• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медикаменти та вироби медичного призначення

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Номер: f4d0d5d74a804213b5ca8924c700e661
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000128
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 03.03.2025 17:39 - 25.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 03.03.2025 № 20-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 03.03.2025 № 20-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 2) UA-2025-02-13-007456-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Новомиколаївська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» Новомиколаївської селищної ради.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 61) 764-86-75, o.p.filatova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Дослідженням питання законності проведення закупівлі встановлено порушення пункту 11-1 Особливостей №1178 в частині не застосування Замовником запиту (ціни) пропозицій при закупівлі лікарських засобів та медичних матеріалів, передбачених Додатком 1 до цих особливостей. Інших порушень моніторингом не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо припинення договірних відносин за договором від 27.02.2025 №24ТБ/022025, укладеним з ТОВ «СТМ-Фарм», враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити и через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «10» березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: правильності та законності проведення закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства "Новомиколаївська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Новомиколаївської селищної ради (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи (протокол № 4 від 13.02.2025 року), протоколи уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, укладений договір, відповідь Замовника від 04.03.2025 на запит від 03.03.2025. Дослідженням питання правильності та законності проведення закупівлі встановлено, що предметом даної закупівлі, проведеної за процедурою відкритих торгів з особливостями, є «Медикаменти та вироби медичного призначення» (ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція). Відповідно до пункту 11-1 Особливостей №1178, у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822 (далі – Порядок №822), з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Так, предмет даної закупівлі з 77-ми найменувань містить 53 найменування лікарських засобів, які віднесені до Переліку згідно додатку 1 Особливостей №1178. Відповідно до абз.2 пункту 11-1 Особливостей №1178 у разі коли закупівля з використанням електронного каталогу шляхом запиту пропозицій постачальників не відбулася, замовник здійснює закупівлю шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, не збільшуючи при цьому очікувану вартість закупівлі, або повторно шляхом запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі відповідно до Порядку №822, з урахуванням цих особливостей. З метою з’ясування дотримання Замовником вказаної законодавчої норми через електронну систему закупівель Замовнику 03 березня 2025 р. направлено запит з питанням, чи проводилась ним попередньо закупівля означених лікарських засобів (77 найменувань) з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку №822. Згідно отриманої 04.05.2025 відповіді Замовником така закупівля з використанням електронного каталогу не проводилась. З урахуванням викладеного, з боку Замовника має місце порушення пункту 11-1 Особливостей №1178 в частині не застосування запиту (ціни) пропозицій при закупівлі лікарських засобів та медичних матеріалів, передбачених Додатком 1 до цих особливостей.
Період усунення порушень: 11.03.2025 10:25 - 26.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 11.03.2025 10:25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальним некомерційним підприємством "Новомиколаївська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Новомиколаївської селищної ради прийнявши до уваги висновок моніторингу закупівлі прийнято рішенння достроково розірвати договір в повному обсязі.
Дата публікації звіту: 12.03.2025 11:19

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Комунальним некомерційним підприємством "Новомиколаївська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Новомиколаївської селищної ради прийнявши до уваги висновок моніторингу закупівлі прийнято рішенння достроково розірвати договір в повному обсязі.
Дата публікації: 13.03.2025 14:36

Запити/Пояснення