-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області
Завершена
16 027 457.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 137.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 137.29 UAH
Номер:
d916d33300ce4b6e8532e1cece35b4e6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:14 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2025-02-12-012176-a 12.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції Комбінату громадського харчування Коростенської райспоживспілки, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.02.2025 № 15, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.02.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Комбінату громадського харчування Коростенської райспоживспілки, протокол щодо визначення переможця від 26.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 26.02.2025, договір № 1 від 04.03.2025 на суму 16 024 294, 00 грн, пояснення Замовника, надані 07.03.2025 та 14.03.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
24.03.2025 16:36 - 28.03.2025 00:00
Дата публікації висновку:
24.03.2025 16:36
Запити/Пояснення
Номер:
35ff7e6e640240009ab3c0c9a0dbc477
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 17:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-12-012176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та розрахунки з підтверджуючими документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), щодо обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів), якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
cef7e07a1d87408c924c1af6050cd1c8
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.03.2025 14:05
Опис:
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – управління праці) на Ваш запит про надання пояснень у ході проведення моніторингу процедури закупівлі з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у закладах загальної та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області, інформує наступне.
1. Очікувану вартість процедури закупівлі послуги визначено згідно середніх роздрібних цін на продовольчі товари, які склалися в торговій мережі Житомирської області у січні-жовтні 2024 року, наданих листом Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 22.11.2024 року за № 4342/07 та які взято до використання для проведення процедури закупівлі послуги з організації безплатного харчування потерпілих дітей, передбаченого п.11 ст.30 Закону України «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» і постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 року №258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», згідно Додатку № 3 якої затверджено норми харчування у шкільних закладах дітей, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (на день у грамах) по вікових категоріях, та інформації щодо прогнозованої кількості дітей з числа потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи у закладах загальної середньої та професійної освіти, яку надали: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради та Державний навчальний заклад «Малинський професійний ліцей» територіальне відокремлене спеціалізоване відділення м. Коростень.
Листування з учасниками ринку не проводилось.
Розрахунок очікуваної вартості послуги додаємо.
Розмір бюджетного призначення управлінню праці доведено 06 лютого 2025 року листом головного розпорядника коштів - Департаментом соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 06.02.2025 за № 598/07, який додається, про планові показники кошторисних призначень на лютий-червень 2025 року за бюджетною програмою 2501530 «Соціальний захист громадян, які потрапили у складні життєві обставини» на 2025 рік по КЕКВ 2730 в частині харчування потерпілих внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС на суму 24 691 109, 00 (двадцять чотири мільйони шістсот дев’яносто одна тисяча сто дев’ять гривень) гривень, з урахуванням пролонгації попереднього договору, укладеного в 2024 році, яка становила 9 004 854, 86 (дев’ять мільйонів чотири тисячі вісімсот п’ятдесят чотири гривні 86 копійок) гривні згідно Додаткової угоди № 3 до Договору № 1 від 12 лютого 2024 року.
Уповноваженою особою управління праці здійснено обґрунтування технічних якісних характеристик предмету закупівлі на підставі таких законодавчих актів, а саме:
- Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 21 травня 1992 р. № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи»;
- Постанови Кабінету Міністрів України від 02.02.2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операцій з надання яких звільняються від обкладання податком на додану вартість»;
- Наказу Міністерства охорони здоров’я від 25.09.2020 р. № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти»;
- Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 17.11.2020 р. № 2347 «Методичні настанови щодо розроблення, запровадження та використання постійно діючих процедур, які базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках в закладах освіти»;
- Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» від 01.10.2012 р. № 590;
- Інших нормативних вимог законодавства, які регламентують зазначену діяльність.
Кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначено в Додатку № 1 до Тендерної документації.
2. На сайті Коростенської міської ради 12 лютого 2025 року розміщено повідомлення про те, що оголошено про проведення закупівлі послуги з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи у закладах загальної та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області на 2025 рік.
Надаємо посилання https://korosten-rada.gov.ua/ogolosheno-pro-provedennya-zakupivli-poslugy-z-organizacziyi-bezplatnogo-harchuvannya-ditej/, яке доступне для перегляду.
Номер:
0360121e2fbc40279f7b403279ac7441
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.03.2025 11:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з організації безплатного харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у закладах загальної середньої та професійної освіти, розташованих на радіоактивно забрудненій території Коростенської міської територіальної громади Житомирської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-12-012176-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
За результатами аналізу інформації, оприлюдненої Замовником в електронній системі закупівель 07.03.2025 на запит Держаудитслужби від 04.03.2025 необхідно надати лист Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 22.11.2024 року № 4342/07 щодо середніх роздрібних цін на продовольчі товари, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
87ff3182e7824b0aa784011f9c180047
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
14.03.2025 10:16
Опис:
Управління праці та соціального захисту населення виконавчого комітету Коростенської міської ради (далі – управління праці) на Ваш запит надає копію листа Департаменту соціального захисту населення Житомирської обласної державної адміністрації від 22.11.2024 року за № 4342/07 (додається), в якому зазначено, що надіслано для використання в роботі інформацію Головного управління статистики у Житомирській області (лист додається) щодо середніх споживчих цін на продовольчі товари, які склалися на споживчому ринку Житомирської області у січні-жовтні 2024 року та до листа додано Додатки 1-10 на 40 аркушах (кожен Додаток на 4-х аркушах). Надсилаємо копію останнього Додатку 10 на 4-х аркушах «Середні споживчі ціни на продовольчі товари, які склалися на споживчому ринку Житомирської області у жовтні 2024 р.», наданого Головним управлінням статистики у Житомирській області.
Замовником вибрано середні ціни на набір продуктів у грамах для потерпілих дітей у закладах загальної середньої та професійної освіти і взято норми згідно постанови Кабінету Міністрів України від 21.05.1992 № 258 «Про норми харчування та часткову компенсацію вартості продуктів для осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», які зменшено до 22% в межах фінансування з державного бюджету і проведено розрахунок вартості харчування на одну дитину в день по вікових категоріях, який додається (Додатки 1, 2).