• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Друк постерів для білбордів 3 х 6 м., друк постерів для сітілайтів 1,2 х 1,8 м., друк банерів формату 3,0 х 6,0м, друк банерів беклайтів формату 3,0 х 4,0 м.

Завершена

1 237 962.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 379.63 UAH
Номер: 304644c755b24a3ab73869d0a88f96c7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-21-000207
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.04.2025 18:38 - 13.05.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: Н А К А З 21.04.2025 № 40-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.04.2025 № 40-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 1. UA-2025-02-13-010491-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДПРОЕКТ";
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, v.v.holub@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасників, надання вимоги про усунення невідповідностей, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, укладання договору у відповідності до тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «13» травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2025 №4012-р/пк-пз. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ГРАДПРОЕКТ» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.02.2025 № 1ВТ/П; тендерну пропозицію ТОВ "ВОРТЕКС+"; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.02.2025 № 1ВТП, від 24.03.2025 №2ВТП, договір від 02.04.2025 №02/04. Питання, які розглядались рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2025 №4012-р/пк-пз в ході моніторингу не досліджувались.
Період усунення порушень: 19.05.2025 19:25 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 19.05.2025 19:25