• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель

Завершена

103 151 822.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 031 518.22 UAH
Номер: 13279396887f4821912f6f86de4cb773
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-03-31-000038
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.03.2025 00:00
Автор: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41127371
Період моніторингу: 31.03.2025 16:36 - 22.04.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: Н А К А З 28.03.2025 № 28-з Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 28.03.2025 № 28-з Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 4. UA-2025-02-07-011549-a, яку проводить Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області»;
Адреса: Ukraine, Запоріжжя
Контактна особа: СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 230-53-19, d.v.zatieikin@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, правил щодо прийнятності осіб, суб’єктів, вимог щодо прозорості, визнання походження, забезпечення публічності та зберігання документів передбачених статтями 3, 5, 7, 17 Рамкової угоди. За результатами розгляду питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом недопущення їх у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: « 21 » квітня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, правомірності надання вимог про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції, укладання договору, внесення до нього змін, дотримання принципів закупівель. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Місцеві дороги Запорізької області» (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, яка затверджена уповноваженою особою (протокол від 07.02.2025 № 26) із змінами; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕЛСІТІ»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою; повідомлення про намір укласти договір; укладений договір про закупівлю робіт від 18.03.2025 № 18/03-15НБ32 (далі - договір) із змінами, відповіді Замовника від 10.04.2025 та 16.04.2025 на запити від 07.04.2025 та 11.04.2025. Відповідно до п.1.1.1 Додатку 1 до ТД передбачено, що на підтвердження наявності матеріально-технічної бази за предметом закупівлі Учасник має надати оригінал довідки, що містить інформацію про наявність матеріально-технічної бази Учасника, а саме: необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією, відповідно до технології їх виконання. На виконання вказаної вище вимоги ТД учасником торгів ТОВ «МЕЛСІТІ» в складі своєї тендерної пропозиції надано довідку наявності матеріально-технічної бази від 17.02.2025 №17.02-1 із зазначенням 7 одиниць техніки (автокран, спеціалізований вантажний фургон – 2 одиниці, спеціалізована вантажна цистерна, екскаватор гусеничний, екскаватор колісний, каток), обов’язкову наявність яких передбачено пп.1.1.3 Додатку 1 до ТД. При цьому, аналізом Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до ТД встановлено, що технічне завдання містить ряд робіт з використанням інших машин та механізмів. Так, наприклад, пп. 1 2, 4, 9 розділу 1 «Земляні роботи» локального кошторису №02-01-07/КБ 1, пп. 14, 16 розділу 5 «Навантаження і перевезення» локального кошторису №05-01-01/ГП, пп. 3, 4 розділу 1 «Господарсько-питний водопровід В1» та пп. 61, 62 розділу 2 «Побутова каналізація К1» локального кошторису №06-01-01, п. 42 розділу 9 «Навантаження і перевезення» локального кошторису №07-01-01/ГП містить види робіт з використанням автомобіля-самоскида. Проте, у вказаній довідці інформація про наявність в учасника автомобіля-самоскида відсутня. Також, пп. 14, 21, 23 розділу 1 «Земляні роботи» локального кошторису №02-01-07/КБ 1, пп. 8, 66 розділу 1 «Господарсько-питний водопровід В1» локального кошторису №06-01-01, п. 5 розділу 2 «Тип-1» та пп. 11, 17 розділу 3 «Тип-3» локального кошторису №07-01-01/ГП містить види робіт з використанням пневматичної трамбівки. Однак, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність в учасника пневматичних трамбівок. Пунктами 1, 2, 3 локального кошторису №01-01-01 на підготовлення території будівництва за кресленням ГП, пп. 11, 12, 17, 18, 26, 27 розділу 1 «Земляні роботи» локального кошторису №02-01-07/КБ 1, п. 7 розділу 1 «Господарсько-питний водопровід В1» та п. 65 розділу 2 «Побутова каналізація К1» локального кошторису №06-01-01 містить види робіт з використанням бульдозера. Проте, у вказаній довідці відсутня інформація про наявність в учасника пневматичних трамбівок. Отже, тендерна пропозиція учасника ТОВ «МЕЛСІТІ» складена з недотриманням вимог п.1.1.1 Додатку 1 до ТД, який передбачає надання інформації щодо необхідного обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, передбачених технічною специфікацією. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Проте, Замовником не вжито відповідних дій, чим порушено пункт 43 Особливостей, оскільки Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вказаних невідповідностей. В свою чергу, вказане призвело до того, що учасник не мав можливості оприлюднити відповідні документи та фактично не підтвердив відповідність кваліфікаційного критерію наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, визначеного пунктом першим частини 2 статті 16 Закону.
Період усунення порушень: 22.04.2025 18:04 - 07.05.2025 00:00
Дата публікації висновку: 22.04.2025 18:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Розглянувши результати моніторингу процедури закупівлі робіт: «Нове будівництво протирадіаційного укриття Запорізької гімназії № 32 Запорізької міської ради за адресою: м. Запоріжжя, вул. Чотирнадцятого жовтня, 13» згідно ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель. 1. Замовник в своїй роботі керується, зокрема, вимогами Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) та Рамковою угодою між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України № 3786-ІХ від 06.06.2024. Замовником проаналізовано та враховано висновки аудиторської служби, здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та задля недопущення їх у подальшому.
Дата публікації звіту: 29.04.2025 16:38

Запити/Пояснення