• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливна деревина твердих порід 03410000-7 - Деревина

Завершена

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Номер: fb32c2b5f1844dcf8041a317a6b06a17
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 31.03.2025 14:46 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2025 №26-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 31.03.2025 №26-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-02-12-005050-a 12.02.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, k.m.semenova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 19.09.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відокремленого структурного підрозділу «Глухівський агротехнічний фаховий коледж Сумського національного аграрного університету» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.02.2025 (протокол №32) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 20.02.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Овсюк О. М., рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 06.03.2025 №3509-р/пк-пз, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 20.02.2025 №33, від 12.03.2025 №40, повідомлення про намір укласти договір від 12.03.2025, договір від 24.03.2025 №21/2025, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 01.04.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до абзацу четвертого пункту 54 Особливостей зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції тендерної документації додатково до її попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник вносив зміни до тендерної документації, а саме: 13.02.2025 додатково до початкової редакції тендерної документації, розміщеної 12.02.2025, розмістив нову редакцію тендерної документації (файл «ТД деревина (1).docx»). Слід зазначити, що до тендерної документації Замовником внесено наступні зміни: у пункті 1 «Технічна специфікація» Додатку 2 до тендерної документації змінено розмір дров по довжині з 0,5 – 1,0 м на 1,0 – 2,0 м; у пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації змінено вимогу, щодо надання учасниками гарантійного листа про те, що товар який буде поставлений Замовнику відповідно до умов тендерної документації по довжині розмір дров не перевищує 1,0 – 2,0 м (було 0,5 – 1,0 м); у пункт 5.3 Додатку 5 до тендерної документації внесено зміни в частині розміру деревини по довжині. При цьому, на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей Замовник в окремому документі не оприлюднив перелік змін, що вносились до тендерної документації.
Період усунення порушень: 08.04.2025 12:02 - 23.04.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.04.2025 12:02

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 18/0014/2025/пр
Дата відкриття провадження: 15.05.2025 00:00
Номер відкриття провадження : 18/0012/2025/пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області.
Дата публікації звіту: 09.04.2025 08:50

Запити/Пояснення