-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
пально-мастильні матеріали (олива)
Завершена
591 125.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 955.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 955.63 UAH
Номер:
567ed8faa6394eb99e67361a623b45a0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000122
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 15:26 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
24.03.2025 № 51
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 24.03.2025 № 51
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
18 UA-2025-02-11-000837-a 11.02.2025 Комунальне підприємство "ЗАТИШНЕ МІСТО" ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922 та пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому виявлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
КП «ЗАТИШНЕ МІСТО» ПМР на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі від 19.03.2025, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи КП «ЗАТИШНЕ МІСТО» ПМР (протокол від 17.02.2025
№ 10), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 27.02.2025 № 13 про визначення переможцем ТОВ «НФ АГРО» (рішення скасоване), протокол уповноваженої особи від 03.03.2025 № 15 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НФ АГРО», протокол уповноваженої особи від 05.03.2025 № 16 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВТО-КОМФОРТ ПЛЮС», вимога про усунення невідповідностей для ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» до 05.03.2025, протокол уповноваженої особи від 05.03.2025 № 16 про визначення
ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ» переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 11.03.2025, договір від 19.03.2025 № 53, відповіді замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби, отримані через електронну систему закупівель 09.04.2025, 11.04.2025.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922 з урахуванням Особливостей.
Моніторингом встановлено, що Замовником при складанні тендерної документації, а саме в проекті договору про закупівлю, що є Додатком 5 до тендерної документації не зазначено обов’язковий порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922, пункт 28 Особливостей.
Період усунення порушень:
15.04.2025 15:43 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 15:43
Запити/Пояснення
Номер:
4e0304f0f4884570ac70987911586848
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
04.04.2025 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
b7f59da0132a48a98582e8e90cb8eea9
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
09.04.2025 11:35
Опис:
1) Відповідь на перше питання:
За річними планами на 2025р. нами, як Замовником запланована закупівля матеріалу - «пально-мастильні матеріали (олива)» за кодом ДК 021:2015:09210000-4: «Мастильні засоби». УО надано службову записку від дільниці підприємства з описом технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що стало підставою для проведення процедури - відкриті торги (з особливостями). За запитом отримано комерційні пропозиції та визначено очікувану вартість (службова записка та комерційні пропозиції додаються).
2) Відповідь на друге питання:
як зазначено в додатку №3 тендерної документації Учасником торгів на кожну позицію товару було надано сертифікати якості на підтвердження вимогам даного виду товару (не виробника). На підставі викладеного було прийнято рішення визнати переможцем саме ТзОВ «Компанію ВІП-ОЙЛ».
Номер:
b041bc07ef464d91832868a0d46c0ad8
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
09.04.2025 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2025 00:00
Опис:
див.файл
Номер:
f86297f492074d27b0cf8cb08b30891e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
14.04.2025 11:28
Опис:
У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне:
Що до позиції №10 було надано технічний паспорт, згідно додатку №1 тендерної документації.
4. У разі, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. (У такому випадку Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.).
Щодо другого питання, розглядаючи надані Паспорта якості ISO9001, УО пересвідчилась, що кожен з них має брендування VipOil, при цьому єдиним власником бренду VipOil є компанія ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ». Для перевірки вищезазначеного УО скористалась загальнодоступною інформацією, а саме ввівши в пошуковому рядку мережі інтернет поняття «виробник VipOil», «патент VipOil», «марка VipOil», мережа видає посилання на сайт https://vip-oil.com.ua/ (ТОВ «Компанія ВІП-ОЙЛ»).
Враховуючи вищезазначену інформацію, було встановлено, що документи, надані у складі тендерної пропозиції, відповідають умовам тендерної документації. Вважаю що підстави для відхилення пропозиції учасника відсутні.