-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Вугілля кам’яне марки Г (25-100), вугілля кам’яне марки Г (13-100), напівбрикети торф’яні, дрова, паливні гранули (пелети) з лушпиння соняшника (Опалювальний сезон 2024-2025р)
Закупівля проводиться відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями)
Торги не відбулися
2 444 040.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 220.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 220.20 UAH
Номер:
3233c140cd6f452a9d77daa694bd42b7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-14-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.04.2025 00:00
Період моніторингу:
14.04.2025 17:21 - 06.05.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.04.2025 Одеса № 77
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.04.2025.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 14.04.2025 № 77
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
UA-2025-02-13-005466-a 13.02.2025 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо закупівлі, стану виконання рішень Комісії, як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо закупівлі, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія), як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.02.2025 № 14, тендерні документації зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи від 13.03.2025 № 17 та від 04.04.2025 № 21, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про внесення змін до тендерної документації з переліком змін до тендерної документації від 13.03.2025 № 17 та від 04.04.2025 № 21, оприлюднені в електронній системі закупівель 13.03.2025 та 04.04.2025 відповідно, звернення за роз’ясненнями щодо закупівлі, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.04.2025, роз’яснення Замовника на звернення щодо закупівлі, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.04.2025, реєстр отриманих пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, скарги до процедури закупівлі за номерами ID: UA-2025-02-13-005466-a.b1, UA-2025-02-13-005466-a.с2, оприлюднені в електронній системі закупівель 20.02.2025 та 14.03.2025 відповідно, рішення Комісії, як органу оскарження, від 04.03.2025 № 3355-р/пк-пз та від 25.03.2025 № 4662-р/пк-пз, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «ГІРНИЧИЙ РЕСУРС», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 24.04.2025 № 25, пояснення від 22.04.2025, надані Замовником на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, як органу оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.04.2025 17:07 - 03.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.04.2025 17:07
Запити/Пояснення
Номер:
d585300464cb4e0781ab1809016f804c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
17.04.2025 12:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може пояснити внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів в частині предмета закупівлі, а саме: включення дров та пелетів паливних з лушпиння соняшника, тоді як закупівля зазначених видів твердого палива не передбачена у річному плані закупівель (UA-P-2025-02-13-006387-a).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
757e7868233f4d12b66cc10e46b0c094
Назва:
На виконання вимог, викладених у запиті Південного офісу Держаудитслужби від 14 квітня 2025 року, щодо закупівлі за номером ID: UA-2025-02-13-005466-a уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Арцизької міської ради надає пояснення
Дата опублікування:
22.04.2025 12:03
Опис:
По питанню 1: Обґрунтування розміру бюджетного призначення визначено згідно річного бюджету на 2025 рік Відділу освіти та рішенням Арцизької міської ради. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам чинного законодавства із захисту довкілля, відповідати основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства. Очікувану вартість визначено ,згідно потреби закладів освіти Арцизької міської ради у твердому палеві.
У відповідь на запитання № 2 щодо надання пояснень про внесення змін до оголошення про проведення відкритих торгів в частині предмета закупівлі, а саме: включення дров та пелетів паливних з лушпиння соняшника, тоді як закупівля зазначених видів твердого палива не передбачена у річному плані закупівель зазначаємо наступне.
Замовником було внесено зміни до закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 09110000-3 «Тверде паливо», яка з самого початку включала такі позиції, як вугілля кам’яне марки Г (ДК 021:2015: 09111100-1) та напівбрикети торф’яні (ДК 021:2015: 09112200-9). Згодом, враховуючи фактичну потребу, до переліку товарів було додано дрова та пелети паливні з лушпиння соняшника.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки №708 від 15.04.2020, предмет закупівлі товарів визначається за показником четвертої цифри класифікатора ДК 021:2015, тобто на рівні 0911*. Усі зазначені позиції – вугілля, торф, дрова та пелети – належать до одного предмета закупівлі згідно з цим Порядком.
Оскільки не змінювався ні основний код закупівлі, ні тип процедури, то уточнення номенклатури товару в межах одного коду класифікатора не потребувало внесення змін до річного плану закупівель.
Зміни до тендерної документації були внесені на етапі, дозволеному законодавством (до закінчення строку подання пропозицій), і були спрямовані на оптимізацію витрат та забезпечення альтернативних джерел палива в умовах енергетичної нестабільності.
Таким чином, дії Замовника відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабміну № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та Порядку визначення предмета закупівлі, і не порушують принципів прозорості, добросовісної конкуренції та рівного доступу учасників.