• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Закупівля щебенево–піщаної суміші (фракція 0-50)

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 8ec8dab4fc5c42e8a57d918e7e7b5cb1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-24-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.02.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 24.02.2025 15:52 - 18.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.02.2025 №11-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.02.2025 №11-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 9. UA-2025-02-12-012808-a, 12.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, t.f.laievska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік управління містобудування, архітектури, земельних ресурсів, комунального майна, екології, благоустрою, житлово-комунального господарства Мурафської сільської ради (далі - Замовник), звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, договір про закупівлю від 12.02.2025 № 1 (далі – Договір № 1), повідомлення про внесення змін до договору, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 28.02.2025 через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Постанова № 1178) замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Постанови № 1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У пункті 13 Постанови № 1178 визначено виключний перелік підстав, за яких придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Моніторингом установлено, що Замовником здійснено закупівлю щебенево-піщаної суміші (фракція 0-50), очікуваною вартістю 800 000,00 грн, шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів. Згідно з протоколом уповноваженої особи від 12.02.2025 № 10, рішення щодо проведення закупівлі щебенево-піщаної суміші (фракція 0-50), без використання електронної системи закупівель прийнято на підставі підпункту 6 пункту 13 Постанови №1178, а саме: відмінено відкриті торги (ID: UA-2025-01-29-000931-a) через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Постановою №1178. Підпунктом 6 пункту 13 Постанови № 1178, визначено, що придбання замовниками послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис грн, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з Постановою № 1178, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проєкт договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 Постанови № 1178), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. В ході моніторингу установлено, що вимоги укладеного Замовником з ТОВ «Дегран» Договору № 1 відрізняються від проєкту договору, який є додатком №3 до тендерної документації за процедурою відкриті торги за номером ID: UA-2025-01-29-000931-a. Зокрема, зміст розділів 1. «Предмет договору», 2. «Ціна договору (товару)», 3. «Порядок розрахунків», 4. «Порядок та умови поставки», 6. «Відповідальність сторін», 8. «Зміна умов даного договору», 9. «Інші умови», Договору № 1. не відповідає змісту розділів 1, 2, 3, 4, 6, 8, 9 проєкту договору. Крім того, у Договорі № 1 взагалі відсутні розділи: «Якість товару», «Обставини непереборної сили», «Антикорупційне застереження», а також «Специфікація товару», яка є додатком № 1 до проєкту договору. Зважаючи на зазначене, Договір № 1 відрізняється від проєкту договору про закупівлю за процедурою відкриті торги, що була відмінена через неподання тендерних пропозицій. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 25.02.2025 про надання пояснення, зокрема, щодо вищезазначених невідповідностей, Замовник зазначив, що «Під час оприлюднення закупівлі без використання електронної системи (UA-2025-02-12-012808-a) було помилково прикріплений неправильний файл договору. Наразі дану помилку виправлено та з метою дотримання норм чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель (у т.ч. в частині строку оприлюднення) оприлюднено правильний файл договору, укладеного 12 лютого 2025 року за №1, через функціонал внесення змін по причині «покращення якості предмету закупівлі»». При цьому, згідно з пунктом 13 Постанови № 1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом зі звітом про договір про закупівлю, укладеного без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. З огляду на зазначене, на порушення вимог пункту 13 Постанови № 1178 Замовником разом зі звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, не оприлюднено в електронній системі закупівель Договір № 1.
Період усунення порушень: 05.03.2025 17:27 - 20.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 05.03.2025 17:27

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: УПРАВЛІННЯ МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ, ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ, КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА, ЕКОЛОГІЇ, БЛАГОУСТРОЮ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ознайомившись з висновком від 05.03.2025 року по моніторингу процедури закупівлі (UA-2025-02-12-012808-a), надає інформацію щодо усунення порушень, які були виявлені під час проведення моніторингу: На виконання вимоги п. 3 Констатуючої частини висновку, наказом №09-ОД від 06.03.2025 року прийнято заходи: 1. Проведено роз'яснювально-профілактичну роботу з Адамчук Яною Михайлівною – т.в.о. начальника управління (уповноважена особа з публічних закупівель), щодо недопущення відповідних порушень в майбутньому. 2. Частково позбавлено місячної премії Адамчук Яну Михайлівну – т.в.о. начальника управління (уповноважена особа з публічних закупівель) у розмірі 50%, через порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами) з урахуванням положень «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів У країни від 12 жовтня 2022 року №1178 (зі змінами). 3. Зобов’язано Адамчук Яну Михайлівну – т.в.о. начальника управління (уповноважена особа з публічних закупівель) пройти навчання з підвищення кваліфікації у сфері публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 07.03.2025 14:13

Запити/Пояснення