• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Канцелярські товари різні

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).

Завершена

975 995.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 759.95 UAH
Номер: 59fb40c7eb9049a5bfd21ac427779ec0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-24-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.03.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 24.03.2025 16:15 - 15.04.2025 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 24.03.2025 № 79 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 21.03.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 24.03.2025 № 79 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 2 UA-2025-02-12-013472-a 12.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 780-52-61, o.v.shkuropatska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДМД-СЕРВІС», встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2025 № 2 зі змінами; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.02.2025 року; тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДМД-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ДМД-СЕРВІС»); протокол уповноваженої особи від 21.02.2025 № 1, договір про закупівлю від 28.02.2025 № 45/25 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.04.2025 року. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДМД-СЕРВІС» встановлено наступне. Вимогами підпункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено, що на пiдтвердження вiдповiдностi запропонованогo товару учасники мають надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якій зазначається інформація про найменування товару, артикул (у разі його наявності), торгівельну марку, найменування виробника, країну походження та технічні характеристики запропонованого товару. Також, на виконання вимог підпункту 3.1 Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати обов’язково в складі тендерної пропозиції паспорти/сертифікати якості/відповідності або будь-які інші листи, документи, тощо з метою підтвердження технічних характеристик запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника, НАДАНІ ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої ПІДТВЕРДЖЕНІ ВИРОБНИКОМ шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження), на всі позиції товарів технічної специфікації по кожному параметру, які зазначені у Додатку 1.1 цієї тендерної документації. При цьому, учасник ТОВ «ДМД-СЕРВІС» надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, запропонованого товару від 19.02.2025 № 19/02/25/23, відповідно якої виробником товарів «Антистеплер» (позиція №7), «Бiндер 19 мм» (позиція №8); Бiндер 25 мм (позиція №9); Бiндер 32мм (позиція №10); Бiндер 41 мм(позиція №11) ; Бiндер 51 мм (позиція №12); Гострилка з контейнером (позиція №16); Дiркопробивач (позиція №19); Закладки пластиковi з клейким шаром 45*12, 5*20 арк (позиція №20); Коректор стрiчковий 5мм х 6м (позиція №22); Лiнiйка алюмiнiєва 30см (позиція №24); Лiнiйка пластикова 30см (позиція №25); Маркер текстовий, кольоровий (позиція №29); Олiвець механічний автоматичний (позиція №30); Олiвець чорнографiтний (позиція №31); Ручка кулькова з гумовим грипом синя (позиція №39); Ручка кулькова чорна (позиція №40); Ручка кулькова червона (позиція №41); Ручка кулькова на підставці (позиція №42); Скоби для степлеру N 24/6 (позиція №45); Скоби для степлеру N 23/10 (позиція №46); Скріпки 25 мм (позиція №47); Скріпки 50 мм (позиція №48); Скріпки кольорові 28 мм (позиція №49); Степлер офiсний №10 (позиція №50); Степлер офiсний №24 (позиція №51); Степлер настінний 50 арк. (позиція №52); Стрiчка полiпропiленова з липким шаром 48*66 (позиція №53); Стрiчка полiпропiленова з липким шаром 12*30 (позиція №54); Стрiчка полiпропiленова з липким шаром 24*30 (позиція №55); Чинка механiчна нa струбцині (позиція №57) є ТОВ ЗОНІНГ (країна походження Болгарія, Китай; торгівельна марка Buromax); Гумка м'яка Axent Mellow mini(позиція №17); Pучкa автоматична Axent героftеr (позиція №38); Скоби для степлеру N l0/5 (позиція №44) є Axent Gгuрре (країна походження Китай; торгівельна марка Axent); Гумка комбінована для олівця та чорнил Koh-i-Nооr SuпРеагl 6541/ 40 або еквiвалент (позиція №18) є KOH-I-NOOR Hагdtmuth a.s, Чехiя; Коректop унiверсальний 2в1 (позиція №23) є Josef Otten. Китай; Маркер водостiйкий чорний. 2,5 мм (позиція №26); Маркер водостiйкий чорний l мм (позиція №27); Маркер пeрмаентний бiлий. 1,2 мм (позиція №28) є Сепtгореn a.s. Чeхiя; Олiвець чорнографiтний (позиція №32)є Мапед СА. Францiя; Ручка кулькова ( 1вересня) (позиція №36) є 1 вересня. Lндiя; Ручка кулькова Cеllo Wгitо-metег (позиція №37) є Сello. Lндiя. Однак, учасник ТОВ «ДМД-СЕРВІС» не надав в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження), на вищезазначені позиції товарів, НАДАНІ ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої ПІДТВЕРДЖЕНІ ВИРОБНИКОМ, що не відповідає вимогам пункту 3.1 Додатку 1 (нова редакція) до тендерної документації. Наприклад, на позиції, виробником яких є ТОВ ЗОНІНГ надано паспорти якості підписані представником ТОВ «Імпорт-Офіс Україна», а також авторизаційний лист, підписаний директором ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» про можливість учаснику ТОВ «ДМД-СЕРВІС» поставляти продукцію торгівельної марки Buromax. Однак, повноваження ТОВ «Імпорт-Офіс Україна» як юридичної особи, що видала документи якості НЕ ПІДТВЕРДЖЕНІ ВИРОБНИКОМ ТОВ ЗОНІНГ шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження). На позиції, виробником яких є Axent Gгuрре надано паспорти якості підписані представником ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ», відповідно до яких зазначено про вироблення на замовлення Компанії Axent Gruppe. а також авторизаційний лист, підписаний директором ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» про можливість учаснику ТОВ «ДМД-СЕРВІС» поставляти продукцію торгівельної марки Axent. Однак, повноваження ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» як юридичної особи, що видала документи якості НЕ ПІДТВЕРДЖЕНІ ВИРОБНИКОМ Axent Gгuрре шляхом надання в складі пропозиції відповідних документів (доручення, листи про повноваження). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 31.03.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 03.04.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Учасник ТОВ «ДМД-СЕРВІС» у складі своєї пропозиції надав документи, а саме Сертифікати на позицію №1 та №2, які видані Europapier East Europe GmbH і який фактично є виробником товару (файл - сертифікати якості.pdf) та листи щодо партнерства Europapier East Europe GmbH, що підтверджують повноваження ТОВ «ДМД_СЕРВІС» (файл - авторизаційні листи.pdf).Оскільки товар виготовлений на виробничих потужностях Mondi Neusiedler GmbH & Co KG за замовленням та у відповідності до нормативів компанії Europapier East Europe GmbH, про що безпосередньо зазначено у самих сертифікатах, то Europapier East Europe GmbH і є виробником товару.» Однак, зазначене пояснення не спростовує факт невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДМД-СЕРВІС» вимогам тендерної документації Замовника, оскільки не надано паспорти/сертифікати якості/відповідності або будь-які інші листи, документи, тощо надані виробником товару або іншою юридичною/фізичною особою, повноваження якої підтверджені виробником на вище перелічені товари. Таким чином, Замовник на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ДМД-СЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі та протоколом щодо прийняття рішенням уповноваженою особою від 21.02.2025 № 1 визнав його переможцем процедури закупівлі та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 14.04.2025 18:10 - 29.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 14.04.2025 18:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-12-013472-а складеного Північно-східним офісом Державної аудиторської служби України від 14.04.2025 року, додатковою угодою №1 від 16.04.2025 року Сторонами розірвано Договір №45/25 від 28.02.2025 року.
Дата публікації звіту: 17.04.2025 12:55

Запити/Пояснення