-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель
Завершена
103 151 822.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 031 518.22 UAH
мін. крок: 1% або 1 031 518.22 UAH
Номер:
13279396887f4821912f6f86de4cb773
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 16:36 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
28.03.2025 № 28-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 28.03.2025 № 28-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
4. UA-2025-02-07-011549-a, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»;
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів передбачених статтями 3, 5, 7, 17 Рамкової угоди.
За результатами розгляду питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 21 » квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, правомірності надання вимог про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, укладання договору, внесення до нього змін, дотримання принципів закупівель.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 07.02.2025 № 26) із змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕЛСІТІ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір про закупівлю робіт від 18.03.2025 № 18/03-15НБ32 (далі - договір) із змінами, відповіді Замовника від 10.04.2025 та 16.04.2025 на запити від 07.04.2025 та 11.04.2025.
Відповідно до п.1.1.1 Додатку 1 до ТД передбачено, що на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме: необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ТОВ «МЕЛСІТІ» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку наявності матеріально-технічної бази від 17.02.2025 №17.02-1 із зазначенням 7 одиниць техніки (автокран, спеціалізований вантажний фургон – 2 одиниці, спеціалізована вантажна цистерна, екскаватор гусеничний, екскаватор колісний, каток), обов’язкову наявність яких передбачено пп.1.1.3 Додатку 1 до ТД.
При цьому, аналізом Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД встановлено, що технічне завдання містить ряд робіт з використанням інших машин та механізмів.
Так, наприклад, пп. 1 2, 4, 9 розділу 1 «Земляні роботи» локального кошторису №02-01-07/КБ 1, пп. 14, 16 розділу 5 «Навантаження і перевезення» локального кошторису №05-01-01/ГП, пп. 3, 4 розділу 1 «Господарсько-питний водопровід В1» та пп. 61, 62 розділу 2 «Побутова каналізація К1» локального кошторису №06-01-01, п. 42 розділу 9 «Навантаження і перевезення» локального кошторису №07-01-01/ГП містить види робіт з використанням автомобіля-самоскида. Проте, у вказаній довідці інформація про наявність в учасника автомобіля-самоскида відсутня.
Також, пп. 14, 21, 23 розділу 1 «Земляні роботи» локального кошторису №02-01-07/КБ 1, пп. 8, 66 розділу 1 «Господарсько-питний водопровід В1» локального кошторису №06-01-01, п. 5 розділу 2 «Тип-1» та пп. 11, 17 розділу 3 «Тип-3» локального кошторису №07-01-01/ГП містить види робіт з використанням пневматичної трамбівки. Однак, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність в учасника пневматичних трамбівок.
Пунктами 1, 2, 3 локального кошторису №01-01-01 на підготовлення території будівництва за кресленням ГП, пп. 11, 12, 17, 18, 26, 27 розділу 1 «Земляні роботи» локального кошторису №02-01-07/КБ 1, п. 7 розділу 1 «Господарсько-питний водопровід В1» та п. 65 розділу 2 «Побутова каналізація К1» локального кошторису №06-01-01 містить види робіт з використанням бульдозера. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність в учасника пневматичних трамбівок.
Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕЛСІТІ» складена з недотриманням вимог п.1.1.1 Додатку 1 до ТД, який передбачає надання інформації щодо необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією.
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаних невідповідностей. В свою чергу, вказане призвело до того, що учасник не мав можливості оприлюднити відповідні документи та фактично не підтвердив відповідність кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначеного пунктом першим частини 2 статті 16 Закону.
Період усунення порушень:
22.04.2025 18:04 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку:
22.04.2025 18:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Розглянувши результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель.
1. Замовник в своїй роботі керується, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та Рамковою угодою між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України № 3786-ІХ від 06.06.2024.
Замовником проаналізовано та враховано висновки аудиторської служби, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та задля недопущення їх у подальшому.
Дата публікації звіту:
29.04.2025 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
f9fc43daf4e04822a6d9d28297ad129f
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
07.04.2025 14:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
11.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань.
Аналізом річного плану закупівель виявлено, що джерелом фінансування зазначеної закупівлі відкриті торги з особливостями є кошти місцевого бюджету.
Відповідно до пункту 3.1. договору від 18.03.2025 № 18/03-НБ/32, укладеного за результатами закупівлі, джерелами фінансування послуг за цим договором є обласний (місцевий) бюджет та інші не заборонені законодавством.
Надайте пояснення та долучіть відповідні документи щодо джерела фінансування даної закупівлі (у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
a1fb1309dc3442349d70d5e755f7419f
Назва:
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000038
Дата опублікування:
10.04.2025 11:01
Опис:
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-04-07 14:56:50, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000038, опублікованого від 31 березня 2025 16:36, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-07-011549-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
Для фінансування нового будівництва протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13 у 2025 році, Підприємству, як одержувачу коштів, відповідно до рішень виконавчого комітету Запорізької міської ради :
від 05.03.2025 № 28 "Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 56 "Про бюджет Запорізької міської територіальної громади на 2025 рік"";
від 26.03.2025 № 210 "Про затвердження обсягу субвенції з державного бюджету"
були доведені кошти з місцевого (Запорізької територіальної міської громади) бюджету за КПКВК МБ 0611261 «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» та КПКВК МБ 0611262 «Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою, за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам».
Номер:
f52984bfe5d6474d8493587d83fa6b67
Назва:
Про надання інформації
Дата опублікування:
11.04.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-011549-a, яка проведена Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань:
1. Додатком № 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД (сторінка 67) передбачено монтаж дизель-генератора з АВР в кожусі; IP23; 380В; (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР.
Вимогами пункту 3.4. Додатку № 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, яка затверджена уповноваженою особою, визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист, яким учасник гарантує, що ступінь локалізації товару, визначеного підпунктом 2 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, (у т.ч. у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття у власність товарів – згідно з пунктом 9 розділу 3 тендерної документації), дорівнює чи перевищує ступінь локалізації на відповідний рік згідно з підпунктом 1 пункту 6-1 Прикінцевих та перехідних положень Закону, а також містить інформацію про включення такого товару до Переліку (зазначити ID, назву виробника товару, назву товару, марку/ модель товару).
Вимога щодо надання гарантійного листа не застосовується до закупівель товарів, якщо країною походження таких товарів є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, зі змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», що підтверджується сертифікатом про походження товару (надається у складі тендерної пропозиції), та про що надається лист-пояснення.
В зв’язку з цим, прошу надати інформацію щодо файлу(-ів) учасника, в яких міститься вищезазначений документ, а саме: сертифікат про походження товару.
2. Відповідно до вимог п. 1.1.1 Додатку 1, на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме: необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано Довідку наявності матеріально-технічної бази від 17.02.2025 № 17.02-1, яка містить перелік з 7-ми позицій: автокран 12 т (кран вантажопідйомність не менше 12 т), спеціалізований вантажний фургон (автомобіль бортовий (фургон) вантажопідйомність не менше 5 т) – 2 од., спеціалізована вантажна цистерна (машина поливально-мийна машина не менше 6000 л), екскаватор гусеничний, екскаватор колісний, каток (каток не менше 15 т).
Водночас, дослідженням Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановлено, що технічне завдання до даної закупівлі містить ряд робіт з використанням відповідної техніки (автомобіль-самоскид, бульдозери) та відповідного обладнання (пневматичні трамбівки).
В зв’язку з чим, прошу надати інформацію (пояснення) щодо не надання учасником в складі тендерної пропозиції інформації про наявність зазначених машин, обладнання, необхідних для виконання робіт по технічному завданню.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
5b7abeae8dee46b1ad87c4a00db946ef
Назва:
Щодо надання пояснень до моніторингу, ID: UA-M-2025-03-31-000038
Дата опублікування:
16.04.2025 16:03
Опис:
Пояснення
Державним підприємством «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – ДП «МДЗО») розглянуто запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень від 2025-04-11 15:55:38, в рамках триваючого моніторингу ID: UA-M-2025-03-31-000038, опублікованого від 31 березня 2025 16:36, стосовно закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель; закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-02-07-011549-a.
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Відповідно до статті IV Угоди про державні закупівлі жодна Сторона не застосовує правила походження щодо товарів і послуг, які імпортуються або поставляються іншими Сторонами з метою державних закупівель, що охоплюються цією Угодою, які відрізняються від правил походження, які застосовуються при звичайному характері торгівлі і під час імпорту або поставки таких товарів або послуг від таких Сторін.
Згідно з Угодою про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони «походження» означає, що товар підпадає під правила походження, викладені в Протоколі I до цієї Угоди («Щодо визначення концепції «походження товарів» і методів адміністративного співробітництва») (далі – Протокол). Відповідно до пункту 1 статті 16 Протоколу товари, що походять з Європейського Союзу, і товари, що походять з України, після ввезення до України чи Європейського Союзу відповідно підпадають під дію цієї Угоди за умови подання одного з таких документів:
(a) сертифікат з перевезення товару EUR.1, зразок якого наведений у Додатку III до цього Протоколу; або
(b) у випадках, вказаних у статті 22(1) цього Протоколу, – декларація, що надалі іменуватиметься «декларацією інвойс», надана експортером до інвойса, повідомлення про доставку чи будь-якого іншого комерційного документа, який описує розглядувані товари достатньо детально для того, щоб їх можна було ідентифікувати; текст декларації інвойс наведений у Додатку IV до цього Протоколу.
Пунктами статті 41 Митного кодексу України встановлено, зокрема, документами, що підтверджують країну походження товару, є сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару, або декларація про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару.
Додатковими відомостями про країну походження товару є відомості, що містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації, висновках-експертизах відповідних органів, інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Згідно з підпунктом 20 пункту 1 статті 4 митна декларація – заява встановленої форми, в якій особою зазначено митну процедуру, що підлягає застосуванню до товарів, та передбачені законодавством відомості про товари, умови і способи їх переміщення через митний кордон України та щодо нарахування митних платежів, необхідних для застосування цієї процедури.
Отже, відповідно до чинних нормативних актів та діючих міжнародних угод відсутні вимоги щодо обов’язкової наявності сертифікату про походження товару.
Відповідно до підпункту 4 пункту 2 розділу 5 тендерної документації відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Згідно з абз. 8 підпункту 12 пункту 2 розділу 5 тендерної документації, якщо вимоги тендерної документації є такими, що суперечать Закону або іншим нормативно-правовим актам, Учасник повинен керуватися Законом або нормативно-правовими актами.
Також, слід зазначити, в тендерній пропозиції ТОВ "МЕЛСІТІ" наявні документи, які підтверджують походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР) а саме: Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою; відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 №12.2-18-3/16303; сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23; сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23. В кожному з цих документів наявна інформація щодо походження COELMO саме з Італії: адреса: вул. Індустріальна 278, Агломерація ASI, 80011 Ачерра (NA), Італія або Via delle Industrie 278, Agglomerato Industriale ASI 80011 Acerra (NA) ITALIA.
Отже, ТОВ "МЕЛСІТІ" підтвердив країну походження товару (Дизель-генератор з АВР в кожусі, IP23, 380В, (16 кВт) COELMO PDT44Aa у складі: двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі з вбудованим автоматичним насосом, двигун PERKINS в шумоізоляційному кожусі, паливний бак 240 літрів, АВР).
2. Вимогами пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації встановлено, зокрема, Учасники надають, оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. Подається у наведеному вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю). Учасник не повинен відступати від даної форми.
До Довідки необхідно обов’язково включити наступні будівельні машини і механізми, а саме:
• Автомобіль бортовий (фургон) вантажопід. не меньше 5 т.
• Кран вантажопід. не меньше 12 т.
• Каток маса не меньше 15 т.
• Екскаватор
• Машина Поливально-мийна машина не меньше 6000 л.
У разі необхідності, Учасник має право включити до Довідки й інші будівельні машини і механізми.
В розумінні цієї вимоги, а саме «необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання» мається на увазі, що Замовник не вимагає від учасників наявності обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, які не передбачені технічною специфікацією. Тобто, не вимагається кулінарного обладнання, або друкарського, або металообробні машини тощо, тому що це не передбачено технічною специфікацією. Але вимоги пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації чітко містять ОБОВ’ЯЗКОВИЙ перелік (відповідно до вимог технічної специфікації) машин і механізмів інформація про які повинна бути наявна в довідці про підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. До обов’язкового переліку не входять автомобіль-самоскид, бульдозери та пневматичні трамбівки та інші обладнання, машини і механізми для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання.
Відповідно до вимог пункту 1.1 розділу 1 додатка 1 до тендерної документації ТОВ "МЕЛСІТІ" підтвердив необхідну наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Додатки:
1. Сертифікат 1987/99/S, англійською мовою;
2. Відповідно до вимог тендерної документації завірений переклад Сертифікату 1987/99/S на українську мову,
3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 22.07.2020 №12.2-18-3/16303;
4. Сертифікат відповідності, зареєстрований в реєстрі ДП «СВЦОО» за № UA.024.С.0461-23;
5. Сертифікат експертизи, зареєстрований в реєстрі ООВ ДП «СВЦОО» за № UA.TR.012.С.0460-23