-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Металіста, 8, місто Харків (код ДК 021:2015- 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Металіста, 8, місто Харків (код ДК 021:2015- 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)
Завершена
1 964 481.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 822.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 822.41 UAH
Номер:
72ad19b6c8d04c4686b11a1e02c3d023
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-18-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.04.2025 00:00
Період моніторингу:
18.04.2025 17:41 - 10.05.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.04.2025 № 116
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Мазалової Р.В. від 18.04.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 18.04.2025 № 116
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1. UA-2025-02-14-005394-a 14.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Руслана МАЗАЛОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; розгляду тендерної пропозиції КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО»; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходів щодо оприлюднення Договору та документів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси відповідно до законодавства у машинозчитувальному форматі та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2025-02-14-005394-a; тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 14.02.2025 №3; тендерну пропозицію КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» (далі – учасник, переможець); реєстр пропозицій, протокол розкриття від 24.02.2025, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.02.2025 №4 про визначення КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХАРКІВСЬКЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО» переможцем, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 24.02.2025; договір надання послуг з поточного ремонту будівлі від 05.03.2025 №пр-1057/25 на загальну суму 1 686 932,40 грн (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане 25.04.2025 через електронну систему закупівель на запити Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону, у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію.
Відповідно до абзацу п'ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*).
Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Отже, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 05.03.2025 оприлюднено Договір з додатками у форматі PDF, серед яких міститься, зокрема, документ з інформацією про ціни на матеріальні ресурси товару (відомість ресурсів.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби 22.04.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації стосовно вищевикладеного.
На зазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби 25.04.2025 Замовник оприлюднив пояснення зокрема наступного змісту: «… Замовником виконані всі вимоги чинного законодавства шляхом розміщення договору про закупівлю та всіх додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) на порталі Уповноваженого органу в наступних форматах даних: «Договір.pdf»: структуровані данні; «Договір.docx»: текстові данні.».
Однак, Замовником 05.03.2025 не оприлюднено договір та інформацію про ціни на матеріальні ресурси саме у машинозчитувальному форматі, чим недотримано вимог пункт 10 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
07.05.2025 20:42 - 22.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2025 20:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно Висновку про результати моніторингу Замовником вжито заходи щодо оприлюднення Договору та документів з інформацією про ціни на матеріальні ресурси відповідно до законодавства у машинозчитувальному форматі. З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
13.05.2025 16:01
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
25.09.2025 09:23
Запити/Пояснення
Номер:
5c558f3726da4256871359e18e3d968a
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.04.2025 10:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Металіста, 8, місто Харків (код ДК 021:2015- 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-14-005394-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML).
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 05.03.2025 №пр-1057/25 та додатки до нього лише у форматі PDF, а також документи з розширенням DOCХ, що не містить текстові дані, а лише графічні дані з зображення сторінок договору.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
Пояснити причини не оприлюднення договору від 05.03.2025 №пр-1057/25 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк
Номер:
56f3c6a564134edfb88cc12af0934c72
Назва:
Пояснення на запит щодо моніторингу процедури закупівлі (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-18-000015)
Дата опублікування:
25.04.2025 12:50
Опис:
Пояснення на запит щодо моніторингу процедури закупівл (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-18-000015). На наданий запит про надання пояснень (дата: 22.04.2025 10:19) Державною Аудиторською Службою України Північно-східного офісу Держаудитслужби в ході здійснення моніторингу процедури закупівлі за предметом “Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Металіста, 8, місто Харків (код ДК 021:2015- 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)” (ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-18-000015) надаємо наступні пояснення:
Питання №1.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь на питання №1
Розмір витрат та очікувана вартість предмету закупівлі «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Металіста, 8, місто Харків» визначено, згідно Настанови «З визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно вимог ДБН В.2.6-220 2017 «Покриття будівель і споруд» і технологічній карти та складеного КП «Харківський архітектурно-проектний центр» дефектного акта після отриманої позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної частини проектної документації: «Поточний ремонт по усуненню аварій в житловому фонді багатоквартирного будинку за адресою: вулиця Металіста, 8, місто Харків» від 09.09.2024 № 9025/24-25 виданої «Київським науково-дослідним інститутом судових експертиз».
Питання №2.
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь на питання №2
Оскільки Департамент житлово-комунального господарства Харківської міської ради не має власного веб-сайту, надаємо посилання на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
https://www.city.kharkiv.ua/assets/files/docs/dzhkg/17.02.2025.pdf
Питання №3.
Відповідно до норм пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення №835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML); структуровані дані (RDF, XML, JSON, CSV, XLS(X), ODS, YAML). Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено договір від 05.03.2025 №пр-1057/25 та додатки до нього лише у форматі PDF, а також документи з розширенням DOCХ, що не містить текстові дані, а лише графічні дані з зображення сторінок договору. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: Пояснити причини не оприлюднення договору від 05.03.2025 №пр-1057/25 та додатків до нього у машинозчитувальному форматі?
Відповідь на питання №3
Підпунктом 10 пункту 1 Стаття 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме «договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення»
Абзацом шостим пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 №835 (далі – Положення), надано трактування машинозчитувальному формату, а саме:
«машиночитаний формат - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини».
Пунктом 8 зазанчено, що для розміщення паспорта та структури набору даних використовуються формати XSD, JSON, CSV або інші аналогічні відкриті машиночитані формати.
Пунктом 9 Положення для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати:
Тип даних
Формат даних
Текстові дані
TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*
Структуровані дані
RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*
Графічні дані
GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT
Відеодані
MPEG, MKV, AVI, FLV, MKS, MK3D
Аудіодані
MP3, WAV, MKA
Дані, розроблені з використанням програми Macromedia Flash
SWF, FLV
Архів даних
ZIP*, 7z*, Gzip*, Bzip2*
Геопросторові дані
GeoTIFF, SHP, DMF, MID/MIF, DXF, ХML, GeoJSON, GPX, LOC, ARINC, AIXM.
На виконання зазначених вимог Замовником було розміщено договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі:
форматі DOC – текстові данні;
форматі RDF – структуровані данні.
Що відповідає нормам статті 10 Закону України та положенням Положення.
Слід також заначити, що відповідно до положень Положення відсутнє таке поняття як розширення, в тому числі розширення DOCХ, а до графічних даних відносяться данні у форматі даних: GIF*, TIFF, JPG (JPEG)*, PNG*, GTFS, GTFS-RT. Замовником не розміщувались данні в зазначених форматах.
Зважаючи на викладене, Замовником виконані всі вимоги чинного законодавства шляхом розміщення договору про закупівлю та всіх додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) на порталі Уповноваженого органу в наступних форматах даних:
«Договір.pdf»: структуровані данні;
«Договір.docx»: текстові данні.