-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3 Киснеподавальні пристрої): НК 024:2023: 12873 - Стаціонарний концентратор кисню НК 024:2023: 31321 - Концентратор кисню портативний
Завершена
256 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 280.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 280.00 UAH
Номер:
82f82cf0b17d4fa79ccbaa9d9945afeb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000123
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
04.03.2025 12:26 - 26.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.03.2025 № 10-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.03.2025 № 10-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-02-12-012271-a 12.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Клесівська районна лікарня» Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області (далі – Замовник)
UA-P-2025-02-12-007969-a на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджена протоколом уповноваженої особи від 14.02.2025 № 14-02-25 та додатками до неї; реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна»; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.02.2025 № 24-02-25 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 24.02.2025; Договір про закупівлю від 03.03.2025 №03-03-25; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 06.03.2025, 14.03.2025.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» встановлено наступне.
Замовником в Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що : «Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації.
Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділ(и), та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою) в якому міститься ця інформація разом з додаванням таких документів. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (описі предмета закупівлі), викладеній у даному додатку до Документації, надається Учасником у формі заповненої таблиці наведеної нижче.».
В медико-технічних вимогах до предмету закупівлі технічної специфікації в підпункті 3 пункту 2 «Технічні параметри» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» додатку 2 до тендерної документації по параметру «тиск кисню на виході, МПа» Замовником встановлено показник «не гірше від 0.2 до 0.4»; в підпункті 4 пункту 3 «Комплектація» по найменуванню «вхідний фільтр» Замовником зазначено кількість 1 шт.
Учасником-переможцем ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» надано лист від 17.02.2025 № 9 (далі – лист) в якому по позиції підпункту 3 пункту 2 «Технічні параметри» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л/ Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0)» зазначено про відповідність параметру «тиск кисню на виході, МПа» з показником «не гірше від 0.2 до 0.4» з посиланням на сторінку 6 Паспорта інструкції з експлуатації; по позиції підпункту 4 пункту 3 «Комплектація» зазначено про відповідність найменування «Вхідний фільтр» в кількості «1 шт.» з посиланням на сторінки 13, 19 Паспорта інструкції з експлуатації.
Однак, в наданій в складі учасника-переможця ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» Паспорта інструкції з експлуатації Концентратора кисневого «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) вказаний параметр «тиск кисню на виході, МПа» з показником «0,14 до 0.4», а по найменуванню «Вхідний фільтр» на сторінках 13 та 19 інструкції зазначено інформацію: перший вхідний повітряний фільтр в кількості – 4 шт., другий вхідний повітряний фільтр в кількості – 18 шт., третій вхідний повітряний фільтр в кількості – 6 шт. (файл «9.7 Інструкція з експлуатації (JAY-20 (4.0)).pdf»), що не підтверджує та не відповідає інформації, яка зазначена у листі учасника-переможця ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна», а також вимогам Замовника.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 14.03.2025 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» технічним параметрам розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» відповідно додатку 2 до тендерної документації.
З огляду на зазначене Замовником в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна», в частині, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
20.03.2025 15:28 - 04.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
20.03.2025 15:28
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Усунено шляхом розірвання Договору
Дата публікації звіту:
25.03.2025 16:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усуннуто шляхом розірвання Договору
Дата публікації:
26.03.2025 10:48
Запити/Пояснення
Номер:
d955faa614384ebcaf647cc7e5be88e1
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.03.2025 13:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3 Киснеподавальні пристрої): НК 024:2023: 12873 - Стаціонарний концентратор кисню НК 024:2023: 31321 - Концентратор кисню портативний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-12-012271-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8fa7be3b32a645f1a6b088bcd39aa8bc
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 14:25
Опис:
Начальнику відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області
Віктору ГРИГОРУКУ
Відповідь на запит про надання пояснень
Пояснення на п.1. щодо розміру витрат: очікувана вартість предмету закупівлі обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін, визначеного на базі цін 3-х постачальників скориставшись комерційними пропозиціями від постачальників. (Додається)
Пояснення на п.2. щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: КНП «Клесівська районна лікарня» Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області зобов’язана відповідати вимогам до надавача послуг з медичного обслуговування населення. Тому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати вимогам договору НСЗУ про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій на 2025рік. А саме стаціонарне відділення повинно бути забезпечене стаціонарним кисневим концентратором, який призначений для підключення до наркозних апаратів, апаратів ШВЛ та центральної системи подачі кисню. Для забезпечення даних потреб концентратор повинен мати: індикатор концентрації кисню, продуктивність до 20л/хв, мати таймер, який відображає час роботи пристрою, мати дисплей на якому відображаються: тиск на виході, тривалість сеансу, індикацію високого та низького тиску та індикацію перегріву, мати рефрижераторний осушувач повітря.
Кисневий концентратор портативний повинен бути призначений для кисневої терапії пацієнтів в лікарняних закладах. Концентратор повинен мати: індикатор концентрації кисню, продуктивність до 10л/хв, мати два незалежних виходи кисню, дисплей на якому будуть відображатися: концентрація кисню, сумарний час роботи, поточний час роботи, мати функцію налаштування тривалості процедури кисневої терапії, функцію автоматичного вимикання після спливання заданого часу, мати наявність тривоги низького та високого тиску та тривоги низької концентрації кисню, двигун компресора повинен бути з захистом від перегріву.
Пояснення на п.2. щодо розміщення обгрунтування: Пунктом 4.1 постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) (далі – Постанова № 710) визначено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єкти господарювання державного сектору економіки оприлюднюють обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів КНП «Клесівська районна лікарня» Клесівської селищної ради Сарненського району Рівнеської області має статус – одержувача бюджетних коштів.
Цей статус можна перевірити на офіційному сайті Державної казначейської служби України https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search
Виходячи зі змісту пункту 4.1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) , вимога щодо оприлюднення обґрунтування стосовно предмета закупівлі не стосується одержувачів бюджетних коштів, яким являється заклад КНП «Клесівська районна лікарня» Клесівської селищної ради Сарненського району Рівненської області.
Номер:
518d6c2368434c46a059ba66fa7ccd62
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.03.2025 17:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3 Киснеподавальні пристрої): НК 024:2023: 12873 - Стаціонарний концентратор кисню НК 024:2023: 31321 - Концентратор кисню портативний» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-12-012271-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В пп.3 п. 2 «Технічні параметри» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» додатку 2 до тендерної документації по параметру «тиск кисню на виході, МПа» встановлено показник «не гірше від 0.2 до 0.4».
Учасником-переможцем ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» надано лист від 17.02.2025 № 9 (далі – лист) в якому по позиції п.п.3 п.2 «Технічні параметри» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л/ Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0)» зазначено про відповідність параметру «тиск кисню на виході, МПа» з показником «не гірше від 0.2 до 0.4» з посилання на сторінку 6 Паспорта інструкції з експлуатації.
Однак, в наданій в складі учасника-переможця ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» Паспорта інструкції з експлуатації Концентратора кисневого «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) відсутнє підтвердження вказаного параметру «тиск кисню на виході, МПа» з показником «не гірше від 0.2 до 0.4». (файл «9.7 Інструкція з експлуатації (JAY-20 (4.0)).pdf»).
Також, в пп.4 п.3 «Комплектація» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» додатку 2 до тендерної документації по найменуванню «вхідний фільтр» Замовником зазначено кількість 1 шт.
Так, учасник-переможець ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» в наданому листі по позиції п.п.4 п.3 «Комплектація» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л/Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0)» зазначено про відповідність найменування «Вхідний фільтр» в кількості «1 шт.» з посиланням на сторінки 13, 19 Паспорта інструкції з експлуатації.
Проте, у вищевказаній інструкції на сторінках 13, 19 зазначено інформацію: перший вхідний повітряний фільтр в кількості – 4 шт., другий вхідний повітряний фільтр в кількості – 18 шт., третій вхідний повітряний фільтр в кількості – 6 шт.
Обґрунтуйте відповідність тендерної пропозиції учасника ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» технічним параметрам розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» відповідно додатку 2 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
643df9bcb4a14d9995a8765e6a879c5a
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
14.03.2025 15:01
Опис:
Начальнику відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області
Віктору ГРИГОРУКУ
Відповідь на запит про надання пояснень
Публікуючи медико-технічні вимоги до кисневого концентратору опублікованих в Тендерній закупівлі : ДК 021:2015: 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (33157800-3 Киснеподавальні пристрої): НК 024:2023: 12873 - Стаціонарний концентратор кисню НК 024:2023: 31321 - Концентратор кисню портативний , КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛЕСІВСЬКА РАЙОННА ЛІКАРНЯ " КЛЕСІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ САРНЕНСЬКОГО РАЙОНУ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ планувало придбати не якусь конкретну модель концентратора кисневого (виробленого конкретним виробником) чи відповідну модель – аналог, тому що в даній ситуації обмежується кількість можливих потенційних учасників та пропозицій, а будь-який концентратор кисневий технічні характеристики якого будуть відповідати опублікованим вимогам тендерної закупівлі. Саме тому пропозиція учасника ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» була оголошена переможною, як пропозиція з найменшою ціною та пропозиція, яка відповідає опублікованим медико-технічним вимогам.
Пояснення щодо п.п.3 п.2 «Технічні параметри розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» додатку 2 до тендерної документації по параметру «тиск кисню на виході, МПа»
Так, дійсно в листі ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» від 17.02.2025 № 9 (далі – лист) позиція п» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л/ Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0)» зазначено про відповідність параметру «тиск кисню на виході, МПа» з показником «не гірше від 0.2 до 0.4» з посилання на сторінку 6 Інструкції з експлуатації, а в наданій ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» Інструкції з експлуатації на Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) на сторінці 6 зазначено «тиск на виході, МПа» з показником «0.14МПа - 0.40 МПа».
Основна мета даної вимоги полягає в тому, що концентатор киневий повинен забезпечувати вихідний тиск кисню в межах від 0.2 MПa до 0.40 МПа для потреб використання в нашому медичному закладі.
Оскільки згідно конструктивних особливостей та призначення всіх концентраторів кисневих на виході може бути тільки кисень, у різних виробників концентраторів кисневих можуть відрізнитися тільки характеристики вихідного кисню (тиск, потік, концентрація), тому параметр «тиск кисню на виході, МПа» - це те саме що й параметр «тиск на виході, МПа». У специфікації та Інструкції з експлуатації на Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) вказано що це саме кисневий концентратор, а отже газ на виході - кисень і тому виробники можуть не дублювати слово «кисень», оскільки пристрій призначений тільки для його вироблення. Відсутність слова «кисень» у характеристиках не змінює суті так як мова йде про вихідний тиск саме цього газу. Формулювання в інструкції не суперечить нашій вимозі, якщо пристрій є саме кисневим концентратором то зазначений тиск на виході (0,14МПа-0,4МПа) логічно відноситься саме до кисню, навіть якщо слово «кисень» не вказане.
Характеристика діапазону вихідного тиску кисню запропонованого кисневого концентратора «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) «0.14МПа - 0.40 МПа» відповідає вимозі «не гірше від 0.2 до 0.4», оскільки мінімальне значення діапазону запропонованого виробу 0,14МПа, є нижче за необхідні 0.2 MПa, а максимальне значення діапазону точно відповідає нашій вірхній межі - 0.4 MПa. Діапазон запропонованого приладу включає необхідні значення 0,2МПа-0,4МПА, тобто кисневий концентратор може працювати в заданому режимі
Пояснення на пп.4 п.3 «Комплектація» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» додатку 2 до тендерної документації по найменуванню «вхідний фільтр» Замовником зазначено кількість 1 шт.
Так, дійсно в пп.4 п.3 «Комплектація» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л» додатку 2 до тендерної документації вимагається «вхідний фільтр» у кількості 1 шт. І учасник-переможець ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» в наданому листі по позиції п.п.4 п.3 «Комплектація» розділу 1 «Кисневий концентратор 20л/Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0)» зазначено про відповідність найменування «Вхідний фільтр» в кількості «1 шт.» з посиланням на сторінки 13, 19 Паспорта інструкції з експлуатації, а в наданій ФОП «Ліфер Зоряна Євгеніївна» Інструкції з експлуатації на Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) на сторінках 13, 19 зазначено інформацію: «перший вхідний повітряний фільтр в кількості – 4 шт., другий вхідний повітряний фільтр в кількості – 18 шт., третій вхідний повітряний фільтр в кількості – 6 шт».
Основна мета даної вимоги полягає в тому, що навколишнє повітря, яке потрапляє в концентратор кисневий повинно потрапляти очищеним оскільки це подовжує безперебійний термін служби виробу. Тобто мета вимоги: наявність вхідного фільтру для очищення вхідного повітря що забезпечить безперебійне тривале використання концентратора кисневого в нашому медичному закладі.
Оскільки медико-технічною вимогою вимагається «Вхідний фільтр» в кількості «1 шт.», а Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) має «Перший вхідний повітряний фільтр» в кількості «4 шт.», то основна мета даної вимоги підтверджена наявність 1 шт. основного вхідного фільтрв і 3 шт. допоміжних / запасних вхідних фільтрів. Крім того Концентратор кисневий «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) має потрійний ступінь фільтрації вхідного повітря і має додаткові/запасні вхідні фільтри для другого і третього ступеня фільтрації: «другий вхідний повітряний фільтр в кількості – 18 шт., третій вхідний повітряний фільтр в кількості – 6 шт» що не заборонено медико-технічними вимогами.
Висновок: Технічні характеристики концентратора кисневого «БІОМЕД» JAY-20 (4.0) повністю відповідають заявленій вимозі та передбаченому використанню концентратора кисневого в нашому медичному закладі.