• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 4

Електрична енергія з розподілом (Чернівецька область)

Завершена

8 899 992.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 44 499.96 UAH
Номер: 9c1a46bf524c4b1192f018493a7c6a27
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 31.03.2025 11:30 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2025 №24-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 31.03.2025 №24-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-02-12-013724-a 12.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, v.y.baran@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду та відхилення тендерних пропозицій ТОВ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ ПЛЮС" і ТОВ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ", розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 18 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ФІЛІЇ КОНЦЕРНУ РАДІОМОВЛЕННЯ, РАДІОЗВ'ЯЗКУ ТА ТЕЛЕБАЧЕННЯ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.02.2025 № 22 (далі – ТД), перелік змін до тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції ТОВ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ ПЛЮС", ТОВ "ВОЛИНЬЕНЕРГОПОСТАЧ", ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", вимогу про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.03.2025 №31 та №33, від 13.03.2025 №37 та від 14.03.2025 №41, повідомлення про намір укласти договір від 14.03.2025 року, Договір про постачання електричної енергії споживачу №ІФЕ-1014/2025 від 21.03.2025 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 07.04.2025 року, скаргу до процедури №UA-2025-02-12-013724-a.a1 від 13.02.2025 року, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №2781-р/пк-пз від 24.02.2025, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» від 24.02.2025 №UA-2025-02-12-013724-a.a1. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 18.04.2025 12:07 - 24.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2025 12:07

Запити/Пояснення