-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Куртка чоловіча зимова водія екстреної медичної допомоги, 18110000 - 3 - Формений одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
1 175 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 875.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 875.00 UAH
Номер:
236659cc2eb840b6bee0ce45b46e5974
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-21-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2025 00:00
Період моніторингу:
21.04.2025 15:35 - 13.05.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 38-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
21.04.2025 № 38-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2025-02-12-007483-a, 12.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків, sas24-3-2, sas24-3-5.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостей; надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання замовником рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості); надання роз’яснень до процедури; дотримання замовником вимог Закону № 922 та Особливостей під час розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; виконання Комунальним підприємством «Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області Полтавської обласної ради» рішення Органу оскарження; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Об'єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров'я Полтавської області Полтавської обласної ради» (далі − Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-02-12-009064-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 12.02.2025 № 9; тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.03.2025 № 29; перелік змін до тендерної документації, затверджений протокольним рішенням уповноваженої особи від 03.03.2025 № 29; запити до процедури потенційних учасників від 14.02.2025 та 05.03.2025 та відповіді замовника від 16.02.2025 та 07.03.2025; тендерну пропозицію учасника ТОВ «УМТК»; протокольне рішення уповноваженої особи від 12.03.2025 № 34; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.03.2025 № 41; тендерну пропозицію учасника фізичної особи-підприємця Мосійчука Олега Вікторовича; протокольне рішення уповноваженої особи від 24.03.2025 № 45; тендерну пропозицію учасника ТОВ «ПРОСЛЕНТ ГРУП»; протокольне рішення уповноваженої особи від 31.03.2025 № 48; скарга до процедури UA-2025-02-12-007483-a.c1 від 17.02.2025 ТОВ «УМТК»; рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження) від 26.02.2025 № 2976-р/пк-пз; повідомлення про намір укласти договір від 31.03.2025; договір від 11.04.2025 № 77 на суму 862920,00 грн, з ПДВ, укладений з ТОВ «ПРОСЛЕНТ ГРУП»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю, оприлюднений 23.04.2025 в електронній системі закупівель.
За результатами проведеної процедури закупівлі між Замовником та ТОВ «ПРОСЛЕНТ ГРУП» укладено договір від 11.04.2025 № 77 на суму 862920,00 грн, з ПДВ.
Період усунення порушень:
30.04.2025 12:57 - 06.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
30.04.2025 12:57
Запити/Пояснення
Номер:
e9850cae060e43c08567d98f6c6e4516
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
21.04.2025 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.04.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 175 000,00 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-12-007483-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
b6d9e07e151d45c389bbc6837911f4e3
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
23.04.2025 13:56
Опис:
Комунальне підприємство «Об’єднане автогосподарство закладів та установ охорони здоров’я Полтавської області Полтавської обласної ради» відповідно до запиту надає пояснення щодо закупівлі за предметом закупівлі Куртка чоловіча зимова водія екстреної медичної допомоги, 18110000 - 3 - Формений одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-12-007483-a.
1. Обґрунтування розміру витрат та очікуваної вартості закупівлі здійснено у відповідності до Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Так, згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Методики визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін, визначеного на базі цін з мережі інтернет, а саме сайтів по виготовленню спецодягу та торгових майданчиків, станом на 06.01.2025 року на Куртка чоловіча зимова водія екстреної медичної допомоги: Середня ціна – 2750,00 грн.
Інформація за посиланнями:
- 1. https://f-buchach.com.ua/p/827259541-kurtka-zimova-cholovicha-kombinovana/;
- 2. https://spicard.ua/ekctrennaya-medicina/extr-muzhckaya/koctyum-muzhckoi-zimnii-2018-1702514859.html;
- 3. https://www.olx.ua/d/uk/obyavlenie/kurtka-ekstreno-medichno-dopomogi-IDW5V4z.html?reason=extended_search_extended_category.
(фото-копії додаються)
Очікувана ціна за 1 шт. з урахуванням розмірів та вимог до предмета закупівлі обрахована на рівні 2500,00 грн.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України № 1020 від 07.12.2012 року «Опис зовнішнього вигляду обмундирування працівників системи екстреної медичної допомоги України» і стандартів для даного предмета закупівлі.
Уповноважена особа
КП «Об’єднане автогосподарство
ЗУОЗ ПО ПОР» ________________ Світлана ЛЕБІДЬ
23.04.2025 р.