- 
                    Відкриті торги з особливостями
- 
                        Однолотова
- 
                        КЕП
Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                470 000.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 2 350.00 UAH
                    Номер:
                    20a2308d1a074e639d1741fd8f233902
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2025-02-24-000016
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    24.02.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    24.02.2025 11:05 - 18.03.2025 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.02.2025 № 10-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.02.2025 № 10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11	UA-2025-02-12-011074-a	12.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ФОП Омельченко Роман Олександрович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу закупівлі: 07 березня 2025 року. 
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату проведення процедури закупівлі) (далі - Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. 
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік   Кропивницької гімназії Калуської міської ради Івано-Франківської області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену протоколом уповноваженої особи від 12.02.2025 б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП Омельченко Роман Олександрович, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол прийняття рішення уповноваженою особою від 21.02.2025, повідомлення про намір укласти договір від 21.02.2025, договір про закупівлю товару від 05.03.2025 № 15, відповідь Замовника на запит про надання пояснення від 26.02.2025 року.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    07.03.2025 12:03 - 13.03.2025 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    07.03.2025 12:03
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    5b6a192532554d8eb834fd2a35b0d37c
                
                                                                        
                    Назва:
                    Запит замовнику про надання пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    25.02.2025 15:06
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    01.03.2025 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Деревина дров’яна непромислового використання твердолистяних порід» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-011074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8  Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступних питань:
 Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
                
                        
                    Номер:
                    1f3a5f93bdc646d0a329304abc03989f
                
                                                                        
                    Назва:
                    Відповідь Замовника
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    26.02.2025 15:03
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У відповідь на Ваш запит про надання пояснень, повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Зокрема інформацію про ціни отримано з відкритих джерел, в тому числі інформація з електронної системи закупівель щодо здійснених закупівель у Івано-Франківській області, а також постачальників територіально розташованих в області Замовника.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: https://kropyvnytskagimnazia.if.ua/закупівлі/ (посилання на файл: https://kropyvnytskagimnazia.if.ua/wp-content/uploads/2025/02/Обгрунтування_дрова.pdf).
                
                        