-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)
Завершена
8 899 992.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 499.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 44 499.96 UAH
Номер:
9c1a46bf524c4b1192f018493a7c6a27
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 11:30 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 №24-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 31.03.2025 №24-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2025-02-12-013724-a 12.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ ПЛЮС" і ТОВ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.02.2025 № 22 (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ ПЛЮС", ТОВ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ", ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2025 №31 та №33, від 13.03.2025 №37 та від 14.03.2025 №41, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025 року, Договір про постачання електричної енергії споживачу №ІФЕ-1014/2025 від 21.03.2025 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.04.2025 року, скаргу до процедури №UA-2025-02-12-013724-a.a1 від 13.02.2025 року, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2781-р/пк-пз від 24.02.2025, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» від 24.02.2025 №UA-2025-02-12-013724-a.a1.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
18.04.2025 12:07 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
18.04.2025 12:07
Запити/Пояснення
Номер:
1372c5409e964204a2d9d932056e52ed
Назва:
Запит замовнику про надання пояснень
Дата опублікування:
03.04.2025 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-UA-2025-02-12-013724-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
5276877ba1ab4b0f810055d5be038fde
Назва:
На Ваш Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.04.2025 21:01
Опис:
На Ваш Запит про надання пояснень, повідомляємо:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено у відповідності до норм чинного законодавства у сфері електроенергетики, зокрема:
- Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 № 2019-VШ;
- Правилам роздрібного ринку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 312);
- Кодексу систем передачі електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 309);
- Кодексу систем розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 310);
- Кодексу комерційного обліку електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 14.03.2018 року № 311);
- Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1469);
- Ліцензійним умовам провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (Постанова НКРЕКП від 27.12.2017 року № 1470).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено у відповідності з Методичними рекомендаціями щодо особливостей здійснення публічних закупівель у сфері електроенергетики на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Наказом Мінекономіки від 07.05.2024 № 11712 (https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v1712930-24#Text) (далі — Методичні рекомендації).
Згідно з Методичними рекомендаціями розрахунок очікуваної вартості закупівлі електричної енергії за методом порівняння ринкових цін рекомендується в один з таких способів:
1) визначити добуток середньоарифметичного значення масиву отриманих цінових пропозицій про ціну за одиницю електричної енергії на обсяг закупівлі відповідно до розділу III Примірної методики.
2) визначити з урахуванням базових показників (обсяг закупівлі, прогнозована ціна на ринку "на добу наперед", тариф на послуги з передачі електричної енергії, торговельна надбавка / знижка електропостачальника) за формулою.
В нашому випадку перший спосіб є недоцільним, так як середньозважена ціна на ринку "на добу наперед" кожного місяця поточного року може бути різною впродовж року та є нестабільною зважаючи на ситуацію в Україні. Виходячи з вищенаведеного для об’єктивного розрахунку вартості електричної енергії було використано другий спосіб. У відповідності до Методичних рекомендацій, Розділу ІІІ, Пункту 3, підпункту 2 розрахунок очікуваної вартості закупівлі здійснювався за формулою наступним чином:
Цпроп = (Ц_прогн.рдн + Тпер + М) * Vплан * 1,2
Де: Цпроп – очікувана вартість закупівлі електричної енергії (грн);
Vплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об'єкта замовника (кВт*год), який дорівнює фактичному споживанню електричної енергії за аналогічний період минулого року — 863 691 кВт*год;
Ц_прогн.рдн – прогнозована ціна за 1 кВт*год електричної енергії на ринку "на добу наперед" за останній повний календарний місяць без ПДВ (грн), для даної закупівлі за січень 2025 р. становить — 5,81756 грн; https://www.oree.com.ua/index.php/newsctr/n/26589
Тпер – діючий тариф на послуги з передачі електричної енергії на запланований місяць оголошення процедури закупівлі, затверджений НКРЕКП 19.12.2024 № 2200 для оператора системи передачі у встановленому порядку за кВт*год без ПДВ (грн/кВт*год), що для даної закупівлі становить — 0,68623 грн; https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v2200874-24#Text
1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (наприклад, ПДВ – 20 % дорівнює 1,2), що вказується залежно від системи оподаткування постачальника;
М – орієнтовна торговельна надбавка / знижка електропостачальника за 1 кВт*год електричної енергії без ПДВ, дорівнює 0,4072292 грн., що становить 7% (може бути встановленим у межах 10 % згідно з Методичними рекомендаціями) і для даної закупівлі є оптимальним значенням, яке забезпечує справедливі та конкурентні умови для потенційних учасників, а також зручний крок пониження на аукціоні і не суперечить Методичним рекомендаціям.
У відповідності до Постанови НКРЕКП №312 від 14.03.2018, «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», Розділ IV, Пункт 4.31 «Електропостачальник включає в єдиний платіжний документ за електричну енергію також суми оплати за послуги оператора системи, якщо таку оплату забезпечує електропостачальник, у тому числі за послуги оператора системи передачі, та послуги постачальника послуг комерційного обліку, якщо оплата за ці послуги забезпечується електропостачальником. Інформація про ці платежі має бути зазначена окремо згідно з тарифами (цінами) на послуги відповідних учасників роздрібного ринку.», та Розділ Х, Пункт 10.1.12. «Якщо згідно з обраною споживачем МСР комерційною пропозицією відповідного електропостачальника оплату послуг з розподілу електричної енергії забезпечує електропостачальник, оплата послуг з розподілу ОМСР є складовою ціни на електричну енергію відповідного електропостачальника та оплачується (замовляється) відповідним електропостачальником.». https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0312874-18#Text
Враховуючи, що предмет закупівлі окрім електричної енергії містить послуги з розподілу, у формулу розрахунку очікуваної вартості був доданий затверджений постановою НКРЕКП від 19.12.2023 № 2224 тариф на розподіл:
Цпроп = (Ц_прогн.рдн + Тпер + Трозп + М) * Vплан * 1,2
Де: Трозп - тариф на послуги з розподілу електричної енергії (чинний на дату оголошення процедури закупівлі), за 1 кВт*год без ПДВ та для ОСР у Чернівецькій області становить — 1,67615 грн. за 1 кВт*год;
Отже: Цпроп = (5,81756 + 0,68623 + 1,67615 + 0,4072292) * 863 691 * 1,2 = 8 899 992,90 грн. з ПДВ.