-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові роботи по обєкту "Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м.Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)"
Завершена
869 634.00
UAH з ПДВ
Номер:
59a7b17da319475a81600d3c014a647d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-24-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.03.2025 00:00
Період моніторингу:
24.03.2025 12:06 - 15.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.03.2025 № 28-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 24 березня 2025 року № 28-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
4. UA-2025-02-07-013830-a від 07.02.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону.
За результатами розгляду питання своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розміщення в електронній системі закупівель Договору з усіма додатками до нього, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у машинозчитувальному форматі в установленому порядку та притягнути до дисциплінарної чи матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи, відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Новодністровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-02-07-017093-a); звіт від 10.02.2025 про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; Договір підряду від 07.02.2025 № 05-01/02/25 (далі – Договір № 05-01/02/25); пояснення Замовника (інформація та документи), надані 27.03.2025 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Так, Замовнику в електронній системі закупівель 31.03.2025 оприлюднено запит про надання пояснень (інформації та документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
На запит Управління Замовник надав пояснення 04.04.2025, тобто на четвертий робочий день з дня оприлюднення запиту, чим не дотримав вимог частини п’ятої статті 8 Закону, відповідно до якої пояснення необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень.
Моніторингом установлено, що для проведення додаткових робіт по об’єкту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)», між Замовником та учасником ТОВ «Смеречина» укладено Договір підряду від 07.02.2025 № 05-01/02/25.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до абзацу другого частини першої статті 41 Закону невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Абзацом другим пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що у разі укладення договорів про закупівлю, зазначених в абзацах другому, третьому частини першої статті 41 цього Закону, без використання електронної системи закупівель у випадках, встановлених Особливостями, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, визначену пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 цього Закону, в порядку та на умовах, що ними визначені. При цьому істотні умови таких договорів не можуть змінюватися після їх підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, визначених Особливостями.
Згідно з пунктом 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835), машино читаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини.
Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), змін до договору про закупівлю (відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Однак, Договір підряду від 07.02.2025 № 05-01/02/25 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель лише у форматі PDF.
У межах проведення моніторингу закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, 24.03.2025 оприлюднено запит в електронній системі закупівель до Замовника щодо надання пояснень чому не оприлюднено інформації про ціни на матеріальні ресурси додатково у машинозчитувальному форматі з огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
На запит Замовник 27.03.2025 надав пояснення, в якому зазначив: «При оприлюдненні договору від 07.02.2025 року № 05-01/02/25 в систему загружено два файла: «договір05-01-02-25» - відсканований договір з додатками в pdf форматі, в тому числі додаток №3 до договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Сканований pdf не є машиночитним форматом; «інформація про ціни» - повторно загружено договір зі всіма додатками, в тому числі додаток №3 до договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» в машиносчитувальному pdf форматі, з накладанням електронних цифрових підписів сторін. Рdf, що був перетворений з word, відноситься до машиносчитного формату, тобто це файл, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, саме в такому форматі і загружений файл».
Проте, надане Замовником пояснення не спростовує факту виявленого порушення, оскільки, вимога про оприлюднення у машинозчитувальному форматі договору про закупівлю, всіх додатків до нього та документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, встановлена законодавчо.
Таким чином, на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель Договір № 05-01/02/25 та всі додатки до нього, у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, не у машинозчитувальному форматі.
Період усунення порушень:
07.04.2025 15:38 - 22.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
07.04.2025 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
5af2ba46e8dd485cb771e3fad8af771a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.03.2025 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-013830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Чому Вами не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до обраної Вами підстави? Зазначте підставу укладення договору без використання електронної системи.
4. Чому Договір підряду від 07.02.2025 № 05-01/02/25, а також інформація про ціни на матеріальні ресурси додатково не оприлюднені у машинозчитувальному форматі? З огляду на вимоги пункту 9 Постанови Кабінету Міністрів України від 21.10.2015 № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» та вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
f1d365dc2b8d4278ab0dd597ee529603
Назва:
Відповідь на апитання до моніторингу до закупівлі«Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)»
Дата опублікування:
27.03.2025 15:07
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-013830-a) надаємо пояснення (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Розмір бюджетного призначення ,технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та очікувану вартість визначено на підставі проектної документації за робочим проектом з «Реконструкції перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м.Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)» виготовленої генеральним проектувальником ФОП Бербека М.П.. Проведена експертиза робочого проекту та отримана експертна оцінка № 26-0027/03-25 від 28.01.2025 року затверджена відповідальним експертом, в.о. директора філії ДП «Укрдержбудекспертиза» у Чернівецькій області щодо розгляду кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м.Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)». Проектна документація також затверджена розпорядженням міського голови від 03.02.2025 року № 03-03/27-р «Про затвердження проектної документації «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м.Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)». Кошти на дану закупівлю виділені рішенням Новодністровської міської ради від 16.01.2025 року №2 «Про внесення змін до бюджету Новодністровської МТГ».
2. Надайте інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). У разі оприлюднення - надайте посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі необхідно оприлюднювати для всіх конкурентних процедур закупівель. В даному випадку укладено прямий договір без використання електронної системи відповідно до п.11 Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості). Для закупівель робіт вартістю менше 1,5 млн. грн. замовник може здійснити закупівлю без використання електронної системи закупівель (ЕСЗ).
3. Чому Вами не оприлюднено обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи відповідно до обраної Вами підстави? Зазначте підставу укладення договору без використання електронної системи.
Для закупівлі робіт по об’єкту «Реконструкції перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м.Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)» (предмет закупівлі сформований на підставі пункту 1.1 розділу 1 Предмет закупівлі договору підряду № 05-01/02/25 від 07.02.2025 року та проектної документації) обрана підстава згідно п.11 Особливостей - закупівля товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких є меншою, ніж 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких є меншою, ніж 200 тис. гривень, робіт, вартість яких є меншою, ніж 1,5 млн. гривень, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель відповідно до умов, визначених адміністратором електронної системи закупівель, у тому числі електронний каталог для закупівлі товарів. У разі здійснення таких закупівель без використання електронної системи закупівель замовник обов’язково дотримується принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом, вносить інформацію про таку закупівлю до річного плану та оприлюднює відповідно до пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Відповідно замовник скористався даним правом враховуючи, що вартість закупівлі становить менше 1,5 млн. грн. (869 634,00 грн.) і уклав прямий договір з ТОВ «Смеречина», так як дані роботи не є продовженням чи доповненням основного договору, а мають окремий характер (окремий проєкт), тобто окремий предмет закупівлі (нова закупівля), а не продовження чи зміна наявного договору. Для їх виконання виготовлено новий проєкт та пройдено експертизу. Це новий обсяг закупівлі, який не передбачався початковими планами.
Якщо додаткові роботи не пов’язані з предметом закупівлі за основним договором, виконуються окремо за новим проєктом, пройшли експертизу та є новим етапом або розширенням об’єкта, то замовник не може укладати прямий договір відповідно до підпункту 8 пункту 13 Особливостей.
4. Чому Договір підряду від 07.02.2025 № 05-01/02/25, а також інформація про ціни на матеріальні ресурси додатково не оприлюднені у машинозчитувальному форматі?
При оприлюдненні договору від 07.02.2025 року № 05-01/02/25 в систему загружено два файла:
- «договір05-01-02-25» - відсканований договір з додатками в pdf форматі, в тому числі додаток №3 до договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси». Сканований pdf не є машиночитним форматом;
- «інформація про ціни» - повторно загружено договір зі всіма додатками, в тому числі додаток №3 до договору «Інформація про ціни на матеріальні ресурси» в машиносчитувальному pdf форматі, з накладанням електронних цифрових підписів сторін. Рdf, що був перетворений з word, відноситься до машиносчитного формату, тобто це файл, який може бути автоматично прочитаний та оброблений комп’ютером, саме в такому форматі і загружений файл.
Номер:
9173df8ce3914f36be69ce3e2145d3dc
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.03.2025 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-013830-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із даного питання:
1. Надайте робочий проект «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)» та проектну документацію, яка затверджена за даним робочим проектом розпорядженням міського голови від 03.02.2025 року № 03-03/27-р.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
4c78170224b948eea8b45340a108a879
Назва:
пояснення по моніторингу "Додаткові роботи по обєкту "Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м.Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)" (UA-2025-02-07-013830-a)
Дата опублікування:
04.04.2025 14:40
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Додаткові роботи по об’єкту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-013830-a) надаємо відповідь на додаткове питання: 1. Надайте робочий проект «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)» та проектну документацію, яка затверджена за даним робочим проектом розпорядженням міського голови від 03.02.2025 року № 03-03/27-р.
Надаємо документацію по проекту «Реконструкція перехрестя на розі вулиць Буковинської і Подільської у м. Новодністровськ Дністровського району Чернівецької області (додаткові роботи)», яка затверджена розпорядженням міського голови від 03.02.2025 року № 03-03/27-р.