-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Друк постерів для білбордів 3 х 6 м., друк постерів для сітілайтів 1,2 х 1,8 м., друк банерів формату 3,0 х 6,0м, друк банерів беклайтів формату 3,0 х 4,0 м.
Завершена
1 237 962.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 379.63 UAH
мін. крок: 1% або 12 379.63 UAH
Номер:
304644c755b24a3ab73869d0a88f96c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000207
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 18:38 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
Н А К А З
21.04.2025 № 40-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 21.04.2025 № 40-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
1. UA-2025-02-13-010491-a, яку проводить КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГРАДПРОЕКТ";
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції учасників, надання вимоги про усунення невідповідностей, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, укладання договору у відповідності до тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «13» травня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2025 №4012-р/пк-пз.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «ГРАДПРОЕКТ» на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.02.2025 № 1ВТ/П; тендерну пропозицію ТОВ "ВОРТЕКС+"; протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.02.2025 № 1ВТП, від 24.03.2025 №2ВТП, договір від 02.04.2025 №02/04.
Питання, які розглядались рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.03.2025 №4012-р/пк-пз в ході моніторингу не досліджувались.
Період усунення порушень:
19.05.2025 19:25 - 23.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
19.05.2025 19:25