-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Захищене автоматизоване робоче місце МОНО-УМ
Завершена
1 204 708.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 047.08 UAH
мін. крок: 1% або 12 047.08 UAH
Номер:
8b403f7a2c3b41ce874554dd76c64671
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-04-03-000047
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.04.2025 00:00
Період моніторингу:
03.04.2025 14:34 - 25.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.04.2025 № 136
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-02-10-005399-a 10.02.2025
дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, встановлено порушення вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIIІ.
За результатами моніторингу, установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця,внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи б/д та б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 19.02.2025, тендерну пропозицію ТОВ «СМЕРЕКА +» (далі ̶ Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця торгів від 20.02.2025 № 28-ВС та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.02.2025, договір про закупівлю товару за державні кошти від 05.03.2025 № 29/25В, додаткову угоду від 12.03.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 08.04.2025, від 11.04.2025 та від 18.04.2025 на запит органу державного фінансового контролю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів ТОВ «СМЕРЕКА +» з ціновою пропозицією 1 204 707,96 гривень з ПДВ.
Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII.
Відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178, установлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Разом з тим, Замовником у пункті 2 розділу III Додатку 2 до ТД встановлено вимоги відповідно до пункту 47 Особливостей № 1178 та визначено перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей № 1178.
Аналізом інформації розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу установлено, що Замовником 20.02.2025 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено Переможцем процедури закупівлі – ТОВ «СМЕРЕКА +».
Однак, ТОВ «СМЕРЕКА +», як Переможцем торгів, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених, зокрема, у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим, порушено вимоги пункту 2 розділу III Додатку 2 до ТД, а також вимоги пункту 47 Особливостей № 1178.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень/ інформації щодо вищезазначеного.
У відповідь на запит, Замовником надано наступні пояснення, зокрема: «Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр порушників) https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ – це портал, де міститься інформація про всіх фізичних та юридичних осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Національне агентство з питань запобігання корупції адмініструє цей реєстр з лютого 2019 року.
Крім того, на підставі спільного Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України №13/23/395 від 18.01.2023 року “Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення відбулась інтеграція електронної системи закупівель” ДП “Прозорро” з Реєстром порушників.
Завдяки такій інтеграції після того, як Замовник визначив Учасника переможцем, в електронній системі формується довідка з Реєстру порушників, яка є документальним підтвердження відсутності відповідних підстав з пункту 47 Особливостей Постанови № 1178.
Так, по закупівлі Захищене автоматизоване робоче місце МОНО-УМ (UA-2025-02-10-005399-a) системою сформовано Відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (blob:https://prozorro.gov.ua/ac589140-5f8e-4c75-8955-106792415b2c) (Довідка додається).
Відповідно до викладеного, Замовник діяв у межах норм чинного законодавства та не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМЕРЕКА». (Файл «ac589140-5f8e-4c75-8955-106792415b2c.pdf» додається).
Відповідно до викладеного, Замовник діяв у межах норм чинного законодавства та не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМЕРЕКА».
Разом з тим, Довідка, (на яку Замовник надає посилання (файл: «ac589140-5f8e-4c75-8955-106792415b2c.pdf»), що сформована автоматично інформаційно-телекомунікаційною системою закупівель Prozorro та відображається в електронній системі закупівель, завдяки інтеграції між Prozorro та Реєстром осіб, що вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення), є документальним підтвердженням відсутності підстав для відмови учаснику лише згідно з підпунктом 2 пункту 47 Особливостей № 1178, а саме: відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.
Слід також зазначити, що положеннями пункту 47 Особливостей № 1178, передбачено надання у складі пропозиції переможця (у 4-денний строк після оприлюднення замовником повідомлення про намір укласти договір) документального підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178 (далі – «документи Переможця»), а отже твердження Замовника щодо прийняття до розгляду, у якості «документів Переможця», Довідки (файл: «ac589140-5f8e-4c75-8955-106792415b2c.pdf») (яка є підтвердженням відсутності підстав визначених у підпункті 2 пункту 47 Особливостей № 1178), є таким, що не корелюється із вимогами пункту 47 Особливостей № 1178.
Натомість, у відповідь на запити органу ДФК від 09.04.2025 та від 15.04.2025 про надання інформації щодо способу встановлення Замовником відповідності ТОВ «СМЕРЕКА +» (як переможця процедури закупівлі) вимогам тендерної документації, в частині відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, Замовником не надано документального підтвердження відсутності підстав визначених у підпунктах 3, 6 та 12 Особливостей № 1178, натомість зазначено:
«…Водночас частина 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/ пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Також, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник у тендерній документації не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (розгорнуту відповідь з цього питання надано 11.04.2025…
…Таким чином, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасника/Переможця ТОВ «СМЕРЕКА +» у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.»
Слід зазначити, що положеннями пункту 47 Особливостей № 1178 установлено імперативну норму, щодо обов’язку учасника якого визначено переможцем надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту.
Крім того, відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах, зокрема, 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
З огляду на викладене, пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель від 11.04.2025 та від 18.04.2025 жодним чином не спростовують виявлене у ході моніторингу порушення Замовником вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, а, натомість, лише підтверджують факт ненадання ТОВ «СМЕРЕКА +» (як переможцем процедури закупівлі) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178.
Враховуючи зазначене, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СМЕРЕКА +», а натомість, укладено з ним договір вартістю 1 204 707,96 гривень з ПДВ.
Крім того, відповідно до пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII установлено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Натомість, моніторингом установлено, що Замовником оприлюднено договір про закупівлю товару за державні кошти від 05.03.2025 № 29/25В в електронній системі закупівель 12.03.2025, а отже, з порушенням триденного терміну з дня його укладення, чим, відповідно порушено вимоги пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIIІ.
Період усунення порушень:
25.04.2025 12:08 - 10.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
25.04.2025 12:08
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Договір розірвано
Дата публікації звіту:
01.05.2025 11:19
Запити/Пояснення
Номер:
8df29b5a6b85402eaf190da708907828
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
07.04.2025 09:47
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є Захищене автоматизоване робоче місце МОНО-УМ. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-02-10-005399-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на Захищене автоматизоване робоче місце МОНО-УМ, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
c9cbfadb8d1b44d8b98752165eef3fa3
Назва:
Відповідь ЗАРМ МОНО УМ
Дата опублікування:
08.04.2025 16:06
Опис:
Питання №1
питання Опис відповіді Назви документів, посилання
Посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на ЗАРМ МОНО-УМ ДержНДІ є розробником предмата закупівлі-ЗАРМ МОНО-УМ (Виріб спеціального призначення), але немає виробничих потужностей та кваліфікованих спеціалістів для виготовлення Виробів. Попередній моніторинг цін при закупівлі даних Виробів
здійснювався в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro https://prozorro.gov.ua/uk.
За результатами моніторингу визначено, що ціна предмета закупівлі станом на 2023 рік складала від 498 296,84 до 635 449,99 грн, з ПДВ за 1 одиницю вартості (в залежності від комплектації Виробів).
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-06-012060-a
553 256,71
UAH з ПДВ за 1 од
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-11-13-000860-a
498 296,84
UAH з ПДВ (не відбувся) за 1 од
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-29-006331-a
635 449,99
UAH з ПДВ за 1 од
Комерційні пропозиції від потенційних учасників та визначення початкової вартості Для додаткового моніторингу визначення початкової вартості ЗАРМ МОНО-УМ ДержНДІ технологій кібербезпеки звернувся до ТОВ «СМЕРЕКА+» на підставі діючого договору від 09.03.2023 № 62/23 «Про спільну науково-технічну діяльність у сфері розробки та виготовлення засобів захисту інформації».
Отримано відповідь від ТОВ «СМЕРЕКА+» з комерційною пропозицією від 17.01.2025 вих.№03 – 602 354,00 грн за 1 од. з ПДВ 1. Договір про співпрацю від 09.03.2023 № 62/23 (сканована копія додається).
2. Комерційна пропозиція від 17.01.2025 вих.№03 (сканована копія додається).
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі відповідають:
- Патенту на корисну модель № 109798 «Пристрій для оброблення інформації з обмеженим доступом», зареєстровано в Державному реєстрі патентів України на корисні моделі 12.09.2016 (https://sis.nipo.gov.ua/en/search/detail/632548/);
- технічним умовам: Захищене автоматизоване робоче місце ЗАРМ МОНО УМ ТУ.У.30200000-1.34732331-001:2020 ЄАБА.466259.012 ТУ. Технічні умови, інв.№ 708дск по ж.24/12-1135 т.5 від 10.12.2020 (для службового користування)
- конструкторській документації:
Альбом робочо-конструкторської документації Захищене автоматизоване робоче «ЗАРМ МОНО-УМ» ЄАБА.466259.012 Доповнення № 1, інв.№1757 по ж.24/11-25 т.6 від 22.12.2021; Альбом робочо-конструкторської документації Захищений блок «БМ27» 0816.1.000.000, інв.№1743 по ж.24/11-25 т.6 від 19.11.2021. 1.Патент № 109798 (сканована копія додається).
2.Витяг з РКД Моно УМ (сканована копія додається).
Питання №2
Через загрозу інтересам національної безпеки в умовах воєнного стану на засіданні Кабінету Міністрів України (Витяг з протоколу № 82 від 28.05.2022 додається) було ухвалене рішення щодо тимчасового обмеження доступу до інформації оборонного призначення, яка розміщується на офіційних веб-сайтах органів виконавчої влади та суб’єктів господарювання державного сектору економіки. (сканована копія додається вх. №134).
ДержНДІ технологій кібербезпеки входить до сфери управління центрального органу виконавчої влади Держспецзв’язку, яка відповідно до частини 2 статті 2 Закону України «Про Державну службу спеціального зв’язку та захисту інформації України» є складовою сектору безпеки і оборони України.
Так, з моменту введення Указом Президента України № 64/22 від 24.02.2022 воєнного стану в Україні тимчасово (до припинення або скасування воєнного стану) працюють з обмеженнями доступу до інформації оборонного призначення веб-сайт ДержНДІ технологій кібербезпеки та веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів – Адміністрації Держспецзв’язку.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ДержНДІ технологій кібербезпеки, як Замовник розміщує оголошену закупівлю (з обґрунтуванням в тендерній документації технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі) на авторизованому електронному майданчику, порядок функціонування якого визначений постановою КМУ
№ 166 від 24.02. 2016 (зі змінами).
ДержНДІ технологій кібербезпеки користується авторизованим електронним майданчиком ДЗО, на якому і розміщує всі свої закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 3 Закону відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель регулюються виключно цим Законом.
Питання №3
Джерелом фінансування зазначеної закупівлі є Державна цільова програма розвитку спеціального зв’язку та захисту інформації на 2022-2026 роки (ДЦП), затверджена Постановою КМУ від 20.12.2022 №1402-8-ОП (зі змінами). На підставі Постанови КМУ від 20.12.2022 №1402-8-ОП Адміністрацією Держспецзв’язку затверджено ВИТЯГ З РОЗПОДІЛУ напрямів використання бюджетних коштів Адміністрації Держспецзв’язку на 2025 рік за КПКВК 6641020 (загальний фонд) для ДержНДІ технологій кібербезпеки від 14.12.2024 № 01/02/02-5253ДСК/ВС (пункт Розподілу 9.2, захід ДЦП 10.4, КЕКВ 2260).
Зазначена закупівля погоджена з Адміністрацією Держспецзв’язку за № 08/01-2758/2025/ВН від 30.01.2025 (додається сканована копія на 1 арк) та з МІНІСТЕРСТВОМ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ УКРАЇНИ, як проєкт інформатизації Національної програми інформатизації за № 1/06-2-2223 від 11.02.2025 (додається сканована копія на 2 арк).
Номер:
fc7bceed27404c21854da92a490d7d9a
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.04.2025 15:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Прошу надати пояснення щодо причин та підстав не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМЕРЕКА +», з огляду на не надання переможцем, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строки визначені пунктом 47 Особливостей № 1178.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
09e764a2cdaf411093c714ffd18778c5
Назва:
Відповідь ЗАРМ МОНО-УМ
Дата опублікування:
11.04.2025 11:44
Опис:
Згідно із ч. 5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Єдиний державний реєстр осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (Реєстр порушників) https://corruptinfo.nazk.gov.ua/ – це портал, де міститься інформація про всіх фізичних та юридичних осіб, які вчинили корупційні правопорушення. Національне агентство з питань запобігання корупції адмініструє цей реєстр з лютого 2019 року.
Крім того, на підставі спільного Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції та Міністерства економіки України №13/23/395 від 18.01.2023 року “Про затвердження Порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення відбулась інтеграція електронної системи закупівель” ДП “Прозорро” з Реєстром порушників.
Завдяки такій інтеграції після того, як Замовник визначив Учасника переможцем, в електронній системі формується довідка з Реєстру порушників, яка є документальним підтвердження відсутності відповідних підстав з пункту 47 Особливостей Постанови № 1178.
Так, по закупівлі Захищене автоматизоване робоче місце МОНО-УМ (UA-2025-02-10-005399-a) системою сформовано Відповідь на запит до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (blob:https://prozorro.gov.ua/ac589140-5f8e-4c75-8955-106792415b2c) (Довідка додається).
Відповідно до викладеного, Замовник діяв у межах норм чинного законодавства та не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМЕРЕКА».
Номер:
adea9c0ff10e45d3beaba0d4d9148cc1
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
15.04.2025 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати пояснення щодо причин порушення вимог частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» під час публікації Договору про закупівлю Товару від 05.03.2025 №29/25В.
2. Надати інформацію щодо способу встановлення замовником відповідності Переможця ТОВ «СМЕРЕКА +» вимогам тендерної документації в частині відсутності підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, з огляду на ненадання переможцем відповідних документів шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у встановлені строки.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1b686391af314c3aaa7978e790b6a4cd
Назва:
Відповідь ЗАРМ МОНО-УМ
Дата опублікування:
18.04.2025 11:03
Опис:
1. Відповідно до пунктів 10 та 11 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник повинен оприлюднити договір про закупівлю та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю протягом трьох робочих днів з дня його укладення. ДержНДІ технологій кібербезпеки опублікував Договір про закупівлю № 29/25В
від 05.03.2025 в день укладання договору (завантажено в ЦБД Prozorro: 05.03.2025 16:19) та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю з Додатковою угодою № 1 також в день її укладання – 12.03.2025 (завантажено в ЦБД Prozorro: 12.03.2025 09:45).
Згідно з пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 01.07.2020 за № 610/34893 «Договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF».
Замовник оприлюднив інформацію про закупівлю Захищене автоматизоване робоче місце МОНО-УМ ( UA-2025-02-10-005399-a) відповідно до норм чинного законодавства.
2. Згідно з абзацом 1 пункту 31 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Водночас частина 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/ пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Також, пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник у тендерній документації не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним (розгорнуту відповідь з цього питання надано 11.04.2025 11:44 на сайті https://www.dzo.com.ua/tenders/26116945/monitorings/8b403f7a2c3b41ce874554dd76c64671).
Таким чином, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасника/Переможця ТОВ «СМЕРЕКА +» у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення Замовником.