• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі збирання, перевезення, оброблення, знешкодження, видалення клінічних та подібних їм відходів

Місце, де повинні бути надані послуги: місто Одеса, вул. Віталія Нестеренка, 5-Г (КНП «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 11» Одеської міської ради) місто одеса, вул. Донорська, 3 (Філія «МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК № 1» Комунального некомерційного підприємства «МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 11» Одеської міської ради)

Завершена

726 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 630.00 UAH
Номер: d507a62e2aa845d28222ddfc10af6547
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-12-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.05.2025 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 12.05.2025 12:05 - 03.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.05.2025 Одеса № 94 Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, доручення Державної аудиторської служби України від 01.05.2025 № 003100-18/5432-2025, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедури закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедури закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 12.05.2025. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 № 94 Перелік процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 1 UA-2025-02-13-001409-a 13.02.2025 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 48) 705-51-89, sgi820921@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання стану виконання рішень Комісії як органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо забезпечення в подальшому виконання рішень Комісії як органу оскарження у визначений Законом строк, розгляду тендерних пропозицій відповідно до вимог тендерної документації, Закону та Особливостей, надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації у відповідності до вимог Особливостей та притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 16 травня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, своєчасності надання роз’яснення на звернення щодо ТД, стану виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) як органу оскарження, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 11» Одеської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.02.2025, ТД зі змінами, затверджені рішеннями уповноваженої особи Замовника від 07.03.2025, від 12.03.2025, від 03.04.2025, переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.03.2025, 12.03.2025 та 03.04.2025, скарги товариства з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «А-ЕНЕРГО») до процедури закупівлі від 17.02.2025 № UA-2025-02-13-001409-a.a1 та від 13.03.2025 № UA-2025-02-13-001409-a.a2, рішення Комісії від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз, від 25.03.2025 №4649-р/пк-пз, роз’яснення щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.03.2025, тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «НВК «УКРЕКОПРОМ» (далі – ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.04.2025, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.04.2025, договір про закупівлю від 23.04.2025 № МКЛ 11-106/2025, пояснення та документи Замовника, надані 15.05.2025 на запит Південного офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії не здійснювався. За результатами аналізу питання своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації встановлено. Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей фізична/ юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що під час проведення вищезазначеної процедури закупівлі 16.02.2025 в електронній системі закупівель було оприлюднено звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації. Замовником роз’яснення на звернення щодо тендерної документації надано та оприлюднено в електронній системі закупівель 07.03.2025, тобто на дев’ятнадцятий день з дати оприлюднення звернень за роз’ясненнями, чим не дотримано вимоги абзацу 2 пункту 54 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 щодо своєчасності надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації Замовник 15.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що «16.02.2025 учасником було оприлюднено вимогу про внесення змін до тендерної документації. Відповідно у Замовника є три дні на підготовку відповіді, однак ще 13.02.2025 року учасник звернувся до Антимонопольного комітету зі скаргою, та з моменту прийняття скарги, а саме з 17.02.2025 процедуру було заблоковано Уповноваженим органом, що унеможливлює проводити які-небудь публікації у системі. Тому відповідь була надана учаснику після винесення рішення АМКУ та розблокування процедури, а саме: 07.03.2025». Надане Замовником пояснення не обґрунтовує факту встановленого порушення, оскільки відповідно до абзацу 5 пункту 67 Особливостей розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону і абзацом четвертим пункту 49 цих особливостей. Отже, вищезазначена норма законодавства не зупиняє перебіг строків, установлених пунктом 54 Особливостей. За результатами аналізу питання стану виконання рішень Комісії як органу оскарження встановлено. Під час моніторингу встановлено, що на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 17.02.2025 № UA-2025-02-13-001409-a.a1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято рішення від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які: - зможуть надати копію атестату виробництва, який підтверджує, що стан виробництва з оброблення (саме відновлення, видалення, включаючи підготовку відходів до таких операцій) вилученої з обігу неякісної продукції (види продукції згідно додатку), забезпечує стабільність процесу видалення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» (відповідно до статті 55 Закону України «Про охорону навколишнього середовища»); - зможуть надати свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів; - зможуть надати виписку з балансу саме учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та 11 наявність демеркуризатора на переробку люмінесцентних ламп. Рішенням від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги зі збирання, перевезення, оброблення, знешкодження, видалення клінічних та подібних їм відходів», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-001409-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Згідно з інформацією, оприлюдненою на вебпорталі Уповноваженого органу, Замовником 07.03.2025 та 12.03.2025 внесено зміни до тендерної документації. В подальшому на розгляд Комісії надійшла скарга ТОВ «А-ЕНЕРГО» від 13.03.2025 № UA-2025-02-13-001409-a.a2 щодо порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі, у тому числі, невиконання рішення Комісії від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією було прийнято відповідне рішення від 25.03.2025 №4649-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, що за таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які зможуть надати свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів. Рішенням від 25.03.2025 №4649-р/пк-пз Комісія зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Послуги зі збирання, перевезення, оброблення, знешкодження, видалення клінічних та подібних їм відходів», оголошення про проведення якої оприлюднено на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2025-02-13-001409-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 щодо невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз шляхом внесення змін до тендерної документації в частині вимог пункту 2.5 Додатка 2 до тендерної документації, яке відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону є обов’язковим для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються Замовник 15.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що ним були внесені зміни до тендерної документації, з урахуванням вимог Комісії як органу оскарження від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз та видалено вимогу щодо надання у складі пропозиції інформації в довільній формі про наявність власного або орендованого спеціалізованого транспортного засобу, який обов’язково повинен мати свідоцтво про допущення до перевезення визначених небезпечних вантажів. Надане Замовником пояснення не обґрунтовує невиконання рішення Комісії як органу оскарження від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз, оскільки до пункту 2.5 Додатка 2 до тендерної документації Замовником зміни не внесені. Отже, моніторингом встановлено невиконання рішення Комісії від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз. Крім того, відсутня інформація про оскарження рішення Комісії від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз. Відповідно до частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Таким чином, на порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону Замовник не виконав рішення Комісії як органу оскарження від 27.02.2025 № 3059-р/пк-пз. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. У пункті 1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 1 до тендерної документації. У підпункті 4 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації Замовником зазначено, що на підтвердження наявності фінансової спроможності учасник у складі тендерної пропозиції надає фінансовий звіт за останній звітний період. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» надано Баланс та Звіт про фінансові результати за І півріччя 2024 року, а не за 2024 рік, чим не дотримано вимоги підпункту 4 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.05.2025 щодо вищезазначеної невідповідності Замовник 15.05.2025 надав пояснення, в якому зазначив, що ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» було надано фінансову звітність UA51100270010275193, яка відповідала вимогам тендерної документації. Надане Замовником пояснення не спростовує факту встановленої невідповідності, оскільки вимогами тендерної документації Замовника чітко визначено про надання учасником фінансового звіту саме за останній звітний період. Також відповідно до частини 1 статті 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Відповідно до пункту 43 Особливостей зазначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, у тому числі, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 09.04.2025). Водночас зазначеної невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Період усунення порушень: 16.05.2025 16:42 - 31.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.05.2025 16:42

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 15-0099/2025/пр
Дата відкриття провадження: 30.06.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 523/12696/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновок моніторингу виконано. Щодо уповноваженої особи видано наказ (додається).
Дата публікації звіту: 22.05.2025 18:05

Запити/Пояснення