-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга
Завершена
2 208 466.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 042.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 11 042.33 UAH
Номер:
02aed5af95b8432da786cd745ea20a6d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-31-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
31.03.2025 00:00
Період моніторингу:
31.03.2025 17:39 - 22.04.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
31.03.2025 № 30-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 31.03.2025.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 31.03.2025 № 30-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ 6 UA-2025-02-07-011314-a 07.02.2025
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам Закону встановлено порушення абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМО-БУД ІНЖИНІРИНГ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси до Договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі, приведення умов Договору про закупівлю у відповідність згідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та забезпечити розміщення вказаних змін в електронній системі закупівель.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 квітня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції на дату проведення процедури закупівлі (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерної пропозиції; своєчасність укладання договору про закупівлю; відповідність умов договору змісту тендерної пропозиції переможця та вимогам Закону.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена протоколом уповноваженої особи від 06.02.2025 № 2/1-06/02/25 зі змінами, затвердженими протоколами уповноваженої особи від 10.02.2025 № 3/1-06/02/25, від 12.02.2025 № 4/1-06/02/25 та від 17.02.2025 № 5/1-06/02/25 (далі – Тендерна документація); звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді на них; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕРМО-БУД ІНЖИНІРИНГ»; протокол уповноваженої особи від 27.02.2025 № 7/1-06/02/25; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю робіт від 12.03.2025 № 2 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону, та цих особливостей.
Згідно з пунктом 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Абзацом другим частини першої статті 41 Закону до договорів про закупівлю віднесені договори із закупівлі послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об'єкта будівництва.
Разом з тим, вимогами пункту 1 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 835 (далі – Положення № 835) визначено, що машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Відповідно до пункту 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати, зокрема, для текстових даних - TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, для структурованих даних - RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*.
Також, пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за № 610/34893, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
З огляду на викладене, у разі розміщення замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, визначеного абзацом другим частини першої статті 41 Закону, додатків до такого договору (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі у строки, встановлені пунктами 10 і 11 частини першої статті 10 Закону.
Замовник 14.03.2025 оприлюднив в електронній системі закупівель Договір про закупівлю та додатки до нього, а також Підсумкову відомість ресурсів, яка має інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Разом з цим, зазначена інформація про ціни на матеріальні ресурси оприлюднена у форматі PDF, який не має властивостей машинозчитувального формату.
Таким чином, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про ціни на матеріальні ресурси не у машинозчитувальному форматі.
Крім того, згідно абзацу другого частини першої статті 41 Закону із змінами, внесеними 19.09.2024 № 3988-IX, які набули чинності 23.10.2024, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону у документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Разом з цим, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник на порушення вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону в додатках до Договору про закупівлю не зазначив країну походження товару щодо кожної номенклатурної позиції.
Період усунення порушень:
15.04.2025 11:51 - 30.04.2025 00:00
Дата публікації висновку:
15.04.2025 11:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідно до висновку Південного офісу Держаудитслужби від 15 квітня 2025 р. (№UA-M-2025-03-31-000139) щодо проведення закупівлі робіт з капітального ремонту центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-011314-a, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси до Договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі, приведення умов Договору про закупівлю у відповідність згідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та забезпечити розміщення вказаних змін в електронній системі закупівель.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
На виконання зазначених вище зобов’язань ІІПТ НАН України погоджується з висновком та здійснить заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розміщення в електронній системі закупівель інформації про ціни на матеріальні ресурси до Договору про закупівлю у машинозчитувальному форматі, приведення умов Договору про закупівлю у відповідність згідно до вимог абзацу четвертого частини першої статті 41 Закону та забезпечити розміщення вказаних змін в електронній системі закупівель.
Дата публікації звіту:
18.04.2025 12:08
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
-
Дата публікації:
18.04.2025 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
054dceecfea04461956eb9e324aa421a
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
01.04.2025 10:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-011314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на матеріальні ресурси (будівельні матеріали), що є предметом даної закупівлі, проєктно-кошторисну документацію (інвесторську), технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
f6c6cd9638854dd3ba47074bf84f9019
Назва:
Надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
03.04.2025 16:17
Опис:
На Ваш запит про надання пояснень (інформації, документів) від 01.04.2025 року щодо проведення закупівлі робіт з капітального ремонту центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-011314-a, повідомляю наступне.
1. Пояснення з приводу надання інформаціяї та відповідних документів, на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі:
Очікувану вартість закупівлі складено відповідно проєктно - кошторисної документації (додається), в якій ціни на матеріали та роботи розраховані відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, що було перевірено Замовником під час укладання Договору. Обсяг робіт визначено на підставі Акту комісійного обстеження об’єкта, пошкодженого внаслідок збройної агресії Російської Федерації від 20.10.2023 та 24.10.2023 (додається).
2. Пояснення з приводу посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості:
Згідно з п. 41 Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до ч. 1 ст. 22 Бюджетного кодексу України за обсягом наданих повноважень розпорядники бюджетних коштів поділяються на головних розпорядників бюджетних коштів та розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня.
Інститут імпульсних процесів і технологій НАН України не є розпорядником бюджетних коштів, а є їх одержувачем і дану закупівлю проводило в межах бюджетного призначення від розпорядників на закупівлю робіт капітального ремонту центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга.
3. Пояснення з приводу надання інформаціяї стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК:
Згідно з ч. 1 ст. 23 Бюджетного кодексу України, будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. На підставі даної норми права, Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України було доведено затверджений кошторис на 2025 рік та зміни до нього (додається). Видатки за КЕКВ 3210 - капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям) по КПКВК 6541030 в сумі 2 207 230,00 грн.
3. Пояснення з приводу надання інформації чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility:
Закупівля робіт з капітального ремонту центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-011314-a, не здійснювалось на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Номер:
e83db482e07c4a5ab4ceacfc50693584
Назва:
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Дата опублікування:
09.04.2025 14:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.04.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з капітального ремонту центрального фасаду три поверхового Лабораторного корпусу №3 з заміною вікон Інституту імпульсних процесів і технологій НАН України по проспекту Богоявленському, 43А/2 в м. Миколаїв, Миколаївської обл. який проводиться в зв'язку з пошкодженнями внаслідок агресії російської федерації. 2 черга за кодом CPV за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-011314-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Згідно підпункту 1 пункту 2 додатку 10 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. А саме, учасник повинен надати:
«1.1. Довідка про обладнання, матеріально-технічну базу, що передбачається використовувати для виконання робіт, підготовлена згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, у т.ч. виробничі потужності для виконання робіт, що є предметом закупівлі».
«1.2. На підтвердження наявності обладнання, вказаного у Довідці згідно форми Додатку 7 Тендерної документації, учасник у складі пропозиції надає:
- оборотно-сальдову відомість (складену/сформовану не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування), яка повинна підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника».
«У разі наявності залученого обладнання, вказаного у Довідці згідно Додатку 7 Тендерної документації, учасник додатково повинен надати сканкопії наступних документів:
- дійсного/их та чинного/их, протягом всього строку виконання робіт, договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо, що посвідчує/ють право користування. Договір/ори оренди або лізингу, або послуг тощо, наданий/і учасником у складі пропозиції, має/ють бути укладений/і на строк не менше строку виконання робіт. У разі якщо строк дії вказаного/их договору/ів менше строку виконання робіт, учасник додатково надає лист про те, що такий/і договір/ори буде/уть продовжено/пролонговано на строк не менше строку виконання робіт;
- акту/ів приймання-передачі учасником (або іншого/их документу/ів, який/і підтверджує/ють факт отримання учасником) такого обладнання до договору/ів оренди або лізингу, або послуг тощо (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання)».
Учасником ТОВ «ТЕРМО-БУД ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції надано підсумкову відомість ресурсів, в якій зазначено, що для виконання робіт будуть використовуватися, зокрема: автомобілі бортові, вантажопідйомність 10 т; автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; автонавантажувачі, вантажопідйомність 5 т; компресори пересувні з електродвигуном, тиск 600 кПа [6 ат], продуктивність 0,5 м3/хв; кран переносний, вантажопідйомність 1 т; крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 10 т; крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 25 т; крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність 40 т; підіймачі вантажопасажирські, вантажопідйомність 0,8 т; підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 тон.
Разом з тим, учасником ТОВ «ТЕРМО-БУД ІНЖИНІРИНГ» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання (основні типи обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням типів, моделей, кількості одиниць), матеріально-технічної бази від 22.02.2025 № 01/209, в якій відсутні вищезазначені машини і механізми. Також, наразі не виявлено документів, які підтверджують, що учасник має власну(е), орендовану(е), за договором лізингу, договором про надання послуг, тощо обладнання та матеріально-технічну базу, зазначену в попередньому абзаці.
Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) Замовником встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТЕРМО-БУД ІНЖИНІРИНГ» відповідає кваліфікаційному критерію наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
8fa7419e6d474cdf9b02477aa56ad9d9
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
14.04.2025 08:44
Опис:
Замовник у тендерній документації не зазначав перелік техніки, який повинен обов’язково надати учасник, у Додатку № 7 до Тендерної документації та не прописав у Тендерній документації, що відсутність техніки яку вимагає Замовник у тендерній документації буде підставою для відхилення пропозиції учасника. Крім того слід зазначити, що в рамках капітального ремонту є заміна вікон, на думку Замовника заміна вікон не потребує обов’язкову наявність будівельних машин.