-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лікарські засоби різні
Протокол №27 від 13.02.2025
Завершена
870 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 700.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 700.00 UAH
Номер:
23c1818a95854a5b8dd03155ebadd46a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 15:54 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 № 17-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 31.03.2025 № 17-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2025-02-13-010447-a 13.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-2025-02-13-010447-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, пропозицію учасника-переможця товариство з обмеженою відповідальністю «ХЛР» (далі – ТОВ «ХЛР»), протокол розкриття пропозицій, протокольне рішення від 24.02.2025 №38, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 03.03.2025 №70, пояснення Замовника з додатками до нього надане 03.04.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами розгляду пропозиції учасника ТОВ «ХЛР» прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником. Між Замовником та ТОВ «ХЛР» укладений договір про закупівлю товарів від 03.03.2025 №70 на загальну суму 850369,66 гривень.
Період усунення порушень:
10.04.2025 16:06 - 16.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.04.2025 16:06
Запити/Пояснення
Номер:
e96ca8d16a494225a1bc53be96238b16
Назва:
Запит Замовнику на пояснення
Дата опублікування:
31.03.2025 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Лікарські засоби різні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-13-010447-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Швидкі тести на інфекційні захворювання згідно з Додатком 1 до Особливостей відносяться до медичних виробів (а саме до витратних матеріалів для діагностики), закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу.
По якій причині Замовником здійснено закупівлю 8 наборів IF5007 Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), 25 шт/уп. (вартість яких згідно цінової пропозиції переможця торгів ТОВ «ХЛР» становить 76004,24 грн) в складі відкритих торгів, а не з використанням електронного каталогу.
4. По якій причині Замовником обрано код предмета закупівлі (Експрес-тест D-Dimer (імунофлуоресценція), Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), Експрес-тест HbA1C/глікований гемоглобін, Експрес-тест hs-CRP+CRP (імунофлуоресценція), Експрес-тест Cardiac Troponin I (імунофлуоресценція)) за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція, а не за ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-¹ Кримінального кодексу України.
Номер:
3838cdda0db94af5b8d5b58c53b40bf7
Назва:
Надається пояснення (інформація, документи) на Запит
Дата опублікування:
03.04.2025 16:30
Опис:
Надається пояснення (інформація, документи) на Запит такого змісту:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту:
1. У додатках до даного протоколу, надано інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників), на підставі нами було здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість товару необхідного для потреб клініко-діагностичної лабораторії. 2. Посилання на на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі https://ostrog-hospital.itmed.org/
3. Замовник може використовувати е-каталог Prozorro Market як альтернативу закупівлі без використання електронної системи. Так пунктом 11 Особливостей передбачено, що для здійснення закупівель товарів, вартість яких є меншою ніж 100 тис. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів Як альтернативу відкритим торгам з особливостями. Пунктом 10 Особливостей визначено, що придбання замовником товарів, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, здійснюється, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для
закупівлі. Відповідно до п. 12 Особливостей, у разі здійснення закупівлі товару, вартість якого становить або перевищує 100 тис. гривень, з використанням електронного каталогу, замовник здійснює відбір постачальника шляхом запиту ціни пропозицій постачальників відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822. Але, зазначимо, що Перелік лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів, закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу згідно з Додатком 1 до Особливостей не містить предмету закупівлі, що закуповується нами в даній процедурі.
Також в додатках надаємо лист-роз’яснення ТОВ «ХЛР», стосовно постанови Кабінету Міністрів України від 05 січня 2024 року, № 34 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації медичних закупівель, в якому зазначено інформацію про те, що закуповувані нами тест-системи не належать до категорії швидкі тести на інфекційні захворювання, та можуть закуповуватися згідно стандартних тендерних процедур, без використання системи Prozorro Market.
4. Повідомляємо, що при визначенні предмету закупівлі замовник керувався пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Нами обрано код предмета закупівлі (Експрес-тест D-Dimer (імунофлуоресценція), Експрес-тест PCT (імунофлуоресценція), Експрес-тест HbA1C/глікований гемоглобін, Експрес-тест hs-CRP+CRP (імунофлуоресценція), Експрес-тест Cardiac Troponin I (імунофлуоресценція)) за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція у зв’язку з тим, що методи тесту засновані на використанні сироваток, які можна віднести саме до фармації і не можна стверджувати, що це система реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання. На підтвердження вищенаведеної інформації, зазначаємо перелік посилань на закупівлі аналогічного товару замовниками, за кодом ДК 021:2015: 33690000-3: «Лікарські засоби різні»: https://www.dzo.com.ua/tenders/22512558 , https://www.dzo.com.ua/tenders/22954709 , https://www.dzo.com.ua/tenders/24186942 , https://www.dzo.com.ua/tenders/24815589 , https://www.dzo.com.ua/tenders/23798459 .