-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015 :33600000-6 Фармацевтична продукція ЛОТ 1: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви); ЛОТ 2: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви); ЛОТ 3: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви); ЛОТ 4: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви); ЛОТ 5: ДК 021:2015 :33690000-3 Лікарські засоби різні ДК 021:2015 : 33696500-0 Лабораторні реактиви (Лабораторні реакти-ви)
Закупівля здійснюється на підставі "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами). Затверджена Рішенням № 62 від 13.02.2025 р.
Завершена
5 759 625.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 351.13 UAH
мін. крок: 0% або 1 351.13 UAH
Номер:
2f2d3bcb2b8243ed9a1c15453259272f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-02-25-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.02.2025 00:00
Період моніторингу:
25.02.2025 16:12 - 19.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.02.2025 № 9-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника Управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби у Херсонській області Владислава Щербенка від 25.02.2025.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
25.02.2025 №9-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2025-02-13-014401-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель встановлено порушення вимог пункту 11-1 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «САНАЛАБ», ТОВ «ІНТЕРМЕДИКА-УКРАЇНА», ФОП Петрова Наталія Петрівна, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
-
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність надання інформації та документів у випадках передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію від 13.02.2025 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників ТОВ «САНАЛАБ», ТОВ «ІНТЕРМЕДИКА-УКРАЇНА», ФОП Петрова Наталія Петрівна, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2025 (лот №3, №4), від 27.02.2025 (лот №5), пояснення Замовника від 28.02.2025 надані на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
За результатами проведеного моніторингу установлено наступне.
Постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2023 року № 686 Особливості доповнено пунктом 11-1 такого змісту:
«У разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.»
Додаток 1 до Особливостей містить перелік товарів лікарських засобів та медичних виробів, що мають здійснюються з використанням електронного каталогу, в тому числі витратні матеріали для діагностики, а саме наконечники та смужки індикаторні.
Відповідно до річного плану закупівель та оголошення 13.02.2025 КНП «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради оприлюднено намір придбати товари за кодом ДК 021:2015 :33600000-6 Фармацевтична продукція по 5 лотам (ID: UA-2025-02-13-014401-a) шляхом проведення відкритих торгів.
Разом з цим, згідно додатку 3.1 до тендерної документації по Лоту №1 (очікувана вартість 2 660 370,00 гривень) Замовник має намір придбати «Наконечник для аналізу» 3600 шт., для cobas e 411.
Згідно додатку 3.2 до тендерної документації по Лоту №2 (очікувана вартість 1 920 996 гривень) Замовник має намір придбати «Тест-смужки для сечового аналізатора Uri-Tex 300» – 100 наборів.
Таким чином, моніторингом установлено, що закупівля вищезазначених медичних виробів, які входять до переліку Додатка 1 до Особливостей, проведена шляхом відкритих торгів, чим порушено вимоги пункту 11-1 Особливостей.
В ході здійснення моніторингу Замовник погодився з виявленими порушеннями та 04.03.2025 прийнято рішення про відміну закупівлі у зв’язку з неможливістю усунути порушення по лотам №1 та №2.
Період усунення порушень:
05.03.2025 17:40 - 20.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2025 17:40
Запити/Пояснення
Номер:
5c3bf8f6f0ad4df889556d3c9ce1c2f7
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
26.02.2025 17:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2025-02-13-014401-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації, документів), а саме:
Постановою Кабінету Міністрів України від 7 липня 2023 р. № 686 внесені зміни до Особливостей №1178, а саме доповнено пунктом 11-1 такого змісту:
«11-1. У разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів та медичних виробів за переліком згідно з додатком, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями.»
Так, додаток 1 Особливостей №1178 містить перелік товарів лікарських засобів та медичних виробів, що мають здійснюються з використанням електронного каталогу, в тому числі витратні матеріали для діагностики:
- Наконечники
- Швидкі тести на інфекційні захворювання
- Тест-смужки для вимірювання глюкози в крові
- Смужки індикаторні
Встановлено, що згідно до додатку 3.1 тендерної документації по Лоту №1 (очікувана вартість 2 660 370,00 грн) Замовник має намір придбати наступні товари:
- Набір реагентів Elecsys для якісного визначення антитіл до вірусу гепатиту С (Anti-HCV II) – 2300 тестів
- Набір реагентів Elecsys для визначення антитіл до ядерного антигену вірусу гепатиту B II (Anti-HBc II – 2000 тестів
- Імуноаналіз Elecsys HBsAg ІІ для якісного виявлення поверхневого антигену вірусу гепатиту В – 2100 тестів
- Наконечник для аналізу 3600 шт., для cobas e 411
- Тест для кількісного визначення глюкози /Glucose HK Gen.3 (GLUC3) – 11200 тестів
Згідно до додатку 3.2 тендерної документації по Лоту №2 (очікувана вартість 1 920 996 грн) Замовник має намір придбати наступні товари:
- Тест-смужки для сечового аналізатора Uri-Tex 300 – 100 наборів
Таким чином Замовник проводить закупівлю медичних виробів по лотам №1,№2, які входять до переліку медичних виробів Додатку 1 Особливостей №1178 шляхом проведення відкритих торгів, що суперечать вимогам пунктом 11-1 Особливостей №1178. У зв'язку з чим просимо надати аргументовані пояснення причин проведення вищезазначених товарів без застосування електронного каталогу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Поряд з тим інформуємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
438204a1b0c446f0a96825adacd2e1d3
Назва:
На виконання Запиту Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 26.02.2025 про надання пояснень про причини проведення процедури закупівлі фармацевтичної продукції (Лабораторні реактиви), ID закупівлі UA-2025-02-13-014401-a, без застосування електронного каталогу
Дата опублікування:
28.02.2025 15:05
Опис:
Пояснення
щодо процедури закупівлі
відкриті торги з особливостями
ID закупівлі UA-2025-02-13-014401-a
На виконання Запиту Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 26.02.2025 про надання пояснень про причини проведення процедури закупівлі фармацевтичної продукції (Лабораторні реактиви), ID закупівлі UA-2025-02-13-014401-a, без застосування електронного каталогу, повідомляємо наступне.
Під час моніторингу процедури закупівлі встановлено, що під час закупівлі шляхом відкритих торгів з особливостями, Замовником включені медичні вироби, які входять до переліку медичних виробів, визначених у Додатку 1 Особливостей № 1178 (далі – Особливості), «Витратні матеріали для діагностики», а, саме: наконечники; смужки індикаторні на інфекційні захворювання; тест-смужки для вимірювання глюкози в крові; смужки індикаторні, тому закупівля шляхом проведення відкритих торгів, суперечать вимогам пунктом 11-1 Особливостей, так як закупівлі таких медичних виробів здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених Особливостями.
Так, встановлено, що згідно Додатку 3.1 тендерної документації, до цієї закупівлі (Лот 1), Замовником проведено процедуру закупівлі, включаючи:
1). Набір реагентів Elecsys для якісного визначення антитіл до вірусу гепатиту С (Anti-HCV II) – 2300 тестів;
2). Набір реагентів Elecsys для визначення антитіл до ядерного антигену вірусу гепатиту B II (Anti-HBc II – 2000 тестів;
3). Імуноаналіз Elecsys HBsAg ІІ для якісного виявлення поверхневого антигену вірусу гепатиту В – 2100 тестів;
4). Наконечник для аналізу 3600 шт., для cobas e 411;
5).Тест для кількісного визначення глюкози /Glucose HK Gen.3 (GLUC3) – 11200 тестів.
Вважаємо, що ці медичні вироби, зазначені у п.п.1,2,3, не відносяться до витратних матеріалів для діагностики, тобто, не є ані тест-смужками, ані смужками індикаторними, ані швидкими тестами, а є саме реагентами для імунохімічного аналізу (закрита система) для аналізатору для cobas e 411. Медичні вироби, зазначені в п. 5 також не відносяться до витратних матеріалів для діагностики, тобто, не є ані тест-смужками, ані смужками інди-каторними, ані швидкими тестами, а є саме реагентами для біохімічного аналізатора cobas с 311 (закрита система). Тому саме ці медичні вироби були включені до цієї закупівлі шляхом відкритих торгів з особливостями.
Крім того, Замовником не було знайдено у електронного каталозі необхідної назви саме наконечників для аналізу для cobas e 411, та, з урахуванням нагальної потреби Замовника, цей медичний виріб було включено до закупівлі шляхом відкритих торгів з особливостями, так як ці наконечники також використовуються для імунохімічного аналізу (закрита система) для аналізатору для cobas e 411.
Однак, до Додатку 3.2 тендерної документації Замовником помилково були включені тест-смужки для сечового аналізатора Uri-Tex 300 – 100 наборів (Лот 2).
Повідомляємо, що Замовником будуть враховані виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель з метою недопущення таких порушень у майбутньому.