-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій
Завершена
260 700.00
UAH без ПДВ
Номер:
13ad9f4b92264fe8a9242b94fbdecf98
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000073
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.03.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 14:52 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.03.2025 № 21-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.03.2025 №21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2025-02-12-010045-a від 12.02.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей №1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 13 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Тернопільського академічного ліцею «Генезис» Тернопільської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднений 12.02.2025, обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи (далі – Обгрунтування), договір від 11.02.2025 за №6/2025, відповіді Замовника на запити про надання пояснення із долученими документами від 05.03.2025 та від 11.03.2025, отримані через електронну систему закупівель.
Згідно пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
Під час моніторингу процедури закупівлі виявлено, що Замовником на порушення пункту 13 Особливостей №1178 не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
На письмовий запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 04.03.2025, Замовником надано пояснення (інформацію, документи), яке не спростовує факт порушення, зазначивши, окрім іншого, що: «Мною, головним бухгалтером, було допущено помилку у не оприлюдненні в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення цієї закупівлі, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою.(документи додаються)» та 05.03.2025, Замовником, у відповідь на зазначений запит було опубліковано Обгрунтування у електронній системі закупівель Prozorro.
Отже, Замовником, на порушення пункту 13 Особливостей №1178, не дотримано термінів оприлюднення обґрунтування підстави для здійснення Замовником зазначеної закупівлі.
Період усунення порушень:
19.03.2025 10:41 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2025 10:41
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Надання інформації про усунення порушень: в подальшому зобов"язуюсь недопускати встановлених порушень згідно вимог пункту 13 Особливостей №1178, вчасно оприлюднювати в електронній системі відповідні документи та підстави до закупівлі.
Дата публікації звіту:
27.03.2025 15:32
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
28.03.2025 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
de68bef23e854fa9968e55f2eb28e18f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
04.03.2025 10:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-010045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів ?
2. Надайте інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Згідно пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, 3обіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту.
Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
У зв’язку із чим, прошу:
- надати в електронній системі закупівель копію обґрунтування підстави для здійснення замовником вказаної закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей №1178 (у форматі pdf);
- пояснити причину не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення цієї закупівлі, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника.
4. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців та вибрано саме фізичну особу-підприємця – Летуна Олександра Олександровича, з яким укладений договір без використання електронної системи закупівель ?
Виходячи із вищенаведеного, надайте інформацію та документальне підтвердження здійснення даної закупівлі без використання електронної системи шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
6a54de5cf438403ba7ac206e744b5e14
Назва:
Пояснення до закупівлі UA-2025-02-12-010045-а
Дата опублікування:
05.03.2025 10:31
Опис:
1. Документи на підставі яких замовником здійснено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі: Рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради ві 15.01.2025 №56 "Про організацію харчування здобувачів освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти у 2025 році". Наказ Управління освіти і науки Тернопільської міської ради від 15.01.2025 №12 "Про організацію харчування здобувачів освіти у закладах загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти у 2025 році".(документи додаються).
2. Інформація та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної процедури закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів (документи додаються).
3. Мною, головним бухгалтером, було допущено помилку у не оприлюдненні в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення цієї закупівлі, у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа, який готується уповноваженою особою.(документи додаються)
4. За період співпраці ФОП Летун О.О. (код 3513305037) зарекомендував себе з кращої сторони, відповідальний, сумлінно виконує обов”язки по харчуванню з дотриманням всіх правил та вимог. На даний час претензій та спорів з обох сторін не виникало.
Номер:
e6f25bb3c21f49cba3b3bbb61b75a80e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.03.2025 13:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-010045-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1. Чи встановлювалися вимоги до фізичної особи-підприємця Летуна Олександра Олександровича відповідно до вимог, що були визначені замовником у тендерній документації за ID: UA-2025-01-21-004276-a ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
62b2139aeac644c48bbdc1c6e4c109a8
Назва:
Пояснення до закупівлі UA-2025-02-12-010045-а
Дата опублікування:
11.03.2025 16:43
Опис:
1. Чи встановлювалися вимоги до фізичної особи-підприємця Летуна Олександра Олександровича відповідно до вимог, що були визначені замовником у тендерній документації за ID: UA-2025-01-21-004276-a ?- Встановлювалися (документи додаються)