• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Реконструкція вхідних груп приміщення Горянівської гімназії Обухівської гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с.Горянівське, вул.Успенська, буд.20.Коригування"

Завершена

1 218 143.16 UAH з ПДВ
Номер: 889252ce80c74232a4b5eda78b8f116a
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.04.2025 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 28.04.2025 12:05 - 20.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 25.04.2025 № 99 Дніпро Про початок здійснення моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 25.04.2025 № 99 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 6 UA-2025-02-14-006281-a 14.02.2025 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, o.v.vetrova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання Замовником інформації стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, а також наявності обґрунтування щодо здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922. За результатами аналізу питання укладання договору встановлено порушення пункту 5.31 Настанови № 281 в частині включення до динамічної договірної ціни коштів на покриття ризиків. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, шляхом зменшення ціни договору на суму зайво включених до договірної ціни коштів на покриття ризиків та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/ або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2014 №922-VIII (далі – Закон №922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-02-14-007687-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), протокол розкриття пропозицій, договір будівельного підряду від 14.02.2025 № 69, укладеного з ТОВ «Б.К.ЛАНДШАФТ», додаткова угода від 24.02.2025. Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону № 922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На запити Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2025 та від 09.05.2025, щодо надання пояснення з питання обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, а також наявності обґрунтування щодо здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель Замовником відповіді у визначені законодавством строки в електронній системі закупівель не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником укладено договір будівельного підряду від 14.02.2025 № 69 з ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ» на закупівлю робіт з реконструкції вхідних груп приміщення Горянівської гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Горянівське, вул. Успенська, буд.20.Коригування за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи на суму 1 218 143,16 гривень. Додатком 1 до договору будівельного підряду від 14.02.2025 № 69 є Договірна ціна на реконструкцію вхідних груп приміщення Горянівської гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Горянівське, вул. Успенська, буд.20.Коригування. Відповідно до Договірної ціни (Додаток 1) до договору від 14.02.2025 № 69 вид договірної ціни визначено як динамічну. Моніторингом установлено, що у Договірній ціні, яка є динамічною, ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ» враховано кошти на покриття ризиків у сумі 18,47797 тис. грн (без врахування податків, зборів, обов’язкових платежів, встановлених чинним законодавством), чим порушено пункт 5.31. Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 (далі – Настанова №281), де зазначено, що при динамічній договірній ціні зазначені кошти у ціні не враховуються.
Період усунення порушень: 19.05.2025 18:10 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2025 18:10

Запити/Пояснення