-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світлофори
Торги відмінено
13 763 932.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 206 458.98 UAH
мін. крок: 1.5% або 206 458.98 UAH
Номер:
a7d45c77ec794d16818cec1b94114711
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-03-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.02.2025 00:00
Період моніторингу:
03.03.2025 12:30 - 25.03.2025 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.02.2025 № 67
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 11 лютого
2025 року № 31-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2025-02-11-010408-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17 лютого 2025 року № 50, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» (далі – ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 27 лютого 2025 року № 68, повідомлення про намір укласти договір від 27 лютого 2025 року, пояснення на запити Держаудитслужби, отримані 05 березня 2025 року та 11 березня 2025 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Абзацом першим пункту 28 Особливостей встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з пунктом 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовник установив вимогу, що тендерна пропозиція обов’язково супроводжується наданням забезпечення у вигляді «банківської гарантії». Якщо у гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з гарантією.
Аналогічна вимога міститься у пункті 9 Додатку № 1 до тендерної документації «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації».
Учасник ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» на виконання зазначених вимог тендерної документації у своїй тендерній пропозиції надав забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії від 17.02.2025 Вих.
№ 45293, у якій зазначено: «Відомості про договір, відповідно до якого видається Гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності): Гарантія № 45293 від «17» лютого 2025 року видана відповідно до Договору про надання гарантії № 45293/ЮГ-25 від «17» лютого 2025 року.»
Проте сам Договір про надання гарантії від 17 лютого 2025 року №45293/ЮГ-25 учасник ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» не надав, чим недотримав вимоги пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації та пункт 9 Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Слід зазначити, що Замовник не виявив невідповідності у тендерній пропозиції ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а визначив ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» переможцем і в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення від 27 лютого 2025 року про намір укласти договір, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей.
Керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону Держаудитслужба 06 березня 2025 року звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та відповідних документів), зокрема щодо виконання учасником ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині надання договору про надання банківської гарантії разом з гарантією.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 11 березня 2025 року надав пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «Учасником дійсно не було додано до тендерної пропозиції договір про надання банківської гарантії. Беручі до уваги, що ані постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ані Закон України «Про публічні закупівлі» не містять положень, які б дозволяли Замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, ЗАМОВНИКОМ БУДЕ СКАСОВАНО ВИЩЕЗАЗНАЧЕНУ ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ МОНІТОРИНГУ».
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень:
19.03.2025 14:51 - 03.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
19.03.2025 14:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Керуючись підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, у зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, вирішила відмінити процедуру закупівлі № UA-2024-11-18-005345-a по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофори)».
Дата публікації звіту:
20.03.2025 12:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
усунуто шляхом відміни процедури закупівлі
Дата публікації:
24.03.2025 15:37
Запити/Пояснення
Номер:
a903890d8b044c9c9365040fc2372267
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
04.03.2025 19:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Світлофори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-010408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a227346b30c64c7998535126484373a7
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
05.03.2025 10:44
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-11-010408-a) 04.03.2025 року в 19:38, щодо надання інформації та відповідних документів (комерційних пропозицій від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
На виконання наказу № Н-15 від 27.01.2025 року «Про капітальний ремонт об’єктів, територіальної громади міста Києва, що фінансуються за рахунок бюджетних коштів по Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), для виконання аварійно-відновлювальних робіт на вулично-дорожній мережі міста та впровадження нових технічних засобів регулювання дорожнім рухом, у відповідності до річного плану закупівель на 2025 рік та на підставі технічного завдання, на веб-порталі https://prozorro.gov.ua/ через авторизований електронний майданчик було розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги з особливостями (№ UA-2025-02-11-010408-a) відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) по предмету закупівлі «Код ДК 021:2015: 34990000-3 Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання (Світлофори)». Очікувана вартість предмета закупівлі склала 13 763 932,00 грн (тринадцять мільйонів сімсот шістдесят три тисячі дев’ятсот тридцять дві грн 00 коп.), у т. ч. ПДВ.
Очікувана вартість була визначена на підставі комерційних пропозицій на даний вид товару шляхом виведення середньої ціни відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому розпорядженням Київської міської державної адміністрації від 11.09.2009 № 1036 (зі змінами та доповненнями). Зауваження від Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Також, тендерна документація, технічні характеристики та моніторинг цін з вказанням очікуваної вартості предмета закупівлі було направлено до Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в строки та в порядку, встановленому наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 24.10.2021 № Н-266. Зауваження від Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – відсутні.
Додатки:
- скан-копія технічного завдання;
- скан-копії комерційних пропозицій.
Номер:
113be69c6a7348ac88cb5c8ae8687183
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.03.2025 10:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Світлофори» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-11-010408-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та відповідних документів):
1. Яким чином учасником товариством з обмеженою відповідальністю «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» (далі - ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7») виконано вимогу пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в частині надання договору про надання банківської гарантії разом з гарантією.
2. Яким чином Замовник підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «СПЕЦЕЛЕКТРОМОНТАЖ-7» вимогам пунктів 10 та 12 Додатку № 4 до тендерної документації (вказати найменування файлу, сторінку).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4e5dd915d1644d76b41486d8d4e6336d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
11.03.2025 15:57
Опис:
Комунальним підприємством «ЦЕНТР ОРГАНІЗАЦІЇ ДОРОЖНЬОГО РУХУ» (далі – Підприємство) у межах проведення моніторингу процедури закупівлі опрацьовано запит органу державного фінансового контролю, який оприлюднений на веб-сторінці процедури публічної закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2025-02-11-010408-a) 06.03.2025 року в 10:04 щодо надання інформації та відповідних документів.
Щодо першої частини запиту Замовник повідомляє, що Учасником дійсно не було додано до тендерної пропозиції договір про надання банківської гарантії. Беручі до уваги, що ані постанова Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ані Закон України «Про публічні закупівлі» не містять положень, які б дозволяли Замовнику скасувати власне рішення про визначення переможця та повернутися до етапу кваліфікації учасників, Замовником буде скасовано вищезазначену процедуру закупівлі після закінчення моніторингу.
Окремо звертаємо увагу, що станом на 11 березня 2025 року, договір за результатами процедури закупівлі не укладено, а уповноваженою особою було прийнято рішення від 04 березня 2025 року про продовження строку для укладання договору попередньо до закінчення моніторингу.
Щодо другої частини запиту, на підтвердження технічних, якісних характеристик Учасником було надано файл: «14.Відповідність технічним якісним.pdf», в якому в документах:
- у Пояснювальній записці з детальним описом товару № 17/02/10/1 від 17.02.2025 року (стор. 6) зазначено, що гарантійні зобов’язання постачальника становлять 5 (п’ять) років, а граничний термін експлуатації світлофорів і табло відліку часу (ресурс виробів не меншу 15 (п’ятнадцяти) років;
- у Технічних умовах на світлофори виробництва ТОВ «СЕА Електронікс Україна» (стор. 16, п. 1.2.20) зазначено: «Середній термін служби світлофорів до граничного стану має бути не менше 15 років»;
- у Паспорті на світлофор виробництва ТОВ «СЕА Електронікс Україна» (стор. 36, розділ 7) зазначено: «Граничний строк експлуатації становить 5 (п’ять) років. Гарантійні зобов’язання постачальника становлять 5 (п’ять) років. Граничний термін експлуатації світлофорів (ресурс виробів) становить 15 (п’ятнадцять) років»;
- у Технічних умовах на світлофори виробництва ТОВ «Багатопрофільне підприємство «АТІЛОС» (стор. 33, п. 8.2) зазначено: «гарантійний термін експлуатації світлофорів, модуля в експлуатацію становить 5 (п’ять) років з моменту введення світлофора, модуля в експлуатацію, але не більше ніж 5 п’ять) років і 6 місяців з моменту відвантаження споживачем»;
- у Технічних умовах на світлофори виробництва ТОВ «Багатопрофільне підприємство «АТІЛОС» (стор. 28, пп. в, п. 1.1.4) зазначено: «повний середній строк служби до досягнення граничного стану – не менше ніж 20 років»;
- у Паспортах на світлофори виробництва ТОВ «Багатопрофільне підприємство «АТІЛОС» ( стор. 38, 42, 46, 50, 54, 58, 62,) зазначено: «Підприємство-виробник гарантує відповідність світлофора вимогам ТУ У 31.6-14228451-007:2007…. Гарантійний термін експлуатації світлофора становить 5 років з моменту введення в експлуатацію, але не більше ніж 5 років і 6 місяців з моменту відвантаження споживачеві. Підприємство-виробник протягом гарантійного терміну забезпечує безоплатне усунення виявлених дефектів і замінює частини, які вийшли з ладу, або весь виріб»,
- у Паспорті на табло відліку часу виробництва ТОВ «СЕА Електронікс Україна» (стор. 72, розділ 6) зазначено: «Гарантійний термін експлуатації 60 місяців з моменту введення ТОИС-1.10 / 20-Ж в експлуатацію. Граничний термін експлуатації ТОИС-1.10 / 20 Ж, ТОИС 1.10-К, З/ 20-К,З ТОИС (ресурс виробів) становить 15 років. Гарантійні зобов’язання постачальника мають становлять 5 років».
Враховуючи вищезазначене, Учасник підтвердив відповідність тендерної пропозиції вимогам пунктів 10 та 12 Додатку № 4 до тендерної документації.
Додатки:
- стан-копія протоколу про продовження строку для укладання договору;
- файл «14.Відповідність технічним якісним.pdf»;
- скан-копії оремих сторінок файлу «14.Відповідність технічним якісним.pdf».