• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015 :33600000-6 Фармацевтична продукція ЛОТ 1: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви); ЛОТ 2: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви); ЛОТ 3: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви); ЛОТ 4: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви); ЛОТ 5: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви)

Закупівля здійснюється на підставі "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Затверджена Рішенням № 62 від 13.02.2025 р.

Завершена

5 759 625.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 351.13 UAH
Номер: 2f2d3bcb2b8243ed9a1c15453259272f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.02.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 25.02.2025 16:12 - 19.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 25.02.2025 № 9-З Херсон Про початок моніторингів процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 25.02.2025 №9-З Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-13-014401-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, a.o.skidan@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 11-1 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «САНАЛАБ», ТОВ «ІНТЕРМЕДИКА-УКРАЇНА», ФОП Петрова Наталія Петрівна, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 13.02.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «САНАЛАБ», ТОВ «ІНТЕРМЕДИКА-УКРАЇНА», ФОП Петрова Наталія Петрівна, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2025 (лот №3, №4), від 27.02.2025 (лот №5), пояснення Замовника від 28.02.2025 надані на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами проведеного моніторингу установлено наступне. Постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2023 року № 686 Особливості доповнено пунктом 11-1 такого змісту: «У разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.» Додаток 1 до Особливостей містить перелік товарів лікарських засобів та медичних виробів, що мають здійснюються з використанням електронного каталогу, в тому числі витратні матеріали для діагностики, а саме наконечники та смужки індикаторні. Відповідно до річного плану закупівель та оголошення 13.02.2025 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради оприлюднено намір придбати товари за кодом ДК 021:2015 :33600000-6 Фармацевтична продукція по 5 лотам (ID: UA-2025-02-13-014401-a) шляхом проведення відкритих торгів. Разом з цим, згідно додатку 3.1 до тендерної документації по Лоту №1 (очікувана вартість 2 660 370,00 гривень) Замовник має намір придбати «Наконечник для аналізу» 3600 шт., для cobas e 411. Згідно додатку 3.2 до тендерної документації по Лоту №2 (очікувана вартість 1 920 996 гривень) Замовник має намір придбати «Тест-смужки для сечового аналізатора Uri-Tex 300» – 100 наборів. Таким чином, моніторингом установлено, що закупівля вищезазначених медичних виробів, які входять до переліку Додатка 1 до Особливостей, проведена шляхом відкритих торгів, чим порушено вимоги пункту 11-1 Особливостей. В ході здійснення моніторингу Замовник погодився з виявленими порушеннями та 04.03.2025 прийнято рішення про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунути порушення по лотам №1 та №2.
Період усунення порушень: 05.03.2025 17:40 - 20.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.03.2025 17:40

Запити/Пояснення