• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)

Завершена

2 373 131.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 900.00 UAH
Номер: dbfe96aae34b4b85af0b17bee0d9d495
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31.03.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 31.03.2025 15:20 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 31.03.2025 № 30-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 31.03.2025 №30-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2025-02-11-009920-a від 11.02.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, a.y.matychak@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 43 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.02.2025 №23, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» (далі – ТОВ «УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС»), протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2025 №29, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2025, договір підряду від 26.02.2025 №4-Б, пояснення Замовника від 03.04.2025, 10.04.2025 та 15.04.2025 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне. Згідно додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі пропозиції, окрім іншого, повинен подати: - «6.2. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, за формою та згідно з вимогами, що встановлені у пункті 2 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації… - 6.2.4. Копії протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: - правила навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначені у довідці); - правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (не менше ніж на 2 інженерно-технічних працівників, що зазначені у довідці)». Аналізом пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» не виявлено у її складі протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці). У зв’язку із чим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, 10.04.2025 Замовнику надано запит, щодо наявності у складі поданої пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці). У відповіді від 15.04.2025 з даного питання Замовником зазначено: «…. Слід зазначити, що НПАОП 0.00-4.12-05 - це Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі - Положення). Воно прийняте відповідно до вимог статті 18 Закону України "Про охорону праці" з метою встановлення вимог щодо організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників та фактично є загальним курсом навчання і перевірки знань з питань охорони праці. Відповідно до пункту 3.13 Положення особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за формою, встановленою додатком 2 Положення. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань…». При цьому необхідно зазначити, що згідно пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже, Замовником на порушення пункту 43 Особливостей №1178 не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС».
Період усунення порушень: 16.04.2025 14:32 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 16.04.2025 14:32

Оскарження висновку в суді

Опис: Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє про подачу 29.04.2025 до Чернігівського окружного адміністративного суду позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-02-11-009920-a. Номер провадження № П/620/5192/25 від 29.04.2025
Дата публікації: 30.04.2025 13:50
Дата відкриття провадження: 29.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження: П/620/5192/25

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У результаті проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-11-009920-a «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» встановлено порушення Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Управління, Замовник) пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Управління із вказаними висновками не погоджується і керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає свої аргументовані заперечення. Органом державного фінансового контролю зазначено, що «аналізом пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» не виявлено у її складі протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці)», та, як наслідок, робиться висновок, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС». При цьому Замовником на запит було повідомлено, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» у складі тендерної пропозиції (файл «6.2.4 Довідка про особу ОП та документи.pdf») було надано копії чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці на заступника директора з капітального будівництва Рогового Олександра Вікторовича та головного інженера Стешенка Максима Леонідовича (стор. 3 та 2 відповідно). Також у зазначеному файлі надано копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (стор. 4-6). У витягу з протоколу від 30.01.2025 № 15-301-25 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці було зазначено, що комісія створена згідно з вимогами Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511, що і є НПАОП 0.00-4.12-05 (як зазначено у згаданому положенні). Наданими документами засвідчено, що вказані особи пройшли навчання і перевірку знань з питань охорони праці – загальний курс, який за своєю суттю і передбачений НПАОП 0.00-4.12-05. За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» не містила невідповідностей, тому у замовника не було підстав для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС», а висновки моніторингу є необґрунтованими. У той же час органом державного фінансового контролю без будь-якого нормативного обґрунтування, базуючись на внутрішньому переконанні та суб’єктивній оцінці тендерної пропозиції учасника та умов тендерної документації, було зроблено помилковий висновок про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, та, відповідно, помилковий висновок про наявність порушень пункту 43 Особливостей.
Дата публікації звіту: 23.04.2025 16:43

Запити/Пояснення