-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
- 1
ДК 021:2015 - 44190000-8 «Конструкційні матеріали різні» - цвяхи будівельні 150х5,0 (фасування 10 кг) (або еквівалент) ; - цвяхи будівельні 200х6,0 (фасування 10 кг) (або еквівалент)
Завершена
3 359 796.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 33 597.96 UAH
мін. крок: 1% або 33 597.96 UAH
Номер:
bc019ec075694849957090e253d69800
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-03-12-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.03.2025 00:00
Період моніторингу:
12.03.2025 12:41 - 03.04.2025 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.03.2025 № 15-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Олена БОНДАРЕНКО
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-02-07-010566-a 07.02.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону та вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю, відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Військової частини А3160 (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 07.02.2025 № 7 (далі – тендерна документація), запитання до процедури та надана відповідь Замовником, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ПП ЯНТОС, вимогу про усунення невідповідностей до 10:28 год до 20.02.2025, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 20.02.2025, договір про закупівлю товарів від 04.03.2025 № 6, укладений Замовником з ПП ЯНТОС, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронні системі закупівель 06.03.2025, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області оприлюднені в електронній системі закупівель 20.03.2025.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено наступне.
Абзацом першим пункту 3 Особливостей передбачено, що Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих Особливостей.
Враховуючи вищезазначене та згідно з вимогами пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі).
Відповідно до підпункту 2.3 пункту 2 розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації Замовником не зазначено прізвище, імя та по батькові однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв'язок з учасниками, чим порушено вимогу пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
Згідно з даними електронної системи закупівель, на момент оголошення даної закупівлі (07.02.2025) була чинною редакція постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами від 19.09.2024.
Проте, тендерна документація Замовником сформована з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, в редакції, що діяла до 09.04.2024, а саме: додаток 2 до тендерної документації Замовника містить вимоги надання документів, що підтверджують відсутність підстав визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, які виключено на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382.
Таким чином, тендерна документація Замовника містить інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені чинним законодавством, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне.
Згідно з вимогами додатку 2 до тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо подання переможцем документів, а саме «Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути датованим не раніше дати оголошення цього тендеру» давнини від дати подання документа».
Переможцем ПП ЯНТОС вищезазначений документ наданий станом на 20.01.2025, проте дата оголошення тендеру – 07.02.2025 (тобто документ датований раніше дати оголошення тендеру), чим не дотримано вимогу додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Отже, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію ПП ЯНТОС, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5 та 6 пункту 47 Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП ЯНТОС, натомість опубліковано повідомлення про намір укласти договір та 04.03.2025 Замовником укладено Договір з ПП ЯНТОС.
Період усунення порушень:
26.03.2025 15:09 - 10.04.2025 01:00
Дата публікації висновку:
26.03.2025 15:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Військовою частиною А3160 розглянутий висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-02-07-010566-a головного державного аудитора Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Бойко Ірини Миколаївни від 26.03.2025. За результатами розгляду даного Висновку, військова частина А3160 повідомляє про вжиті заходи з усунення виявлених порушень, а саме:
- Для недопущення виявлених порушень в подальшому, уповноваженою особою з закупівель військової частини А3160 проаналізовано, вивчено та вжито заходи, щодо внесення змін у тендерну документацію, з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 у редакції станом на 19.09.2024 року;
- Від Приватного підприємства «ЯНТОС» отриманий документ: Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» вх.№3991 від 01.04.2025, який містить інформацію про відсутність відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості щодо керівника учасника процедури закупівлі станом на 22.03.2025. Просимо звернути увагу на те, що Витяг, який був наданий станом на 22.03.2025 та Витяг, який був наданий станом на 20.01.2025, містять ідентичну інформацію щодо керівника учасника процедури закупівлі про відсутність відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості.
Щодо припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів від 04.03.2025 № 6, укладеного між військовою частиною А3160 та ПП «ЯНТОС», предмет закупівлі: цвяхи будівельні 150х5,0 (фасування 10 кг), цвяхи будівельні 200х6,0 (фасування 10 кг) (далі – договір), надаємо інформацію про наступне.
Процедура закупівлі № UA-2025-02-07-010566-a проводилася відповідно до кошторисних призначень на 2025 рік затверджених заступником Міністра оборони України від 21.12.2024 №44705/з та розпорядження Командування Сил підтримки Збройних Сил України від 21.01.2025 №343/1378 з метою закупівлі товарів оборонного призначення для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд при зведенні оборонних рубежів на лініях оборони. Припинення зобов’язань за договором негативно вплине на хід виконання бойових (спеціальних) завдань Збройними Силами України щодо вчасного та якісного зведення фортифікаційних споруд, в першу чергу на першій лінії оборони.
Довідково: з поміж інших матеріалів, цвяхи будівельні 150х5,0 та 200х6,0 масово застосовуються для будівництва фортифікаційних споруд та невибухових інженерних загороджень на першій лінії оборони, там де неможливо обладнувати залізобетонні споруди через постійне ураження противником.
Прошу звернути увагу на те, що договір укладений з підприємством, яке є виробником зазначеного товару. Закупівля за ціною виробника дозволяє зменшити витрати бюджетних коштів на закупівлю даного товару у порівнянні з діючими ринковими цінами на цей товар на час його закупівлі. Таким чином, дана закупівля проведена за ціною 37 199, 96 грн. за одну тону, що дозволило отримати економією державних коштів у розмірі 1 118 126 грн 30 коп. з ПДВ (один мільйон сто вісімнадцять тисяч сто двадцять шість гривень 30 коп.) у порівнянні з очікуваною вартістю товару, яка передбачала закупівлю за ціною 55 755,00 грн. за одну тону. Даний товар відповідає вимогам якості, які передбачені в технічній специфікації, яка є додатком № 2 до договору, а також технічним умовам виробника.
Крім того, станом на 01.04.2025, відповідно до графіку поставки товару, який є додатком № 3 до договору, ПП «ЯНТОС» вже поставило товар, а саме: цвяхи будівельні 150х5,0 (фасування 10 кг) у кількості 10 т, цвяхи будівельні 200х6,0 (фасування 10 кг) у кількості 10 т, що підтверджується видатковою накладною № 540 від 10.03.2025, актом приймання – передачі запасів № 29 від 10.03.2025 та рахунком на оплату № 434 від 10.03.2025.
Також просимо звернути увагу на те, що договір про закупівлю товарів від 04.03.2025 № 6 повністю відповідає вимогам Цивільного кодексу України, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та укладений з дотриманням принципів, які передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 3 Закону України «Про оборонні закупівлі», п. 6 ч. 1 ст. 7 Бюджетного кодексу України та жодним чином не порушує інтереси держави.
Додатки:
1. Копія Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 20.01.2025 – на 1 арк.
2. Копія Витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» станом на 22.03.2025 вх.№3991 від 01.04.2025 – на 1 арк.
3. Копія договору про закупівлю товарів від 04.03.2025 № 6 з додатками – на 15 арк.
4. Копія видаткової накладної № 540 від 10.03.2025 – на 1 арк.
5. Копія акту приймання – передачі запасів № 29 від 10.03.2025 – на 1 арк.
6. Копія рахунку на оплату № 434 від 10.03.2025 – на 1 арк.
Дата публікації звіту:
01.04.2025 16:41
Запити/Пояснення
Номер:
412fa058016047afa9a8645b20da89b7
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.03.2025 14:36
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.03.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 44190000-8 «Конструкційні матеріали різні» - цвяхи будівельні 150х5,0 (фасування 10 кг) (або еквівалент); - цвяхи будівельні 200х6,0 (фасування 10 кг) (або еквівалент)», очікуваною вартістю 3 359 796,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-010566-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю товарів від 04.03.2025 № 6, укладеного Замовником з ПП ЯНТОС з наданням підтверджуючих документів.
3. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів) чи дотримано переможцем – ПП ЯНТОС вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, якими передбачено, що «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
35c015bfc46444a7a6b6887e6fda60dd
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.03.2025 22:30
Опис:
Пояснення
Відповідно до моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 44190000-8 «Конструкційні матеріали різні» - цвяхи будівельні 150х5,0 (фасування 10 кг) (або еквівалент); - цвяхи будівельні 200х6,0 (фасування 10 кг) (або еквівалент)», з очікуваною вартістю 3 359 796,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-02-07-010566-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступну інформацію.