-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Конструкційні матеріали
Завершена
1 853 258.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 266.29 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 266.29 UAH
Номер:
8ef967d30894488285a90ae3d31394c8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-07-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2025 00:00
Період моніторингу:
07.03.2025 14:47 - 29.03.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2025 № 17-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 4 цього наказу.
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
07.03.2025 № 17-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12. UA-2025-02-11-008462-a, 11.02.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-10).
В.о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови № 1178.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону Постанови № 1178; усунення невідповідностей; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 05.03.2025 № 166 та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; усунення невідповідностей; укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі − замовник) UA-P-2025-02-11-009660-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 11.02.2025 № 72; тендерну пропозицію учасника КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»; вимогу про усунення невідповідностей до КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»; протокольне рішення повноваженої особи від 25.02.2025 № 106; повідомлення про намір укласти договір від 25.02.2025; договір про закупівлю від 05.03.2025 № 166 на суму 1 820 043,00 грн (з ПДВ) з КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»; відповідь замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 11.03.2025, 14.03.2025 та 20.03.2025 в електронній системі закупівель.
Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення замовником чинного законодавства.
Так, замовником в пункті 9 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо копії діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством). Разом з цим, додатком 3 до тендерної документації замовника передбачено найменування товару з одиницею виміру та якісні характеристики, яким повинен відповідати товар, зокрема, «Стакан фундаментний СФ-1 в кількості 42 штуки, який повинен відповідати ДСТУ Б В.2.6-108:2010 Конструкції будинків і споруд. Блоки бетонні для стін підвалів. Технічні умови (ГОСТ 13579-78, MOD)».
Проте, відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що у складі тендерної пропозиції учасника КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» відсутні будь-які документи, що підтверджують якість товару діючим стандартам України.
З метою підтвердження або спростування встановленого порушення, органом державного фінансового контролю в ході моніторингу 17.03.2025 через електронну систему закупівель надано відповідний запит замовнику.
Замовником 20.03.2025 в електронній системі закупівель надано відповідь, яка не спростовує задокументованого порушення. Зокрема у своїй відповіді замовник зазначив, що: «В системі Прозорро учасником надано скановані документи сертифікатів відповідності, паспортів якості, сертифікатів ISO. Плита огорожі П2-1 йде у комплекті з СФ-1. Учасником надано сертифікати відповідності на цю плиту, де зазначено відповідність ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови. Також у наданих сертифікатах відповідності зазначено ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови. Надані виробником зазначеної продукції (КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1») документи свідчать про їх відповідність технічним вимогам».
Щодо вказаного твердження замовника слід зазначити наступне.
Замовником в додатку 3 до тендерної документації чітко визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі окремих номенклатурних позицій товару, а саме:
- Стакан фундаментний СФ-1 в кількості 42 шт., який повинен відповідати ДСТУ Б В.2.6-108:2010 Конструкції будинків і споруд. Блоки бетонні для стін підвалів. Технічні умови (ГОСТ 13579-78, MOD).
- Плита огорожі П2-1 Н2,2м дл.3,7м в кількості 40шт., яка повинен відповідати ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови.
Тобто, «Стакан фундаментний СФ-1» є окремою номенклатурною позицією товару, а не комплектом з «Плитою огорожі П2-1 Н2,2м дл.3,7м», як про це зазначено замовником у відповіді на запит.
За вказаних обставин, Замовник мав відхилити тендерну пропозицію КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації, що всупереч абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей не забезпечено Замовником.
Період усунення порушень:
25.03.2025 18:59 - 09.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
25.03.2025 18:59
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Уважно розглянувши Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-11-008462-a від 25.03.2025 повідомляємо, що виконати вимоги, визначені у Висновку, є неможливим у зв'язку з тим, що Договір про закупівлю №166 від 05.03.2025 р. розірваний за ініціативою Постачальника з 25.03.2025 р.
Дата публікації звіту:
31.03.2025 16:04
Запити/Пояснення
Номер:
673132e6d1de4a51b14c4ca5445e8a98
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
10.03.2025 15:39
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 853 258,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-11-008462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c1cfb42e9713465d9a91ed79e0f5bda8
Назва:
Конструкційні матеріали
Дата опублікування:
11.03.2025 15:52
Опис:
Пояснення на запит Держаудитслужби від 10.03.2025
Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 10.03.2025 р.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб підприємства.
Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства, а саме технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару (ДСТУ Б В.2.6-108:2010 Конструкції будинків і споруд. Блоки бетонні для стін підвалів. Технічні умови (ГОСТ 13579-78, MOD); ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.6-106:2010 Конструкції бетонні і залізобетонні для колодязів каналізаційних, водопровідних і газопровідних мереж. Технічні умови (ГОСТ 8020-90, MOD); ДСТУ Б В.2.7-96-2000 Суміші бетонні. Технічні умови (ГОСТ 7473-94); ДСТУ Б В.2.7-23-95 Розчини будівельні. Загальні технічні умови; ДСТУ Б В.2.7-46:2010. Будівельні матеріали. Цементи загальнобудівельного призначення).
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару на основі трьох комерційних пропозицій. (комерційні пропозиції додаються в окремому файлі)
Номер:
3cd4ffa159144b2bb606c6f1c41bcfa4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
13.03.2025 15:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 853 258,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-11-008462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань:
- Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівпель свідчать, що Замовником надано учаснику КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» вимогу про усунення невідповідностей, щодо відсутності у складі тендерної пропозиції учасника Протоколу (виписки з протоколу, рішення тощо) засновників (власників, учасників тощо). При цьому, учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл: «ПРОТОКОЛ ЗАГАЛЬНИХ ЗБОРІВ, ОПИС ДО СТАТУТУ.pdf». Надайте пояснення, з якої причини замовником надано вимогу про усунення невідповідностей учаснику КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»?
- Яким чином замовником перевірено відповідність тендерної пропозиції учасника пункту 9 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації, зокрема, в частині наявності копії діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством), а саме на: «Стакан фундаментний СФ-1 ДСТУ Б В.2.6-108:2010 Конструкції будинків і споруд. Блоки бетонні для стін підвалів. Технічні умови (ГОСТ 13579-78, MOD)»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
1925f2fe99fa46f8af37a79f18da389c
Назва:
Відповідь на Запит Держаудитслужби України від 13.03.2025
Дата опублікування:
14.03.2025 10:29
Опис:
Відповідно до п.8 додатку 6 тендерної документації Учасник повинен надати документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції: Протокол (виписка з протоколу, рішення тощо) засновників (власників, учасників тощо) та наказ про призначення на посаду, або довіреність, або доручення, або інший документом та наказ на призначення, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору (Учасником в складі тендерної пропозиції надаються копії або оригінали відповідних документів). У разі якщо повноваження посадової особи або представника Учасника визначені довіреністю (дорученням), Учасник подає у складі тендерної пропозиції копії(-ю) або оригінал(-ли) документів(-у) на особу, яка надала (підписала) довіреність або доручення (виписку з протоколу засновників (загальних зборів) та/або копію протоколу засновників (загальних зборів) та/або копію наказу про призначення).
Учасником надано наказ на призначення на посаду та протокол загальних зборів членів підприємства від 28 січня 2022 року. Наданий протокол містить наступний порядок денний: збільшення статутного капіталу підприємства; відмова членів від переважного права на внесення додаткового вкладу; про затвердження розподілу паїв членів підприємства; встановлення строку для внесення додаткового вкладу; про внесення змін до Статуту підприємства; про надання права підпису протоколу Загальних зборів членів підприємства. Але в зазначеному протоколі не визначено інформацію про право представляти інтереси підприємства та вчиняти від його імені юридичні дії. Таким чином, наданий учасником в складі тендерної пропозиції протокол, не підтвердив повноваження директора підприємства. Тому застосовано вимогу про усунення невідповідності у 24 години. Учасник надав протокол загальних зборів членів підприємства від 31 серпня 2021 року, де підтвердив право представляти інтереси підприємства та вчиняти від його імені юридичні дії.
Відповідно до пункту «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим замовником. Додатком 3 документації передбачено вимоги щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі та детальна інформація щодо цього. В системі Прозорро тендерні пропозиції подаються учасником, в тому числі, шляхом завантаження сканованих документів сертифікатів відповідності, паспортів якості та сертифікатів ISO щодо виробництва будівельних металевих конструкцій, виробів з бетону та інше. Інколи один і той самий документ може підтверджувати технічні вимоги по декільком позиціям номенклатури закупівлі. Завантажені документи підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям на відповідність пропозиції технічним вимогам.
Номер:
40068eaab8754492b777a41cccf36735
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.03.2025 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2025 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 1 853 258,00 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-11-008462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- Надайте конкретне посилання на документ в тендерній пропозиції учасника КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1», яким підтверджено вимогу пункту 9 розділу 3 додатку 2 до тендерної документації, зокрема, в частині наявності копії діючих паспортів якості та/або сертифікатів відповідності та/або інший документ, що підтверджують якість товару діючим стандартам України (якщо їх наявність передбачена законодавством), а саме на: «Стакан фундаментний СФ-1 ДСТУ Б В.2.6-108:2010 Конструкції будинків і споруд. Блоки бетонні для стін підвалів. Технічні умови (ГОСТ 13579-78, MOD)».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
75b298ad2b1048ec999b8a0ea46ecdcb
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби від 17.03.2025
Дата опублікування:
20.03.2025 12:52
Опис:
В системі Прозорро учасником надано скановані документи сертифікатів відповідності, паспортів якості, сертифікатів ISO. Плита огорожі П2-1 йде у комплекті з СФ-1. Учасником надано сертифікати відповідності на цю плиту, де зазначено відповідність ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови. Також у наданих сертифікатах відповідності зазначено ДСТУ Б В.2.6-2:2009 Конструкції будинків і споруд. Вироби бетонні і залізобетонні. Загальні технічні умови. Надані виробником зазначеної продукції (КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1») документи свідчать про їх відповідність технічним вимогам.