Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою.
Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Завершена
975 995.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 759.95 UAH
Період моніторингу:24.03.2025 16:15 - 15.04.2025 01:00
Статус:Порушення виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.03.2025 № 79
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 21.03.2025 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 79
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2025-02-12-013472-a 12.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Виявлені
Тип порушень:
Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДМД-СЕРВІС», встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2025 № 2 зі змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.02.2025 року; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДМД-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ДМД-СЕРВІС»); протокол уповноваженої особи від 21.02.2025 № 1, договір про закупівлю від 28.02.2025 № 45/25 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.04.2025 року.
Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДМД-СЕРВІС» встановлено наступне.
Вимогами підпункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено, що на пiдтвердження вiдповiдностi запропонованогo товару учасники мають надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якій зазначається інформація про найменування товару, артикул (у разі його наявності), торгівельну марку, найменування виробника, країну походження та технічні характеристики запропонованого товару.
Також, на виконання вимог підпункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати обов’язково в складі тендерної пропозиції паспорти/сертифікати якості/відповідності або будь-які інші листи, документи, тощо з метою підтвердження технічних характеристик запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника, НАДАНІ ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої ПІДТВЕРДЖЕНІ ВИРОБНИКОМ шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження), на всі позиції товарів технічної специфікації по кожному параметру, які зазначені у Додатку 1.1 цієї тендерної документації.
При цьому, учасник ТОВ «ДМД-СЕРВІС» надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, запропонованого товару від 19.02.2025 № 19/02/25/23, відповідно якої виробником товарів «Антистеплер» (позиція №7), «Бiндер 19 мм» (позиція №8); Бiндер 25 мм (позиція №9); Бiндер 32мм (позиція №10); Бiндер 41 мм(позиція №11) ; Бiндер 51 мм (позиція №12); Гострилка з контейнером (позиція №16); Дiркопробивач (позиція №19); Закладки пластиковi з клейким шаром 45*12, 5*20 арк (позиція №20); Коректор стрiчковий 5мм х 6м (позиція №22); Лiнiйка алюмiнiєва 30см (позиція №24); Лiнiйка пластикова 30см (позиція №25); Маркер текстовий, кольоровий (позиція №29); Олiвець механічний автоматичний (позиція №30); Олiвець чорнографiтний (позиція №31); Ручка кулькова з гумовим грипом синя (позиція №39); Ручка кулькова чорна (позиція №40); Ручка кулькова червона (позиція №41); Ручка кулькова на підставці (позиція №42); Скоби для степлеру N 24/6 (позиція №45); Скоби для степлеру N 23/10 (позиція №46); Скріпки 25 мм (позиція №47); Скріпки 50 мм (позиція №48); Скріпки кольорові 28 мм (позиція №49); Степлер офiсний №10 (позиція №50); Степлер офiсний №24 (позиція №51); Степлер настінний 50 арк. (позиція №52); Стрiчка полiпропiленова з липким шаром 48*66 (позиція №53); Стрiчка полiпропiленова з липким шаром 12*30 (позиція №54); Стрiчка полiпропiленова з липким шаром 24*30 (позиція №55); Чинка механiчна нa струбцині (позиція №57) є ТОВ ЗОНІНГ (країна походження Болгарія, Китай; торгівельна марка Buromax); Гумка м'яка Axent Mellow mini(позиція №17); Pучкa автоматична Axent героftеr (позиція №38); Скоби для степлеру N l0/5 (позиція №44) є Axent Gгuрре (країна походження Китай; торгівельна марка Axent); Гумка комбінована для олівця та чорнил Koh-i-Nооr SuпРеагl 6541/ 40 або еквiвалент (позиція №18) є KOH-I-NOOR Hагdtmuth a.s, Чехiя; Коректop унiверсальний 2в1 (позиція №23) є Josef Otten. Китай; Маркер водостiйкий чорний. 2,5 мм (позиція №26); Маркер водостiйкий чорний l мм (позиція №27); Маркер пeрмаентний бiлий. 1,2 мм (позиція №28) є Сепtгореn a.s. Чeхiя; Олiвець чорнографiтний (позиція №32)є Мапед СА. Францiя; Ручка кулькова ( 1вересня) (позиція №36) є 1 вересня. Lндiя; Ручка кулькова Cеllo Wгitо-metег (позиція №37) є Сello. Lндiя.
Однак, учасник ТОВ «ДМД-СЕРВІС» не надав в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження), на вищезазначені позиції товарів, НАДАНІ ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої ПІДТВЕРДЖЕНІ ВИРОБНИКОМ, що не відповідає вимогам пункту 3.1 Додатку 1 (нова редакція) до тендерної документації.
Наприклад, на позиції, виробником яких є ТОВ ЗОНІНГ надано паспорти якості підписані представником ТОВ «Імпорт-Офіс Україна», а також авторизаційний лист, підписаний директором ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» про можливість учаснику ТОВ «ДМД-СЕРВІС» поставляти продукцію торгівельної марки Buromax. Однак, повноваження ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» як юридичної особи, що видала документи якості НЕ ПІДТВЕРДЖЕНІ ВИРОБНИКОМ ТОВ ЗОНІНГ шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження).
На позиції, виробником яких є Axent Gгuрре надано паспорти якості підписані представником ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», відповідно до яких зазначено про вироблення на замовлення Компанії Axent Gruppe. а також авторизаційний лист, підписаний директором ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» про можливість учаснику ТОВ «ДМД-СЕРВІС» поставляти продукцію торгівельної марки Axent. Однак, повноваження ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» як юридичної особи, що видала документи якості НЕ ПІДТВЕРДЖЕНІ ВИРОБНИКОМ Axent Gгuрре шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження).
Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 31.03.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 03.04.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Учасник ТОВ «ДМД-СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надав документи, а саме Сертифікати на позицію №1 та №2, які видані Europapier East Europe GmbH і який фактично є виробником товару (файл - сертифікати якості.pdf) та листи щодо партнерства Europapier East Europe GmbH, що підтверджують повноваження ТОВ «ДМД_СЕРВІС» (файл - авторизаційні листи.pdf).Оскільки товар виготовлений на виробничих потужностях Mondi Neusiedler GmbH & Co KG за замовленням та у відповідності до нормативів компанії Europapier East Europe GmbH, про що безпосередньо зазначено у самих сертифікатах, то Europapier East Europe GmbH і є виробником товару.»
Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДМД-СЕРВІС» вимогам тендерної документації Замовника, оскільки не надано паспорти/сертифікати якості/відповідності або будь-які інші листи, документи, тощо надані виробником товару або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої підтверджені виробником на вище перелічені товари.
Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДМД-СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та протоколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 21.02.2025 № 1 визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень:14.04.2025 18:10 - 29.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:14.04.2025 18:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-12-013472-а складеного Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України від 14.04.2025 року, додатковою угодою №1 від 16.04.2025 року Сторонами розірвано Договір №45/25 від 28.02.2025 року.
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі «Канцелярські товари різні» ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-02-12-013472-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Згідно п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасник повинен надати обов’язково в складі тендерної пропозиції паспорти/сертифікати якості/відповідності або будь-які інші листи, документи, тощо з метою підтвердження технічних характеристик запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника, надані виробником товару або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої підтверджені виробником шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження), на позиції №1 та №2 технічної специфікації по кожному параметру, які зазначені у Додатку 1.1 цієї тендерної документації.
Учасник ТОВ "ДМД-СЕРВІС" не надав документів (доручень, листів про повноваження) які видані виробником товару або іншою юридичною/фізичною особою повноваження якої підтверджені виробником.
Надати пояснення щодо причини невідповідності.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
p7s
sign.p7s
127794
Номер:9fa1eabe6d9a4fe8b085d14e42d2523c
Назва:Пояснення по запиту Північно-східного офісу Держаудитслужби
Дата опублікування:03.04.2025 16:17
Автор:ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ"
61057, Україна, Харківська область, місто Харків, Вулиця Гоголя,10
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:На Ваш запит «Про надання пояснень» надаємо пояснення про таке.
1. Відповідно до п.4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Для здійснення даної закупівлі, яка є предметом дослідження в рамках моніторингу, Замовник не планує використовувати бюджетні кошти. Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами: в редакції від 09.04.2024, що діяла на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, - на дату початку проведення цієї процедури закупівлі) (далі – Особливості).
ПрАТ «Харківенергозбут» не є розпорядником державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, та не є підприємством, установою чи організацією, які використовують кошти державного бюджету. Відповідні відомості містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (доступ до якого за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search/person-result) (додаток 1 до даних пояснень), в якому зокрема, містяться наступні відомості про організаційно-правову форму юридичної особи (Підприємства): АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО.
ПрАТ «Харківенергозбут» (далі – Замовник) згідно із Законом належить до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону (пункт 3 частини другої статті 2 Закону).
Відповідно до преамбули Закону, саме цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Згідно з пунктом 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 10 Особливостей дана запланована закупівля була здійснена Замовником шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному розділом «Порядок проведення відкритих торгів» Особливостей, відповідно до Закону.
Відповідна інформація міститься у річному плані закупівель, оприлюдненому Замовником в електронній системі закупівель згідно зі статтею 4 Закону. Замовником відповідно до Закону, згідно з Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (Зареєстрований в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893) (далі – Порядок), під час оприлюднення на веб-порталі річного плану закупівель щодо даної запланованої закупівлі було розміщено необхідну інформацію шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, зокрема шляхом заповнення визначених адміністратором таких електронних полів: «Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі», в якому зазначено: «975 995,00 UAH», та «Джерело фінансування закупівлі», в якому вказано: «Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)» (пункт 8 оприлюдненого річного плану закупівель (UA-P-2025-02-12-000207-a), згідно з Порядком).
Тобто дану заплановану закупівлю Замовник здійснює для задоволення власних виробничих потреб за рахунок коштів від господарської діяльності підприємства (власного бюджету), а не за бюджетні кошти. При цьому ПрАТ «Харківенергозбут» приймає участь у процедурах закупівель, що проводяться, у тому числі замовниками – розпорядниками бюджетних коштів, та за результатами проведених закупівель укладає договори про закупівлю із такими замовникам.
Щодо поставлених питань, слід зауважити, що Законом не передбачено здійснення замовником обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
Поряд з тим, з урахуванням першого поставленого Вами питання, щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості ґрунтується на наступному.
У відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», із змінами (далі – Наказ № 275), Замовником - ПрАТ «Харківенергозбут» було визначено потребу у товарі: канцелярських товарів різних, відповідний код ЄЗС: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари різні); що здійснювалося на підставі аналізу фактичного використання канцелярських товарів у минулих періодах та з урахуванням запланованих виробничих завдань Замовника, проведеного ініціатором закупівлі – службова записка від 11.02.2025 р. для формування обсягу закупівлі товару на 2025 р. ініціатора закупівлі, (додаток 2 до даних пояснень)
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювався методом порівняння ринкових цін відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18 лютого 2020 року № 275, зі змінами.
Замовником було визначено очікувану вартість предмета закупівлі, як середньоарифметичне значення масиву даних, отриманих від постачальників аналогічних за природою товарів (Додаток 3, 4, 5 до цих пояснень). Середньоарифметичне значення очікуваної вартості предмета закупівлі за розрахунком складає: 975 995,00 грн. з ПДВ.
Саме ці листи стали підставою для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру витрат щодо планування та проведення Замовником даної закупівлі, та встановлення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі в умовах тендеру (номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-02-12-013472-a).
2. Щодо другого питання:
З метою прозорого використання коштів інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі ПрАТ «Харківенергозбут» розміщено на сторінці власного веб-сайту, що знаходиться за посиланням https://zbutenergo.kharkov.ua/informaciia/info-povidomlennia.
3. Щодо третього поставленого Вами питання, відповідно до вимог, що зазначені Замовником у п. 3.1 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасник повинен надати обов’язково в складі тендерної пропозиції паспорти/сертифікати якості/відповідності або будь-які інші листи, документи, тощо з метою підтвердження технічних характеристик запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника, надані виробником товару або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої підтверджені виробником шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження), на позиції №1 та №2 технічної специфікації по кожному параметру, які зазначені у Додатку 1.1 цієї тендерної документації.
Учасник ТОВ «ДМД-СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надав документи, а саме Сертифікати на позицію №1 та №2, які видані Europapier East Europe GmbH і який фактично є виробником товару (файл - сертифікати якості.pdf) та листи щодо партнерства Europapier East Europe GmbH, що підтверджують повноваження ТОВ «ДМД_СЕРВІС» (файл - авторизаційні листи.pdf).
Оскільки товар виготовлений на виробничих потужностях Mondi Neusiedler
GmbH & Co KG за замовленням та у відповідності до нормативів компанії
Europapier East Europe GmbH, про що безпосередньо зазначено у самих сертифікатах, то Europapier East Europe GmbH і є виробником товару.
Додатки до пояснень:
1. Додаток 1. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, на 12 аркушах;
2. Додаток 2. Службова записка від 11.02.2025 ініціатора закупівлі, на 5 аркушах;
3. Додаток 3. Письмова цінова пропозиція ТОВ «Компанія-Формат» від 11.02.2025 №11022023/1 на 8 аркушах;
4. Додаток 4. Письмова цінова пропозиція ТОВ «Про-Сервіс» від 10.02.2025 №10-02-2025/02 на 12 аркушах;
5. Додаток 5. Письмова цінова пропозиція ТОВ «ДМД-Сервіс» від 10.02.2025 №10/02/25/25/3 на 10 аркушах.