• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Конструкційні матеріали

Завершена

1 853 258.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 266.29 UAH
Номер: 8ef967d30894488285a90ae3d31394c8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 07.03.2025 14:47 - 29.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2025 № 17-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу. В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 07.03.2025 № 17-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2025-02-11-008462-a, 11.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10). В.о. начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, y.r.marchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанови № 1178; усунення невідповідностей; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.03.2025 № 166 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі − замовник) UA-P-2025-02-11-009660-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.02.2025 № 72; тендерну пропозицію учасника КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»; вимогу про усунення невідповідностей до КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»; протокольне рішення повноваженої особи від 25.02.2025 № 106; повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2025; договір про закупівлю від 05.03.2025 № 166 на суму 1 820 043,00 грн (з ПДВ) з КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»; відповідь замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 11.03.2025, 14.03.2025 та 20.03.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства. Так, замовником в пункті 9 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо копії діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством). Разом з цим, додатком 3 до тендерної документації замовника передбачено найменування товару з одиницею виміру та якісні характеристики, яким повинен відповідати товар, зокрема, «Стакан фундаментний СФ-1 в кількості 42 штуки, який повинен відповідати ДСТУ Б В.2.6-108:2010 Конструкції будинків і споруд. Блоки бетонні для стін підвалів. Технічні умови (ГОСТ 13579-78, MOD)». Проте, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» відсутні будь-які документи, що підтверджують якість товару діючим стандартам України. З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 17.03.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику. Замовником 20.03.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема у своїй відповіді замовник зазначив, що: «В системі Прозорро учасником надано скановані документи сертифікатів відповідності, паспортів якості, сертифікатів ISO. Плита огорожі П2-1 йде у комплекті з СФ-1. Учасником надано сертифікати відповідності на цю плиту, де зазначено відповідність ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови. Також у наданих сертифікатах відповідності зазначено ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови. Надані виробником зазначеної продукції (КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1») документи свідчать про їх відповідність технічним вимогам». Щодо вказаного твердження замовника слід зазначити наступне. Замовником в додатку 3 до тендерної документації чітко визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі окремих номенклатурних позицій товару, а саме: - Стакан фундаментний СФ-1 в кількості 42 шт., який повинен відповідати ДСТУ Б В.2.6-108:2010 Конструкції будинків і споруд. Блоки бетонні для стін підвалів. Технічні умови (ГОСТ 13579-78, MOD). - Плита огорожі П2-1 Н2,2м дл.3,7м в кількості 40шт., яка повинен відповідати ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови. Тобто, «Стакан фундаментний СФ-1» є окремою номенклатурною позицією товару, а не комплектом з «Плитою огорожі П2-1 Н2,2м дл.3,7м», як про це зазначено замовником у відповіді на запит. За вказаних обставин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації, що всупереч абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не забезпечено Замовником.
Період усунення порушень: 25.03.2025 18:59 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку: 25.03.2025 18:59

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Уважно розглянувши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-11-008462-a від 25.03.2025 повідомляємо, що виконати вимоги, визначені у Висновку, є неможливим у зв'язку з тим, що Договір про закупівлю №166 від 05.03.2025 р. розірваний за ініціативою Постачальника з 25.03.2025 р.
Дата публікації звіту: 31.03.2025 16:04

Запити/Пояснення