-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Реконструкція вхідних груп приміщення Горянівської гімназії Обухівської гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с.Горянівське, вул.Успенська, буд.20.Коригування"
Завершена
1 218 143.16
UAH з ПДВ
Номер:
889252ce80c74232a4b5eda78b8f116a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-20-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.04.2025 00:00
Період моніторингу:
28.04.2025 12:05 - 20.05.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
25.04.2025 № 99
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 25.04.2025 № 99
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2025-02-14-006281-a 14.02.2025 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ" ОБУХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності надання Замовником інформації стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, а також наявності обґрунтування щодо здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель встановлено порушення частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
За результатами аналізу питання укладання договору встановлено порушення пункту 5.31 Настанови № 281 в частині включення до динамічної договірної ціни коштів на покриття ризиків.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом недопущення в подальшому порушень вимог законодавства у сфері закупівель, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, шляхом зменшення ціни договору на суму зайво включених до договірної ціни коштів на покриття ризиків та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/ або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, змін до договору, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2014 №922-VIII (далі – Закон №922).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2025-02-14-007687-a, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), протокол розкриття пропозицій, договір будівельного підряду від 14.02.2025 № 69, укладеного з ТОВ «Б.К.ЛАНДШАФТ», додаткова угода від 24.02.2025.
Згідно з абзацом першим частини п’ятої статті 8 Закону № 922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
На запити Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2025 та від 09.05.2025, щодо надання пояснення з питання обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості, а також наявності обґрунтування щодо здійснення закупівлі без застосування електронної системи закупівель Замовником відповіді у визначені законодавством строки в електронній системі закупівель не надано, чим порушено абзац перший частини п’ятої статті 8 Закону № 922.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником укладено договір будівельного підряду від 14.02.2025 № 69 з ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ» на закупівлю робіт з реконструкції вхідних груп приміщення Горянівської гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Горянівське, вул. Успенська, буд.20.Коригування за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи на суму 1 218 143,16 гривень.
Додатком 1 до договору будівельного підряду від 14.02.2025 № 69 є Договірна ціна на реконструкцію вхідних груп приміщення Горянівської гімназії Обухівської селищної ради Дніпровського району Дніпропетровської області, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська область, Дніпровський район, с. Горянівське, вул. Успенська, буд.20.Коригування.
Відповідно до Договірної ціни (Додаток 1) до договору від 14.02.2025 № 69 вид договірної ціни визначено як динамічну.
Моніторингом установлено, що у Договірній ціні, яка є динамічною, ТОВ «Б.К. ЛАНДШАФТ» враховано кошти на покриття ризиків у сумі 18,47797 тис. грн (без врахування податків, зборів, обов’язкових платежів, встановлених чинним законодавством), чим порушено пункт 5.31. Кошторисних норм України, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. №281 (далі – Настанова №281), де зазначено, що при динамічній договірній ціні зазначені кошти у ціні не враховуються.
Період усунення порушень:
19.05.2025 18:10 - 03.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2025 18:10
Запити/Пояснення
Номер:
13190bf935754103bc1c5dd1d100dd51
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
05.05.2025 17:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7dae33d57a24490ab957f5604f6e4eea
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
09.05.2025 16:30
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
Пунктом 13 Особливостей визначені випадки здійснення придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару.
При цьому, у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у формі розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Поясніть на підставі якої норми Особливостей здійснено закупівлю без застосування електронної системи закупівель. Поясніть причину не опублікування в електронній системі закупівель обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.