-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Завершена
2 373 131.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 900.00 UAH
Номер:
dbfe96aae34b4b85af0b17bee0d9d495
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 15:20 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 № 30-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 31.03.2025 №30-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2025-02-11-009920-a від 11.02.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» встановлено порушення пункту 43 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 43 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 16 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.02.2025 №23, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» (далі – ТОВ «УДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС»), протокольне рішення уповноваженої особи від 20.02.2025 №29, повідомлення про намір укласти договір від 20.02.2025, договір підряду від 26.02.2025 №4-Б, пояснення Замовника від 03.04.2025, 10.04.2025 та 15.04.2025 отримані через електронну систему закупівель.
Аналізом тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Згідно додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі пропозиції, окрім іншого, повинен подати:
- «6.2. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, за формою та згідно з вимогами, що встановлені у пункті 2 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації…
- 6.2.4. Копії протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме:
- правила навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначені у довідці);
- правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (не менше ніж на 2 інженерно-технічних працівників, що зазначені у довідці)».
Аналізом пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» не виявлено у її складі протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці).
У зв’язку із чим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, 10.04.2025 Замовнику надано запит, щодо наявності у складі поданої пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці).
У відповіді від 15.04.2025 з даного питання Замовником зазначено: «…. Слід зазначити, що НПАОП 0.00-4.12-05 - це Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі - Положення). Воно прийняте відповідно до вимог статті 18 Закону України "Про охорону праці" з метою встановлення вимог щодо організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників та фактично є загальним курсом навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
Відповідно до пункту 3.13 Положення особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за формою, встановленою додатком 2 Положення. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань…».
При цьому необхідно зазначити, що згідно пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Отже, Замовником на порушення пункту 43 Особливостей №1178 не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС».
Період усунення порушень:
16.04.2025 14:32 - 01.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
16.04.2025 14:32
Оскарження висновку в суді
Опис:
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації повідомляє про подачу 29.04.2025 до Чернігівського окружного адміністративного суду позовної заяви про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2025-02-11-009920-a.
Номер провадження № П/620/5192/25 від 29.04.2025
Дата публікації:
30.04.2025 13:50
Дата відкриття провадження:
29.04.2025 00:00
Номер відкриття провадження:
П/620/5192/25
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У результаті проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-11-009920-a «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» встановлено порушення Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Управління, Замовник) пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Управління із вказаними висновками не погоджується і керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надає свої аргументовані заперечення.
Органом державного фінансового контролю зазначено, що «аналізом пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» не виявлено у її складі протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці)», та, як наслідок, робиться висновок, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС».
При цьому Замовником на запит було повідомлено, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» у складі тендерної пропозиції (файл «6.2.4 Довідка про особу ОП та документи.pdf») було надано копії чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці на заступника директора з капітального будівництва Рогового Олександра Вікторовича та головного інженера Стешенка Максима Леонідовича (стор. 3 та 2 відповідно). Також у зазначеному файлі надано копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (стор. 4-6). У витягу з протоколу від 30.01.2025 № 15-301-25 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці було зазначено, що комісія створена згідно з вимогами Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511, що і є НПАОП 0.00-4.12-05 (як зазначено у згаданому положенні). Наданими документами засвідчено, що вказані особи пройшли навчання і перевірку знань з питань охорони праці – загальний курс, який за своєю суттю і передбачений НПАОП 0.00-4.12-05.
За таких умов, тендерна пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» не містила невідповідностей, тому у замовника не було підстав для оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС», а висновки моніторингу є необґрунтованими.
У той же час органом державного фінансового контролю без будь-якого нормативного обґрунтування, базуючись на внутрішньому переконанні та суб’єктивній оцінці тендерної пропозиції учасника та умов тендерної документації, було зроблено помилковий висновок про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, та, відповідно, помилковий висновок про наявність порушень пункту 43 Особливостей.
Дата публікації звіту:
23.04.2025 16:43
Запити/Пояснення
Номер:
f8ae0a25f23d4f088d886c78d2d460e5
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.03.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-11-009920-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
aa6f6043e5024b929eea92353bdb4ae3
Назва:
пояснення по запиту
Дата опублікування:
03.04.2025 15:57
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень в рамках моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» (UA-2025-02-11-009920-a) повідомляємо:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі проектної документації та проектної документації, що пройшла експертизу (експертна оцінка від 23.09.2024 №02/128/24), зведеного кошторисного розрахунку затвердженого наказом начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Холминської селищної ради Корюківського району Чернігівської області від 10.10.2024 № 188 (додається).
Очікувана вартість предмета закупівлі в сумі 2 373 131,00 грн, визначена на підставі Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, проектної документації, що пройшла експертизу (експертна оцінка від 23.09.2024 №02/128/24), зведеного кошторисного розрахунку затвердженого наказом начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Холминської селищної ради Корюківського району Чернігівської області від 10.10.2024 № 188.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного признання, очікуваної вартості предмету закупівлі додаємо:
https://ukb.cg.gov.ua/index.php?id=35752&tp=1&pg= (документ 11_02_2025).
Додатки:
1) Експертний оцінка від 23.09.2024 №02/128/24 та зведений кошторисний розрахунок затвердженого наказом начальника відділу освіти, культури, молоді та спорту Холминської селищної ради Корюківського району Чернігівської області від 10.10.2024 № 188.
2) Робочий проект по об’єкту: Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область.
Номер:
7443c3ddf99442759a348f86857d7d86
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 08:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-11-009920-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно додатку 2 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю має надати забезпечення виконання такого договору:
- Супровідний лист про надання банківської гарантії.
- Банківська гарантія, що відповідає вимогам, встановленим Замовником у п. 5 розділу VІ тендерної документації.
- Документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Банку-гаранта.
Прошу завантажити в електронну систему закупівель подані ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» вищевказані документи або надати інформацію щодо причин їх відсутності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0797e06189514ea8966229d7c882dcc4
Назва:
пояснення по запиту
Дата опублікування:
10.04.2025 16:44
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень від 07.04.2025 в рамках моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» (UA-2025-02-11-009920-a) повідомляємо:
1. Вимога пункту 5 розділу VI «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» дотримана. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» надана банківська гарантія від 24.02.2025 №25-25GR0003 з супровідним листом від 24.02.2025 №211 та документом, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Банку-гаранту (копія додається).
Додатки:
1) Банківська гарантія від 24.02.2025 №25-25GR0003 з супровідним листом та документом, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Банку-гаранту.
Номер:
4b25abaf3db949acb55707197790627c
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 08:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-11-009920-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно додатку 2 до тендерної документації Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладання договору про закупівлю має надати забезпечення виконання такого договору:
- Супровідний лист про надання банківської гарантії.
- Банківська гарантія, що відповідає вимогам, встановленим Замовником у п. 5 розділу VІ тендерної документації.
- Документ, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Банку-гаранта.
Прошу завантажити в електронну систему закупівель подані ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» вищевказані документи або надати інформацію щодо причин їх відсутності.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f5a463cc3ddd44d787fdf5a0d4f7fead
Назва:
пояснення по запиту
Дата опублікування:
10.04.2025 17:01
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень від 07.04.2025 в рамках моніторингу закупівлі: «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» (UA-2025-02-11-009920-a) повідомляємо:
1. Вимога пункту 5 розділу VI «Результати відкритих торгів та укладання договору про закупівлю» дотримана. ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» надана банківська гарантія від 24.02.2025 №25-25GR0003 з супровідним листом від 24.02.2025 №211 та документом, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Банку-гаранту (копія додається).
Додатки:
1) Банківська гарантія від 24.02.2025 №25-25GR0003 з супровідним листом та документом, що підтверджує повноваження уповноваженої особи Банку-гаранту.
Номер:
5caac19f78eb4fabae4ea3b1aca305b6
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
10.04.2025 11:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-02-11-009920-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Згідно додатку 1 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі пропозиції, окрім іншого, повинен подати:
- 6.2. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, за формою та згідно з вимогами, що встановлені у пункті 2 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації.
- 6.2.4. Копії протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме:
- правила навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначені у довідці);
- правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (не менше ніж на 2 інженерно-технічних працівників, що зазначені у довідці).
Прошу зазначити, чи подано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» у складі пропозиції копії протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правила навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначені у довідці), якщо так то у якому файлі та на якій сторінці наявна ця інформація, в іншому випадку прошу пояснити яким чином розглядалася пропозиція цього учасника.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
b0993c7eaa5c45ed9cf5547d61f1e142
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
15.04.2025 17:00
Опис:
У відповідь на запит від 10.04.2025 про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2025-02-11-009920-a ), повідомляємо наступне.
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» у складі тендерної пропозиції (файл «6.2.4 Довідка про особу ОП та документи.pdf») було надано копії чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці на заступника директора з капітального будівництва Рогового Олександра Вікторовича та головного інженера Стешенка Максима Леонідовича (стор. 3 та 2 відповідно). Також у зазначеному файлі надано копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (Стор. 4-6). У вищевказаних документах зазначено, що вказані особи пройшли навчання і перевірку знань з питань охорони праці – загальний курс.
Слід зазначити, що НПАОП 0.00-4.12-05 - це Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511 (далі - Положення). Воно прийняте відповідно до вимог статті 18 Закону України "Про охорону праці" з метою встановлення вимог щодо організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників та фактично є загальним курсом навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
Відповідно до пункту 3.13 Положення особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за формою, встановленою додатком 2 Положення. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Посилання конкретно на НПАОП 0.00-4.12-05 зазначеною формою не передбачено.
Номер:
3910274856064f6a8ba38cacf839e7dc
Назва:
Роз'яснення щодо висновку
Дата опублікування:
21.04.2025 17:32
Опис:
У результаті проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-11-009920-a «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул. Центральна, 128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область» встановлено порушення Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі – Управління, Замовник) пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Управління уважно ознайомилося з висновком від 16.04.2025 про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-11-009920-a (далі – Висновок) та керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» звертається за роз’ясненням змісту висновку.
У частині змісту Висновку просимо роз’яснити наступне.
Органом державного фінансового контролю зазначено, що «аналізом пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» не виявлено у її складі протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці)», та, як наслідок, робиться висновок, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС».
При цьому Замовником на запит було повідомлено, що ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» у складі тендерної пропозиції (файл «6.2.4 Довідка про особу ОП та документи.pdf») було надано копії чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці на заступника директора з капітального будівництва Рогового Олександра Вікторовича та головного інженера Стешенка Максима Леонідовича (стор. 3 та 2 відповідно). Також у зазначеному файлі надано копію витягу з протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (Стор. 4-6). У витягу з протоколу від 30.01.2025 № 15-301-25 засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці було зазначено, що комісія створена згідно з вимогами Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за № 231/10511, що і є НПАОП 0.00-4.12-05 (як зазначено у самому ж Положенні). Наданими документами засвідчено, що вказані особи пройшли навчання і перевірку знань з питань охорони праці – загальний курс, який за своєю суттю і передбачений НПАОП 0.00-4.12-05.
Просимо роз’яснити, на підставі яких нормативно-правових актів, крім Особливостей, органом державного фінансового контролю було зроблено висновок про відсутність у складі тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05.
Номер:
a279c5ed87604ce5aeb71db833fec245
Назва:
Щодо роз’яснення змісту висновку
Дата опублікування:
22.04.2025 12:38
Опис:
Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області (далі - Управління) розглянувши звернення за роз’ясненням щодо висновку за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі «Поточний ремонт частини підвального приміщення Холминського ЗДО «Колосок» Холминської селищної ради за адресою: вул.Центральна,128 селище Холми Корюківський район Чернігівська область (ДК 021:2015 – 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)», інформація про яку опублікована в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером UA-2025-02-11-009920-a від 16.04.2024, здійсненої Управлінням капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації (далі - Замовник), інформує наступне.
Згідно частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) Замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
У зв’язку із чим необхідно наголосити, що згідно:
- пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
- пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. Уповноваженою особою Замовника розроблено тендерну документацію самостійно та затверджено її рішенням від 11.02.2025 №23.
Так, Замовником у додатку 1 до тендерної документації зазначено умову, що учасник процедури закупівлі у складі пропозиції, окрім іншого, повинен подати:
- «6.2. Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності) учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг, за формою та згідно з вимогами, що встановлені у пункті 2 ДОДАТКУ 4 до тендерної документації…
- 6.2.4. Копії протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме:
- правила навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначені у довідці);
- правила охорони праці під час виконання робіт на висоті НПАОП 0.00-1.15-07 (не менше ніж на 2 інженерно-технічних працівників, що зазначені у довідці)».
Аналізом пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» не виявлено у її складі протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці).
У зв’язку із чим, під час проведення моніторингу процедури закупівлі, 10.04.2025 Замовнику надано запит, щодо наявності у складі поданої пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС» протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці, а саме: правил навчання і перевірки знань з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05 (не менше ніж на одного інженерно-технічного працівника, що зазначений у довідці).
У відповіді від 15.04.2025 з даного питання Замовником зазначено: «… Слід зазначити, що НПАОП 0.00-4.12-05 - це Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці, затверджене Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за №231/10511 (далі - Положення). Воно прийняте відповідно до вимог статті 18 Закону України "Про охорону праці" з метою встановлення вимог щодо організації навчання і перевірки знань з питань охорони праці посадових осіб та інших працівників та фактично є загальним курсом навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
Відповідно до пункту 3.13 Положення особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці за формою, встановленою додатком 2 Положення. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань…».
При цьому необхідно зазначити, що згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
При цьому, аналізом пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС», в тому числі й файлу «6.2.4 Довідка про особу ОП та документи.pdf», не виявлено у її складі протоколів/витягів з протоколів та чинних посвідчень, що підтверджують наявність знань з охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05.
У зв’язку із чим за результатами моніторингу процедури закупівлі зазначено, що Замовником на порушення пункту 43 Особливостей №1178 не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ВОЛМАКС».
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області у пункті 3 «Зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень)» розділу другого висновку про результати моніторингу процедури закупівлі зобов’язано замовника вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 43 Особливостей №1178.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.