• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону
  • 1

кейтерингові послуги

Завершена

970 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 187f6475400d4fff8fa7f7b0da81c1d8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-19-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.02.2025 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 19.02.2025 14:23 - 13.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.02.2025 № 16-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 19.02.2025 №16-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2025-02-11-002744-a від 11.02.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, z.a.smolinska@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відображення закупівлі у річному звіті встановлено порушення вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування процедур закупівель, визначених Законом з урахуванням Особливостей №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 5, 10 та пункту 13 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 13 Особливостей №1178. Аналізом укладеного договору встановлено порушення вимог частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 10.02.2025 за №5 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 березня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав для проведення закупівлі та укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Лановецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля (далі - Замовник) на 2025 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель оприлюднений 11.02.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.02.2025, обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі, пояснення (із долученими документами) Замовника від 21.02.2025, 26.02.2025 та від 03.03.2025 отримані через електронну систему закупівель. Аналізом оприлюдненого річного плану закупівель UA-P-2025-02-11-002288-a встановлено, що на порушення вимог пункту четвертого частини другої статті 4 Закону в ньому відсутня інформація щодо коду економічної класифікації видатків. Відповідно до обгрунтування оприлюдненого в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro підставою для здійснення даної закупівлі без використання електронної системи зазначено підпункт 6 пункту 13 Особливостей №1178, а саме відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником за ID:UA-2024-11-23-000928-a. Аналізом оприлюдненого оголошення про проведення закупівлі за ID:UA-2024-11-23-000928-a «Кейтерингові послуги» та річного плану UA-P-2024-11-23-000863-a встановлено, що вона проводилась на закупівлю послуг до 31.12.2024 року на очікувану вартість 180 000,00 гривень. Закупівля UA-2025-02-11-002744-a очікуваною вартістю 970 000,00 грн проводиться на 2025 рік. Окрім цього, завантажено звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-01-31-001514-a, яка фактично не відбулася. В ході моніторингу Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області надано запит Замовнику щодо підстав проведення закупівлі UA-2025-02-11-002744-a без використання електронної системи. Замовником в інформації від 21.02.2025 зазначено, що через неуважність завантажено не те обгрунтування та прикріплено обгрунтування, яке відноситься до даної закупівлі. Відповідно до інформації Замовника від 21.02.2025 та завантаженого обгрунтування підставою для здійснення закупівлі UA-2025-02-11-002744-a без використання електронної системи відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 слугувала відміна відкритих торгів через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах за ID: UA-2025-01-31-001514-a. Аналізом оголошення про проведення відкритих торгів за ID: UA-2025-01-31-001514-a та тендерної документації зазначено вид предмету закупівлі послуга та кількість послуг 180 дітей прохарчувати протягом 103 днів, однак в звіті про укладений договір за ID:UA-2025-02-11-002744-a в розділі «Інформація про предмет закупівлі» зазначено вид предмета закупівлі товар та кількість 10. Поряд з цим, встановлено невідповідність між проектом договору Додаток №6 до тендерної документації за ID: та укладеним договором про закупівлю послуг з організації гарячого харчування від 10.02.2025 за №5. Так, в пункті 5.1 розділу 5 проекту договору передбачено «Організація гарячого харчування учнів проводиться щоденно - один раз на день (сніданок), під час навчального періоду», однак в підпункті 5.1 розділу 5 укладеного договору від 10.02.2025 за №5 передбачено «Організація гарячого харчування учнів проводиться щоденно - один раз на день (обід), під час навчального періоду». В інформації від 03.03.2025 Замовник зазначив «… невірне зазначення кількості та виду предмету закупівлі було допущено через особисту неуважність..». За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 5 Особливостей №1178 забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/ без проведення процедури закупівлі відкриті торги/ використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Відповідно до пункту 10 Особливостей №1178, замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. №708 (далі - послуги з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. №822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу», з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей №1178 закупівля може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі. Отже, з врахуванням вищевказаного, Замовником здійснено закупівлю за відсутності підстав визначених підпунктом 6 пункту 13 Особливостей №1178 без застосування відкритих торгів шляхом укладення договору без використання електронної системи закупівель, чим порушено норми пунктів 5 і 10 та відповідно пункту 3 Особливостей №1178. Згідно пункту 13 Особливостей №1178 у разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Під час моніторингу процедури закупівлі виявлено, що Замовником на порушення пункту 13 Особливостей №1178 не оприлюднено договір про закупівлю з додатками до нього. На запит Управління, щодо не оприлюднення договору про закупівлю з додатками Замовником в інформації від 21.02.2025 зазначено, що порушення допущено через неуважність та завантажено договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування від 10.02.2025 за №5 укладеного з приватним підприємцем Дарморост Світланою Василівною. Відповідно до частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Аналізом укладеного договору встановлено, що він не містить інформації про кількість послуг. Виходячи з вищенаведеного договір про закупівлю послуг з організації гарячого харчування від 10.02.2025 за №5 складено з порушенням вимог частини четвертої статті 180 Господарського кодексу України.
Період усунення порушень: 07.03.2025 11:36 - 22.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 07.03.2025 11:36

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Приватному підприємцю Дарморост Світлані Василівні було надіслано повідомлення 07.03.2025 року про розірвання договору №5 від 10.02.2025 року за згодою сторін. З метою дотримання прав дітей пільгових категорій на обов’язкове харчування, гарантоване державою, Лановецький заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 імені Юрія Коваля Лановецької міської ради Кременецького району Тернопільської області та приватний підприємець Дарморост Світлана Василівна дійшли згоди розірвати договір 21 березня 2025 року та підписали відповідну додаткову угоду №1 від 13.03.2025 року.
Дата публікації звіту: 13.03.2025 12:26

Запити/Пояснення