-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ЄЗС ДК 021:2015(CPV) : 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи»
Забезпечення наборів засобів особистої гігієни які отримують соціальну послугу натуральної допомоги у комунальної установи (далі -Територіальний центр) в межах реалізації пункту 9.6 Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2024 — 2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1622 — VIII (зі змінами)
Завершена
2 800 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 000.00 UAH
Номер:
722ba855afd24a19ae5b0ad0ee859f89
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 17:35 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 Одеса № 77
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.04.2025 № 77
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
14 UA-2025-02-13-008070-a 13.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 25 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо ТД, розгляду тендерних пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Хаджибейського району міста Одеси» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.02.2025 № 34, звернення за роз’ясненням щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.02.2025, роз’яснення Замовника на звернення, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.02.2025, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНД ІМПОРТ» (далі – ТОВ «ГРАНД ІМПОРТ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ГРАНД ІМПОРТ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ГРАНД ІМПОРТ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 27.02.2025 № 46, № 47 та № 48, від 28.02.2025 № 49, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.02.2025, договір про закупівлю від 10.03.2025 № 30, пояснення та документи Замовника, отримані 23.04.2025 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.04.2025 14:51 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
60b15d4bfa7644319b8ce9d886aedcf3
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» вимогам пункту 2 Додатка 3 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічних договорів від 04.04.2023 № 1506 та від 30.05.2024 № 124-Т/зпбо (відповідно до умов цих договорів), а саме: рахунки, накладні.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ab37f6636a3846ed923cb32d7514368a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.04.2025 17:52
Опис:
Пояснення
В межах проведення моніторингу UA-M-2025-04-14-000030 закупівлі з кодом
ЄЗС ДК 021:2015(CPV) : 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи» (Набори засобів особистої гігієни), номер закупівлі UA-2025-02-13-008070-a , КУ «ТЦ СО Хаджибейського району міста Одеси»
Питання 1 запиту про надання пояснення
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Відповідь на 1 питання запиту про надання пояснення
Відповідно до пункту 9.6 Міської цільової програми надання соціальних послуг та інших видів допомоги вразливим верствам населення міста Одеси на 2024 — 2026 роки, затвердженої рішенням Одеської міської ради від 29 листопада 2023 року № 1622 — VIII (зі змінами) (https://omr.gov.ua/ua/acts/council/201016) та на підставі кошторису витрат на 2025 рік КУ «ТЦ СО Хаджибейського району місто Одеси» установі надані бюджетні призначення в розмірі 2 800 000 ,00 грн. для закупівлі наборів засобів особистої гігієни, особам, які отримують соціальну послугу натуральної допомоги у комунальній установі на безоплатній основі.
При формуванні Міської цільової програми проводився моніторинг та аналіз потреби отримувачів соціальних послуг на придбання наборів засобів особистої гігієни
Оскільки міська цільова програма надання соціальних послуг формується раз на 3 роки, розмір бюджетного призначення формувався нами в 2025 році, виходячи з наявної потреби (кількості осіб, які потребують допомоги) та середніх ринкових цін (інформація з Інтернету) на ідентичні товари на момент складання бюджетного запиту (з урахуванням коливання цін).
Узагальнюючи всі потреби підпорядкованих установ, розпорядником сформовано єдину середню ціну для закупівель за пунктом 9.6, яка відображена в міській цільовій програмі і складає в 2025 році 400,00 грн. за набори засобів особистої гігієни.
Технічні і якісні характеристики предмета закупівлі визначені нами на підставі аналізу характеристик наборів засобів особистої гігієни, придбаних в попередні роки, які повністю задовольнили потреб отримувачів соціальних послуг територіального центру.
Очікувана вартість закупівлі визначена з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проводилося відповідно до методики, а саме: здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо).
В результаті визначення очікуваної вартості предмета закупівлі оформляється інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі з використанням зазначеної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі та усіх актуальних джерел інформації. За основу розрахунку очікуваної вартості закупівлі взято середній показник цін, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі.
Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) статті 4, пункт 1 носить рекомендаційний характер, а саме:
4. Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів:
1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
У КУ «ТЦ СО Хаджибейського району місто Одеси» відсутній власний веб сайт.
У зв’язку вище викладеним у замовника відсутні на власному сайті опубліковані обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі.
Разом з тим, замовник листом № 01-13/615 від 13.02.2025 звернувся до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради з проханням опублікувати за даною закупівлею № UA-2025-02-13-008070-a обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі та/або розміру бюджетного призначення відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на сторінку офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://omr.gov.ua/Files/2025/ZAKUPIVLI/SOC_ZAHIST/zasoby_14_02.pdf
Питання 2 запиту про надання пояснення
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» вимогам пункту 2 Додатка 3 до тендерної документації, тоді як зазначеним учасником на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів у складі тендерної пропозиції не надано копії документів, що підтверджують фактичне виконання аналогічних договорів від 04.04.2023 № 1506 та від 30.05.2024 № 124-Т/зпбо (відповідно до умов цих договорів), а саме: рахунки, накладні.
Відповідь на 2 питання запиту про надання пояснення
Пунктом 2 Додатка 3 до тендерної документації встановлено вимогу:
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі.
Довідка в довільній формі, підписана Учасником/Уповноваженою особою Учасника, з інформацією про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного Договору за предметом закупівлі ЄЗС ДК 021:2015: 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи»
Крім того, обов’язково надати :
- копію Договору з невід’ємними частинами;
- копії документу(ів) щодо підтвердження фактичного виконання Договору.
Таким чином, тендерною документацією не встановлено виключного переліку документів, які мають надаватися учасниками на підтвердження фактичного виконання аналогічного договору, зокрема, не встановлено окремих вимог щодо надання саме рахунків та накладних або щодо надання документального підтвердження саме відповідно до умов цього договору.
Учасником товариство з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» на виконання вимог пункту 2 Додатка 3 до тендерної документації надано (зокрема, у складі архіву «досвід.rar»):
- довідку (вих. № 190 від 18.02.2025), у якій зазначено, що учасник надає копії документу(ів) щодо підтвердження фактичного виконання Договору, а саме – звіти про виконання договору;
- копії договорів №1506 від 04.04.2023 та №124-Т/зпбо від 30.05.2024 за предметом закупівлі ЄЗС ДК 021:2015: 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи», інформацію про укладення та виконання яких оприлюднено у відкритому доступі в електронній системі закупівель;
- копії документу(ів) щодо підтвердження фактичного виконання Договору, а саме – копії звітів про виконання наданих договорів, які було складено та оприлюднено в електронній системі закупівель на підставі п. 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та статей 10, 19, 42 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), щодо закупівель № UA-2023-03-15-010462-a та UA-2024-05-30-008952-a за договорами №1506 від 04.04.2023 та №124-Т/зпбо від 30.05.2024, відповідно.
Надане учасником документальне підтвердження фактичного виконання зазначених договорів у вигляді звітів про виконання наданих договорів додатково було перевірене Замовником самостійно у електронній системі закуаівель за номерами зазначених закупівель й підтверджено достовірність та коректність наданої учасником інформації.
Виходячи з вищенаведеного, надані учасником звіти про виконання аналогічних договорів є передбаченим законодавством про публічні закупівлі документальним підтвердженням, що посвідчують фактичне виконання договорів.
Таким чином, Замовник не мав законних підстав вимагати усунення невідповідностей у порядку п. 43 Особливостей, оскільки спосіб надання учасником товариство з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» документального підтвердження жодним чином не порушував умови тендерної документації до даної закупівлі, отже невідповідності відсутні (адже за відсутності у тендерній документації вимог надання конкретних документів, зокрема, рахунків чи накладних, учасники мали обирати спосіб документального підтвердження на власний розсуд). Відповідно, відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції даного учасника.
Отже, Замовником прийнято обґрунтоване рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника товариство з обмеженою відповідальністю «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» вимогам пункту 2 Додатка 3 до тендерної документації.
Додатки:
1. «Інформаційна довідка про визначення очікуваної вартості закупівлі станом на березень 2025 ЄЗС ДК 021:2015(CPV) : 33710000-0 «Парфуми, засоби гігієни та презервативи (Набори засобів особистої гігієни) на 9 арк.;
2. Кошторис на 2025 рік на 5арк.;
3. Лист № 01-13/615 від 13.02.2025 до Департаменту праці та соціальної політики Одеської міської ради щодо публікації інформації відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на 2 арк.