• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Медичні матеріали (47588 Пробірка вакуумна для відбирання зразків крові IVD (діагностика in vitro ) з K3ЕДТА, 58143 Пробірка для взяття зразків крові невакуумна IVD (діагностика in vitro ) з K3EDTA, 61578 - Ручка-скарифікатор автоматична одноразового використання, 35209 Голка для взяття крові стандартна, 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro ), 55974 Невакуумна пробірка для визначення швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) IVD (діагностика in vitro ), 42585 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro ), 62550 Інструмент для взяття мазків крові IVD (діагностика in vitro), ручний)

Завершена

1 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 000.00 UAH
Номер: 66620e4b78634928ad6614f619281c78
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-04-14-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 14.04.2025 17:53 - 06.05.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.04.2025 № 19-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.04.2025 № 19-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-02-11-008315-a 11.02.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, i.l.mamonchuk@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: Проведеним аналізом питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення норм п.11-1 Особливостей та Додатку 1 до Особливостей. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пунктів 28, 47 Особливостей. Проведеним аналізом розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення норм абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 11.02.2025, реєстр пропозицій, протокол розкриття пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП «СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.02.2025 №9, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів від 03.03.2025 №38, додаткові угоди №1 та №2 від 18.04.2025, пояснення Замовника з додатками до них надані 17.04.2025, 18.04.2025 через електронну систему закупівель. Відповідно до вимог пункту 11-1 Особливостей у разі коли замовники, які є закладами охорони здоров’я або структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій, здійснюють закупівлі лікарських засобів, які в установленому законом порядку зареєстровані в Україні, та медичних виробів за переліком згідно з додатком 1, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, такі закупівлі здійснюються з використанням електронного каталогу відповідно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 (Офіційний вісник України, 2020 р., № 75, ст. 2407), з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Додатком №3 до Тендерної документації передбачено, зокрема, закупівлю Замовником пробірок,: 15000 шт пробірок вакуумних для відбирання зразків крові IVD (діагностика in vitro ) з K3ЕДТА (НК - 47588 Пробірка вакуумна для відбирання зразків крові IVD (діагностика in vitro ) з K3ЕДТА); 16000 шт пробірок для взяття зразків крові невакуумних IVD (діагностика in vitro ) з K3EDTA (НК – 58143 Пробірка для взяття зразків крові невакуумна IVD (діагностика in vitro ) з K3EDTA); 10000 шт. пробірок вакуумних для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro ) (НК – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro )); 8000 шт. невакуумних пробірок для визначення швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) IVD (діагностика in vitro ) (НК – 55974 Невакуумна пробірка для визначення швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) IVD (діагностика in vitro )); 8000 шт. пробірок вакуумних для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro ) (НК – 55974 Невакуумна пробірка для визначення швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) IVD (діагностика in vitro )). Пробірки згідно з Додатком 1 до Особливостей відносяться до медичних виробів (а саме до витратних матеріалів для діагностики), закупівля яких здійснюється закладами охорони здоров’я, структурними підрозділами з питань охорони здоров’я обласних та Київської міської державних (військових) адміністрацій з використанням електронного каталогу. Згідно з тендерною пропозицією учасника-переможця ФОП «СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» вартість пробірок перевищує 50 тис. грн., зокрема, вартість 15000 S-Monovette 2,6 ml (мл) КЗ ЕДТА становить 217350,00 грн., 16000 шт. Microvette CB 200 КЗ ЕДТА – 273280,00 грн., 1000 шт. S-Monovette 2,7 ml (мл) Сироватка – 124200,00 грн., 8000 шт. Microvette CB 200 Натрій-цитрат – 409920,00 грн., 8000 шт. S-Sedivette 3.5 ml (мл) 4-Натрій-цитрат – 186320,00 гривень. З огляду на вищенаведене Замовником здійснено закупівлю 15000 шт пробірок вакуумних для відбирання зразків крові IVD (діагностика in vitro ) з K3ЕДТА (НК - 47588 Пробірка вакуумна для відбирання зразків крові IVD (діагностика in vitro ) з K3ЕДТА); 16000 шт пробірок для взяття зразків крові невакуумних IVD (діагностика in vitro ) з K3EDTA (НК – 58143 Пробірка для взяття зразків крові невакуумна IVD (діагностика in vitro ) з K3EDTA); 10000 шт. пробірок вакуумних для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro ) (НК – 42386 Пробірка вакуумна для взяття зразків крові з активатором згортання IVD (діагностика in vitro )); 8000 шт. невакуумних пробірок для визначення швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) IVD (діагностика in vitro ) (НК – 55974 Невакуумна пробірка для визначення швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) IVD (діагностика in vitro )); 8000 шт. пробірок вакуумних для взяття зразків крові з цитратом натрію, IVD (діагностика in vitro ) (НК – 55974 Невакуумна пробірка для визначення швидкості осідання еритроцитів (ШОЕ) IVD (діагностика in vitro )) за процедурою відкритих торгів, а не з використанням електронного каталогу, чим недотримано вимоги пункту 11-1 Особливостей та Додатку 1 до Особливостей. Проведеним аналізом визначення предмета закупівлі встановлено, що Замовником обрано код предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали. При цьому, відповідно до основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, предмет закупівлі (а саме пробірки) віднесено за кодом 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192500-7 Пробірки). Проведеним аналізом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Відповідно до вимог п. 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються, зокрема, підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Згідно пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. При цьому, в пункті 5 розділу ІІІ Тендерної документації, в пунктах 6 та 7 Додатку №2 до Тендерної документації Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 3, 5, 6 і 12 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, що не відповідає вимогам п.28, п.47 Особливостей. Крім того, підпункти 3,6,12 пункту 47 Особливостей стосуються керівника учасника процедури закупівлі, а не службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі, як зазначено в пункті 5 розділу ІІІ Тендерній документації Замовника. Виходячи з вищеописаного Тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог пунктів 28 та 47 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Відповідно вимог підпункту 1.1.4 пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція повинна складатись, зокрема, з документально підтвердженої інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічній специфікації (опис предмета закупівлі), згідно з вимогами встановленими в Додатку №3 до Документації, а також − інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даних вимог). Відповідно до п.6 розділу ІІІ Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічна специфікація (опис предмета закупівлі) та документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам, запропонованого ним товару, визначені у Додатку №3 до Документації. Згідно з вимогами пункту 2 Додатку №3 до Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції конкурсних торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, надати копії декларації відповідності технічному регламенту та/або документи що підтверджують відсутність необхідності декларування відповідно технічному регламенту. В складі тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП «СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» відсутня копія декларації відповідності технічному регламенту по позиції товару «S-Sedivette 3,5 ml (мл) 4-Натрій-цитрат» вказаній в ціновій пропозиції від 14.02.2025 вих.№1 від та Інформації учасника від 14.02.2025 вих.№20, чим не дотримано вимоги підпункту 1.1.4 пункту 1, пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації, пункту 2 Додатку №3 до Тендерної документації. З огляду на вищенаведене тендерна пропозиція учасника ФОП «СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ» підлягала відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Однак, в порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП «СИДОРЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ», а визначено його переможцем торгів. Пояснення надані Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі щодо викладеного порушення не спростовують його. В ході моніторингу Замовником розірвано договір про закупівлю товарів від 03.03.2025 №38 згідно додаткової угоди №2 від 18.04.2025.
Період усунення порушень: 23.04.2025 11:45 - 08.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 23.04.2025 11:45

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до Додаткової угоди №2 від 18.04.2025 року розірвано Договір про закупівлю товарів №38 від 03.03.2025 року
Дата публікації звіту: 23.04.2025 12:00

Запити/Пояснення