• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Лабораторні реактиви (66 найменувань) (ДК 021:2015 – 33690000-3 Лікарські засоби різні )

Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»

Завершена

2 030 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 150.00 UAH
Номер: a203de8f77dc4def8aaefedf140e2f8f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-02-21-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.02.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 21.02.2025 17:02 - 15.03.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 21.02.2025 № 17-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 21.02.2025 № 17-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 6) UA-2025-02-10-013496-a, яку проводить Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об`єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області.
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 234-11-70, v.v.holub@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, вжити заходів щодо припинення договірних відносин, враховуючи норми договору, Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного та Господарського кодексів України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 25 » лютого 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Територіальне медичне об`єднання «Багатопрофільна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» Мелітопольської міської ради Запорізької області (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.02.2025 № 21; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛАБВЕЛЛ» (далі – ТОВ «ЛАБВЕЛЛ»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 27; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 18 лютого 2025 року; договір про закупівлю від 24.02.2025 № 2220/17; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 25.02.2025. Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2.1 Додатку 4 до тендерної документації, товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико – технічним вимогам до предмету закупівлі, встановленим у даному додатку та всіх інших вимог тендерної документації. Відповідність технічних характеристик запропонованого Учасником Товару вимогам технічного завдання повинна бути обов’язково підтверджена технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або ін. документів українською мовами) в якому міститься ця інформація, з наданням копії документів. Учасником ТОВ «ЛАБВЕЛЛ» в складі тендерної пропозиції не надано жодного технічного документа виробника по позиції № 29 «Контролі глікозильований гемоглобін, Рівень 1: 1х3 mL, Рівень 2: 1х3 mL», чим не підтверджено медико-технічні характеристики, запропонованого ним товару, по вказаній позиції з переліку реагентів. Також моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 2.6 Додатку 4 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасник надає копію реєстраційного свідоцтва або декларації відповідності на запропонований товар. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЛАБВЕЛЛ» відсутні копії реєстраційних свідоцтв або декларації відповідності на запропонований товар по позиціям №№ 37-43, 45-47, 52-53, 55-60 Технічного завдання Замовника, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 41 Особливостей, тендерна пропозиція підлягає відхиленню у разі її невідповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Згідно пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, Замовником було розглянуто та перевірено ще раз тендерну пропозицію ТОВ «ЛАБВЕЛЛ» на наявність всіх документів, які вимагались тендерною документацією Замовника, та підтверджено факт не надання технічного документа виробника по позиції № 29 та відсутність копій реєстраційних свідоцтв (або декларації відповідності на запропонований товар) по позиціям №№ 37-43, 45-47, 52-53, 55-60. З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ «ЛАБВЕЛЛ» не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та підлягала відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Попри це, на порушення абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ЛАБВЕЛЛ», натомість, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.02.2025 № 27 даного учасника визначено переможцем торгів.
Період усунення порушень: 25.02.2025 17:51 - 12.03.2025 00:00
Дата публікації висновку: 25.02.2025 17:51

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 05.03.2025 11:37

Запити/Пояснення