• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Сосиски варені вищого ґатунку, сардельки варені вищого ґатунку, ковбаса варена вищого ґатунку

Завершена

2 436 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 180.00 UAH
Номер: 6a3b7d165c2a44e79af1438e33a20a0f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-26-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 26.03.2025 16:44 - 17.04.2025 01:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 26.03.2025 № 27-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 26.03.2025 №27-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2025-02-12-015393-a від 12.02.2025 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, a.y.matychak@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами, далі – Закон) та Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (в редакції станом на дату проведення закупівлі) (далі – Особливості №1275), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі Військової частини Т0920, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «МАГРОК» (далі - ТОВ «МАГРОК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШЕЙДС ПРАЙМ» (далі –ТзОВ «ШЕЙДС ПРАЙМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИТОМИРСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ» (далі – ТОВ «ЖИТОМИРСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЛАН» (далі – ТОВ «АЛАН»), вимогу про усунення невідповідностей, протоколи уповноваженої особи від 01.03.2025 №01/03/2025-01, від 03.03.2025 №03/03/2025-04, від 03.03.2025 №03/03/2025-05, від 05.03.2025 №05/03/25-01, повідомлення про намір укласти договір від 05.03.2025 року, договір поставки від 11.03.2025 №183, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 01.04.2025 отримане через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень: 04.04.2025 12:14 - 10.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 04.04.2025 12:14

Запити/Пояснення