• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3 Киснеподавальні пристрої): НК 024:2023: 12873 - Стаціонарний концентратор кисню НК 024:2023: 31321 - Концентратор кисню портативний

Завершена

256 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 280.00 UAH
Номер: 82f82cf0b17d4fa79ccbaa9d9945afeb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-03-000123
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.03.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 04.03.2025 12:26 - 26.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.03.2025 № 10-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.03.2025 № 10-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-02-12-012271-a 12.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, i.l.mamonchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Клесівська районна лікарня» Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник) UA-P-2025-02-12-007969-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджена протоколом уповноваженої особи від 14.02.2025 № 14-02-25 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.02.2025 № 24-02-25 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2025; Договір про закупівлю від 03.03.2025 №03-03-25; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 06.03.2025, 14.03.2025. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» встановлено наступне. Замовником в Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що : «Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації. Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням таких документів. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці наведеної нижче.». В медико-технічних вимогах до предмету закупівлі технічної специфікації в підпункті 3 пункту 2 «Технічні параметри» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» додатку 2 до тендерної документації по параметру «тиск кисню на виході, МПа» Замовником встановлено показник «не гірше від 0.2 до 0.4»; в підпункті 4 пункту 3 «Комплектація» по найменуванню «вхідний фільтр» Замовником зазначено кількість 1 шт. Учасником-переможцем ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» надано лист від 17.02.2025 № 9 (далі – лист) в якому по позиції підпункту 3 пункту 2 «Технічні параметри» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л/ Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0)» зазначено про відповідність параметру «тиск кисню на виході, МПа» з показником «не гірше від 0.2 до 0.4» з посиланням на сторінку 6 Паспорта інструкції з експлуатації; по позиції підпункту 4 пункту 3 «Комплектація» зазначено про відповідність найменування «Вхідний фільтр» в кількості «1 шт.» з посиланням на сторінки 13, 19 Паспорта інструкції з експлуатації. Однак, в наданій в складі учасника-переможця ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» Паспорта інструкції з експлуатації Концентратора кисневого «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) вказаний параметр «тиск кисню на виході, МПа» з показником «0,14 до 0.4», а по найменуванню «Вхідний фільтр» на сторінках 13 та 19 інструкції зазначено інформацію: перший вхідний повітряний фільтр в кількості – 4 шт., другий вхідний повітряний фільтр в кількості – 18 шт., третій вхідний повітряний фільтр в кількості – 6 шт. (файл «9.7 Інструкція з експлуатації (JAY-20 (4.0)).pdf»), що не підтверджує та не відповідає інформації, яка зазначена у листі учасника-переможця ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна», а також вимогам Замовника. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 14.03.2025 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» технічним параметрам розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» відповідно додатку 2 до тендерної документації. З огляду на зазначене Замовником в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна», в частині, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень: 20.03.2025 15:28 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 20.03.2025 15:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Усунено шляхом розірвання Договору
Дата публікації звіту: 25.03.2025 16:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Порушення усуннуто шляхом розірвання Договору
Дата публікації: 26.03.2025 10:48

Запити/Пояснення