропозицію фізичної-особи підприємця «Калініченко Єлизавета Сергіївна» (далі – ФОП «Калініченко Єлизавета Сергіївна»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 28.02.2025 №55; повідомлення про намір укласти договір від 03.03.2025; договір від 10.03.2025 № 09 на суму 263 000,00 грн (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 20.08.2024 № 1, від 21.10.2024 №2 та від 03.12.2024 №3; пояснення Замовника від 18.03.2025 та 20.03.2025, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 21.03.2025 та від 25.03.2025 відповідно. За результатами аналізу відповідності тендерної пропозиції учасника ФОП «Калініченко Єлизавета Сергіївна» вимогам тендерної документації встановлено наступне. Замовником в електронній системі закупівель надано учаснику ФОП «Калініченко Єлизавета Сергіївна» вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин. У вимозі Замовником запропоновано учаснику виправити технічні, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі. Так, у пункті 3 Додатку №1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» затверджено вимогу: «документи від виробника :паспорт (формуляр) товару та/або сертифікат та/або посібник користувача, які повинні містити опис технічних характеристик товару, перелік комплектації товару, інструкцію до використання. Якщо ці документи складені іноземною мовою, обов’язково додається їх переклад українською мовою.». При цьому, в складі тендерної пропозиції учасника ФОП «Калініченко Єлизавета Сергіївна» наявні файли «Декларація SLR8000.pdf» та «Даташит.pdf», який наданий без перекладу на англійській мові. Разом з тим, щодо дуплексера Horwin DF-VM6-H та антени Horwin AD-1602 відсутні документи від виробника: паспорт (формуляр) товару та/або сертифікат та/або посібник користувача, які повинні містити опис технічних характеристик товару, перелік комплектації товару, інструкцію до використання. Тобто, учасник у складі тендерної пропозиції надав документи, які стосуються лише ретранслятор MOTOROLA MOTOTRBO SLR8000 VНF, а саме: специфікацію пристрою ретранслятор SLR 8000 MOTOTRBO (наданий без перекладу на англійській мові) та декларацію про відповідність ретранслятора SLR 8000. Однак, Замовник в порушення вимог пункту 43 Особливостей учаснику ФОП «Калініченко Єлизавета Сергіївна» надав 24 год на усунення вищевказаних невідповідностей. Відповідно до пункту 43 Особливостей замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Таким чином, в порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник уклав договір з ФОП «Калініченко Єлизавета Сергіївна» від 10.03.2025 № 09. Замовником в електронній системі закупівель 25.03.2025 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 27.03.2025 13:48 - 11.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 27.03.2025 13:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушень Виконавчим комітетом Нововолинської міської ради розглянуто усі зауваження та рекомендації щодо усунення порушень в установленому законодавством порядку у сфері публічних закупівель, виявлених управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області у межах проведення моніторингу по закупівлі: «Ретранслятор MOTOROLA MOTOTRBO SLR8000 VНF, Дуплексер Horwin DF-VM6-H, Антена Horwin AD-1602 або еквівалент) за кодом ДК 021:2015:32230000-4 Апаратура для передавання радіосигналу з приймальним пристроєм (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-14-009042-a). Замовником здійснено заходи щодо недопущення встановлених порушень в подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, а саме: проведено роз’яснювальну роботу з уповноваженою особою, надано зауваження стосовно дотримання уповноваженою особою законодавства в сфері закупівель під час виконання своїх функцій. Крім того, уповноважена особа виконавчого комітету Нововолинської міської ради Черкасова Тетяна Володимирівна пройшла підвищення кваліфікації в Волинському регіональному центрі підвищення кваліфікації за загальною короткостроковою програмою «Публічні закупівлі» та отримала сертифікат серійний номер ПУЗКП 20123360/009095-25 від 28.03.2025року.
Дата публікації звіту: 02.04.2025 15:37

Запити/Пояснення